Voor een belegging vind ik 'm behoorlijk beschadigd, zeker als het zo'n orgineel model is.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:58 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik ben juist altijd heel vrolijk als ik aangeschoten ben
Weet ik, maar daar koop je zulke dingen niet voor, zijn gewoon beleggingen.
ik ben aangeschoten en voel me primaquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:57 schreef Perruche het volgende:
ik ben aangeschoten en ik voel me kut.
dat was het..
Je zult geen enkel model in een betere staat vinden. Het verkleuren komt door de luminova (tritium meen ik) wat door de tijd verkleurd, beschadigingen etc is alleen maar mooi, kun je zien dat het iig echt gedragen is.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voor een belegging vind ik 'm behoorlijk beschadigd, zeker als het zo'n orgineel model is.
En waarom zijn die horloges altijd tot minstens 300 meter waterdicht of soms zelfs tot meer dan 3 kilometer??
met gewoon scubaduiken kom je meestal al niet dieper dan 30 meter (na 65 meter wordt gewone perslucht zelfs giftig)
Meer drinken. Gaat het meestal wel weer beterquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:57 schreef Perruche het volgende:
dat was het..
Eucie, wat een lillik horloge trouwens
Ja jongens moet ik die open deur nou intrappen of kan deze keer iemand anders het doen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:57 schreef Perruche het volgende:
Tuurlijk, Seiko word echt niet nagemaakt hoorquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn Seiko kostte bijna 200 EUR bij de V&D, maar na enig speurwerk heb ik een (tot mijn verbazing echt) exemplaar uit Singapore weten te eBayen voor 50 EUR.
100M water resist23 jewels, gewone Seiko 5 Sports serie.
Natuurwetten zijn wat minder veilig om te overtreden dan jusitiële wetten..quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:09 schreef Euc- het volgende:
Waarom een horloge minstens 300 meter waterdicht is.. Waarom rijden auto's harder dan 150? Zo hard mogen ze toch nooit rijden..
ik weet niet of je het als een deur ziet, maar intrappen zou ik niet doen..quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja jongens moet ik die open deur nou intrappen of kan deze keer iemand anders het doen?![]()
Daar gaat het toch niet om? Jij zegt nu dus dat geen enkele duiker dieper komt dan 30 of 65 meter? En natuurlijk ga je dood als je niet goed doet decompressen, dan moet je dat dus wel doen, lijkt me niet zo een probleem toch? Er bestaan natuurlijk nog andere middelen dan perslucht, wat je zegt klopt wel, maar het is nogal generaliserend niet?quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Natuurwetten zijn wat minder veilig om te overtreden dan jusitiële wetten..
Duik dieper dan 30 meter, blijf daar even en ga meteen naar boven en je bent binnen een paar uur dood.
en in Duitsland mag je wel harder.
Daarbij draagt het ook bij aan het comfort van de auto, een auto met een 1.1 liter motor moet flink toeren maken om 120 te rijden.
Een Aston Martin met een 5 liter motor doet 120 in z'n 5 bijna stationair.
Mooi vind ik het niet, maar het zal ongtwijffeld goed klinken.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:11 schreef Bluezz het volgende:
Heb golfer een kaartje gestuurd naar zijn werk, 3 jochies piesen 2 meisjes onder en zeggen daarbij : happy valentine bitches![]()
Is ook typisch niet een vrouwending, luidsprekers.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:25 schreef Liejannuh het volgende:
Wat een lelijke boxen allemaal zeg!Die zou ik echt niet in mijn huis willen, hoe goed het geluid ook is.
Met mijn ex ex had ik het destijds op Valentijn uit gemaakt. Beste keuze uit mijn leven tot nu toe.quote:
Ziterin???quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:20 schreef Euc- het volgende:
Woeiii, DHL stond net voor de deur met een pakketje uit New-Zealand
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:20 schreef Euc- het volgende:
Woeiii, DHL stond net voor de deur met een pakketje uit New-Zealand
Dat is niet de ex die wij 'kennen' danquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
Met mijn ex ex had ik het destijds op Valentijn uit gemaakt. Beste keuze uit mijn leven tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |