jij bent laat op, net uit de kroeg gerold?quote:Op zondag 6 januari 2008 03:34 schreef Etcetera het volgende:
fipo
Heb zelf al heeeel lang geen uitschuiftelefoontje meer. Vind het persoonlijk ook niet zo supermooi. Maar heb ook nog geen klachten gehoord van mensen die er wel eentje hebben dat die mechanismen gevoelig zouden zijn voor vuil.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat ga ik niet redden vandaag....
Even een vraagje, misschien niet het goede topic, maar er is vast wel wat ervaring
Ben op zoek naar een nieuw mobieltje en nu zit ik ook te kijken naar die uitschuif telefoontjes. Zijn die dingen erg gevoelig voor storingen op dat mechanisme door vuil of andere zaken?
Ik heb wel een schuiftelefoontje, de Siemens SL55quote:Op zondag 6 januari 2008 11:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat ga ik niet redden vandaag....
Even een vraagje, misschien niet het goede topic, maar er is vast wel wat ervaring
Ben op zoek naar een nieuw mobieltje en nu zit ik ook te kijken naar die uitschuif telefoontjes. Zijn die dingen erg gevoelig voor storingen op dat mechanisme door vuil of andere zaken?
Hoe lang nog voor je afstudeert?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet vandaag schoolwerk gaan doen, bah
Afstuderen dat duurt nog wel even. Ik heb er nu geen zin in omdat het a: redelijk wat is en het allemaal morgen af moet en b: ik het een en ander had moeten doen, dat niet gedaan heb en het nu moet verzinnenquote:Op zondag 6 januari 2008 13:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe lang nog voor je afstudeert?
Ik ga dinsdag mn scriptie opzet besprekendan is het nieuwe jaar echt weer begonnen
nee WoW zitten spelenquote:Op zondag 6 januari 2008 03:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij bent laat op, net uit de kroeg gerold?![]()
![]()
telt het mee dat ik er niet alleen zatquote:
Al eens overwogen om in zo'n shirt over straat te gaan ?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:55 schreef Etcetera het volgende:
ja het is niet zo dat we elkaar elke avond bespringen![]()
ik had m'n pc meegenomen
arena? nooit van gehoord
* info zoekt
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Al eens overwogen om in zo'n shirt over straat te gaan ?
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:47 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij word ik nu dan eindelijk echt ziek, wel een beetje laat. Morgen is de vakantie voorbij.
Quake Arena!quote:Op zondag 6 januari 2008 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
Hij zat naast je en toch heb je WoW gespeeld?
Ken jij trouwens een spel Arena ofzo?
Ja heerlijk was dat. Ik ging altijd sniperen met dat ding op de gekste plekjesquote:Op zondag 6 januari 2008 15:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
You've been RAILGUNNED
![]()
Lang niet meer gespeeld, maar vooral die "jump" level was erg tof
Nou, ik heb net evenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:06 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
Waar heb je last van?
Ik ben sinds ik met oud en nieuw zonder sjaal naar huis gefietst heb, strontverkouden.
Kan aan mij liggen maar ik vind damwandreiniging eigenlijk veel gekkerquote:Op zondag 6 januari 2008 16:05 schreef wyccie het volgende:
Whehe, de reclame die hieronder staat....ik dacht dat er stond 'darmwandreiniging', maar er staat 'damwandreiniging'.
Ligt aan jou.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
Kan aan mij liggen maar ik vind damwandreiniging eigenlijk veel gekker
Ik snap niet zo goed waarom je reclame zou maken voor damwandreiniging, want zoveel mensen hebben geen damquote:Op zondag 6 januari 2008 16:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ligt aan jou.![]()
Ik vind een damwandreiniging in ieder geval minder confronterend.
Juist...quote:Op zondag 6 januari 2008 16:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je reclame zou maken voor damwandreiniging, want zoveel mensen hebben geen dam
Hoezo? Gisteren werd de vraag aan mij gesteld in de kroeg door iemand die zeker wist dat ik het antwoord niet zou weten. Nou, hij had pechquote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo? Gisteren werd de vraag aan mij gesteld in de kroeg door iemand die zeker wist dat ik het antwoord niet zou weten. Nou, hij had pech
Ik wist het wel.
(Je hebt het over de muziekvraag toch?)
Wat voor rare dingen heb ik dan gezegd?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:26 schreef wyccie het volgende:
Da's de schuld van Iamredleader. Die zegt rare dingen.
IMPRESSIVEquote:Op zondag 6 januari 2008 17:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat speelden we altijd op school![]()
Ik heb er wel eens stage gelopen. En ik ben er zeker in de kerstvakantie niet geweest.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar beterschap wyccie.Net zelf een zware verkoudheid achter de rug en daar werd ik al niet vrolijk van. Je werkt toch niet in Nijmegen in het ziekenhuis he?
Je zei 'damwandreiniging'.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:38 schreef iamredleader het volgende:
Wat voor rare dingen heb ik dan gezegd?
Ik wel, maar ik ken je rooster niet dus ik kan er niet echt wat zinnigs over zeggenquote:Op zondag 6 januari 2008 20:24 schreef Yurithemaster het volgende:
bah ik weet nou niet of ik morgen nou school heb of niet
Volgens mij moet ik wel naar school maar beginnen we later maar weet dan niet of het falf 10 was of 10 uurquote:Op zondag 6 januari 2008 20:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik ken je rooster niet dus ik kan er niet echt wat zinnigs over zeggen
De kamer van je exachtige onderkotsen...quote:Op zondag 6 januari 2008 23:47 schreef MaJo het volgende:Hoe is het hier? Ik ben eindelijk een beetje bijgekomen van een heftige kater
![]()
Gister nogal lopen zuipen op het verjaardagsfeest van mijn exachtige en zijn kamer daarna ondergekotst
![]()
Ik ook al 8-9 jaar niet meer bedenk ik me netquote:
Naarmate het getal van je leeftijd hoger wordt, wordt alles steeds relatiever qua tijd.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ook al 8-9 jaar niet meer bedenk ik me net
Tijd gaat écht snel want voor mijn gevoel is het pas "een paar jaar" geleden.
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naarmate het getal van je leeftijd hoger wordt, wordt alles steeds relatiever qua tijd.
Duurde een jaar voorheen nog 52 weken, tegenwoordig duren mijn jaren nog maar 12 maanden...
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:47 schreef MaJo het volgende:Hoe is het hier? Ik ben eindelijk een beetje bijgekomen van een heftige kater
![]()
Gister nogal lopen zuipen op het verjaardagsfeest van mijn exachtige en zijn kamer daarna ondergekotst
Een van mijn mindere momenten zeg maar
En ik heb ook nog eens megaspierpijn van het squashen
Maar goed, ik ga maar weer pitten want morgen heb ik tentamen![]()
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens stage gelopen. En ik ben er zeker in de kerstvakantie niet geweest.
(Ik denk zelf dat het komt omdat ik oesters heb gehad.)
[..]
Je zei 'damwandreiniging'.
ik peins er niet overquote:Op maandag 7 januari 2008 10:59 schreef iamredleader het volgende:
ik rim bef en laat me als toiletslaaf gebruiken![]()
als je een ietwat sterke maag hebt, erg grappig topic. Wel helemaal doorlezen!
Gisteren de eerste 100 posts gelezen (had ook al een post van jou gezien) maar vond het niet echt nodig om de rest ook door te kijkenquote:Op maandag 7 januari 2008 10:59 schreef iamredleader het volgende:
Dat klopt.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:50 schreef MaJo het volgende:
Ligt het nou aan mijn kater of zitten er opeens meer vrouwen in bad in de ava van wyccie?![]()
Ja, die was ik dus gisteren aan het lezen nadat ik had gekotst. Na tien posts hield ik er maar mee op.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:59 schreef iamredleader het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |