jij bent laat op, net uit de kroeg gerold?quote:Op zondag 6 januari 2008 03:34 schreef Etcetera het volgende:
fipo
Heb zelf al heeeel lang geen uitschuiftelefoontje meer. Vind het persoonlijk ook niet zo supermooi. Maar heb ook nog geen klachten gehoord van mensen die er wel eentje hebben dat die mechanismen gevoelig zouden zijn voor vuil.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat ga ik niet redden vandaag....
Even een vraagje, misschien niet het goede topic, maar er is vast wel wat ervaring
Ben op zoek naar een nieuw mobieltje en nu zit ik ook te kijken naar die uitschuif telefoontjes. Zijn die dingen erg gevoelig voor storingen op dat mechanisme door vuil of andere zaken?
Ik heb wel een schuiftelefoontje, de Siemens SL55quote:Op zondag 6 januari 2008 11:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat ga ik niet redden vandaag....
Even een vraagje, misschien niet het goede topic, maar er is vast wel wat ervaring
Ben op zoek naar een nieuw mobieltje en nu zit ik ook te kijken naar die uitschuif telefoontjes. Zijn die dingen erg gevoelig voor storingen op dat mechanisme door vuil of andere zaken?
Hoe lang nog voor je afstudeert?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet vandaag schoolwerk gaan doen, bah
Afstuderen dat duurt nog wel even. Ik heb er nu geen zin in omdat het a: redelijk wat is en het allemaal morgen af moet en b: ik het een en ander had moeten doen, dat niet gedaan heb en het nu moet verzinnenquote:Op zondag 6 januari 2008 13:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe lang nog voor je afstudeert?
Ik ga dinsdag mn scriptie opzet besprekendan is het nieuwe jaar echt weer begonnen
nee WoW zitten spelenquote:Op zondag 6 januari 2008 03:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij bent laat op, net uit de kroeg gerold?![]()
![]()
telt het mee dat ik er niet alleen zatquote:
Al eens overwogen om in zo'n shirt over straat te gaan ?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:55 schreef Etcetera het volgende:
ja het is niet zo dat we elkaar elke avond bespringen![]()
ik had m'n pc meegenomen
arena? nooit van gehoord
* info zoekt
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Al eens overwogen om in zo'n shirt over straat te gaan ?
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:47 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij word ik nu dan eindelijk echt ziek, wel een beetje laat. Morgen is de vakantie voorbij.
Quake Arena!quote:Op zondag 6 januari 2008 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
Hij zat naast je en toch heb je WoW gespeeld?
Ken jij trouwens een spel Arena ofzo?
Ja heerlijk was dat. Ik ging altijd sniperen met dat ding op de gekste plekjesquote:Op zondag 6 januari 2008 15:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
You've been RAILGUNNED
![]()
Lang niet meer gespeeld, maar vooral die "jump" level was erg tof
Nou, ik heb net evenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:06 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
Waar heb je last van?
Ik ben sinds ik met oud en nieuw zonder sjaal naar huis gefietst heb, strontverkouden.
Kan aan mij liggen maar ik vind damwandreiniging eigenlijk veel gekkerquote:Op zondag 6 januari 2008 16:05 schreef wyccie het volgende:
Whehe, de reclame die hieronder staat....ik dacht dat er stond 'darmwandreiniging', maar er staat 'damwandreiniging'.
Ligt aan jou.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
Kan aan mij liggen maar ik vind damwandreiniging eigenlijk veel gekker
Ik snap niet zo goed waarom je reclame zou maken voor damwandreiniging, want zoveel mensen hebben geen damquote:Op zondag 6 januari 2008 16:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ligt aan jou.![]()
Ik vind een damwandreiniging in ieder geval minder confronterend.
Juist...quote:Op zondag 6 januari 2008 16:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je reclame zou maken voor damwandreiniging, want zoveel mensen hebben geen dam
Hoezo? Gisteren werd de vraag aan mij gesteld in de kroeg door iemand die zeker wist dat ik het antwoord niet zou weten. Nou, hij had pechquote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo? Gisteren werd de vraag aan mij gesteld in de kroeg door iemand die zeker wist dat ik het antwoord niet zou weten. Nou, hij had pech
Ik wist het wel.
(Je hebt het over de muziekvraag toch?)
Wat voor rare dingen heb ik dan gezegd?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:26 schreef wyccie het volgende:
Da's de schuld van Iamredleader. Die zegt rare dingen.
IMPRESSIVEquote:Op zondag 6 januari 2008 17:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat speelden we altijd op school![]()
Ik heb er wel eens stage gelopen. En ik ben er zeker in de kerstvakantie niet geweest.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar beterschap wyccie.Net zelf een zware verkoudheid achter de rug en daar werd ik al niet vrolijk van. Je werkt toch niet in Nijmegen in het ziekenhuis he?
Je zei 'damwandreiniging'.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:38 schreef iamredleader het volgende:
Wat voor rare dingen heb ik dan gezegd?
Ik wel, maar ik ken je rooster niet dus ik kan er niet echt wat zinnigs over zeggenquote:Op zondag 6 januari 2008 20:24 schreef Yurithemaster het volgende:
bah ik weet nou niet of ik morgen nou school heb of niet
Volgens mij moet ik wel naar school maar beginnen we later maar weet dan niet of het falf 10 was of 10 uurquote:Op zondag 6 januari 2008 20:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik ken je rooster niet dus ik kan er niet echt wat zinnigs over zeggen
De kamer van je exachtige onderkotsen...quote:Op zondag 6 januari 2008 23:47 schreef MaJo het volgende:Hoe is het hier? Ik ben eindelijk een beetje bijgekomen van een heftige kater
![]()
Gister nogal lopen zuipen op het verjaardagsfeest van mijn exachtige en zijn kamer daarna ondergekotst
![]()
Ik ook al 8-9 jaar niet meer bedenk ik me netquote:
Naarmate het getal van je leeftijd hoger wordt, wordt alles steeds relatiever qua tijd.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ook al 8-9 jaar niet meer bedenk ik me net
Tijd gaat écht snel want voor mijn gevoel is het pas "een paar jaar" geleden.
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naarmate het getal van je leeftijd hoger wordt, wordt alles steeds relatiever qua tijd.
Duurde een jaar voorheen nog 52 weken, tegenwoordig duren mijn jaren nog maar 12 maanden...
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:47 schreef MaJo het volgende:Hoe is het hier? Ik ben eindelijk een beetje bijgekomen van een heftige kater
![]()
Gister nogal lopen zuipen op het verjaardagsfeest van mijn exachtige en zijn kamer daarna ondergekotst
Een van mijn mindere momenten zeg maar
En ik heb ook nog eens megaspierpijn van het squashen
Maar goed, ik ga maar weer pitten want morgen heb ik tentamen![]()
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens stage gelopen. En ik ben er zeker in de kerstvakantie niet geweest.
(Ik denk zelf dat het komt omdat ik oesters heb gehad.)
[..]
Je zei 'damwandreiniging'.
ik peins er niet overquote:Op maandag 7 januari 2008 10:59 schreef iamredleader het volgende:
ik rim bef en laat me als toiletslaaf gebruiken![]()
als je een ietwat sterke maag hebt, erg grappig topic. Wel helemaal doorlezen!
Gisteren de eerste 100 posts gelezen (had ook al een post van jou gezien) maar vond het niet echt nodig om de rest ook door te kijkenquote:Op maandag 7 januari 2008 10:59 schreef iamredleader het volgende:
Dat klopt.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:50 schreef MaJo het volgende:
Ligt het nou aan mijn kater of zitten er opeens meer vrouwen in bad in de ava van wyccie?![]()
Ja, die was ik dus gisteren aan het lezen nadat ik had gekotst. Na tien posts hield ik er maar mee op.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:59 schreef iamredleader het volgende:
Ik keek mooi wel uit!!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
Geef antwoord dan, LB
quote:Mensen,
Dit is de eerste koffiekettingbrief van 2008!
Hieronder staat een lijstje met namen. Vul achter je eigen naam je koffie/thee/chocomelkvoorkeur in en stuur het mailtje vervolgens door naar de volgende op de lijst. Als je niks wil gebruiken, vul dat dan ook even in. De laatste haalt koffie etc.
Die iemand verveelt zich nu alweerquote:Op maandag 7 januari 2008 11:34 schreef Etcetera het volgende:
graag gedaan
kreeg net een doorstuur mail'1e koffiekettingbrief van dit jaar!'
[..]
Ik spam het topic daar wel vol...quote:Op maandag 7 januari 2008 10:59 schreef iamredleader het volgende:
Ik dacht dat 6 januari daar de laatste geschikte dag voor was, maar bij jou maakt me dat niet uitquote:Op maandag 7 januari 2008 12:11 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemiddag!
Ik heb 7 dagen niet op Fok gezeten en ga dus ook niet bijlezen
En ik heb een geweldige kerstvakantie gehad![]()
Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar, vandaag mag het nog![]()
En, je hebt meteen even een afspraak met personeelszaken gemaakt?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:51 schreef Etcetera het volgende:![]()
wordt hier net geroepen dat ze me maar een contract moeten bieden
![]()
Komen de tentamens eraan?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:51 schreef wyccie het volgende:
Whehehe, echt gemeen. Gisteravond stond op de website nog een stuk of tien hoorcolleges, vandaag nog maar 3 stuks.
was je wel op tijdquote:Op maandag 7 januari 2008 12:51 schreef wyccie het volgende:
Whehehe, echt gemeen. Gisteravond stond op de website nog een stuk of tien hoorcolleges, vandaag nog maar 3 stuks.
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En, je hebt meteen even een afspraak met personeelszaken gemaakt?
Nee, dit vak is net vandaag begonnen.quote:
Niet dus.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:57 schreef wyccie het volgende:
Echt jammer dat ik ze gisteren niet had uitgeprint/opgeslagen,
Dacht dat het de 6e wasquote:Op maandag 7 januari 2008 12:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik dacht dat 6 januari daar de laatste geschikte dag voor was, maar bij jou maakt me dat niet uit
Gelukkig nieuwjaar B.!
quote:Op maandag 7 januari 2008 13:03 schreef MadMaster het volgende:
Superformiweldageindefantakolosachtig
is weer eens wat anders dan reusachtig, mooi en prachtig,
als je het kan zeggen is het meesterlijk en machtig,
Superformiweldageindefantakolosachtig!!
Om-diedel-diedel-diedel-dom-diedel-dee...
Uit het blote hoofd, niet gekopieerd/geplakt...
kan gebeurenquote:
Waarom klik je op zo'n TT?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:59 schreef iamredleader het volgende:
Wanneer ben je eigenlijk klaar met je stage? En hoe lang moet je daarna nog?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:51 schreef Etcetera het volgende:![]()
wordt hier net geroepen dat ze me maar een contract moeten bieden
![]()
Toch nog wat fout gedaan, het juiste is:quote:Op maandag 7 januari 2008 13:12 schreef Etcetera het volgende:![]()
respect
ik ga de Nederlandse erneer zettenthanks
goed inpakken?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:17 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog niet fatsoenlijk gegeten. Heb ook geen ziekenvoedsel in huis. En ik wil niet naar buiten. Hoewel het lekker waait en niet te koud is.
ik moet nog anderhalf jaar naar schoolquote:Op maandag 7 januari 2008 13:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wanneer ben je eigenlijk klaar met je stage? En hoe lang moet je daarna nog?
fixedquote:Op maandag 7 januari 2008 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch nog wat fout gedaan, het juiste is:
Superformiweldigeindefantakolosachtig
Swelles, jij hebt mijn reaktie dan niet meer gezien...quote:Op maandag 7 januari 2008 13:42 schreef MaJo het volgende:
En MM, je bent nooit meer ingegaan op mijn musical vraagZat weer even helemaal in mijn musical groupie moment
Ik zat je maar te Fokken.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:42 schreef MaJo het volgende:
Oh en Nem, ik zie toch echt meerdere meisjes in wyccie's ava
En daar heb ik weer op gereageerdquote:Op maandag 7 januari 2008 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Swelles, jij hebt mijn reaktie dan niet meer gezien...
Zie AKQ SC# 332 HA HA!
Niet lievquote:Op maandag 7 januari 2008 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zat je maar te Fokken.
Fink komt trouwens in de Melkweg in Februari.
10 minuten is te lang man, ik zit eerst te refreshen als een dolle en ga dan weer iets anders doen en dan vergeet ik fokquote:Op maandag 7 januari 2008 14:08 schreef MadMaster het volgende:
Kijk, dat bedoel ik nou...
Reageer je binnen 10 minuten op een posting van MaJo, is de vogel al weer gevlogen.
En dan mij betichten van niet reageren en zichzelf in de emo gooien, tot kotsen aan toe...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=gDirt8MeSSgquote:Op maandag 7 januari 2008 13:42 schreef LadyBlack het volgende:je zou niet zeggen dat die mannen zo'n liedje maakten!
Oh...nou ik heb al een kaartje gekocht voor de zekerheidquote:Op maandag 7 januari 2008 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet liev![]()
Oeh tofIk zal het doorgeven aan 3voor12, kijken of het dan wel lukt
* krijgt flashbackquote:Op maandag 7 januari 2008 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb mn koffie al weer gehadlekkere kantinekoffie
Naar kantinekoffie?quote:
Ja, nou ja, eigenlijk naar de schoolpauzes dan. Die werden gekenmerkt door slechte koffie en waterige chocolademelk.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Naar kantinekoffie?arme jij.....
quote:Ik heb vanochtend gelukkig al een goeie koffie uit de perculator gehadprima shot om de dag mee te beginnen
Kan je altijd nog doorverkopen als ik nog een fotograaf nodig zou hebbenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh...nou ik heb al een kaartje gekocht voor de zekerheid
Ik weet trouwens nog niet zeker of ik er ben maar ik denk het wel.
Ik vind perculator altijd zo'n vies woord, maar ik weet eigenlijk niet waaromquote:Op maandag 7 januari 2008 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Naar kantinekoffie?arme jij.....
Ik heb vanochtend gelukkig al een goeie koffie uit de perculator gehadprima shot om de dag mee te beginnen
Ja inderdaad. Het is ook maar 13 euro dus qua geld is het niet zo erg.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan je altijd nog doorverkopen als ik nog een fotograaf nodig zou hebben
Nou, ik had eigenlijk gewoon een kaartje gekocht omdat ik de band wilde zienquote:Bovendien ben ik altijd verplicht om eerst een fotograaf van 3voor12 erbij te zoeken en pas als dat niet lukt kan ik verder kijken.
Nooit aan gedacht eigenlijk. Geen gek idee. Waar kan ik dat doen? Link?quote:Geef je anders ook op, dan ga je gewoon alleen naar toffe concerten
Die homemade frappuccino klinktquote:Op maandag 7 januari 2008 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, nou ja, eigenlijk naar de schoolpauzes dan. Die werden gekenmerkt door slechte koffie en waterige chocolademelk.
Ohja, en naar de Cafébarautomaat die we op kantoor hadden
Als je dat koud laat worden en melk er doorheen gooit heb je net Starbucks koffie uit die glazen flesjes(Frappucino?)
[..]
Sommige mensen noemen het ook wel een pruttelpotje, dat is pas viesquote:Op maandag 7 januari 2008 14:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind perculator altijd zo'n vies woord, maar ik weet eigenlijk niet waarom![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, en for the record: ik krijg net te horen dat ik naar Gogol Bordello ga
Nee das geen geld eigenlijk, en het is echt tofquote:Op maandag 7 januari 2008 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het is ook maar 13 euro dus qua geld is het niet zo erg.
Oh dacht dat je misschien dan mee wilde omdat je zo reageerde...quote:Nou, ik had eigenlijk gewoon een kaartje gekocht omdat ik de band wilde zien
Mailen naar 3voor12amsterdam@gmail.com Kun je morgen meteen mee naar de redactievergaderingquote:Nooit aan gedacht eigenlijk. Geen gek idee. Waar kan ik dat doen? Link?
Ik bedoel deze dus, maar dan in een normale smaak:quote:
Wie, wat, waar, wanneer, waaromquote:Op maandag 7 januari 2008 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, en for the record: ik krijg net te horen dat ik naar Gogol Bordello ga
Ah, we gaan verder waar we gebleven waren:quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar vond het wel grappig omdat er in Cats ook veel gedanst wordtWelke musicals vind je het leukst? Mijn favorieten zijn Miss Saigon, Les Mis en Aida. Respectievelijk 14, 12 en 6x gezien
Tilburg 013 toch?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie, wat, waar, wanneer, waaromIk wil meeeeee
Ja, ook wel. Als je niemand kunt vinden dan ben ik natuurlijk van de partij(indien ik er ben)quote:Op maandag 7 januari 2008 14:23 schreef MaJo het volgende:
Oh dacht dat je misschien dan mee wilde omdat je zo reageerde...
Ga ik doen. Mee met de vergadering wordt 'm niet want ik moet een woensdagochtend vroeg op omdat ik naar Las Vegas vliegquote:Mailen naar 3voor12amsterdam@gmail.com Kun je morgen meteen mee naar de redactievergadering
Geloof het of niet, de site is ineens doodquote:Op maandag 7 januari 2008 14:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie, wat, waar, wanneer, waaromIk wil meeeeee
Je bent nog niet zo lang geleden geweest natuurlijkquote:Op maandag 7 januari 2008 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tilburg 013 toch?
Ik twijfel nog...
* jaloers!quote:Op maandag 7 januari 2008 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ga ik doen. Mee met de vergadering wordt 'm niet want ik moet een woensdagochtend vroeg op omdat ik naar Las Vegas vlieg
quote:
Ik ben ook behoorlijk lui geworden met het bezoeken van concerten buiten Amsterdam.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
Je bent nog niet zo lang geleden geweest natuurlijk
Ging je naar zoveel concerten dan dat je resultaten er onder gingen leiden?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb me ivm financiën en studieresultaten voorgenomen om minder naar concerten te gaan dit jaar, maar ik heb er nu al spijt van
Ah, dus wel een Lloyd Webber liefhebberquote:Op maandag 7 januari 2008 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, we gaan verder waar we gebleven waren:
Les Miserables, Starlight Express, Cats, Phantom, Hair, Jesus Christ Superstar (Engelse versie!!) zijn mijn favorieten. Die heb ik nu allen meerdere keren gezien, maar ik twijfel of ik naar de nieuwe versie van Les Mis ga. Ben bang dat de huidige cast mij niet kan boeien...
Aïda, Elizabeth en Miss Saigon heb ik niet willen zien, vond ik te zoetsappig...
Ah. Ik kan het me wel voorstellen. Maar ik ben nog jongquote:Op maandag 7 januari 2008 14:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ook behoorlijk lui geworden met het bezoeken van concerten buiten Amsterdam.
Sinds de HMH ga ik bijv. alleen nog naar Ahoy als er, in mijn ogen, echt iets bijzonders komt.
Rammstein in 2005 was de laatste keer dat ik daar was...
Las Vegas is na 2 dagen al vervelend, hoewel je anders zou verwachten.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
Het is voor 8 dagen. Eigenlijk net iets te lang.
Zie net dat het in Paradiso is in plaats van de Melkweg, dat maakt de kans dat ik er heen kan gelijk een heeeel stuk kleinerquote:Op maandag 7 januari 2008 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ook wel. Als je niemand kunt vinden dan ben ik natuurlijk van de partij(indien ik er ben)
Maar heb gewoon sowieso maar een kaartje gekocht.
[..]
Ga ik doen. Mee met de vergadering wordt 'm niet want ik moet een woensdagochtend vroeg op omdat ik naar Las Vegas vlieg
Oh, jij hebt niet genoeg credits voor Paradiso-recensies?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zie net dat het in Paradiso is in plaats van de Melkweg, dat maakt de kans dat ik er heen kan gelijk een heeeel stuk kleiner
Inderdaad. Gelukkig ga ik er niet heen om te gokken maar om te netwerken en vrienden op te zoeken. Dus dat scheeltquote:Op maandag 7 januari 2008 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Las Vegas is na 2 dagen al vervelend, hoewel je anders zou verwachten.
Ik ga er in oktober/november wel weer naar toe om vrienden daar op te zoeken en mijn 10-jarig huwelijk, wat ook in Las Vegas gesloten is, te vieren...
Jaquote:Op maandag 7 januari 2008 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ging je naar zoveel concerten dan dat je resultaten er onder gingen leiden?
Qua financien snap ik het wel want het is een prijzige hobby
Nee dat is het niet, die heb ik welquote:Op maandag 7 januari 2008 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, jij hebt niet genoeg credits voor Paradiso-recensies?
Dan koop je toch een kaartjequote:Op maandag 7 januari 2008 14:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, die heb ik welParadiso en Melkweg vallen beiden onder dezelfde credits regel
Alleen is Paradiso veel lastiger met gastenlijst dan de Melkweg...
Van de Phantom vind ik de muziek beter dan de musical zelf (Sarah Brightman/Michael Crawford). Helaas niet de musical met deze 2 in het echie gezien, maar wel op een bootleg-video.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:32 schreef MaJo het volgende:
Les Miserables is echt geweldigOok hier ga ik voor de Engelse versie
Hoewel er natuurlijk zoveel engelse versies zijn geweest
Mijn droomcast is met Ruthie Henshall en Colm Wilkinson (zeg maar de TAC), maar van degene die ik zelf gezien heb met Joanna Ampil en Philip Quast
Dat komt omdat ik er ben natuurlijkquote:
Ja, de spirit zit erin. Iedereen is hard aan het WOG-en.quote:
maar dat kan ik niet, want moet met m'n stageopdracht bezigquote:Op maandag 7 januari 2008 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, de spirit zit erin. Iedereen is hard aan het WOG-en.
Paradiso en de Melkweg hebben sinds een tijdje wat mot met elkaar en daardoor kan ik mijn contacten v.w.b. Paradiso (via de Melkweg) ook niet meer zo goed gebruiken. Was toch wel makkelijk om bij uitverkochte concerten toch naar binnen te kunnen...quote:Op maandag 7 januari 2008 14:36 schreef MaJo het volgende:
Nee dat is het niet, die heb ik welParadiso en Melkweg vallen beiden onder dezelfde credits regel
Alleen is Paradiso veel lastiger met gastenlijst dan de Melkweg...
Oeh we verschillen wel wat van mening, ik vind Sarah Brightman echt verschrikkelijk en van Michael Crawford krijg ik ook de koude rillingenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van de Phantom vind ik de muziek beter dan de musical zelf (Sarah Brightman/Michael Crawford). Helaas niet de musical met deze 2 in het echie gezien, maar wel op een bootleg-video.
Heb je de Anniversary-versie van Les Mis op DVD of CD? Zo niet, kopen en bekijken. Is ook met Colm Wilkinson, Ruthie Henshall en Michael Ball en op het eind alle internatioale Jean Valjeans' die voorbij komen, tot de Japanse versie aan toe...
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Paradiso en de Melkweg hebben sinds een tijdje wat mot met elkaar en daardoor kan ik mijn contacten v.w.b. Paradiso (via de Melkweg) ook niet meer zo goed gebruiken. Was toch wel makkelijk om bij uitverkochte concerten toch naar binnen te kunnen...
Die musicalfreaks zijn de ergste soortquote:Op maandag 7 januari 2008 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een stel muziek/concert/musical fanaten bij elkaar zet
Toch typerend dat je via de Melkweg bij Paradiso binnen kwam, geeft dus wel aan dat Paradiso de makkelijkste niet isquote:Op maandag 7 januari 2008 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Paradiso en de Melkweg hebben sinds een tijdje wat mot met elkaar en daardoor kan ik mijn contacten v.w.b. Paradiso (via de Melkweg) ook niet meer zo goed gebruiken. Was toch wel makkelijk om bij uitverkochte concerten toch naar binnen te kunnen...
Ga anders ook voor 3voor12 schrijvenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]handig ja!
Kun je niet bemiddelen?
Mee eensquote:Op maandag 7 januari 2008 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
Hey, eindelijk een naam die ik herken: Sarah Brightman.
Daar heb ik enkele keren een DVD van moeten aanhoren. Verschrikkelijk
Ik lees het al, ik ben een liefhebber en jij een groupie (zoals je al eerder zei).quote:Op maandag 7 januari 2008 14:42 schreef MaJo het volgende:
Oeh we verschillen wel wat van mening, ik vind Sarah Brightman echt verschrikkelijk en van Michael Crawford krijg ik ook de koude rillingenHoewel ik ze vroeger wel geweldig vond...
En de Tenth Anniversary Concert heb ik (zie ook wat ik tussen haakjes schrijf, TAC) die bedoelde ik dus ook. Ruthie Henshall, Colm Wilkinson, Lea Salonga en Philip Quast
Allen live gezien behalve Colm Wilkinson
Mijn beste musicalmoment ooit: Lea Salonga als Kim en Ruthie Henshall als Ellen in Miss Saigon op Broadway
Ben er toen speciaal voor naar New York gevlogen
Maar ja, je bent musicalfan of je bent het niet he
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die musicalfreaks zijn de ergste soort
Als puber hing ik bijna elke avond op het Leidseplein rond en kende we de security van Paradiso.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch typerend dat je via de Melkweg bij Paradiso binnen kwam, geeft dus wel aan dat Paradiso de makkelijkste niet isWel vervelend, want daar zijn vaak de concerten die ik zou willen recenseren. Al lukt het vaak ook wel hoor
Waarschijnlijk de DVD's die ik allemaal in mijn bezit heb.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
Hey, eindelijk een naam die ik herken: Sarah Brightman.
Daar heb ik enkele keren een DVD van moeten aanhoren. Verschrikkelijk
Oyquote:Op maandag 7 januari 2008 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees het al, ik ben een liefhebber en jij een groupie (zoals je al eerder zei).
[ afbeelding ]
Haarkleur klopt?
De kreet 'TAC' zei me ook niks, hoewel ik die DVD en CD's in mijn bezit heb...
Ben ook nog niet op Broadway geweest...
Dat zijn contacten die je warm moet houdenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als puber hing ik bijna elke avond op het Leidseplein rond en kende we de security van Paradiso.
Als het niet te druk was, mochten we meestal naar binnen.
Ik ken nu iemand van de security van de Melkweg (die soms ook ingeleend werd door Paradiso) en die regelt meestal wel wat voor mij, tot voor kort ook voor Paradiso. Maar Paradiso is wat 'arroganter' geworden en heeft de samenwerking met de Melkweg op een wat lager pitje gezet.
Zal eens checken hoe de status tussen die 2 nu is...
Als ik me niet vergis heb ik eens lekker op de Alpha-heuvel gelegen bij Lowlands, naar Epica luisteren.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:55 schreef MadMaster het volgende:
Vrijdag overigens naar Epica in het Patronaat in Haarlem (da's gewoon een buitenwijk van Amsterdam).
Ze treden daar op met een speciale pyro-show en ik ben benieuwd wat ik me daarbij mag voorstellen...
Ben ook op weg om 'warme' contacten met iemand in de HMH op te bouwen...quote:Op maandag 7 januari 2008 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zijn contacten die je warm moet houden
Ook met iemand van de security?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben ook op weg om 'warme' contacten met iemand in de HMH op te bouwen...
Epica moet je ook goed zien, al was het maar vanwege Simone...quote:Op maandag 7 januari 2008 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heb ik eens lekker op de Alpha-heuvel gelegen bij Lowlands, naar Epica luisteren.
Biertje erbij, zonnetje. Dat was prima te doen
Nee, iemand die namens de HMH zaken regelt voor de optredende artiesten (inrichting kleedkamers, vulling koelkasten, vervoer e.d.)...quote:
Ik wil zulk haarquote:Op maandag 7 januari 2008 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Epica moet je ook goed zien, al was het maar vanwege Simone...
[ afbeelding ]
ja dat zei ik ook alquote:Op maandag 7 januari 2008 15:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bloody hell wat gaan jullie snel vandaag
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bloody hell wat gaan jullie snel vandaag
Geen oordopjes meequote:Op maandag 7 januari 2008 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik post 'm nog maar eens voor de innerlijke gemoedsrust voor zij die stresserig zijn: http://www.youtube.com/watch?v=x71jgMx0Mxc
MadMaster is de nieuwe Soempquote:Op maandag 7 januari 2008 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe snel we zouden gaan als Soemp zich gemeld had
Ik heb zulk haarquote:
Iemand die steil goed schrijftquote:Op maandag 7 januari 2008 15:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb zulk haarMaar dan een stuk korter. Vroeger was het nog steil en zo lang
Niet heel veel. Maar ik heb bij De Dijk fotos gemaakt en bij Bettie Serveert.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Nem, doe jij ook concert fotografie?
Wat is er dan met rood licht?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet heel veel. Maar ik heb bij De Dijk fotos gemaakt en bij Bettie Serveert.
Het grootste probleem is vaak de goede plek te vinden en hopen dat ze weinig tot geen rood licht gebruiken.
Rood licht geeft heel slecht beeld over het algemeen. Ik zal eens kijken of ik een voorbeeld kan vinden.quote:
Altijd oordopjes meenemenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Geen oordopjes mee![]()
![]()
Ziet eruit alsof ik het mooi vind![]()
straks thuis gauw luisteren...
't is een klotewoordquote:
Ik heb ALTIJD oordopjes mee, maar gisteravond ben ik zo'n ei geweest om te bedenken dat ik mn mp3speler niet in mn tas hoefde te stoppen omdat toch de batterij leeg wasquote:Op maandag 7 januari 2008 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Altijd oordopjes meenemen![]()
Het is wel een mooi stuk ja
En het maakt het extra lastig omdat je wel schrijft 'hoe stijl jij je haar'. Je zou dus ook kunnen zeggen, 'hoe stijl je steil jaar'quote:Op maandag 7 januari 2008 15:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
't is een klotewoordik moet eerst bedenken dat stijl een manier van werken is en dus steil te maken heeft met krullen/wegligging/etc
Hier is het rood nog re-de-lijk te doen maar ik vind het al niet mooi meer:quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier is het rood nog re-de-lijk te doen maar ik vind het al niet mooi meer:
[ afbeelding ]
Maar hier zie je hoe slecht dat rood licht is:
[ afbeelding ]
Het kan nog veel ingewikkelder dan dat, gisteren een stukje van Kees Torn daarover op Youtube gezienquote:Op maandag 7 januari 2008 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
En het maakt het extra lastig omdat je wel schrijft 'hoe stijl jij je haar'. Je zou dus ook kunnen zeggen, 'hoe stijl je steil jaar'
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan nog veel ingewikkelder dan dat, gisteren een stukje van Kees Torn daarover op Youtube gezien
Die had een zin als "Als makkelijk te mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen"
ik heb steil haar en ik weet nog steeds niet hoe ik dat het beste kan stijlenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
En het maakt het extra lastig omdat je wel schrijft 'hoe stijl jij je haar'. Je zou dus ook kunnen zeggen, 'hoe stijl je steil jaar'
als vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen achternaquote:Op maandag 7 januari 2008 15:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan nog veel ingewikkelder dan dat, gisteren een stukje van Kees Torn daarover op Youtube gezien
Die had een zin als "Als makkelijk te mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen"
Daarme beantwoord je mijn vraag over die groupie-poster, je stijgt in mijn waardering...quote:Op maandag 7 januari 2008 15:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb zulk haarMaar dan een stuk korter. Vroeger was het nog steil en zo lang
Met die zin begon ie idd, "Als achter vliegen vliegen vliegen, vliegen vliegen vliegen achterna"quote:Op maandag 7 januari 2008 15:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen achterna
Dat is wel grappigquote:Op maandag 7 januari 2008 15:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij is dit het filmpje dat ik bedoel, heb hier geen geluid dus kan het niet checken
Echter goed voor ontwikkelen van je analoge filmpjesquote:Op maandag 7 januari 2008 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stoppen, prostitutie, slecht je digitale camera kunnen instellen...
Anti pluis erin, borstelen en klaarquote:Op maandag 7 januari 2008 15:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb steil haar en ik weet nog steeds niet hoe ik dat het beste kan stijlen![]()
![]()
[..]
als vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen achterna
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarme beantwoord je mijn vraag over die groupie-poster, je stijgt in mijn waardering...
Wat zeg je? Je wilt ook haar?quote:
Dat is heel vetquote:Op maandag 7 januari 2008 15:30 schreef MadMaster het volgende:
Even terugkomen op die concert fotografie:
Een kennis van mij is de huisfotograaf van Ajax en hij komt dus ook in de Arena vrij makkelijk vooraan bij het podium tijdens concerten. Heb via hem enorme reeksen foto's van U2, Robbie Williams, The Police, Madonna e.d. mogen ontvangen.
Ja een mooie zoomlens kan ook hele mooie plaatjes opleverenquote:En na de 3 eerste nummers, als de fotografen meestal weg moeten, pakt 'ie z'n mega telelens en schiet 'ie er nog vrolijk op los vanuit een skybox.
Schitterende foto's die vaak niemand heeft...
kapperquote:Op maandag 7 januari 2008 15:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Anti pluis erin, borstelen en klaar
Had ik maar weer steil haar
Tja..Arne is niet meer. Een zwarte dag voor het Rode Volksliedquote:Op maandag 7 januari 2008 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik was een groot aanhanger van Arne Jansen...
Hehequote:Op maandag 7 januari 2008 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik was een groot aanhanger van Arne Jansen...
Hoe weet jij dat het staartmezen zijn?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
Er zitten hier 2 staartmezen voor het raam:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het staartmezen zijn?
Ik ken geen fotografen die goed kunnen koken en ook nog eens onbekende vogels bij naam kennen.
Nou oké, ik ken verder helemaal geen fotografen eigenlijk.
Mijn kamer hangt vol met zijn foto's. Heb een hele mooie van Madonna in zwart leer op soort van een hobbelpaard tijdens haar laatste tour...quote:Op maandag 7 januari 2008 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is heel vet
[..]
Ja een mooie zoomlens kan ook hele mooie plaatjes opleveren
hihi ik ookquote:Op maandag 7 januari 2008 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had voor O&N al naar de kapper gemoeten. Eigenlijk voor de kerst al. Maar dat gaat nu helemaal niet meer lukken
Hoe weet JIJ dat het staartmezen zijn?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het staartmezen zijn?
Dat is toevallig..ik ook nietquote:Ik ken geen fotografen die goed kunnen koken en ook nog eens onbekende vogels bij naam kennen.
Ja, 10k soms meer.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn kamer hangt vol met zijn foto's. Heb een hele mooie van Madonna in zwart leer op soort van een hobbelpaard tijdens haar laatste tour...![]()
En zo'n Canon supertelelens die sportfotografen bij voetbal gebruiken en hij dus ook bij concerten, wat kost zo'n grapje nou? Moet duizenden Euro's zijn, gok ik...
Ik heb ooit een 'Arne Jansen'-studie gedaan en ik weet dus dat het waar is...quote:Op maandag 7 januari 2008 15:35 schreef MaJo het volgende:
HeheMijn eeuwige respons daarop is dat het inderdaad waar is
Dat weet ik ook helemaal niet. Dat heb jij zojuist verteld!quote:Op maandag 7 januari 2008 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe weet JIJ dat het staartmezen zijn?
ervanuitgaand dat Nem ongeveer dit ziet, is het waarquote:Op maandag 7 januari 2008 15:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik ook helemaal niet. Dat heb jij zojuist verteld!![]()
meieieieisjes met rode haaaarenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:39 schreef wyccie het volgende:
Ik ga maar eens opzoeken waar dat liedje van Arne Jansen over gaat....
Huhquote:Op maandag 7 januari 2008 15:39 schreef wyccie het volgende:
Ik ga maar eens opzoeken waar dat liedje van Arne Jansen over gaat....
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik ook helemaal niet. Dat heb jij zojuist verteld!![]()
Nee, het is echt 'kussen'.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
Nou wordt ik gek..
Ik heb altijd gedacht dat 'ie zong: "zoenen" ipv "kussen"
Mwah, ik heb nu half krullend haar. Vroeger had ik mega steil haar, tot halverwege mijn rug. Maar vanaf mijn 18e is het gaan krullen... Boven is het nog steeds steil, maar onderaan is het wisselend slag tot zeer krullend.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:37 schreef wyccie het volgende:
MaJo, je hébt toch ook steil haar of zie ik het verkeerd?
ik twijfelde toen ik het uit m'n hoofd deedquote:Op maandag 7 januari 2008 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
Nou wordt ik gek..
Ik heb altijd gedacht dat 'ie zong: "zoenen" ipv "kussen"
en MM schijnt dat getest te hebbenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben niet opgegroeid met (Nederlandstalige) muziek.
Dus MaJo kan goed zoenen.
Prijs ligt inmiddels alweer ietsjes lager zie ik. Maar dat mag de pret niet drukken: duur is duurquote:
Hehequote:Op maandag 7 januari 2008 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ooit een 'Arne Jansen'-studie gedaan en ik weet dus dat het waar is...
Uhuhquote:Op maandag 7 januari 2008 15:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben niet opgegroeid met (Nederlandstalige) muziek.
Dus MaJo kan goed zoenen.
Lag het er zo dik bovenopquote:Op maandag 7 januari 2008 15:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik twijfelde toen ik het uit m'n hoofd deedmaar blijkbaar goed gegokt
[..]
en MM schijnt dat getest te hebben
Ja, ik zie het.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is echt 'kussen'.
Klinkt ook mooier dan 'zoenen', in de praktijk maakt het echter geen reet uit...
Ik sluit me hier voor 100% bij aan...quote:Op maandag 7 januari 2008 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
HeheIk weet het alleen uit eigen ervaring
Mannen met rode haren mijd ik
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik sluit me hier voor 100% bij aan...
En dan mag ik me als roodharige aanbieden zekerquote:Op maandag 7 januari 2008 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik geloof er allemaal geen hol van. Ik roep op tot een onafhankelijke test!
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lag het er zo dik bovenopNu weet iedereen het
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik geloof er allemaal geen hol van. Ik roep op tot een onafhankelijke test!
Je moet ergens beginnen tochquote:Op maandag 7 januari 2008 15:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dan mag ik me als roodharige aanbieden zeker
Ik vrees toch dat MaJo geen onderdeel uitgemaakt heeft van mijn 'studie'.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lag het er zo dik bovenopNu weet iedereen het
alles kan tegenwoordigquote:Op maandag 7 januari 2008 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat MaJo geen onderdeel uitgemaakt heeft van mijn 'studie'.
Destijds was MaJo rond de 6 jaar oud...
Ik kan een dergelijke studie na zoveel jaar wel weer eens doen, eens kijken of er in de loop der jaren veranderingen zijn ontstaan...quote:Op maandag 7 januari 2008 15:51 schreef MaJo het volgende:
En dan mag ik me als roodharige aanbieden zeker
Only in Belgiequote:
Ik snap em nietquote:Op maandag 7 januari 2008 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen toch
Opent er iemand een topic is US?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |