quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Dat is niet de ex die wij 'kennen' dan
golfer had het desbetreffende kaartje bij zijn spam gegooid, omdat de afzender met een ? was
En hoe was je Windows Vista-experience gister?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:13 schreef Leintjeuh het volgende:
ZO lekkere drukte hier! Het kaartje dat me was beloofd door een collega, gaat niet doorFlauw. Ga mezelf maar troosten met een half uur hardlopen als ik straks thuis ben
Tis ook weer rete-druk hier, zit nu voor het eerst langer dan 10 minuten in de zelfde stoel. En alle patienten willen aandacht
Allemaal een lekker chocolade hartje voor Valentijn!!
[ afbeelding ]
De mijne had het met oud en nieuw uitgemaakt, vond ik toch teveel onder het kopje "goede voornemens" vallen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met mijn ex ex had ik het destijds op Valentijn uit gemaakt. Beste keuze uit mijn leven tot nu toe.
Je ziet het ook regelmatig op marktplaats: speakers aangeboden ivm. aanschaf kleinere speakers.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:26 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Is ook typisch niet een vrouwending, luidsprekers.
Ik heb enige tijd geleden een compacte onopvallende set aangeschaft, ivm met de vrouwelijke voorkeur
quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
En hoe was je Windows Vista-experience gister?
Hmm de mijne was gister een maand uit. Had er niet eens bij stil gestaan...quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:59 schreef SiGNe het volgende:
De mijne had het met oud en nieuw uitgemaakt, vond ik toch teveel onder het kopje "goede voornemens" vallen.
'k zou er maar zuinig mee zijn dan als ik jou was.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vista-experience. Steer, dit is het (tot nu toe) leukste lachmoment van mijn dag!!
Maar het was weer wauw
haha het was allesbehalve een romantisch kaartjequote:
Om het nog iets erger te maken; de naam Em-Té staat voor Mechie Trommelen, de oprichter van dit familiebedrijf.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
Goed, ik ben dus net terug van de nieuwe Em-Té hier om de hoek. Blijkbaar is de Em-Té een middelgroot familiebedrijf uit Brabant (onderdeel Sligro Groep), en ze hebben de oude Edah franchise overgenomen en er een 'serviceformule' van gemaakt.
[ afbeelding ]
Dat was ook wel te merken, want het interieur was prima opgeknapt, en het assortiment (vooral vers) was aanzienlijk uitgebreid. Waar ik niet zo over te spreken was, zijn de prijzen: bij de meeste producten ligt de prijs zo'n 10% hoger dan de AH, en dat is toch een knappe prestatie an sich.
Ik zal er dus wel af en toe terugkomen om wat exotischere producten te proberen die ze bij de AH niet hebben (Croky Chips Shoarma-smaak, huh?, en Karvan Cevitam Munt
![]()
![]()
) maar ben nog goedkoper uit als ik mijn alledaagse boodschappen bij de AH en de markt blijf doen.
De kassameisjes zijn trouwens ook leuker bij de AH.![]()
Tot zover deze mini review![]()
Ja bij de Jumboquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:32 schreef SiGNe het volgende:
Ah, je rode linzen toch nog gevonden dus
Beroepsdeformatie enzo.quote:
De meeste mannen zijn romantischer dan dat ik ben...quote:
Of aanbidder. Je hébt tenslotte een roze motor.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:12 schreef Den_Haag het volgende:
Ik heb een echt Valentijns kaartje gekregen :$
van een stille aanbidster (uit Den Haag iig want er zit geen postzegel op)
K moet straks toch maar eens kijken in de brievenbus!quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:12 schreef Den_Haag het volgende:
Misschien ben je de ware nog niet tegengekomen die je gevoelige snaar raakt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
De meeste mannen zijn romantischer dan dat ik ben...
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of aanbidder. Je hébt tenslotte een roze motor.
Ik koester m op een warm plekje in mn hart!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
'k zou er maar zuinig mee zijn dan als ik jou was.![]()
HAAAAAH een echte Valentijnskaart! Wat gááf! Zal wel van een vrouw komen, want mannen zijn niet romantischquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:12 schreef Den_Haag het volgende:
Vooral de tekst van de kaart is goedquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
HAAAAAH een echte Valentijnskaart! Wat gááf! Zal wel van een vrouw komen, want mannen zijn niet romantisch![]()
Okee ik hap wel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vooral de tekst van de kaart is goed
'Je bent zo liefquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:36 schreef Den_Haag het volgende:
Vooral de tekst van de kaart is goed
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:53 schreef AKnynke het volgende:
De valentijnskaart die ik gekregen hebkan ik niet openen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:56 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
Goeiemorgen klef! Maar zo te lezen is het dus wél iemand waarmee je het bed (hebt) gedeeld, of is dat mijn dirty mind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel een schaar over. Stuur me je adres maar.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:53 schreef AKnynke het volgende:
De valentijnskaart die ik gekregen hebkan ik niet openen
[..]
![]()
I know! Ik ben wel benieuwd naar wat er op stond eigenlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen op het werk maar eens even proberen...
Oei, dat is wel heel erg klef trouwens DH..
Ik ga maar eens richting het werk, moet eigenlijk nog wat kleren kopen, en dan eerst even de laptop op het werk droppen.Tot later!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Ik heb vorig jaar mn zwager over de zeik gejaagd door mn zus een blik chocolaatjes met een klef gedicht erbij te sturen. Nooit geweten dat ie zo jaloers zou zijn!quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:03 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden ook een leuk kaartje gehad, bleek ie achteraf door m'n zus gestuurd te zijn, geintje..![]()
Heb voor m'n ex net 2 bonbonnetjes gehaald, een whiskey puur en een tiramisu..vond 2 wel een mooi aantal.
[..]
![]()
Als het er andersom zou staan zou het ook niet erg zijn, in tegendeel :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |