Gevonden!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:46 schreef MaJo het volgende:
Ik heb mijn gelijke gevondenAl heb ik Les Mis volgens mij nu 14x gezien
Maar dacht dat ik de enige (ex) musical freak hier was
Frankrijk, wintersportenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
En waar ging je ook alweer heen over 3.5 week?
Carnaval meemaken (niet vieren) op Aruba en Curacao en nu we er toch zijn, even wat duikjes maken...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
En waar ging je ook alweer heen over 3.5 week?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dit jaar hoogstwaarschijnlijk naar Rock Werchter(en LL natuurlijk)
Ach, jij gaat naar Schagen, toch de kop van Noord-Holland...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:49 schreef Soempie het volgende:
Welja, iedereen neemt het er lekker van.
En aangezien ik het hele jaar al in de kop van N-H zit ga ik maar naar Frankrijkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, jij gaat naar Schagen, toch de kop van Noord-Holland...![]()
Wacht maarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:49 schreef Soempie het volgende:
Welja, iedereen neemt het er lekker van.
je bent wel creatief in het knippen en plakken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed voor elkaar. Ik geniet nu van mijn laatste van vier aaneengesloten vrije dagen. Ik denk niet dat ik dat namelijk nog mee ga maken dit jaarTwee vrije dagen achter elkaar zou al apart zijn
Ja, je vond Schagen wel leukquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wacht maar
En trouwens, Schagen is ook niet mis
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, je vond Schagen wel leuk![]()
Ik ga nog naar Denemarken over een paar maanden, Kopenschagen!!
Wat zeur je danquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:02 schreef Soempie het volgende:
Ik ga nog naar Denemarken over een paar maanden, Kopenhagen!! En Duitsland en Belgie.
Da's een behoorlijke omweg via België.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:02 schreef Soempie het volgende:
Ik ga nog naar Denemarken over een paar maanden, Kopenhagen!! En Duitsland en Belgie.
quote:
Brusselquote:Ik ga nog naar Denemarken over een paar maanden, Kopenhagen!! En Duitsland en Belgie.
Ik las je klb post eerder dan deze en heb al iets gepostquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
Sociaal experiment: Mascara loopt uit bij huilen :(
Kijken hoe lang het duurt voordat iemand roept dat ik een emo ben
Ik verzoek jullie niet grappig te zijn en het snel te posten
Omdat het alleen maar plannen zijn. Over het algemeen komen m'n plannen wel uit, maar ik moet wel heel hard gaan sparen voor al die reisjes.quote:
Ik vond 'm wel mooiquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik las je klb post eerder dan deze en heb al iets gepost![]()
Oohw, ja je plant ook wel ver vooruitquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Omdat het alleen maar plannen zijn. Over het algemeen komen m'n plannen wel uit, maar ik moet wel heel hard gaan sparen voor al die reisjes.En ik moet ze ook nog inplannen.
![]()
Duitsland ergens aan het eind van de zomervakantie, dan ga ik daar een beetje rondtrekken en eindigen bij een vriendin en vriend die daar een groot feest geven. En Denemarken zal vlak voor de laatste of vlak na de laatste tentamens zijn. Omdat in de zomer die vriend gewoon weer in Nederland is en eerder dan april kan ik niet, want dan heb ik het geld niet bij elkaar.
1 %quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vandaag is m'n laatste dag
Heb ongeveer 1% van m'n dvd-kijk-achterstand weggewerkt. Verder weinig gedaan, echt even een paar dagen chillen. Hele weekend weer werken, maandag meteen weer vergaderingen, opdrachten maken en essays schrijven.. Kon de rust wel even gebruiken
Of hij heeft 4 van de 400 te kijken films bekekenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
1 %
je hebt de film dus niet eens uitgekeken.
weet je al welke stad? En waar het weekendje naartoe gaat?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:14 schreef LadyBlack het volgende:
Oohw, ja je plant ook wel ver vooruit
Ik heb nog een vette stedentrip in het vooruitzicht; met mn moeder als ik afgestudeerd ben
En binnenkort ga ik ook nog wel een weekendje weg met
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of hij heeft 4 van de 400 te kijken films bekeken![]()
Met de budget airliners kun je *overal* goedkoop komen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:18 schreef LadyBlack het volgende:
Mn moeder en ik zaten aan Athene te denken, en met vriendje wil ik heel graag naar Londen of Berlijn ofzoIets waar je goedkoop kunt komen in elk geval
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn absurde voorspelling voor dit jaar: Amy Whinehouse en Britney Spears gaan samen een kind adopteren.
Vet, waarmee kon ie dat winnen dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:15 schreef Soempie het volgende:
Wiebel heeft gewoon een iPod nano gewonnen op z'n werk en 125 euro aan gammabonnen en een of andere hippe afstandsbediening.![]()
![]()
En ik heb net voet bij stuk gehouden, dat we wél gaan sporten vanavond. Damn, dat was moeilijk.
'En gaan we dan lekker rehappie, happie doen?'quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn absurde voorspelling voor dit jaar: Amy Whinehouse en Britney Spears gaan samen een kind adopteren.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
Sociaal experiment: Mascara loopt uit bij huilen :(
Kijken hoe lang het duurt voordat iemand roept dat ik een emo ben
Ik verzoek jullie niet grappig te zijn en het snel te posten
Bij het laatste potje ging ik er echt helemaal voor, de hele tijd eerste gestaan (kon je zien op je gun) en ik hoor dat de muziek wat afzakt, dus ik al juichenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jammer dat je niet een keer gewonnen hebt, maar het is zeker geen slechte prestatie
Hahaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:39 schreef Etcetera het volgende:
Man met aanhanger rijdt 70km te hard het zal ook 's niet
[..]![]()
![]()
en dat slotje
Als je je werk goed doet dan krijg je spullen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vet, waarmee kon ie dat winnen dan?
omg, omg, omgquote:
Hoe gaat het met je zwemplan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Logisch, van sporten krijg je honger..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |