Dat is heel vetquote:Op maandag 7 januari 2008 15:30 schreef MadMaster het volgende:
Even terugkomen op die concert fotografie:
Een kennis van mij is de huisfotograaf van Ajax en hij komt dus ook in de Arena vrij makkelijk vooraan bij het podium tijdens concerten. Heb via hem enorme reeksen foto's van U2, Robbie Williams, The Police, Madonna e.d. mogen ontvangen.
Ja een mooie zoomlens kan ook hele mooie plaatjes opleverenquote:En na de 3 eerste nummers, als de fotografen meestal weg moeten, pakt 'ie z'n mega telelens en schiet 'ie er nog vrolijk op los vanuit een skybox.
Schitterende foto's die vaak niemand heeft...
kapperquote:Op maandag 7 januari 2008 15:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Anti pluis erin, borstelen en klaar
Had ik maar weer steil haar
Tja..Arne is niet meer. Een zwarte dag voor het Rode Volksliedquote:Op maandag 7 januari 2008 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik was een groot aanhanger van Arne Jansen...
Hehequote:Op maandag 7 januari 2008 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik was een groot aanhanger van Arne Jansen...
Hoe weet jij dat het staartmezen zijn?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
Er zitten hier 2 staartmezen voor het raam:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het staartmezen zijn?
Ik ken geen fotografen die goed kunnen koken en ook nog eens onbekende vogels bij naam kennen.
Nou oké, ik ken verder helemaal geen fotografen eigenlijk.
Mijn kamer hangt vol met zijn foto's. Heb een hele mooie van Madonna in zwart leer op soort van een hobbelpaard tijdens haar laatste tour...quote:Op maandag 7 januari 2008 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is heel vet
[..]
Ja een mooie zoomlens kan ook hele mooie plaatjes opleveren
hihi ik ookquote:Op maandag 7 januari 2008 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had voor O&N al naar de kapper gemoeten. Eigenlijk voor de kerst al. Maar dat gaat nu helemaal niet meer lukken
Hoe weet JIJ dat het staartmezen zijn?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het staartmezen zijn?
Dat is toevallig..ik ook nietquote:Ik ken geen fotografen die goed kunnen koken en ook nog eens onbekende vogels bij naam kennen.
Ja, 10k soms meer.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn kamer hangt vol met zijn foto's. Heb een hele mooie van Madonna in zwart leer op soort van een hobbelpaard tijdens haar laatste tour...![]()
En zo'n Canon supertelelens die sportfotografen bij voetbal gebruiken en hij dus ook bij concerten, wat kost zo'n grapje nou? Moet duizenden Euro's zijn, gok ik...
Ik heb ooit een 'Arne Jansen'-studie gedaan en ik weet dus dat het waar is...quote:Op maandag 7 januari 2008 15:35 schreef MaJo het volgende:
HeheMijn eeuwige respons daarop is dat het inderdaad waar is
Dat weet ik ook helemaal niet. Dat heb jij zojuist verteld!quote:Op maandag 7 januari 2008 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe weet JIJ dat het staartmezen zijn?
ervanuitgaand dat Nem ongeveer dit ziet, is het waarquote:Op maandag 7 januari 2008 15:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik ook helemaal niet. Dat heb jij zojuist verteld!![]()
meieieieisjes met rode haaaarenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:39 schreef wyccie het volgende:
Ik ga maar eens opzoeken waar dat liedje van Arne Jansen over gaat....
Huhquote:Op maandag 7 januari 2008 15:39 schreef wyccie het volgende:
Ik ga maar eens opzoeken waar dat liedje van Arne Jansen over gaat....
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik ook helemaal niet. Dat heb jij zojuist verteld!![]()
Nee, het is echt 'kussen'.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
Nou wordt ik gek..
Ik heb altijd gedacht dat 'ie zong: "zoenen" ipv "kussen"
Mwah, ik heb nu half krullend haar. Vroeger had ik mega steil haar, tot halverwege mijn rug. Maar vanaf mijn 18e is het gaan krullen... Boven is het nog steeds steil, maar onderaan is het wisselend slag tot zeer krullend.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:37 schreef wyccie het volgende:
MaJo, je hébt toch ook steil haar of zie ik het verkeerd?
ik twijfelde toen ik het uit m'n hoofd deedquote:Op maandag 7 januari 2008 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
Nou wordt ik gek..
Ik heb altijd gedacht dat 'ie zong: "zoenen" ipv "kussen"
en MM schijnt dat getest te hebbenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben niet opgegroeid met (Nederlandstalige) muziek.
Dus MaJo kan goed zoenen.
Prijs ligt inmiddels alweer ietsjes lager zie ik. Maar dat mag de pret niet drukken: duur is duurquote:
Hehequote:Op maandag 7 januari 2008 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ooit een 'Arne Jansen'-studie gedaan en ik weet dus dat het waar is...
Uhuhquote:Op maandag 7 januari 2008 15:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben niet opgegroeid met (Nederlandstalige) muziek.
Dus MaJo kan goed zoenen.
Lag het er zo dik bovenopquote:Op maandag 7 januari 2008 15:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik twijfelde toen ik het uit m'n hoofd deedmaar blijkbaar goed gegokt
[..]
en MM schijnt dat getest te hebben
Ja, ik zie het.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is echt 'kussen'.
Klinkt ook mooier dan 'zoenen', in de praktijk maakt het echter geen reet uit...
Ik sluit me hier voor 100% bij aan...quote:Op maandag 7 januari 2008 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
HeheIk weet het alleen uit eigen ervaring
Mannen met rode haren mijd ik
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik sluit me hier voor 100% bij aan...
En dan mag ik me als roodharige aanbieden zekerquote:Op maandag 7 januari 2008 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik geloof er allemaal geen hol van. Ik roep op tot een onafhankelijke test!
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lag het er zo dik bovenopNu weet iedereen het
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik geloof er allemaal geen hol van. Ik roep op tot een onafhankelijke test!
Je moet ergens beginnen tochquote:Op maandag 7 januari 2008 15:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dan mag ik me als roodharige aanbieden zeker
Ik vrees toch dat MaJo geen onderdeel uitgemaakt heeft van mijn 'studie'.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lag het er zo dik bovenopNu weet iedereen het
alles kan tegenwoordigquote:Op maandag 7 januari 2008 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat MaJo geen onderdeel uitgemaakt heeft van mijn 'studie'.
Destijds was MaJo rond de 6 jaar oud...
Ik kan een dergelijke studie na zoveel jaar wel weer eens doen, eens kijken of er in de loop der jaren veranderingen zijn ontstaan...quote:Op maandag 7 januari 2008 15:51 schreef MaJo het volgende:
En dan mag ik me als roodharige aanbieden zeker
Only in Belgiequote:
Ik snap em nietquote:Op maandag 7 januari 2008 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen toch
Opent er iemand een topic is US?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |