quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:56 schreef FleshWound het volgende:
Ik heb hier nog ergens dat nummer op CD en in stripvorm liggen
Maar Lein, als jou zo op foto's zie (ja, ik heb op je hyves gespiekt) dan hoeft dat helemaal niet!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hier op zich 25, totaal. Nog 18 te gaan dus
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:59 schreef AKnynke het volgende:
Maar Lein, als jou zo op foto's zie (ja, ik heb op je hyves gespiekt) dan hoeft dat helemaal niet!
Bij mij mag er een kilo of 2 vanaf, maar alleen van m'n buik. En dat is lastig te bewerkstelligen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hier op zich 25, totaal. Nog 18 te gaan dus
58 kgquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:01 schreef SeaOfLove het volgende:
Dan blijft er niets meer van je over
Barack Obama heeft me een valentijnskaart gestuurd! Het is waar want het staat op internetquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
Andere volkomen nutteloze webpagina:
http://barackobamaisyournewbicycle.com/
Dan ben je óf heel kort, óf slank gebouwd.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:04 schreef golfer het volgende:
Ik begin op m'n ouwe dag ook een buikje te krijgen. Moet er maar binnenkort met wat sporten een kilo of 5 af zien te krijgen.
Ben voor het eerst van m'n leven boven de 70 kg. aangeland.
Was het maar kutgips, dan had je er nog wat aan gehadquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:05 schreef Euc- het volgende:
Kwa gewicht zit ik perfect, nu alles nog ff ombouwen naar spieren, mn hele sixpack is verdwenen door dat kut gips![]()
Ik heb ee valentijnskaart van Alexander Pechtold gekregen. Was dat even schrikken!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Barack Obama heeft me een valentijnskaart gestuurd! Het is waar want het staat op internet
Alexander Pechtold begon zijn politieke carrière in Leiden. Hij is dus tofquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:06 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb ee valentijnskaart van Alexander Pechtold gekregen. Was dat even schrikken!
Was dat die kaart die je niet open kreeg?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb ee valentijnskaart van Alexander Pechtold gekregen. Was dat even schrikken!
Neehee..dat was een e-card, waar mijn computer geen zin in had.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was dat die kaart die je niet open kreeg?
Waren er trouwens nog toffe vrouw-mensen op het toneel gister? en hoe stond het met de kater vanmorgen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was dat die kaart die je niet open kreeg?
Jammerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:13 schreef AKnynke het volgende:
En dat was een kwartet!
Niet dus...![]()
Beterschap Lein...lekker slapen!![]()
Die heb ik in het zuiden nog nooit gezien. Toen ik als ober werkte als bijbaan in het noorden was dat toch de meest voorkomende mix met cola.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:13 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb trouwens zin in Beerenburg.....
Ze hebben hier ook alleen maar sonnema beerenburg in de winkels...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die heb ik in het zuiden nog nooit gezien. Toen ik als ober werkte als bijbaan in het noorden was dat toch de meest voorkomende mix met cola.
Trusten Lein!
Oh, je vroeg het ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Waren er trouwens nog toffe vrouw-mensen op het toneel gister? en hoe stond het met de kater vanmorgen?
Ik kén alleen maar Sonnema Beerenburg.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ze hebben hier ook alleen maar sonnema beerenburg in de winkels...![]()
Oei, piem0ls op tv...
Boomsma is veel lekkerder..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kén alleen maar Sonnema Beerenburg.
Al die Urkers dronken het in het restaurant waar ik werkte.
Mijn ouders hebben een Nederlandse vriendenkring die louter bestaat uit Friezen (toeval). Als die op visite komen bij een verjaardag bijvoorbeeld beginnen ze altijd in het Nederlands, maar tegen de middag aan zitten ze allemaal Fries te praten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Boomsma is veel lekkerder..
Hooghoudt is ook te doen, maar dat komt uit Groningen..Als echte Fries mag ik dat natuurlijk niet drinken..
Penny wise, pound foolish.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe heet zoiets ook alweer?
Ik kan geen fries.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een Nederlandse vriendenkring die louter bestaat uit Friezen (toeval). Als die op visite komen bij een verjaardag bijvoorbeeld beginnen ze altijd in het Nederlands, maar tegen de middag aan zitten ze allemaal Fries te praten.
'k zocht eigenlijk de Nederlandse wetenschappelijke naam daarvoor maar toch bedankt.quote:
Toen ik klein was logeerde ik vaak met een vriendje bij kenissen in Dokkum. En dan gingen we kanoën in de groene grachten van Dokkum (algen). En natuurlijk een bezoekje brengen aan de Bonifatius vijver.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik kan geen fries.![]()
Gesprekken met de familie zijn altijd lachwekkend. Mijn oma praat Leeuwards, wat weer anders is, de rest van de familie spreekt Fries, en ik spreek Nederlands...
nee P&Wquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
Hm. Iedereen naar piem0ls op TV aan het kijken?
* AKnynke zet Steer en DH mode aan:quote:
http://borisz.hyves.nl/ ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:52 schreef borisz het volgende:
ja en nee
ik heb hyves alleen doe er niks mee.
Geduld geduld...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:07 schreef Den_Haag het volgende:
Nynke, waar blijven eigenlijk de carnavalsfoto's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |