beetjequote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:15 schreef AKnynke het volgende:
Ik doe wat steer hoorde te doen, op de bank hangen en chocolade vreten....En ik ben nieteens ongesteld.
Goed dat ik morgen weer mag sporten..
* Bluezz legt Lein snel inquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik krijg dr een epileptisch insult van
Met koptel. is het best te roggelenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:15 schreef borisz het volgende:
de 2008 versie van MJ moet zo de prullenbak in. Geen moer aan en dan ook nog will i am die mee doet
Oe, ik weet, ik weet: de stabiele zijligging.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz legt Lein snel in
[ afbeelding ]
Vanwege het vrouw zijn..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Waar komt je chocolade-behoefte dan vandaan?
* Leintjeuh kotst over steer heenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Oe, ik weet, ik weet: de stabiele zijligging.
* Stereotomy checkt nog even met twee vingers in Lein's mond of ze geen kauwgom of haar eigen tong inslikt
* Stereotomy haalt snel een bekertjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
* Leintjeuh kotst over steer heen
Vingers in mn keel...![]()
* golfer maakt mental note:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:21 schreef Leintjeuh het volgende:
* Leintjeuh kotst over steer heen
Vingers in mn keel...![]()
Scherp +1 !quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
/golfer maakt mental note:
geen deep throat voor Leintje.
4? Ik zit gewoon op dezelfde paginaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:26 schreef SeaOfLove het volgende:
omg ben ff niet achter de comp en jullie zijn al 4 pagina's verder![]()
voor borisz
HEUJ! Ik doe best deep throat! Zolang het maar geen vingersquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:25 schreef golfer het volgende:
* golfer maakt mental note:
geen deep throat voor Leintje.
Ik dacht dat jij nooit dronk?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:29 schreef FleshWound het volgende:
Ja hoi, ik lurk nog steeds mee hoor, maar ik heb het te druk om te posten.
Ik denk, ik zeg even wat, dat jullie niet denken dat ik een beetje dood ben. Of zo. Je weet wel.
Niet dat jullie nu gelijk moeten denken dat ik gedronken heb hoor.
Nee.
Ik heb gewoon een glaasje tentamens-goed-afgesloten-wodka genomen. Of twee. Of meer. Maar dat mag, als je je tentamens goed hebt afgesloten. Goed he. Ja.
Drankquote:
dat kijk ik wel zo even online terugquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:32 schreef AKnynke het volgende:
Borisz, sportjournaal nu: veel kritiek op van Geel!
Maar, dat moet ook wel duidelijk geweest zijn......
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:29 schreef FleshWound het volgende:
Ja hoi, ik lurk nog steeds mee hoor, maar ik heb het te druk om te posten.
Ik denk, ik zeg even wat, dat jullie niet denken dat ik een beetje dood ben. Of zo. Je weet wel.
Niet dat jullie nu gelijk moeten denken dat ik gedronken heb hoor.
Nee.
Ik heb gewoon een glaasje tentamens-goed-afgesloten-wodka genomen. Of twee. Of meer. Maar dat mag, als je je tentamens goed hebt afgesloten. Goed he. Ja.
Jij ook al? Akelig heh...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:37 schreef AKnynke het volgende:
Ik niet! Ben al sinds woensdag nuchter!
Lievquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Ahhh Milou was gister zo lief in het ziekenhuis...dametje is een echte clini-clown, ze vrolijkt iedereen op met haar opgeruimde en stralende persoontje
Nee hoor...heb een tijdje wat veel gedronken, dus om eens te minderen is helemaal niet erg.quote:
Welneeeeeeee.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Tsjonge, ik zit met Euc- op msn, waar heeft die dirty little perv het over? Seks, natuurlijk. *zucht* mannen...Ze willen allemaal het zelfde.
Ik ging direct terugbladeren om te bewijzen dat jij erover begon, maar ik reageerde op jouw opmerking dat je DP deed hier op Fok.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Tsjonge, ik zit met Euc- op msn, waar heeft die dirty little perv het over? Seks, natuurlijk. *zucht* mannen...Ze willen allemaal het zelfde.
Ik bedoel maar!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:43 schreef Euc- het volgende:
Ik ging direct terugbladeren om te bewijzen dat jij erover begon, maar ik reageerde op jouw opmerking dat je DP deed hier op Fok.
Ben dus weer busted![]()
Welja. Ze doen allerlei toezeggingen, maar als het puntje bij het paaltje komt...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:43 schreef FleshWound het volgende:
Welneeeeeeee.
Oh, maar dat vind ik dan wel weer leuk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Welja. Ze doen allerlei toezeggingen, maar als het puntje bij het paaltje komt...
Of nog erger: ze zeggen het niet maar maken er toespelingen op
ik sinds maandag. tijd om daar verandering in te brengenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik niet! Ben al sinds woensdag nuchter!
Teasen en vissen vind ik prima. Als er maar wat van komt. Ik kan er echt niet tegen als iemand je al de halve avond aan het opgeilen is en dan weg loopt...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:46 schreef AKnynke het volgende:
Doe ik zelf ook regelmatig trouwens...beetje teasen..
Ik werd net helemaal blij toen ik op de weegschaal stond....55 kiloquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee hoor...heb een tijdje wat veel gedronken, dus om eens te minderen is helemaal niet erg.
Is ook goed voor het gewicht. Al doet mij chocoladedrang daar niets goed voor...
Ja, vreselijk is dat he. Mannen die niet gelijk bovenop je duikenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Welja. Ze doen allerlei toezeggingen, maar als het puntje bij het paaltje komt...
Of nog erger: ze zeggen het niet maar maken er toespelingen op
Unicorn power!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
Kennen jullie de Perry Bible Fellowship al?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn heh, ziek zijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:49 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik werd net helemaal blij toen ik op de weegschaal stond....55 kiloNog 2 eraf en ik heb mijn redelijk perfecte figuurtje weer terug
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:50 schreef FleshWound het volgende:
Ja, vreselijk is dat he. Mannen die niet gelijk bovenop je duikenEn toespelingen, bahbah.
Nee, dan meisjes.Altijd fleurig en glimlachend en ze zijn ook zó waarderend altijd. Meisjes
bij mij mag er ook 5 kilo afquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik werd net helemaal blij toen ik op de weegschaal stond....55 kiloNog 2 eraf en ik heb mijn redelijk perfecte figuurtje weer terug
Ik heb hier nog ergens dat nummer op CD en in stripvorm liggenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Meisjes zijn 't allermooist op aard
Niets dat hun schoonheid evenaart
Zeg dat Van 't Groenewoud het gezegd heeft
Meisjes zijn 't allermooist op aard
Niets dat hun schoonheid evenaart
Zeg dat Van 't Groenewoud het gezegd heeft
Dat je t weet, heh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |