Bluezz, put your foot down! Laat niet over je heen lopen/lullen!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben boosch
Fout gemaakt met mijn bril waar ik een maand op moest wachten, ( op 16 jan. besteld en uitgezocht) bellen ze nu op dat het nog langer gaat duren dan de verwachte 5 maart, omdat het zulke speciale glazen zijn en ze niet meer leverbaar/op voorraad zijn... grrrrr.... klantenservice zojuist gemaild, en proberen er onder druk een flinke korting uit te slepen voor een zonnebril op sterkte...
Of ik ga gewoon bij een ander en bestel dit hele gedoe af, ik wacht even klantenservice af.
Hij is *beter* dan Before Sunrise. Before Sunset van de betere romantische films die ik ken. Knappe van Before Sunset is dat alles zich in real-time afspeelt. Goeie film.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:24 schreef Euc- het volgende:
Zojuist Before Sunset gezien, eigenlijk best een mooie film, tegen mijn verwachtingen in. Heel romantisch
Die stok houden we nog even achter de deur.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:13 schreef SiGNe het volgende:
Dreigen met de consumentenbond en/of Kassa werkt altijd erg goed is mijn ervaring met dat soort dingen.
Als ik je een tip mag geven: eerst Before Sunset (de tweede) bekijken, dan dan pas Before Sunrise. Als je het namelijk chronologisch bekijkt, en helemaal 'into' Before Sunrise zit en dan Before Sunset opstart, dan krijg je niet het gevoel mee die de film wil projecteren: twee mensen die elkaar jaren niet hebben gezien.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:01 schreef DarkElf het volgende:
Nieuwsgierig geworden naar die films en na even fijn gegoogeldheb ik torrentspy eens bezocht...
ben benieuwd.
groejes terugquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Iedereen krijgt de groetjes van ColdFeet. Ze heeft t erg druk met haar afstuderen enzo, maar is goed opweg!
Voor mijn gevoel onlogisch maar ik onthou het!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven: eerst Before Sunset (de tweede) bekijken, dan dan pas Before Sunrise. Als je het namelijk chronologisch bekijkt, en helemaal 'into' Before Sunrise zit en dan Before Sunset opstart, dan krijg je niet het gevoel mee die de film wil projecteren: twee mensen die elkaar jaren niet hebben gezien.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:13 schreef AKnynke het volgende:
Argh, ben zo'n sukkel soms. ben eten aan het koken....
Was me aan het afvragen waarom de spinazie neit opschoot, stond het vuur er niet onder. heb minstens 10 minuten in een pan met koude spinazie staan te roeren!
Hahaha ja Nynke, je spinazie wordt dan niet snel warmquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:13 schreef AKnynke het volgende:
Was me aan het afvragen waarom de spinazie neit opschoot, stond het vuur er niet onder. heb minstens 10 minuten in een pan met koude spinazie staan te roeren!
Was het bevroren spinazie?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:13 schreef AKnynke het volgende:
Ik ging in Rotterdam een keer soep maken, op de electrische kookplaat. Het water wilde maar niet warm worden... En ineens klapte een bord uit elkaar dat ook op de kookplaat stondquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:16 schreef DarkElf het volgende:![]()
zulke dingen ken ik. Ik had een pan op het fornuis. Gas aangezet en roeren idd... en ineens (ja na een paar minuutjes) een lúcht!! Bleek dat ik het pitje onder een deksel die op het fornuis lag aangezet had..Dat stinkt
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ging in Rotterdam een keer soep maken, op de electrische kookplaat. Het water wilde maar niet warm worden... En ineens klapte een bord uit elkaar dat ook op de kookplaat stondverkeerde pit aangezet...
Smakelijk Nyn.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, verse! en nu ga ik het lekker opeten!
Best wel ja. En daarna baalde ik van de rotzooi die ik moest opruimenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:26 schreef DarkElf het volgende:jij je kapot schrikken natuurlijk..
Ja tuurlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Best wel ja. En daarna baalde ik van de rotzooi die ik moest opruimen
quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:23 schreef AKnynke het volgende:
Zo, weer thuis.
Drukke dag gehad vandaag, lig nu ook moe op de bank. En zo nog koken ook, heb ik nog niet helemaal zin in, maar heb wel honger!
Een kruik op de buik tegen de buikpijn, chocoladekoekjes en een vrouwenfilm...wat een wijf ben ik toch ook!quote:
Ochgossiequote:Op woensdag 13 februari 2008 19:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Een kruik op de buik tegen de buikpijn, chocoladekoekjes en een vrouwenfilm...wat een wijf ben ik toch ook!
Ze blijven ook nog heel lang warm, ideaal dus!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:52 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex huisgenote had altijd een hittepit, zo'n met kersenpitten gevulde kussen die je bij De Tuinen kunt kopen. 30 seconden in de magnetron en voila, een warme kruik.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ochgossie
Mijn ex huisgenote had altijd een hittepit, zo'n met kersenpitten gevulde kussen die je bij De Tuinen kunt kopen. 30 seconden in de magnetron en voila, een warme kruik.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Een kruik op de buik tegen de buikpijn, chocoladekoekjes en een vrouwenfilm...wat een wijf ben ik toch ook!
Lein geeft gratis belly-rubs weg in dit topic.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Zo erg is de buikpijn ook weer niet hoor!
Ik ben heul goed in belly rubsquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:59 schreef Stereotomy het volgende:
Lein geeft gratis belly-rubs weg in dit topic.Je mag mijn extra portie wel hebben hoor.
Hoor jij nog niet in bed te liggen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben heul goed in belly rubsEn in ruggen masseren
Bank, keuken, badkamer, meterkast, onder het tapijt, in het tuinhuisje, op de schommel... zoveel meer plekken dan het bed.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hoor jij nog niet in bed te liggen?
quote:JOR Natalee Holloway (in the rebound) #5 1 2 3 4 5 » observer777 246 3296 13/02 20:10 - Caesu
Onder het tapijt...lijkt me vrij lastig. Voor de rest, okay. Maar, ik kon toch moeilijk zeggen "hoor je niet in de meterkast te liggen?"quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bank, keuken, badkamer, meterkast, onder het tapijt, in het tuinhuisje, op de schommel... zoveel meer plekken dan het bed.![]()
![]()
Jah, ik ga straks in bed. Met Mr. Rebound!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:06 schreef AKnynke het volgende:
Hoor jij nog niet in bed te liggen?
Kom maar op....;) Ik val wel altijd in slaap tijdens rugmassages...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maastricht is maar 2,5 uurtje rijden
Smaakte best goed! Heb mezelf ook maar een glaasje wijn ingeschonken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:20 schreef Perruche het volgende:
eeeh nynke, nog wel lekker gegeten?
ik had een restje carbonana van gister, met salade en een heerlijke notencake van de baker als toetje!
Mn dagelijkse portie 24 weer gehad, zo wat is die Bauer toch een eker ding. Bestonden er maar echt zulke stoere mannen
ik vraag me wel af wat ik moet doen als ik deze serie uit heb, volgens mij gaat de verveling dan echt toeslaan haha!
Zo nog even wijntjs drinken, maar dan moet ik eerst 10 minuten fietsen... bweeeh...
Ik zie t niet zo hoor, Jack Bauer...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ken 3 vriendinnen die afzonderlijk van elkaar Jack Bauer als desktopachtergrond hebben op hun laptop.
Ik zou voor McDreamy McSteamy gaan!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:27 schreef AKnynke het volgende:
Oei, nu moet ik kiezen tussen voetbal en greys anatomy.
Stoere Zweedse blonde mannen, of McDreamy en McSteamy..
Denk dat ik maar voetbal ga kijken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |