Nee joh, dat zijn van die knoerharde 'Baukje' versiersnoepjes. Je breekt er je tanden zowat op, dus met 20 minuutjes in een oven op 160 graden veranderen ze echt niet van vorm!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:23 schreef SiGNe het volgende:
Moet die hagelslag enzo er niet pas op nadat de koekjes gebakken zjin??
Lijkt me zo smelten in de oven..
Mijn russisch-sprekende vriendinnetje staat op online op msn, dus ik kan het haar even vragen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:23 schreef AKnynke het volgende:
Hier iemand aanwezig die Russchis spreekt?
Ze reageert niet direct. Heeft het haast? In dat geval: Stereo's ex is toch ook russisch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:28 schreef AKnynke het volgende:
ik zoek adresgegevens, telefoonnummer, fax en email plus de naam van de editor-in-chief van deze site: wwww.newsru.com ! Zou top zijn als ze dat kon uitvinden!
* Liejannuh lurkt mee.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, rapport is zo goed als af
Maarre, daar kom ik niet voor. Stereo, waar had je ookalweer dat recept voor soda bread vandaan? Die zonder wijnsteenzuur?
Ik wil m zondag weer maken.
Heeft iemand nog een leuk idee voor lekker eten voor vanavond? Niet veel tijd om te koken, moet wel lekker zijn
Nee, heeft helemaal niet zoveel haast...als ik het nit vind is het ook niet zo erg.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ze reageert niet direct. Heeft het haast? In dat geval: Stereo's ex is toch ook russisch?
Je schrijft het al wel iigquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:23 schreef AKnynke het volgende:
Hier iemand aanwezig die Russchis spreekt?
quote:Gastronomisch arrangement
Chef-kok Timo Muntz stelt dagelijks een nieuw menu samen waarin hij de mooiste ingrediënten combineert met zijn creativiteit en finesse. Wilt u genieten van zijn kookstijl en daarnaast ook nog eens ontspannen genieten van Merlet en haar omgeving ontdekken met een overnachting en ontbijt? Reserveer dan het Gastronomisch Arrangement.
Het arrangement is alsvolgt samengesteld:
Een welkomstcocktail "Merlet"
Eén overnachting in een kamer naar keuze
Ontbijt geserveerd in ons restaurant
Gastronomisch 5-gangendiner in Restaurant Merlet
Gebruik van zwembad, sauna en ander hotelfaciliteiten
Gratis gebruik van hotelfietsen
http://www.bbc.co.uk/food/recipes/database/sodabread_82421.shtmlquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, rapport is zo goed als af
Maarre, daar kom ik niet voor. Stereo, waar had je ookalweer dat recept voor soda bread vandaan? Die zonder wijnsteenzuur?
Ik wil m zondag weer maken.
Heeft iemand nog een leuk idee voor lekker eten voor vanavond? Niet veel tijd om te koken, moet wel lekker zijn
Neequote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:37 schreef Bluezz het volgende:
Hebben we al zin in weekend jongens?????????????????????
Thanks, hon!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/food/recipes/database/sodabread_82421.shtml
Maar natuurlijk!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lust je risotto?
Ik werk trouwens gewoon thuius, vandaag.
Daar ben ik ook een keer een weekendje geweest met m'n ouders.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:37 schreef Bluezz het volgende:
Hebben we al zin in weekend jongens?????????????????????
Ik wel, lekker naar www.merlet.nl het hele weekend![]()
Heel vervelend allemaal :
[..]
Ik ga over een half uurtje, denk ik. Even een pauze om te rennen, dan weer tikkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!
Nog zin om een rondje te rennen straks? Dan gooi ik mn schoenen in mn tas.
Dat ga ik niet halen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga over een half uurtje, denk ik. Even een pauze om te rennen, dan weer tikken
Dat lijkt me wel verstandig!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:52 schreef ColdFeet het volgende:eigenlijk heb ik nog niet gegeten vandaag... Misschien eens een bakje yoghurt nemen ofzo
Ben je naakt?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet binnen nu en een uur voor de deur staan, trouwens
Ik moet nog allerlei dingen doen hier, dus het duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet binnen nu en een uur voor de deur staan, trouwens
Jij kent hem ' in t echt' , en ik moet er nog mee uit eten, zal ikd at wel doen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat een dirty mind! Meer een opmerking voor D_H!!
Das waar!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
'k zou het gewoon doen.
Hoe eng kan iemand zijn met een roze motor?
Nou, kweenie hoor... Heb je een persoonlijk alarm ofzo? Zo'n ding waar je op een knopje drukt dat dan hard gaat piepen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:58 schreef AKnynke het volgende:
Jij kent hem ' in t echt' , en ik moet er nog mee uit eten, zal ik dat wel doen?
Een klein beetje intimidatie is goedquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Das waar!![]()
Maar, hij is ook een van de enige mannen die langer is dan dat ik ben, dat vind ik ook wel weer heeeel intimiderend!
Voortaan fiets je maar naar Antwerpen!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, kweenie hoor... Heb je een persoonlijk alarm ofzo? Zo'n ding waar je op een knopje drukt dat dan hard gaat piepen?
Nee joh, je moet gewoon gaan! D_H doet stoerder dan ie is. Maar als je kan kiezen, stap dan niet in bij m in de auto!
Dat lijkt me ontspannender dan bij jou in de autoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:11 schreef Den_Haag het volgende:
Voortaan fiets je maar naar Antwerpen!
Heb je een piano, electrische piano of een keyboard?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga weer eens piano spelen nu. Dat ding heb ik de afgelopen maanden echt verwaarloosd.
Gelukkig hoef ik niet uit te kijken voor overstekende vangrailsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat lijkt me ontspannender dan bij jou in de auto
Bij mijn zus de piano die eerst bij mijn ouders stond, bij mij op de kamer mijn Roland E35 die ik al meer dan 10 jaar heb, en later als ik ga werken waarschijnlijk een electrische piano.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je een piano, electrische piano of een keyboard?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:14 schreef Den_Haag het volgende:
Gelukkig hoef ik niet uit te kijken voor overstekende vangrails
Electrische piano's zijn wel leuk, ex heeft er 1. Leuk speelgoed. Vooral als er een koptelefoonaansluiting op zitquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
Bij mijn zus de piano die eerst bij mijn ouders stond, bij mij op de kamer mijn Roland E35 die ik al meer dan 10 jaar heb, en later als ik ga werken waarschijnlijk een electrische piano.
Ik zou niet eens weten hoe ik een echte piano hier boven krijg.
Jaquote:
Is MrCF er niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:33 schreef ColdFeet het volgende:
JaNet gedoucht na het rennen.
En nu wil ik graag een massage want het bovenste deel van mijn rug zit helemaal vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |