Gaat hij elk weekend naar huis?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
In een heel doorsnee week gemiddeld 3x denk ik, we hebben sowieso 1x repetitie, om de week 2x, en meestal zijn er nog 1 of 2 avondjes bij, plus vaak de zondagavond als ie terugkomt uit Almelo
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en sporten met een vriendin, definitely, in mn eentje zou ik altijd een smoesje hebben
Ja, nu nog wel. Al 10 jaar, onvoorstelbaar hequote:
Ik heb nog geen idee.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe ziet het er voor jou en Sven uit, als het 'normale' leven weer is begonnen?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:52 schreef Nesle het volgende:![]()
![]()
![]()
Net terug van 2.5 uur lasergamen ofzo(met pauze's uiteraard
)
SUPERVET![]()
![]()
Met 8 man, echt GEWELDIG. Wel alle keren tweede geworden maar dat geeft niks
Wat een adrenaline, allemachtig
Oja, studeren........quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:57 schreef Plasterk het volgende:
Hier alles goed, vandaag lekker geklust. Morgen studeren![]()
Met jou en Sven gaat t ook goed lees ik
Jammer dat je niet een keer gewonnen hebt, maar het is zeker geen slechte prestatiequote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:52 schreef Nesle het volgende:![]()
![]()
![]()
)
SUPERVET![]()
![]()
Afkicken wordt het! Dus even een afleidingsprogramma voor jezelf opstellenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee.Ik denk dat het dan wordt: vrijdagavond, zaterdag en zondag bij elkaar. Maar het gewone leven begint pas per 1 februari.
![]()
En ik denk dat ik het er wel moeilijk mee ga krijgen. Het bevalt wel goed zo.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Afkicken wordt het! Dus even een afleidingsprogramma voor jezelf opstellen
Vrienden
Studie
Vrienden
Studie
Sven
heh.. dat had ik ook toen ik ging lasergamenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:52 schreef Nesle het volgende:![]()
![]()
![]()
)
SUPERVET![]()
![]()
Ik heb eindelijk een scriptie opzetquote:
2 Many DJ's!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:52 schreef MaJo het volgende:
Gister naar Soulwax geweest, was echt supervetHet beste concert van 2008
![]()
Oeh, goed bezig!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een scriptie opzet
Ben in een opwelling in het Engels gaan schrijven, ging als een trein ineens![]()
Alles klinkt zoooooooveel minder stom
Leuk he, kerstvakantiequote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oeh, goed bezig!
Ik ben nog in hoofdstuk drie van de negen. En dan moet ik voor volgende week ook nog een boek van een stuk of 900 pagina's.
Uhuh, Soulwax én 2 many dj's. 2 vliegen in één klapquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:15 schreef LadyBlack het volgende:
Het enige lullige is wel dat ik niet zo goed naar de docent durf met dat Engelsof iig niet met het argument 'dat het dan allemaal minder stom klinkt'
En "Dan kan ik het later publiceren" is minder dan geloofwaardig
Ligt er helemaal aan hoe goed je Engels is. Geschreven Engels, en zeker artikelen, is vaak weer compleet anders en dat moet je wel onder de knie hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:15 schreef LadyBlack het volgende:
Het enige lullige is wel dat ik niet zo goed naar de docent durf met dat Engelsof iig niet met het argument 'dat het dan allemaal minder stom klinkt'
En "Dan kan ik het later publiceren" is minder dan geloofwaardig
Wilde vorig jaar naar Underworld, is nu verzet tijdens mijn vakantie.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga de 29e naar Underworld en in Juli naar Doe maar. Dat wordt ook wel leuk
Mwa, aan mn Engels zal het niet liggen denk ik, ik heb tweetalig vwo gedaan en ik heb meer vaktaal in het Engels dan in het Nederlands paraat.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan hoe goed je Engels is. Geschreven Engels, en zeker artikelen, is vaak weer compleet anders en dat moet je wel onder de knie hebben.
Dat is eigenlijk de reden dat ik ga. Ik heb een kaartje gekregen van iemand die dus de 29e niet kan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wilde vorig jaar naar Underworld, is nu verzet tijdens mijn vakantie.![]()
En Doe Maar... laat maar, daar ben ik helemaal klaar mee...
Hoezo PM jij niet terug?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoezo begint je gewone leven niet vanaf 7 januari?
Het cadeautje voor komende september of afgelopen september?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, net even een backpack gekocht, wat een verjaardagskadootje voor me was, ik ben in september jarig
Afgelopen, maar aangezien ik dat ding over 3 en halve week wil gebruiken en dit m'n laatste vrije dag buiten het weekend was, moest ik er nu echt ff 1 halenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het cadeautje voor komende september of afgelopen september?
Hey musicalfan, had je mijn berichtje gezien?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wilde vorig jaar naar Underworld, is nu verzet tijdens mijn vakantie.![]()
En Doe Maar... laat maar, daar ben ik helemaal klaar mee...
Ik zou de 30e hebben gemoeten in de HMH in Amsterdam, dus dat is niet mijn kaartje dan...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de reden dat ik ga. Ik heb een kaartje gekregen van iemand die dus de 29e niet kan.
En waarom klaar met Doe Maar? De vorige concertreeks was echt enorm vet.
En waar ging je ook alweer heen over 3.5 week?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Afgelopen, maar aangezien ik dat ding over 3 en halve week wil gebruiken en dit m'n laatste vrije dag buiten het weekend was, moest ik er nu echt ff 1 halen
Huh? Waar?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:41 schreef MaJo het volgende:
Hey musicalfan, had je mijn berichtje gezien?
Dat is wel jammer voor jequote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:42 schreef MadMaster het volgende:
En ik ben klaar met Doe Maar, omdat ze dat bij hun laatste reünie zelf ook zeiden (zie hun albun destijds...) en ik ze begin jaren '80 heb gezien toen ze nog niet zo populair waren. Optredens in lokale buurthuizen met een 100-tal bezoekers maximaal. Dat is voor mij Doe Maar, niet die massahysterie die daarop volgde in groen/roze...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |