Ben je naakt?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet binnen nu en een uur voor de deur staan, trouwens
Ik moet nog allerlei dingen doen hier, dus het duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet binnen nu en een uur voor de deur staan, trouwens
Jij kent hem ' in t echt' , en ik moet er nog mee uit eten, zal ikd at wel doen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat een dirty mind! Meer een opmerking voor D_H!!
Das waar!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
'k zou het gewoon doen.
Hoe eng kan iemand zijn met een roze motor?
Nou, kweenie hoor... Heb je een persoonlijk alarm ofzo? Zo'n ding waar je op een knopje drukt dat dan hard gaat piepen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:58 schreef AKnynke het volgende:
Jij kent hem ' in t echt' , en ik moet er nog mee uit eten, zal ik dat wel doen?
Een klein beetje intimidatie is goedquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Das waar!![]()
Maar, hij is ook een van de enige mannen die langer is dan dat ik ben, dat vind ik ook wel weer heeeel intimiderend!
Voortaan fiets je maar naar Antwerpen!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, kweenie hoor... Heb je een persoonlijk alarm ofzo? Zo'n ding waar je op een knopje drukt dat dan hard gaat piepen?
Nee joh, je moet gewoon gaan! D_H doet stoerder dan ie is. Maar als je kan kiezen, stap dan niet in bij m in de auto!
Dat lijkt me ontspannender dan bij jou in de autoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:11 schreef Den_Haag het volgende:
Voortaan fiets je maar naar Antwerpen!
Heb je een piano, electrische piano of een keyboard?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga weer eens piano spelen nu. Dat ding heb ik de afgelopen maanden echt verwaarloosd.
Gelukkig hoef ik niet uit te kijken voor overstekende vangrailsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat lijkt me ontspannender dan bij jou in de auto
Bij mijn zus de piano die eerst bij mijn ouders stond, bij mij op de kamer mijn Roland E35 die ik al meer dan 10 jaar heb, en later als ik ga werken waarschijnlijk een electrische piano.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je een piano, electrische piano of een keyboard?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:14 schreef Den_Haag het volgende:
Gelukkig hoef ik niet uit te kijken voor overstekende vangrails
Electrische piano's zijn wel leuk, ex heeft er 1. Leuk speelgoed. Vooral als er een koptelefoonaansluiting op zitquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
Bij mijn zus de piano die eerst bij mijn ouders stond, bij mij op de kamer mijn Roland E35 die ik al meer dan 10 jaar heb, en later als ik ga werken waarschijnlijk een electrische piano.
Ik zou niet eens weten hoe ik een echte piano hier boven krijg.
Jaquote:
Is MrCF er niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:33 schreef ColdFeet het volgende:
JaNet gedoucht na het rennen.
En nu wil ik graag een massage want het bovenste deel van mijn rug zit helemaal vast
Ahhhhh typisch geval van ongesteld.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen een verjaardag in Delft. Heb ik nu eigenlijk nog niet zo'n in in.
Heb sowieso ff geen zin in iets nu. Als ik een vrouw was zou ik een DVD van Desperate Housewives opzetten en een doos bonbons leegvreten nu.
Ah, Bloes heeft jou ten huwelijk gevraagd destijds?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:12 schreef golfer het volgende:
Ik zal nooit op mijn nieën gaan voor iemand.
Nee joh, SOL is in het weekend altijd bij CNK in Dordrecht!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:28 schreef Tezz het volgende:
Als je in Delft komt kun je wel ff bij SOL op de koffie!
Dan pak je toch een dood bonbons en een DVD van AC ofzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
Heb sowieso ff geen zin in iets nu. Als ik een vrouw was zou ik een DVD van Desperate Housewives opzetten en een doos bonbons leegvreten nu.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan pak je toch een dood bonbons en een DVD van AC ofzo?
Inderdaad, dat klopt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, Bloes heeft jou ten huwelijk gevraagd destijds?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
Een echte man vraagt zelf. zegt ja, terwijl de tranen in zijn ogen staan
Sorry Steer! Was een foutje, een typo... Ik bedoel natuurlijk een doos. En nu speciaal voor jou een extra grote doos chocola.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:29 schreef Euc- het volgende:
Uiteraard, uit de tijd dat ik nog geen kindje had !
Voor iemand met een kind kom je verdacht weinig in /74 trouwensquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:29 schreef Euc- het volgende:
Uiteraard, uit de tijd dat ik nog geen kindje had !
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voor iemand met een kind kom je verdacht weinig in /74 trouwens
Nuff saidquote:Lein zegt:
zij gelooft in mij
Lein zegt:
brrrrrrr
O_o * Ach? zegt:
dat is nederlands trots joh
Lein zegt:
nederlands trots aan mn harige reet
Over smaak valt niet te twisten. Ik vind je horloges ook niet mooiquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:50 schreef Euc- het volgende:
Nuff said
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten. Ik vind je horloges ook niet mooiWat dat betreft kan je echt mn bolle reet likken!
Eerst bij jezelf beginnen denk ik dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een dagje mee bezig willen zijn. Samen met mn hete wax en harsstrips
Zodra jij uit eerste hand verneemt hoe harig mijn bolle reet daadwerkelijk is, mag je daar grapjes over maken. Deal?quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zodra jij uit eerste hand verneemt hoe harig mijn bolle reet daadwerkelijk is, mag je daar grapjes over maken. Deal?
Je zegt het zelf..quote:Lein zegt:
nederlands trots aan mn harige reet
Ik heb evenveel haar op mn reet als jij op je tanden. Glad, dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:01 schreef Euc- het volgende:
Je zegt het zelf..
ont·ken·nings·fa·se (dev)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb evenveel haar op mn reet als jij op je tanden. Glad, dus.
Ohja, begin tegen mij over rouwprocessen. Ik werk met depressieve mensen. Rouwprocessen zat.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:04 schreef Euc- het volgende:
ont·ken·nings·fa·se (dev)
1 fase in een rouwproces waarin men het gebeurde domweg ontkent
Met jou is álles gezellig.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:09 schreef AKnynke het volgende:
Gezellig hier zeg..
Dom bezig?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb zo'n rare tik dat ik 's avonds wel eens een uur lang naar de goedkoopste webshop aan het speuren ben voor een product dat ik online wil kopen en dan 5 EUR bespaar, terwijl ik in dat uur ook gewoon wat freelance werk had kunnen doen en daarmee 25 EUR had kunnen verdienen.
Hoe heet zoiets ook alweer? Zelfde wanneer je naar de andere kant van de stad rijd met de auto om 2 EUR te besparen op een nieuwe rekenmachine ofzo, terwijl je dan al 5 EUR aan brandstofkosten maakt enzo.
De wat?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik luister MJ a la 2008
Klinkt nog niet eens zo slecht
Michael Jacksonquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
De wat?
Ik ben Soledad van Astor Piazzolla aan het luisteren. Prachtig in de quintet uitvoering.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |