quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als het er andersom zou staan zou het ook niet erg zijn, in tegendeel :Oe, dit was veel beter geweest ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Gelukkig is mij wel duidelijk van wie hij komt, als de afzender hem anoniem had willen versturen had hij geen emailadres achter moeten laten...quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:03 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden ook een leuk kaartje gehad, bleek ie achteraf door m'n zus gestuurd te zijn, geintje..![]()
Heb voor m'n ex net 2 bonbonnetjes gehaald, een whiskey puur en een tiramisu..vond 2 wel een mooi aantal.
Het is en blijft een feit dat hoe harder iemand schreeuwt dat ze geen valentijn wil, het is niet waarquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Mjn ex krijgt werkelijk heulemaal niets van mij.
En maar zeiken dat het zo'n commerciele aangelegenheid is, maar óók zeiken als ik er niets mee doe.
Volgens mij wel stiekum de meeste vrouwen zo
Als het er andersom zou staan zou het ook niet erg zijn, in tegendeel :HAHAHA Scherp, SiGNe!! Hij is fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit, ik wist dat ik iets fout had gedaanquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Gelukkig is mij wel duidelijk van wie hij komt, als de afzender hem anoniem had willen versturen had hij geen emailadres achter moeten laten...
Wat een geluk! Van wie was het?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:16 schreef AKnynke het volgende:![]()
kaartje ging toch open!
En nu ga ik maar aan het werk...
Jeetje Perruche wat vervelend! Ben je van maat veranderd ofzo?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:20 schreef Perruche het volgende:
nou, ik ga even een valentijns eentje doen met mn gezelige buitenlandse collegas![]()
wilde vandaag een broek kopen en i paste er gewoon niet in![]()
Nou aj dat was het weer, fijne aovnd allen, morgen weer een dag!
Ghehehe! Spelende vrouw, wat heb je nu geleerd?quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:33 schreef SiGNe het volgende:
Ik moet leren om niet meer aan messen te likken..zeker als het een Zwilling is, 't puntje ligt er half af![]()
ok, tikje overdreven, maar 't bloed lekker
Het is Dennis.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:25 schreef golfer het volgende:
Mijn mol was weer lekker bezig bij WIDM.
[..]
Als het er andersom zou staan zou het ook niet erg zijn, in tegendeel :ook geen bezwaar tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:16 schreef AKnynke het volgende:![]()
kaartje ging toch open!
En nu ga ik maar aan het werk...
ja, daar zit ik ook al 3 weken helemaal op.quote:
GayprOnquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:05 schreef golfer het volgende:
ja, daar zit ik ook al 3 weken helemaal op.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:52 schreef AKnynke het volgende:
Ik duik zo maar eens m'n bed in.
Weltrusten allemaal!
Lekker de laatste werkdag van deze week. Van t weekend lekker hardlopenquote:
En ik heb een blauwe plek aan de zijkand van mijn gezicht van het voetballen!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:56 schreef Den_Haag het volgende:
au, mijn kaak doet nog een beetje pijn van de hockeybal die ik er gisteren op heb gehad. Blij dat ik een heel goed bitje heb.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef AKnynke het volgende:
Goeiemorgen,
Ook ik ben weer van de partij. Kopje koffie erbij, en de dag kan weer beginnen!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:37 schreef cul_non_kul het volgende:
SoL heeft als exclusieve standplaats Dordrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |