Daar gaan we weer... *zucht*quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:08 schreef Schijtgeit het volgende:
Jij bent toch een man ofniet?
Geweldige tipquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb laatst als Zwarte Piet een lippenstift gebruikt die moeilijker te verwijderen was dan de schmink.
Zal het merk eens opzoeken, misschien is die mascara een soort van deinitieve versie...
Emo'squote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:14 schreef Bellatrix het volgende:
Eye liner is sexy bij sommige mannen. Maar mascara? No way.
Rimmel Mascara Extra Super Lash Black Black 101quote:Onmisbaar bij de dagelijkse verzorging. Je kunt een oneindig aantal laagjes mascara opbrengen, terwijl de wimpers perfect gescheiden blijven, zonder dat ze aan elkaar plakken of de mascara klontert. Bereid je voor op een oogverblindend resultaat!
EANCODE: 5012874101054
DING DING DING! We have a winner!quote:
HOUD JE KOP MAN, IK WAS AAN HET ETEN!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
DING DING DING! We have a winner!
Dat duurde nog behoorlijk lang voor Fok
-edit- de 8e post.
Fok is slipping
Wat is er mis met Tokio Hotel? Moet je een klap voor je kop ofzo?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:37 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
Je bent een man, gebruikt mascara, en je hebt een huilbuitje hier en daar?
Jij zal vast vooraan staan bij het concert van Tokio Hotel...
Is goed.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is er mis met Tokio Hotel? Moet je een klap voor je kop ofzo?
Mannen die huilen om nietsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
Iedereen kent het wel tegenwoordig. Huilbuitje hier, huilbuitje daar. Maar het vervelendste vind ik altijd dat mijn mascara dan uitloopt
Zelfs de mascara's die beweren watervast te zijn blijven zitten. Weet iemand toevallig een merk dat niet uitloopt? Wellicht uit Amerika? Of een duurder merk dat make-up artiesten gebruiken?
Ik wordt er zo moe van![]()
![]()
Kom maar op, loop je zeker weer huilend wegquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
JIJ BENT GAY!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar gaan we weer... *zucht*
*rolls eyes*
Profiellukers zijn echt hele sneue mensen.
NEMBRIONIC! IK VOND JE TOF!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar gaan we weer... *zucht*
*rolls eyes*
Profiellukers zijn echt hele sneue mensen.
Blijkbaar nog genoeg sukkelsquote:
Deze sukkels lopen tenminste niet met een halfdoorlopen flikkerkop rond.quote:
Nee, jij loopt met een gewone flikkerkop rondquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Deze sukkels lopen tenminste niet met een halfdoorlopen flikkerkop rond.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Deze sukkels lopen tenminste niet met een halfdoorlopen flikkerkop rond.
dan zou ik heel erg lijken op jou, en dat is niet het geval.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, jij loopt met een gewone flikkerkop rond
Waarom open jij dit topic?quote:Waarom reageer je nog in dit topic?
Die van mij kost bijna t dubbelequote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet je hebben volgens mijn vrouw...
[..]
Rimmel Mascara Extra Super Lash Black Black 101
¤ 7,99 per stuk (tering, wat duur)...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:01 schreef Bafnek het volgende:
Beredenering:
Topic is niet grappig, dus het moet wel serieus zijn.
Bout emo.
Klopt, ik lach me dood.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:02 schreef rienlems het volgende:
kom ff naar deze sites echt grappig
http://zwolle-038.myminicity.com
http://zwolle-038.myminicity.com/tra
veel plezier ermee je lacht je dood
Haha! Je vond me tof! Haha!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
NEMBRIONIC! IK VOND JE TOF!
MAAR NU
-400 respect!![]()
![]()
wat tof?quote:
quote:
Monotof is dat je in je eentje tof ben hoor...Dohh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |