Dat klopt.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:50 schreef MaJo het volgende:
Ligt het nou aan mijn kater of zitten er opeens meer vrouwen in bad in de ava van wyccie?![]()
Ja, die was ik dus gisteren aan het lezen nadat ik had gekotst. Na tien posts hield ik er maar mee op.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:59 schreef iamredleader het volgende:
ik rim bef en laat me als toiletslaaf gebruiken![]()
als je een ietwat sterke maag hebt, erg grappig topic. Wel helemaal doorlezen!
Ik keek mooi wel uit!!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
Geef antwoord dan, LB
quote:Mensen,
Dit is de eerste koffiekettingbrief van 2008!
Hieronder staat een lijstje met namen. Vul achter je eigen naam je koffie/thee/chocomelkvoorkeur in en stuur het mailtje vervolgens door naar de volgende op de lijst. Als je niks wil gebruiken, vul dat dan ook even in. De laatste haalt koffie etc.
Die iemand verveelt zich nu alweerquote:Op maandag 7 januari 2008 11:34 schreef Etcetera het volgende:
graag gedaan
kreeg net een doorstuur mail'1e koffiekettingbrief van dit jaar!'
[..]
Ik spam het topic daar wel vol...quote:Op maandag 7 januari 2008 10:59 schreef iamredleader het volgende:
Ik dacht dat 6 januari daar de laatste geschikte dag voor was, maar bij jou maakt me dat niet uitquote:Op maandag 7 januari 2008 12:11 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemiddag!
Ik heb 7 dagen niet op Fok gezeten en ga dus ook niet bijlezen
En ik heb een geweldige kerstvakantie gehad![]()
Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar, vandaag mag het nog![]()
En, je hebt meteen even een afspraak met personeelszaken gemaakt?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:51 schreef Etcetera het volgende:![]()
wordt hier net geroepen dat ze me maar een contract moeten bieden
![]()
Komen de tentamens eraan?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:51 schreef wyccie het volgende:
Whehehe, echt gemeen. Gisteravond stond op de website nog een stuk of tien hoorcolleges, vandaag nog maar 3 stuks.
was je wel op tijdquote:Op maandag 7 januari 2008 12:51 schreef wyccie het volgende:
Whehehe, echt gemeen. Gisteravond stond op de website nog een stuk of tien hoorcolleges, vandaag nog maar 3 stuks.
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En, je hebt meteen even een afspraak met personeelszaken gemaakt?
Nee, dit vak is net vandaag begonnen.quote:
Niet dus.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:57 schreef wyccie het volgende:
Echt jammer dat ik ze gisteren niet had uitgeprint/opgeslagen,
Dacht dat het de 6e wasquote:Op maandag 7 januari 2008 12:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik dacht dat 6 januari daar de laatste geschikte dag voor was, maar bij jou maakt me dat niet uit
Gelukkig nieuwjaar B.!
quote:Op maandag 7 januari 2008 13:03 schreef MadMaster het volgende:
Superformiweldageindefantakolosachtig
is weer eens wat anders dan reusachtig, mooi en prachtig,
als je het kan zeggen is het meesterlijk en machtig,
Superformiweldageindefantakolosachtig!!
Om-diedel-diedel-diedel-dom-diedel-dee...
Uit het blote hoofd, niet gekopieerd/geplakt...
kan gebeurenquote:
Waarom klik je op zo'n TT?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:59 schreef iamredleader het volgende:
Wanneer ben je eigenlijk klaar met je stage? En hoe lang moet je daarna nog?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:51 schreef Etcetera het volgende:![]()
wordt hier net geroepen dat ze me maar een contract moeten bieden
![]()
Toch nog wat fout gedaan, het juiste is:quote:Op maandag 7 januari 2008 13:12 schreef Etcetera het volgende:![]()
respect
ik ga de Nederlandse erneer zettenthanks
goed inpakken?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:17 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog niet fatsoenlijk gegeten. Heb ook geen ziekenvoedsel in huis. En ik wil niet naar buiten. Hoewel het lekker waait en niet te koud is.
ik moet nog anderhalf jaar naar schoolquote:Op maandag 7 januari 2008 13:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wanneer ben je eigenlijk klaar met je stage? En hoe lang moet je daarna nog?
fixedquote:Op maandag 7 januari 2008 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch nog wat fout gedaan, het juiste is:
Superformiweldigeindefantakolosachtig
Swelles, jij hebt mijn reaktie dan niet meer gezien...quote:Op maandag 7 januari 2008 13:42 schreef MaJo het volgende:
En MM, je bent nooit meer ingegaan op mijn musical vraagZat weer even helemaal in mijn musical groupie moment
Ik zat je maar te Fokken.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:42 schreef MaJo het volgende:
Oh en Nem, ik zie toch echt meerdere meisjes in wyccie's ava
En daar heb ik weer op gereageerdquote:Op maandag 7 januari 2008 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Swelles, jij hebt mijn reaktie dan niet meer gezien...
Zie AKQ SC# 332 HA HA!
Niet lievquote:Op maandag 7 januari 2008 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zat je maar te Fokken.
Fink komt trouwens in de Melkweg in Februari.
10 minuten is te lang man, ik zit eerst te refreshen als een dolle en ga dan weer iets anders doen en dan vergeet ik fokquote:Op maandag 7 januari 2008 14:08 schreef MadMaster het volgende:
Kijk, dat bedoel ik nou...
Reageer je binnen 10 minuten op een posting van MaJo, is de vogel al weer gevlogen.
En dan mij betichten van niet reageren en zichzelf in de emo gooien, tot kotsen aan toe...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=gDirt8MeSSgquote:Op maandag 7 januari 2008 13:42 schreef LadyBlack het volgende:je zou niet zeggen dat die mannen zo'n liedje maakten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |