hoe oud ben jij eigenlijk? ik denk ongeveer net zo jong als ik?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wou dat ik Breezersletjes had toen ik 16 was, maar toen waren er nog geen Breezers
Nee, volgens mij een jaartje of 3-4 ouder.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hoe oud ben jij eigenlijk? ik denk ongeveer net zo jong als ik?
Zo oud al?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, volgens mij een jaartje of 3-4 ouder.Jij bent 22 toch?
Gister op toneel was er trouwens een meid die eruit zag als 23-24 maar die was dus gewoon al fokking 29.Psychologiestudentje, na al jaren gewerkt te hebben.
Ik vier nooit verjaardagen maar toch word ik elk jaar een jaartje ouder.quote:
ah maar nee joh.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vier nooit verjaardagen maar toch word ik elk jaar een jaartje ouder.
En zó oud is het nou ook weer niet. Jij bent maar 15% minder oud dan ik.![]()
En trouwens, CF is even oud als ik. En die is zeker niet oud.![]()
Oh de Duutser, hoe is het daar mee trouwens? Of heb je na die Blitzkrieg helemaal niets meer van hem vernomen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ah maar nee joh.
De Duutser, die is pas oud..heb een vriendin die onlangs 29 geworden is, dat is pas oud.
En Golfer, dat is een fossiel!
Die heb ik al lang niet gesproken. Zat er straks over na te denken hem te bellen, maar toen was het al te laat!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh de Duutser, hoe is het daar mee trouwens? Of heb je na die Blitzkrieg helemaal niets meer van hem vernomen.![]()
Ach, het lijkt me dat hij een nacht met jou toch zeker moet kunnen herinneren.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Die heb ik al lang niet gesproken. Zat er straks over na te denken hem te bellen, maar toen was het al te laat!
Met te laat bedoelde ik alsin tijd te laat...Als in geen mensen meer bellen na 2200 uur. 2300 kan ook nog, maar daarna is het schluss.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, het lijkt me dat hij een nacht met jou toch zeker moet kunnen herinneren.![]()
Wacht, dit gaat weer de kleffe kant op.![]()
Ik heb net Euc en Den Haag al naar bed geschopt op msn..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Morgen ff heel veel studiewerk verzetten, en dan 's avonds naar verjaardag in Delft en dan dezelfde avond weer terug. Treinen. Jeuh.
't is ook bedtijd voor jou Nyn!
So its just you and me left over!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:45 schreef borisz het volgende:
zo giel maar ff aanzetten.
bloes en golfers' film zal zo wel afgelopen zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
So its just you and me left over!
Ja, dat bedoelde ik ook. Maar het kwam er zo niet uit.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Met te laat bedoelde ik alsin tijd te laat...Als in geen mensen meer bellen na 2200 uur. 2300 kan ook nog, maar daarna is het schluss.
Die van mij is nu afgelopen. Indrukwekkende film!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:48 schreef borisz het volgende:
[..]
bloes en golfers' film zal zo wel afgelopen zijn
en vrouw...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
En niemand heeft nog commentaar geleverd op mijn nieuwe Hyves foto.Als ik lang en blond zou zijn geweest hadden D_H en Euc er allang op lopen geilen.
Tof!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, en vrouw.![]()
Ik had alleen eerst mijn hoofd eraf geknipt en als Hyves-avatar gebruikt. Maar vanwege het gezeur om foto's toch maar de hele foto erop gekwakt.
Locatie is de muziekwinkel bij Vredenburg, Utrecht. Bij een Alan Parsons-concert met een paar vrienden de muziekwinkel binnengelopen, achter de piano gekropen en een paar nummers gespeeld (en een vriend gezongen!). De verkopers snapten er niets van, pas na het tweede nummer hadden ze door dat we voor het Alan Parsons-concert kwamen.
Dat zag ik.quote:
Nope, we bewaren de rest voor na het weekend.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:48 schreef borisz het volgende:
[..]
bloes en golfers' film zal zo wel afgelopen zijn
Woeiii Alan Parsonquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:10 schreef Bluezz het volgende:
Steer, die pianowinkel @ vredenburg, heb ik ook nog een keer zitten spelen
Alan Parson mmmmm lekker man!!
Oh en neem jij ook een keer MSN, ja he, ja
neuhhh, morgen vroeg weer opquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:44 schreef borisz het volgende:
[..]
das waar
gooi er een drankje in en je bent zo weg
Oh leuk! lekker neuzen en spullen graaien, altijd feest..........Have fun !quote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:07 schreef PeRi het volgende:
Goedemorgen! Ik ga vandaag naar dehuishoudbeurs
met/voor mn
moedertje
.
gezellig, metro 51 in Amsterdam is al omgetoverd tot oma lijnquote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:07 schreef PeRi het volgende:
Goedemorgen! Ik ga vandaag naar dehuishoudbeurs
met/voor mn
moedertje
.
Gooie murgehquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:51 schreef AKnynke het volgende:
Goeiemorgen!
Ook weer wakker. Had de wekker voor de zekerheid om 1100 gezet, en dat was wel verstandig!
Ff ontbijten, krantje lezen en dan boodschappen doen..
@ Golfer en Bluezz: Veel plezier!
Hier ook niet alleen als we weg moeten of moeten werken, anders kijken we de ochtend echt niet vrijwillig aan hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:14 schreef Stereotomy het volgende:
Fris en fruitig en ochtenden gaan niet samen hier.
Het is al middag hoor!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:14 schreef Stereotomy het volgende:
Fris en fruitig en ochtenden gaan niet samen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |