quote:Op maandag 7 januari 2008 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die musicalfreaks zijn de ergste soort
Als puber hing ik bijna elke avond op het Leidseplein rond en kende we de security van Paradiso.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch typerend dat je via de Melkweg bij Paradiso binnen kwam, geeft dus wel aan dat Paradiso de makkelijkste niet isWel vervelend, want daar zijn vaak de concerten die ik zou willen recenseren. Al lukt het vaak ook wel hoor
Waarschijnlijk de DVD's die ik allemaal in mijn bezit heb.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
Hey, eindelijk een naam die ik herken: Sarah Brightman.
Daar heb ik enkele keren een DVD van moeten aanhoren. Verschrikkelijk
Oyquote:Op maandag 7 januari 2008 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees het al, ik ben een liefhebber en jij een groupie (zoals je al eerder zei).
[ afbeelding ]
Haarkleur klopt?
De kreet 'TAC' zei me ook niks, hoewel ik die DVD en CD's in mijn bezit heb...
Ben ook nog niet op Broadway geweest...
Dat zijn contacten die je warm moet houdenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als puber hing ik bijna elke avond op het Leidseplein rond en kende we de security van Paradiso.
Als het niet te druk was, mochten we meestal naar binnen.
Ik ken nu iemand van de security van de Melkweg (die soms ook ingeleend werd door Paradiso) en die regelt meestal wel wat voor mij, tot voor kort ook voor Paradiso. Maar Paradiso is wat 'arroganter' geworden en heeft de samenwerking met de Melkweg op een wat lager pitje gezet.
Zal eens checken hoe de status tussen die 2 nu is...
Als ik me niet vergis heb ik eens lekker op de Alpha-heuvel gelegen bij Lowlands, naar Epica luisteren.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:55 schreef MadMaster het volgende:
Vrijdag overigens naar Epica in het Patronaat in Haarlem (da's gewoon een buitenwijk van Amsterdam).
Ze treden daar op met een speciale pyro-show en ik ben benieuwd wat ik me daarbij mag voorstellen...
Ben ook op weg om 'warme' contacten met iemand in de HMH op te bouwen...quote:Op maandag 7 januari 2008 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zijn contacten die je warm moet houden
Ook met iemand van de security?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben ook op weg om 'warme' contacten met iemand in de HMH op te bouwen...
Epica moet je ook goed zien, al was het maar vanwege Simone...quote:Op maandag 7 januari 2008 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heb ik eens lekker op de Alpha-heuvel gelegen bij Lowlands, naar Epica luisteren.
Biertje erbij, zonnetje. Dat was prima te doen
Nee, iemand die namens de HMH zaken regelt voor de optredende artiesten (inrichting kleedkamers, vulling koelkasten, vervoer e.d.)...quote:
Ik wil zulk haarquote:Op maandag 7 januari 2008 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Epica moet je ook goed zien, al was het maar vanwege Simone...
[ afbeelding ]
ja dat zei ik ook alquote:Op maandag 7 januari 2008 15:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bloody hell wat gaan jullie snel vandaag
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bloody hell wat gaan jullie snel vandaag
Geen oordopjes meequote:Op maandag 7 januari 2008 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik post 'm nog maar eens voor de innerlijke gemoedsrust voor zij die stresserig zijn: http://www.youtube.com/watch?v=x71jgMx0Mxc
MadMaster is de nieuwe Soempquote:Op maandag 7 januari 2008 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe snel we zouden gaan als Soemp zich gemeld had
Ik heb zulk haarquote:
Iemand die steil goed schrijftquote:Op maandag 7 januari 2008 15:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb zulk haarMaar dan een stuk korter. Vroeger was het nog steil en zo lang
Niet heel veel. Maar ik heb bij De Dijk fotos gemaakt en bij Bettie Serveert.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Nem, doe jij ook concert fotografie?
Wat is er dan met rood licht?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet heel veel. Maar ik heb bij De Dijk fotos gemaakt en bij Bettie Serveert.
Het grootste probleem is vaak de goede plek te vinden en hopen dat ze weinig tot geen rood licht gebruiken.
Rood licht geeft heel slecht beeld over het algemeen. Ik zal eens kijken of ik een voorbeeld kan vinden.quote:
Altijd oordopjes meenemenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Geen oordopjes mee![]()
![]()
Ziet eruit alsof ik het mooi vind![]()
straks thuis gauw luisteren...
't is een klotewoordquote:
Ik heb ALTIJD oordopjes mee, maar gisteravond ben ik zo'n ei geweest om te bedenken dat ik mn mp3speler niet in mn tas hoefde te stoppen omdat toch de batterij leeg wasquote:Op maandag 7 januari 2008 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Altijd oordopjes meenemen![]()
Het is wel een mooi stuk ja
En het maakt het extra lastig omdat je wel schrijft 'hoe stijl jij je haar'. Je zou dus ook kunnen zeggen, 'hoe stijl je steil jaar'quote:Op maandag 7 januari 2008 15:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
't is een klotewoordik moet eerst bedenken dat stijl een manier van werken is en dus steil te maken heeft met krullen/wegligging/etc
Hier is het rood nog re-de-lijk te doen maar ik vind het al niet mooi meer:quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier is het rood nog re-de-lijk te doen maar ik vind het al niet mooi meer:
[ afbeelding ]
Maar hier zie je hoe slecht dat rood licht is:
[ afbeelding ]
Het kan nog veel ingewikkelder dan dat, gisteren een stukje van Kees Torn daarover op Youtube gezienquote:Op maandag 7 januari 2008 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
En het maakt het extra lastig omdat je wel schrijft 'hoe stijl jij je haar'. Je zou dus ook kunnen zeggen, 'hoe stijl je steil jaar'
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan nog veel ingewikkelder dan dat, gisteren een stukje van Kees Torn daarover op Youtube gezien
Die had een zin als "Als makkelijk te mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen"
ik heb steil haar en ik weet nog steeds niet hoe ik dat het beste kan stijlenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
En het maakt het extra lastig omdat je wel schrijft 'hoe stijl jij je haar'. Je zou dus ook kunnen zeggen, 'hoe stijl je steil jaar'
als vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen achternaquote:Op maandag 7 januari 2008 15:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan nog veel ingewikkelder dan dat, gisteren een stukje van Kees Torn daarover op Youtube gezien
Die had een zin als "Als makkelijk te mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen"
Daarme beantwoord je mijn vraag over die groupie-poster, je stijgt in mijn waardering...quote:Op maandag 7 januari 2008 15:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb zulk haarMaar dan een stuk korter. Vroeger was het nog steil en zo lang
Met die zin begon ie idd, "Als achter vliegen vliegen vliegen, vliegen vliegen vliegen achterna"quote:Op maandag 7 januari 2008 15:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen achterna
Dat is wel grappigquote:Op maandag 7 januari 2008 15:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij is dit het filmpje dat ik bedoel, heb hier geen geluid dus kan het niet checken
Echter goed voor ontwikkelen van je analoge filmpjesquote:Op maandag 7 januari 2008 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stoppen, prostitutie, slecht je digitale camera kunnen instellen...
Anti pluis erin, borstelen en klaarquote:Op maandag 7 januari 2008 15:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb steil haar en ik weet nog steeds niet hoe ik dat het beste kan stijlen![]()
![]()
[..]
als vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen achterna
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarme beantwoord je mijn vraag over die groupie-poster, je stijgt in mijn waardering...
Wat zeg je? Je wilt ook haar?quote:
Dat is heel vetquote:Op maandag 7 januari 2008 15:30 schreef MadMaster het volgende:
Even terugkomen op die concert fotografie:
Een kennis van mij is de huisfotograaf van Ajax en hij komt dus ook in de Arena vrij makkelijk vooraan bij het podium tijdens concerten. Heb via hem enorme reeksen foto's van U2, Robbie Williams, The Police, Madonna e.d. mogen ontvangen.
Ja een mooie zoomlens kan ook hele mooie plaatjes opleverenquote:En na de 3 eerste nummers, als de fotografen meestal weg moeten, pakt 'ie z'n mega telelens en schiet 'ie er nog vrolijk op los vanuit een skybox.
Schitterende foto's die vaak niemand heeft...
kapperquote:Op maandag 7 januari 2008 15:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Anti pluis erin, borstelen en klaar
Had ik maar weer steil haar
Tja..Arne is niet meer. Een zwarte dag voor het Rode Volksliedquote:Op maandag 7 januari 2008 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik was een groot aanhanger van Arne Jansen...
Hehequote:Op maandag 7 januari 2008 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik was een groot aanhanger van Arne Jansen...
Hoe weet jij dat het staartmezen zijn?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
Er zitten hier 2 staartmezen voor het raam:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het staartmezen zijn?
Ik ken geen fotografen die goed kunnen koken en ook nog eens onbekende vogels bij naam kennen.
Nou oké, ik ken verder helemaal geen fotografen eigenlijk.
Mijn kamer hangt vol met zijn foto's. Heb een hele mooie van Madonna in zwart leer op soort van een hobbelpaard tijdens haar laatste tour...quote:Op maandag 7 januari 2008 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is heel vet
[..]
Ja een mooie zoomlens kan ook hele mooie plaatjes opleveren
hihi ik ookquote:Op maandag 7 januari 2008 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had voor O&N al naar de kapper gemoeten. Eigenlijk voor de kerst al. Maar dat gaat nu helemaal niet meer lukken
Hoe weet JIJ dat het staartmezen zijn?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het staartmezen zijn?
Dat is toevallig..ik ook nietquote:Ik ken geen fotografen die goed kunnen koken en ook nog eens onbekende vogels bij naam kennen.
Ja, 10k soms meer.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn kamer hangt vol met zijn foto's. Heb een hele mooie van Madonna in zwart leer op soort van een hobbelpaard tijdens haar laatste tour...![]()
En zo'n Canon supertelelens die sportfotografen bij voetbal gebruiken en hij dus ook bij concerten, wat kost zo'n grapje nou? Moet duizenden Euro's zijn, gok ik...
Ik heb ooit een 'Arne Jansen'-studie gedaan en ik weet dus dat het waar is...quote:Op maandag 7 januari 2008 15:35 schreef MaJo het volgende:
HeheMijn eeuwige respons daarop is dat het inderdaad waar is
Dat weet ik ook helemaal niet. Dat heb jij zojuist verteld!quote:Op maandag 7 januari 2008 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe weet JIJ dat het staartmezen zijn?
ervanuitgaand dat Nem ongeveer dit ziet, is het waarquote:Op maandag 7 januari 2008 15:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik ook helemaal niet. Dat heb jij zojuist verteld!![]()
meieieieisjes met rode haaaarenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:39 schreef wyccie het volgende:
Ik ga maar eens opzoeken waar dat liedje van Arne Jansen over gaat....
Huhquote:Op maandag 7 januari 2008 15:39 schreef wyccie het volgende:
Ik ga maar eens opzoeken waar dat liedje van Arne Jansen over gaat....
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik ook helemaal niet. Dat heb jij zojuist verteld!![]()
Nee, het is echt 'kussen'.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
Nou wordt ik gek..
Ik heb altijd gedacht dat 'ie zong: "zoenen" ipv "kussen"
Mwah, ik heb nu half krullend haar. Vroeger had ik mega steil haar, tot halverwege mijn rug. Maar vanaf mijn 18e is het gaan krullen... Boven is het nog steeds steil, maar onderaan is het wisselend slag tot zeer krullend.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:37 schreef wyccie het volgende:
MaJo, je hébt toch ook steil haar of zie ik het verkeerd?
ik twijfelde toen ik het uit m'n hoofd deedquote:Op maandag 7 januari 2008 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
Nou wordt ik gek..
Ik heb altijd gedacht dat 'ie zong: "zoenen" ipv "kussen"
en MM schijnt dat getest te hebbenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben niet opgegroeid met (Nederlandstalige) muziek.
Dus MaJo kan goed zoenen.
Prijs ligt inmiddels alweer ietsjes lager zie ik. Maar dat mag de pret niet drukken: duur is duurquote:
Hehequote:Op maandag 7 januari 2008 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ooit een 'Arne Jansen'-studie gedaan en ik weet dus dat het waar is...
Uhuhquote:Op maandag 7 januari 2008 15:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben niet opgegroeid met (Nederlandstalige) muziek.
Dus MaJo kan goed zoenen.
Lag het er zo dik bovenopquote:Op maandag 7 januari 2008 15:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik twijfelde toen ik het uit m'n hoofd deedmaar blijkbaar goed gegokt
[..]
en MM schijnt dat getest te hebben
Ja, ik zie het.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is echt 'kussen'.
Klinkt ook mooier dan 'zoenen', in de praktijk maakt het echter geen reet uit...
Ik sluit me hier voor 100% bij aan...quote:Op maandag 7 januari 2008 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
HeheIk weet het alleen uit eigen ervaring
Mannen met rode haren mijd ik
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik sluit me hier voor 100% bij aan...
En dan mag ik me als roodharige aanbieden zekerquote:Op maandag 7 januari 2008 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik geloof er allemaal geen hol van. Ik roep op tot een onafhankelijke test!
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lag het er zo dik bovenopNu weet iedereen het
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik geloof er allemaal geen hol van. Ik roep op tot een onafhankelijke test!
Je moet ergens beginnen tochquote:Op maandag 7 januari 2008 15:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dan mag ik me als roodharige aanbieden zeker
Ik vrees toch dat MaJo geen onderdeel uitgemaakt heeft van mijn 'studie'.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lag het er zo dik bovenopNu weet iedereen het
alles kan tegenwoordigquote:Op maandag 7 januari 2008 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat MaJo geen onderdeel uitgemaakt heeft van mijn 'studie'.
Destijds was MaJo rond de 6 jaar oud...
Ik kan een dergelijke studie na zoveel jaar wel weer eens doen, eens kijken of er in de loop der jaren veranderingen zijn ontstaan...quote:Op maandag 7 januari 2008 15:51 schreef MaJo het volgende:
En dan mag ik me als roodharige aanbieden zeker
Only in Belgiequote:
Ik snap em nietquote:Op maandag 7 januari 2008 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen toch
Opent er iemand een topic is US?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |