quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
Ik een brallende aap?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
wordt je al een brallende bal?
het klinkt wel goed trouwens. Wel knap dat je dat zo gewoon kan doen. ik ben me helemaal suf aan het zoeken naar waar ik wil gaan studeren, ik kan niet echt kiezen tussen Dublin of Stockholm. Bologna ofzo lijkt me nog leuker maar da´s niet echt te doen, super duur en dan nog de taal...
Lijstje wordt wel erg langquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Whehehe! Nog 1 voor je lijstje complimenten, D_H!!
Zolang je het bij de belly houdt en niet ergens iets lager opsmeert is dat spul wel lekker.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik rub dit wel eens op mijn eigen belly als ik ziek ben.
Of onder een warme douche gaat vlak nadat je het hebt opgesmeerd...quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:01 schreef golfer het volgende:
Zolang je het bij de belly houdt en niet ergens iets lager opsmeert is dat spul wel lekker.
Jammer dat AZ er al uit ligt. Europacup met AZ zijn toch wel de krenten in de pap.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Zolang je het bij de belly houdt en niet ergens iets lager opsmeert is dat spul wel lekker.
Heerlijk kabeljauwhaasje gekocht voor het avondeten en een harinkje voor vanavond tijden het kijken naar voetballen.
Ik zie het! Wooooooo, ze bestaat dus echt!quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:09 schreef Den_Haag het volgende:
foto's van Perruche!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moet je een tissue, D_H?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:09 schreef Den_Haag het volgende:
Waar?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:09 schreef Den_Haag het volgende:
WAJOOOOOOOOquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:09 schreef Den_Haag het volgende:
Ben je te oud voor, Hyves, weet je nog?quote:
met mn mooie veels te dure zonnebril helemaal uit italie die ik na 2 maanden gewoon keihard kwijtraakquote:
a dirty mind is a joy foreverquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij is verkouden door het crossen op zijn roze motortje.
Ah, de Baltische staten staan nog hoog op mijn lijstje!quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
met mn mooie veels te dure zonnebril helemaal uit italie die ik na 2 maanden gewoon keihard kwijtraak![]()
is trouwens op het dak van het hoogste gebouw van tallinn (wajoo, da´s nog niet hoog, maar goed), maar het was echt tof daar en koud!
Inderdaad, maar Bluezz niet en via haar PC even een blikje geworpen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ben je te oud voor, Hyves, weet je nog?
mwheheheee viezerik.quote:
Toffe zonnebril!quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:15 schreef Perruche het volgende:
met mn mooie veels te dure zonnebril helemaal uit italie die ik na 2 maanden gewoon keihard kwijtraak![]()
shoppen in Italiequote:Op woensdag 13 februari 2008 16:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
is trouwens op het dak van het hoogste gebouw van tallinn (wajoo, da´s nog niet hoog, maar goed), maar het was echt tof daar en koud!
quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:53 schreef Stereotomy het volgende:
Alweer? Jullie kunnen beter een vaste relatie beginnen.
Morgen weer toneelrepetitie, dat heb ik erg gemist.Nieuwe groep, dus ben benieuwd welke leuke meisjes mensen er bij aanwezig zijn.
![]()
Check ook of ze getrouwd is/samenwoont/kinderen heeft!quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy maakt mentale aantekening: deze keer vooraf checken of iemand lesbisch is
Zou jij het erg vinden als je toekomstige love of your life al kinderen verwekt heeft elders dan? :S)quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Check ook of ze getrouwd is/samenwoont/kinderen heeft!
Ik zou het niet erg vinden, zolang hij er maar méér bij wil met mijquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
Zou jij het erg vinden als je toekomstige love of your life al kinderen verwekt heeft elders dan? :S)
quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:39 schreef DarkElf het volgende:
ah leuk een aloude seksrelatie... Geniet ervan
Been there, done that and married him![]()
Geeft weer een hele andere betekenis aan de slogan "Brood, daar zit wat in"quote:
Fijn is dat, ik had vroeger ook altijd gekloot met m'n brillen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben boosch
Fout gemaakt met mijn bril waar ik een maand op moest wachten, ( op 16 jan. besteld en uitgezocht) bellen ze nu op dat het nog langer gaat duren dan de verwachte 5 maart, omdat het zulke speciale glazen zijn en ze niet meer leverbaar/op voorraad zijn... grrrrr.... klantenservice zojuist gemaild, en proberen er onder druk een flinke korting uit te slepen voor een zonnebril op sterkte...
Of ik ga gewoon bij een ander en bestel dit hele gedoe af, ik wacht even klantenservice af.
Geen idee, maar dit is niet de eerste keer bij die winkel dat er iets mis gaat bij aflevering, dus ik ben het nu zat en wil een tegemoetkomingquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:53 schreef SiGNe het volgende:
Fijn is dat, ik had vroeger ook altijd gekloot met m'n brillen.
En krijg je met die zonnebril op sterkte niet hetzelfde probleem als nu?
De aloude seksrelatie bevalt me prima! Bijna beter dan de 'gewone' relatie die ik hiervoor had. Wel de lusten, niet de lasten!quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:39 schreef DarkElf het volgende:
ah leuk een aloude seksrelatie... Geniet ervan
Been there, done that and married him![]()
Bluezz, put your foot down! Laat niet over je heen lopen/lullen!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben boosch
Fout gemaakt met mijn bril waar ik een maand op moest wachten, ( op 16 jan. besteld en uitgezocht) bellen ze nu op dat het nog langer gaat duren dan de verwachte 5 maart, omdat het zulke speciale glazen zijn en ze niet meer leverbaar/op voorraad zijn... grrrrr.... klantenservice zojuist gemaild, en proberen er onder druk een flinke korting uit te slepen voor een zonnebril op sterkte...
Of ik ga gewoon bij een ander en bestel dit hele gedoe af, ik wacht even klantenservice af.
Hij is *beter* dan Before Sunrise. Before Sunset van de betere romantische films die ik ken. Knappe van Before Sunset is dat alles zich in real-time afspeelt. Goeie film.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:24 schreef Euc- het volgende:
Zojuist Before Sunset gezien, eigenlijk best een mooie film, tegen mijn verwachtingen in. Heel romantisch
Die stok houden we nog even achter de deur.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:13 schreef SiGNe het volgende:
Dreigen met de consumentenbond en/of Kassa werkt altijd erg goed is mijn ervaring met dat soort dingen.
Als ik je een tip mag geven: eerst Before Sunset (de tweede) bekijken, dan dan pas Before Sunrise. Als je het namelijk chronologisch bekijkt, en helemaal 'into' Before Sunrise zit en dan Before Sunset opstart, dan krijg je niet het gevoel mee die de film wil projecteren: twee mensen die elkaar jaren niet hebben gezien.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:01 schreef DarkElf het volgende:
Nieuwsgierig geworden naar die films en na even fijn gegoogeldheb ik torrentspy eens bezocht...
ben benieuwd.
groejes terugquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Iedereen krijgt de groetjes van ColdFeet. Ze heeft t erg druk met haar afstuderen enzo, maar is goed opweg!
Voor mijn gevoel onlogisch maar ik onthou het!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven: eerst Before Sunset (de tweede) bekijken, dan dan pas Before Sunrise. Als je het namelijk chronologisch bekijkt, en helemaal 'into' Before Sunrise zit en dan Before Sunset opstart, dan krijg je niet het gevoel mee die de film wil projecteren: twee mensen die elkaar jaren niet hebben gezien.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:13 schreef AKnynke het volgende:
Argh, ben zo'n sukkel soms. ben eten aan het koken....
Was me aan het afvragen waarom de spinazie neit opschoot, stond het vuur er niet onder. heb minstens 10 minuten in een pan met koude spinazie staan te roeren!
Hahaha ja Nynke, je spinazie wordt dan niet snel warmquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:13 schreef AKnynke het volgende:
Was me aan het afvragen waarom de spinazie neit opschoot, stond het vuur er niet onder. heb minstens 10 minuten in een pan met koude spinazie staan te roeren!
Was het bevroren spinazie?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:13 schreef AKnynke het volgende:
Ik ging in Rotterdam een keer soep maken, op de electrische kookplaat. Het water wilde maar niet warm worden... En ineens klapte een bord uit elkaar dat ook op de kookplaat stondquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:16 schreef DarkElf het volgende:![]()
zulke dingen ken ik. Ik had een pan op het fornuis. Gas aangezet en roeren idd... en ineens (ja na een paar minuutjes) een lúcht!! Bleek dat ik het pitje onder een deksel die op het fornuis lag aangezet had..Dat stinkt
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ging in Rotterdam een keer soep maken, op de electrische kookplaat. Het water wilde maar niet warm worden... En ineens klapte een bord uit elkaar dat ook op de kookplaat stondverkeerde pit aangezet...
Smakelijk Nyn.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, verse! en nu ga ik het lekker opeten!
Best wel ja. En daarna baalde ik van de rotzooi die ik moest opruimenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:26 schreef DarkElf het volgende:jij je kapot schrikken natuurlijk..
Ja tuurlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Best wel ja. En daarna baalde ik van de rotzooi die ik moest opruimen
quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:23 schreef AKnynke het volgende:
Zo, weer thuis.
Drukke dag gehad vandaag, lig nu ook moe op de bank. En zo nog koken ook, heb ik nog niet helemaal zin in, maar heb wel honger!
Een kruik op de buik tegen de buikpijn, chocoladekoekjes en een vrouwenfilm...wat een wijf ben ik toch ook!quote:
Ochgossiequote:Op woensdag 13 februari 2008 19:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Een kruik op de buik tegen de buikpijn, chocoladekoekjes en een vrouwenfilm...wat een wijf ben ik toch ook!
Ze blijven ook nog heel lang warm, ideaal dus!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:52 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex huisgenote had altijd een hittepit, zo'n met kersenpitten gevulde kussen die je bij De Tuinen kunt kopen. 30 seconden in de magnetron en voila, een warme kruik.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ochgossie
Mijn ex huisgenote had altijd een hittepit, zo'n met kersenpitten gevulde kussen die je bij De Tuinen kunt kopen. 30 seconden in de magnetron en voila, een warme kruik.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Een kruik op de buik tegen de buikpijn, chocoladekoekjes en een vrouwenfilm...wat een wijf ben ik toch ook!
Lein geeft gratis belly-rubs weg in dit topic.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Zo erg is de buikpijn ook weer niet hoor!
Ik ben heul goed in belly rubsquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:59 schreef Stereotomy het volgende:
Lein geeft gratis belly-rubs weg in dit topic.Je mag mijn extra portie wel hebben hoor.
Hoor jij nog niet in bed te liggen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben heul goed in belly rubsEn in ruggen masseren
Bank, keuken, badkamer, meterkast, onder het tapijt, in het tuinhuisje, op de schommel... zoveel meer plekken dan het bed.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hoor jij nog niet in bed te liggen?
quote:JOR Natalee Holloway (in the rebound) #5 1 2 3 4 5 » observer777 246 3296 13/02 20:10 - Caesu
Onder het tapijt...lijkt me vrij lastig. Voor de rest, okay. Maar, ik kon toch moeilijk zeggen "hoor je niet in de meterkast te liggen?"quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bank, keuken, badkamer, meterkast, onder het tapijt, in het tuinhuisje, op de schommel... zoveel meer plekken dan het bed.![]()
![]()
Jah, ik ga straks in bed. Met Mr. Rebound!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:06 schreef AKnynke het volgende:
Hoor jij nog niet in bed te liggen?
Kom maar op....;) Ik val wel altijd in slaap tijdens rugmassages...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maastricht is maar 2,5 uurtje rijden
Smaakte best goed! Heb mezelf ook maar een glaasje wijn ingeschonken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:20 schreef Perruche het volgende:
eeeh nynke, nog wel lekker gegeten?
ik had een restje carbonana van gister, met salade en een heerlijke notencake van de baker als toetje!
Mn dagelijkse portie 24 weer gehad, zo wat is die Bauer toch een eker ding. Bestonden er maar echt zulke stoere mannen
ik vraag me wel af wat ik moet doen als ik deze serie uit heb, volgens mij gaat de verveling dan echt toeslaan haha!
Zo nog even wijntjs drinken, maar dan moet ik eerst 10 minuten fietsen... bweeeh...
Ik zie t niet zo hoor, Jack Bauer...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ken 3 vriendinnen die afzonderlijk van elkaar Jack Bauer als desktopachtergrond hebben op hun laptop.
Ik zou voor McDreamy McSteamy gaan!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:27 schreef AKnynke het volgende:
Oei, nu moet ik kiezen tussen voetbal en greys anatomy.
Stoere Zweedse blonde mannen, of McDreamy en McSteamy..
Denk dat ik maar voetbal ga kijken..
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:01 schreef DarkElf het volgende:
Nieuwsgierig geworden naar die films en na even fijn gegoogeldheb ik torrentspy mininova eens bezocht...
ben benieuwd.
Als jij dan even managerial economics voor mij leert komt ik wel een rugmassage gevenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:17 schreef AKnynke het volgende:
Kom maar op....;) Ik val wel altijd in slaap tijdens rugmassages...
terwijl ik slaap, eitje!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als jij dan even managerial economics voor mij leert komt ik wel een rugmassage geven
Waar ga je heen dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[ afbeelding ]
Iets om naar uit te kijken
Ben jij dat of is dat je zusje?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:40 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is die van mij....
C'est moi, deze kerst. Het was toen kouhoud!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben jij dat of is dat je zusje?
U heeft een mooi silhouettequote:Op woensdag 13 februari 2008 22:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
C'est moi, deze kerst. Het was toen kouhoud!
quote:
Ja, die heeft het opgelost uiteindelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:42 schreef SiGNe het volgende:
Hitman pro al geprobeerd? die doet een aantal verschillende scans achterelkaar, helpt bij mij meestal wel.
Ik moet zelf elke dag weer een zooi oude msncontacten weggooien in Miranda32 omdat die kennelijk ergens op een online lijst staan.
gister had ik eindelijk uitgevonden dat er via windows live ook contacten woren ingeladen (denk ik, ik kom er nooit) dus die lijst ook opgeschoond, komen er toch nog steeds contacten op mijnlijst die ik er neit op wil
Nou die porn komt van mijn man hoor. Hij gaf zichzelf ook meteen de schuld, hahaquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
1) Niet zoveel pr0n downloaden Tezz
2) Gebruik Spybot S&D (Nederlands) én/of Ad-Aware om je computer te scannen voor Spyware.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:48 schreef SiGNe het volgende:
Wat ook wel een tip is is Firefox gebruiken, heb je over het algemeen ook minder snel last van spyware.
zeker in combinatie met de Adblock- en de flashblockplug-in.
In Vista kan je bij Start>settings>Control Panel>Internet Options de startpagina aanpassen..
En wat moet zo'n klokje dan wel opbrengen? En loopt ie wel gelijk eigenlijk?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:54 schreef Euc- het volgende:
Woooow! Ik hoor net dat een kennis een van de meest zeldzame vintage rolexen heeft gekocht, het is een van de aller allereerste Submariners, uitgebracht voordat ze zelfs maar voor het grote publiek beschikbaar waren. Fototje, prachtig patina (verkleuring), en vooral de wijzerplaat is erg bijzonder. Tuurlijk, het ding is erg lelijk, en het zal evenmin gedragen worden, maar het is echt 1 van de "holy grails" van vintage verzamelaars
[ afbeelding ]
Wat de preciese afwijking is durf ik niet te zeggen, maar hij loopt iig wel. Automatische horloges lopen overigens nooit 100% gelijk, de duurdere exemplaren wijken altijd enkele seconden per dag(sommigen per week) af.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat moet zo'n klokje dan wel opbrengen? En loopt ie wel gelijk eigenlijk?
Dan koop ik toch liever een mooi huis, als ik zoveel geld zou hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:09 schreef Euc- het volgende:
Kwa bedragen.. ga ervan uit dat je hier een heel erg mooi huis van kunt kopen
Ach, sommigen hebben alles al he..quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan koop ik toch liever een mooi huis, als ik zoveel geld zou hebben.
Wat ik pas verschrikkelijk vind is mensen die hun wijnglas niet bij het steeltje vastpakken maar gewoon bij het glas zelf zeg maar..quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:16 schreef SiGNe het volgende:
Ik zit nu Hell's kitchen te kijken, wat een verschrikkelijke tafelmanieren hebben Amerikanen![]()
Een mes hebben ze alleen nodig om te snijden, voor het eten heb je natuurlijk alleen een vork nodig![]()
Van jongs af aan aten we thuis altijd netjes aan tafel, en het tafelzilver en de dure Wedgewoodborden werden lekker dagelijks gebruikt (zonde om alleen voor kerst te bewaren, toch?) en altijd netjes met mes en vork.
En wat betreft dat horloge, ik heb voor zulk soort horloges veel te dunne polsen, dan is het net of ik een Friese staartklok om m'n arm heb hangen.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:26 schreef SiGNe het volgende:
Daar heb ik ook een hekel aan inderdaad, bij rode wijn vind ik het overigens wel weer minder erg dan bij witte/rose/champagne.
M'n huidige horloge is 34mm, wel een mannenmodel.
Goedkoop dingetje dat m'n vader ooit als relatiegeschenk heeft gekregen, draag 'm tegenwoordig ook niet meer zoveel omdat ik meer m'n telefoon als horloge ben gaan gebruiken.
Wat betreft dameshorloges betreft vind ik die tegewoordig ook veel te groot en te blingbling, ik hou meer van stijl en klasse, daar hoort een elegeanter horloge'tje bij.
Sja, dat heb je bij zulke dingen al snel ja, ik heb bandjes waar je letterlijk 10 van die dingen van kan kopenquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:47 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
de mijne is alleen mat van kleur (en grijzer), heeft alleen op de kwartieren stippen en aan de onderkant staat een logo van Valk Welding.
Per 1000 ¤14,90 ex btw![]()
bedenk me net dat ik er een tijdje geleden een nieuw bandje voor gekocht had dat duurder was dan het klokkie zelf![]()
Ik ben juist altijd heel vrolijk als ik aangeschoten benquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:57 schreef Perruche het volgende:
ik ben aangeschoten en ik voel me kut.
dat was het..
Eucie, wat een lillik horloge trouwens
Voor een belegging vind ik 'm behoorlijk beschadigd, zeker als het zo'n orgineel model is.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:58 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik ben juist altijd heel vrolijk als ik aangeschoten ben
Weet ik, maar daar koop je zulke dingen niet voor, zijn gewoon beleggingen.
ik ben aangeschoten en voel me primaquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:57 schreef Perruche het volgende:
dat was het..
Je zult geen enkel model in een betere staat vinden. Het verkleuren komt door de luminova (tritium meen ik) wat door de tijd verkleurd, beschadigingen etc is alleen maar mooi, kun je zien dat het iig echt gedragen is.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voor een belegging vind ik 'm behoorlijk beschadigd, zeker als het zo'n orgineel model is.
En waarom zijn die horloges altijd tot minstens 300 meter waterdicht of soms zelfs tot meer dan 3 kilometer??
met gewoon scubaduiken kom je meestal al niet dieper dan 30 meter (na 65 meter wordt gewone perslucht zelfs giftig)
Meer drinken. Gaat het meestal wel weer beterquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:57 schreef Perruche het volgende:
dat was het..
Eucie, wat een lillik horloge trouwens
Ja jongens moet ik die open deur nou intrappen of kan deze keer iemand anders het doen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:57 schreef Perruche het volgende:
Tuurlijk, Seiko word echt niet nagemaakt hoorquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn Seiko kostte bijna 200 EUR bij de V&D, maar na enig speurwerk heb ik een (tot mijn verbazing echt) exemplaar uit Singapore weten te eBayen voor 50 EUR.
100M water resist23 jewels, gewone Seiko 5 Sports serie.
Natuurwetten zijn wat minder veilig om te overtreden dan jusitiële wetten..quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:09 schreef Euc- het volgende:
Waarom een horloge minstens 300 meter waterdicht is.. Waarom rijden auto's harder dan 150? Zo hard mogen ze toch nooit rijden..
ik weet niet of je het als een deur ziet, maar intrappen zou ik niet doen..quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja jongens moet ik die open deur nou intrappen of kan deze keer iemand anders het doen?![]()
Daar gaat het toch niet om? Jij zegt nu dus dat geen enkele duiker dieper komt dan 30 of 65 meter? En natuurlijk ga je dood als je niet goed doet decompressen, dan moet je dat dus wel doen, lijkt me niet zo een probleem toch? Er bestaan natuurlijk nog andere middelen dan perslucht, wat je zegt klopt wel, maar het is nogal generaliserend niet?quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Natuurwetten zijn wat minder veilig om te overtreden dan jusitiële wetten..
Duik dieper dan 30 meter, blijf daar even en ga meteen naar boven en je bent binnen een paar uur dood.
en in Duitsland mag je wel harder.
Daarbij draagt het ook bij aan het comfort van de auto, een auto met een 1.1 liter motor moet flink toeren maken om 120 te rijden.
Een Aston Martin met een 5 liter motor doet 120 in z'n 5 bijna stationair.
Mooi vind ik het niet, maar het zal ongtwijffeld goed klinken.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:11 schreef Bluezz het volgende:
Heb golfer een kaartje gestuurd naar zijn werk, 3 jochies piesen 2 meisjes onder en zeggen daarbij : happy valentine bitches![]()
Is ook typisch niet een vrouwending, luidsprekers.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:25 schreef Liejannuh het volgende:
Wat een lelijke boxen allemaal zeg!Die zou ik echt niet in mijn huis willen, hoe goed het geluid ook is.
Met mijn ex ex had ik het destijds op Valentijn uit gemaakt. Beste keuze uit mijn leven tot nu toe.quote:
Ziterin???quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:20 schreef Euc- het volgende:
Woeiii, DHL stond net voor de deur met een pakketje uit New-Zealand
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:20 schreef Euc- het volgende:
Woeiii, DHL stond net voor de deur met een pakketje uit New-Zealand
Dat is niet de ex die wij 'kennen' danquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
Met mijn ex ex had ik het destijds op Valentijn uit gemaakt. Beste keuze uit mijn leven tot nu toe.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Dat is niet de ex die wij 'kennen' dan
golfer had het desbetreffende kaartje bij zijn spam gegooid, omdat de afzender met een ? was
En hoe was je Windows Vista-experience gister?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:13 schreef Leintjeuh het volgende:
ZO lekkere drukte hier! Het kaartje dat me was beloofd door een collega, gaat niet doorFlauw. Ga mezelf maar troosten met een half uur hardlopen als ik straks thuis ben
Tis ook weer rete-druk hier, zit nu voor het eerst langer dan 10 minuten in de zelfde stoel. En alle patienten willen aandacht
Allemaal een lekker chocolade hartje voor Valentijn!!
[ afbeelding ]
De mijne had het met oud en nieuw uitgemaakt, vond ik toch teveel onder het kopje "goede voornemens" vallen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met mijn ex ex had ik het destijds op Valentijn uit gemaakt. Beste keuze uit mijn leven tot nu toe.
Je ziet het ook regelmatig op marktplaats: speakers aangeboden ivm. aanschaf kleinere speakers.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:26 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Is ook typisch niet een vrouwending, luidsprekers.
Ik heb enige tijd geleden een compacte onopvallende set aangeschaft, ivm met de vrouwelijke voorkeur
quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
En hoe was je Windows Vista-experience gister?
Hmm de mijne was gister een maand uit. Had er niet eens bij stil gestaan...quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:59 schreef SiGNe het volgende:
De mijne had het met oud en nieuw uitgemaakt, vond ik toch teveel onder het kopje "goede voornemens" vallen.
'k zou er maar zuinig mee zijn dan als ik jou was.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vista-experience. Steer, dit is het (tot nu toe) leukste lachmoment van mijn dag!!
Maar het was weer wauw
haha het was allesbehalve een romantisch kaartjequote:
Om het nog iets erger te maken; de naam Em-Té staat voor Mechie Trommelen, de oprichter van dit familiebedrijf.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
Goed, ik ben dus net terug van de nieuwe Em-Té hier om de hoek. Blijkbaar is de Em-Té een middelgroot familiebedrijf uit Brabant (onderdeel Sligro Groep), en ze hebben de oude Edah franchise overgenomen en er een 'serviceformule' van gemaakt.
[ afbeelding ]
Dat was ook wel te merken, want het interieur was prima opgeknapt, en het assortiment (vooral vers) was aanzienlijk uitgebreid. Waar ik niet zo over te spreken was, zijn de prijzen: bij de meeste producten ligt de prijs zo'n 10% hoger dan de AH, en dat is toch een knappe prestatie an sich.
Ik zal er dus wel af en toe terugkomen om wat exotischere producten te proberen die ze bij de AH niet hebben (Croky Chips Shoarma-smaak, huh?, en Karvan Cevitam Munt
![]()
![]()
) maar ben nog goedkoper uit als ik mijn alledaagse boodschappen bij de AH en de markt blijf doen.
De kassameisjes zijn trouwens ook leuker bij de AH.![]()
Tot zover deze mini review![]()
Ja bij de Jumboquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:32 schreef SiGNe het volgende:
Ah, je rode linzen toch nog gevonden dus
Beroepsdeformatie enzo.quote:
De meeste mannen zijn romantischer dan dat ik ben...quote:
Of aanbidder. Je hébt tenslotte een roze motor.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:12 schreef Den_Haag het volgende:
Ik heb een echt Valentijns kaartje gekregen :$
van een stille aanbidster (uit Den Haag iig want er zit geen postzegel op)
K moet straks toch maar eens kijken in de brievenbus!quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:12 schreef Den_Haag het volgende:
Misschien ben je de ware nog niet tegengekomen die je gevoelige snaar raakt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
De meeste mannen zijn romantischer dan dat ik ben...
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of aanbidder. Je hébt tenslotte een roze motor.
Ik koester m op een warm plekje in mn hart!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
'k zou er maar zuinig mee zijn dan als ik jou was.![]()
HAAAAAH een echte Valentijnskaart! Wat gááf! Zal wel van een vrouw komen, want mannen zijn niet romantischquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:12 schreef Den_Haag het volgende:
Vooral de tekst van de kaart is goedquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
HAAAAAH een echte Valentijnskaart! Wat gááf! Zal wel van een vrouw komen, want mannen zijn niet romantisch![]()
Okee ik hap wel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vooral de tekst van de kaart is goed
'Je bent zo liefquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:36 schreef Den_Haag het volgende:
Vooral de tekst van de kaart is goed
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:53 schreef AKnynke het volgende:
De valentijnskaart die ik gekregen hebkan ik niet openen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:56 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
Goeiemorgen klef! Maar zo te lezen is het dus wél iemand waarmee je het bed (hebt) gedeeld, of is dat mijn dirty mind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel een schaar over. Stuur me je adres maar.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:53 schreef AKnynke het volgende:
De valentijnskaart die ik gekregen hebkan ik niet openen
[..]
![]()
I know! Ik ben wel benieuwd naar wat er op stond eigenlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen op het werk maar eens even proberen...
Oei, dat is wel heel erg klef trouwens DH..
Ik ga maar eens richting het werk, moet eigenlijk nog wat kleren kopen, en dan eerst even de laptop op het werk droppen.Tot later!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Ik heb vorig jaar mn zwager over de zeik gejaagd door mn zus een blik chocolaatjes met een klef gedicht erbij te sturen. Nooit geweten dat ie zo jaloers zou zijn!quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:03 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden ook een leuk kaartje gehad, bleek ie achteraf door m'n zus gestuurd te zijn, geintje..![]()
Heb voor m'n ex net 2 bonbonnetjes gehaald, een whiskey puur en een tiramisu..vond 2 wel een mooi aantal.
[..]
![]()
Als het er andersom zou staan zou het ook niet erg zijn, in tegendeel :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als het er andersom zou staan zou het ook niet erg zijn, in tegendeel :Oe, dit was veel beter geweest ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Gelukkig is mij wel duidelijk van wie hij komt, als de afzender hem anoniem had willen versturen had hij geen emailadres achter moeten laten...quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:03 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden ook een leuk kaartje gehad, bleek ie achteraf door m'n zus gestuurd te zijn, geintje..![]()
Heb voor m'n ex net 2 bonbonnetjes gehaald, een whiskey puur en een tiramisu..vond 2 wel een mooi aantal.
Het is en blijft een feit dat hoe harder iemand schreeuwt dat ze geen valentijn wil, het is niet waarquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Mjn ex krijgt werkelijk heulemaal niets van mij.
En maar zeiken dat het zo'n commerciele aangelegenheid is, maar óók zeiken als ik er niets mee doe.
Volgens mij wel stiekum de meeste vrouwen zo
Als het er andersom zou staan zou het ook niet erg zijn, in tegendeel :HAHAHA Scherp, SiGNe!! Hij is fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit, ik wist dat ik iets fout had gedaanquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Gelukkig is mij wel duidelijk van wie hij komt, als de afzender hem anoniem had willen versturen had hij geen emailadres achter moeten laten...
Wat een geluk! Van wie was het?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:16 schreef AKnynke het volgende:![]()
kaartje ging toch open!
En nu ga ik maar aan het werk...
Jeetje Perruche wat vervelend! Ben je van maat veranderd ofzo?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:20 schreef Perruche het volgende:
nou, ik ga even een valentijns eentje doen met mn gezelige buitenlandse collegas![]()
wilde vandaag een broek kopen en i paste er gewoon niet in![]()
Nou aj dat was het weer, fijne aovnd allen, morgen weer een dag!
Ghehehe! Spelende vrouw, wat heb je nu geleerd?quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:33 schreef SiGNe het volgende:
Ik moet leren om niet meer aan messen te likken..zeker als het een Zwilling is, 't puntje ligt er half af![]()
ok, tikje overdreven, maar 't bloed lekker
Het is Dennis.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:25 schreef golfer het volgende:
Mijn mol was weer lekker bezig bij WIDM.
[..]
Als het er andersom zou staan zou het ook niet erg zijn, in tegendeel :ook geen bezwaar tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:16 schreef AKnynke het volgende:![]()
kaartje ging toch open!
En nu ga ik maar aan het werk...
ja, daar zit ik ook al 3 weken helemaal op.quote:
GayprOnquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:05 schreef golfer het volgende:
ja, daar zit ik ook al 3 weken helemaal op.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:52 schreef AKnynke het volgende:
Ik duik zo maar eens m'n bed in.
Weltrusten allemaal!
Lekker de laatste werkdag van deze week. Van t weekend lekker hardlopenquote:
En ik heb een blauwe plek aan de zijkand van mijn gezicht van het voetballen!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:56 schreef Den_Haag het volgende:
au, mijn kaak doet nog een beetje pijn van de hockeybal die ik er gisteren op heb gehad. Blij dat ik een heel goed bitje heb.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef AKnynke het volgende:
Goeiemorgen,
Ook ik ben weer van de partij. Kopje koffie erbij, en de dag kan weer beginnen!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:37 schreef cul_non_kul het volgende:
SoL heeft als exclusieve standplaats Dordrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |