Wat ga je doen deze vrijdagavond?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, mijn vrijdagavond kan beginnen
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tijd om naar de bank te gaan en te genieten van m'n vrije avond
da's nieuwquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:56 schreef Nembrionic het volgende:
wtf? Zit ik hier met een zak M&M's. Pak ik er een paar: zitten er oranje tussen.
Kijk ik op de verpakking: staan ze daar ook op
Oh, die had ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's nieuw
ken je die reclame van 'I don't wanne show my peanut in public'? volgens mij hebben ze dat een klein beetje uitgebouwd, dan zie je yellow en dan zegt red 'put it off' en dan doettie zogenaamd een rits los en issie oranje van binnen
Ik heb geen stemming gezien hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:28 schreef Etcetera het volgende:
ik ook nog maar 1x, schijnt dat Nederland unaniem heeft gekozen voor oranje. wat mij logisch lijkt, da's onze kleur nu eenmaal schijnbaar
Via Wiebel z'n werk.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:23 schreef Mikkie het volgende:
Oeh, Soemp in bikini
Hoe kom je aan een gratis fitnessabo eigenlijk?
m'n voornemen om naar de bank te verhuizen ga ik zo uitvoeren
Ik hoef ook geen indruk te maken op de badmeester.quote:
Waarom niet? Je weet nooit wat er kan gebeuren in een zwembad. Dan heb je toch liever alle aandacht van de badmeester(es)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen indruk te maken op de badmeester.
Nee, die zijn allemaal eng. Ze maken hoge golven en hebben zwembrilletjes op.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dat geval...
[..]
Maar toch wel op de andere zwemmers?
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom niet? Je weet nooit wat er kan gebeuren in een zwembad. Dan heb je toch liever alle aandacht van de badmeester(es)
Ik begrijp onmiddelijk hoe je bij je zwemplan komt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dat geval...
[..]
Maar toch wel op de andere zwemmers?
het brengt mij ook wel op ideeen iddquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik begrijp onmiddelijk hoe je bij je zwemplan komt.
Hij is gewoon een vieze zwembadgluurderquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik begrijp onmiddelijk hoe je bij je zwemplan komt.
Als je er dan toch bent.. moet je natuurlijk wel je ogen open houden. Voor je het weet zwemmen er een paar soempies voorbijquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij is gewoon een vieze zwembadgluurder
4 posts op een rij. Ja, dat lijkt me wel een gek gezicht in het zwembadquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je er dan toch bent.. moet je natuurlijk wel je ogen open houden. Voor je het weet zwemmen er een paar soempies voorbij
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
4 posts op een rij. Ja, dat lijkt me wel een gek gezicht in het zwembad
/hawaii_tim
Wat is het? Als ik het open loopt alles vast.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond deze maar eens kijken. Potentieel aardig: http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6774551
Film op Ned 3:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat is het? Als ik het open loopt alles vast.
Present!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Achtung!
Dank en idem.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:39 schreef laffer het volgende:
hallo allemaal, ik wil jullie bij deze een heel gelukkig en gezond 2008 toewensen, en weer heel veel plezier op FOK natuurlijk
Ik snap wat je bedoelt, maar vond het wel grappig omdat er in Cats ook veel gedanst wordtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gevonden!!!![]()
En Cats een dans-musical? Ik bedoel dan meer Fame en A Chorus Line, musicals die thans als thema hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |