Gaat hij elk weekend naar huis?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
In een heel doorsnee week gemiddeld 3x denk ik, we hebben sowieso 1x repetitie, om de week 2x, en meestal zijn er nog 1 of 2 avondjes bij, plus vaak de zondagavond als ie terugkomt uit Almelo
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en sporten met een vriendin, definitely, in mn eentje zou ik altijd een smoesje hebben
Ja, nu nog wel. Al 10 jaar, onvoorstelbaar hequote:
Ik heb nog geen idee.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe ziet het er voor jou en Sven uit, als het 'normale' leven weer is begonnen?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:52 schreef Nesle het volgende:![]()
![]()
![]()
Net terug van 2.5 uur lasergamen ofzo(met pauze's uiteraard
)
SUPERVET![]()
![]()
Met 8 man, echt GEWELDIG. Wel alle keren tweede geworden maar dat geeft niks
Wat een adrenaline, allemachtig
Oja, studeren........quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:57 schreef Plasterk het volgende:
Hier alles goed, vandaag lekker geklust. Morgen studeren![]()
Met jou en Sven gaat t ook goed lees ik
Jammer dat je niet een keer gewonnen hebt, maar het is zeker geen slechte prestatiequote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:52 schreef Nesle het volgende:![]()
![]()
![]()
)
SUPERVET![]()
![]()
Afkicken wordt het! Dus even een afleidingsprogramma voor jezelf opstellenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee.Ik denk dat het dan wordt: vrijdagavond, zaterdag en zondag bij elkaar. Maar het gewone leven begint pas per 1 februari.
![]()
En ik denk dat ik het er wel moeilijk mee ga krijgen. Het bevalt wel goed zo.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Afkicken wordt het! Dus even een afleidingsprogramma voor jezelf opstellen
Vrienden
Studie
Vrienden
Studie
Sven
heh.. dat had ik ook toen ik ging lasergamenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:52 schreef Nesle het volgende:![]()
![]()
![]()
)
SUPERVET![]()
![]()
Ik heb eindelijk een scriptie opzetquote:
2 Many DJ's!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:52 schreef MaJo het volgende:
Gister naar Soulwax geweest, was echt supervetHet beste concert van 2008
![]()
Oeh, goed bezig!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een scriptie opzet
Ben in een opwelling in het Engels gaan schrijven, ging als een trein ineens![]()
Alles klinkt zoooooooveel minder stom
Leuk he, kerstvakantiequote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oeh, goed bezig!
Ik ben nog in hoofdstuk drie van de negen. En dan moet ik voor volgende week ook nog een boek van een stuk of 900 pagina's.
Uhuh, Soulwax én 2 many dj's. 2 vliegen in één klapquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:15 schreef LadyBlack het volgende:
Het enige lullige is wel dat ik niet zo goed naar de docent durf met dat Engelsof iig niet met het argument 'dat het dan allemaal minder stom klinkt'
En "Dan kan ik het later publiceren" is minder dan geloofwaardig
Ligt er helemaal aan hoe goed je Engels is. Geschreven Engels, en zeker artikelen, is vaak weer compleet anders en dat moet je wel onder de knie hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:15 schreef LadyBlack het volgende:
Het enige lullige is wel dat ik niet zo goed naar de docent durf met dat Engelsof iig niet met het argument 'dat het dan allemaal minder stom klinkt'
En "Dan kan ik het later publiceren" is minder dan geloofwaardig
Wilde vorig jaar naar Underworld, is nu verzet tijdens mijn vakantie.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga de 29e naar Underworld en in Juli naar Doe maar. Dat wordt ook wel leuk
Mwa, aan mn Engels zal het niet liggen denk ik, ik heb tweetalig vwo gedaan en ik heb meer vaktaal in het Engels dan in het Nederlands paraat.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan hoe goed je Engels is. Geschreven Engels, en zeker artikelen, is vaak weer compleet anders en dat moet je wel onder de knie hebben.
Dat is eigenlijk de reden dat ik ga. Ik heb een kaartje gekregen van iemand die dus de 29e niet kan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wilde vorig jaar naar Underworld, is nu verzet tijdens mijn vakantie.![]()
En Doe Maar... laat maar, daar ben ik helemaal klaar mee...
Hoezo PM jij niet terug?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoezo begint je gewone leven niet vanaf 7 januari?
Het cadeautje voor komende september of afgelopen september?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, net even een backpack gekocht, wat een verjaardagskadootje voor me was, ik ben in september jarig
Afgelopen, maar aangezien ik dat ding over 3 en halve week wil gebruiken en dit m'n laatste vrije dag buiten het weekend was, moest ik er nu echt ff 1 halenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het cadeautje voor komende september of afgelopen september?
Hey musicalfan, had je mijn berichtje gezien?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wilde vorig jaar naar Underworld, is nu verzet tijdens mijn vakantie.![]()
En Doe Maar... laat maar, daar ben ik helemaal klaar mee...
Ik zou de 30e hebben gemoeten in de HMH in Amsterdam, dus dat is niet mijn kaartje dan...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de reden dat ik ga. Ik heb een kaartje gekregen van iemand die dus de 29e niet kan.
En waarom klaar met Doe Maar? De vorige concertreeks was echt enorm vet.
En waar ging je ook alweer heen over 3.5 week?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Afgelopen, maar aangezien ik dat ding over 3 en halve week wil gebruiken en dit m'n laatste vrije dag buiten het weekend was, moest ik er nu echt ff 1 halen
Huh? Waar?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:41 schreef MaJo het volgende:
Hey musicalfan, had je mijn berichtje gezien?
Dat is wel jammer voor jequote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:42 schreef MadMaster het volgende:
En ik ben klaar met Doe Maar, omdat ze dat bij hun laatste reünie zelf ook zeiden (zie hun albun destijds...) en ik ze begin jaren '80 heb gezien toen ze nog niet zo populair waren. Optredens in lokale buurthuizen met een 100-tal bezoekers maximaal. Dat is voor mij Doe Maar, niet die massahysterie die daarop volgde in groen/roze...
Gevonden!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:46 schreef MaJo het volgende:
Ik heb mijn gelijke gevondenAl heb ik Les Mis volgens mij nu 14x gezien
Maar dacht dat ik de enige (ex) musical freak hier was
Frankrijk, wintersportenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
En waar ging je ook alweer heen over 3.5 week?
Carnaval meemaken (niet vieren) op Aruba en Curacao en nu we er toch zijn, even wat duikjes maken...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
En waar ging je ook alweer heen over 3.5 week?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dit jaar hoogstwaarschijnlijk naar Rock Werchter(en LL natuurlijk)
Ach, jij gaat naar Schagen, toch de kop van Noord-Holland...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:49 schreef Soempie het volgende:
Welja, iedereen neemt het er lekker van.
En aangezien ik het hele jaar al in de kop van N-H zit ga ik maar naar Frankrijkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, jij gaat naar Schagen, toch de kop van Noord-Holland...![]()
Wacht maarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:49 schreef Soempie het volgende:
Welja, iedereen neemt het er lekker van.
je bent wel creatief in het knippen en plakken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed voor elkaar. Ik geniet nu van mijn laatste van vier aaneengesloten vrije dagen. Ik denk niet dat ik dat namelijk nog mee ga maken dit jaarTwee vrije dagen achter elkaar zou al apart zijn
Ja, je vond Schagen wel leukquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wacht maar
En trouwens, Schagen is ook niet mis
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, je vond Schagen wel leuk![]()
Ik ga nog naar Denemarken over een paar maanden, Kopenschagen!!
Wat zeur je danquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:02 schreef Soempie het volgende:
Ik ga nog naar Denemarken over een paar maanden, Kopenhagen!! En Duitsland en Belgie.
Da's een behoorlijke omweg via België.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:02 schreef Soempie het volgende:
Ik ga nog naar Denemarken over een paar maanden, Kopenhagen!! En Duitsland en Belgie.
quote:
Brusselquote:Ik ga nog naar Denemarken over een paar maanden, Kopenhagen!! En Duitsland en Belgie.
Ik las je klb post eerder dan deze en heb al iets gepostquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
Sociaal experiment: Mascara loopt uit bij huilen :(
Kijken hoe lang het duurt voordat iemand roept dat ik een emo ben
Ik verzoek jullie niet grappig te zijn en het snel te posten
Omdat het alleen maar plannen zijn. Over het algemeen komen m'n plannen wel uit, maar ik moet wel heel hard gaan sparen voor al die reisjes.quote:
Ik vond 'm wel mooiquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik las je klb post eerder dan deze en heb al iets gepost![]()
Oohw, ja je plant ook wel ver vooruitquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Omdat het alleen maar plannen zijn. Over het algemeen komen m'n plannen wel uit, maar ik moet wel heel hard gaan sparen voor al die reisjes.En ik moet ze ook nog inplannen.
![]()
Duitsland ergens aan het eind van de zomervakantie, dan ga ik daar een beetje rondtrekken en eindigen bij een vriendin en vriend die daar een groot feest geven. En Denemarken zal vlak voor de laatste of vlak na de laatste tentamens zijn. Omdat in de zomer die vriend gewoon weer in Nederland is en eerder dan april kan ik niet, want dan heb ik het geld niet bij elkaar.
1 %quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vandaag is m'n laatste dag
Heb ongeveer 1% van m'n dvd-kijk-achterstand weggewerkt. Verder weinig gedaan, echt even een paar dagen chillen. Hele weekend weer werken, maandag meteen weer vergaderingen, opdrachten maken en essays schrijven.. Kon de rust wel even gebruiken
Of hij heeft 4 van de 400 te kijken films bekekenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
1 %
je hebt de film dus niet eens uitgekeken.
weet je al welke stad? En waar het weekendje naartoe gaat?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:14 schreef LadyBlack het volgende:
Oohw, ja je plant ook wel ver vooruit
Ik heb nog een vette stedentrip in het vooruitzicht; met mn moeder als ik afgestudeerd ben
En binnenkort ga ik ook nog wel een weekendje weg met
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of hij heeft 4 van de 400 te kijken films bekeken![]()
Met de budget airliners kun je *overal* goedkoop komen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:18 schreef LadyBlack het volgende:
Mn moeder en ik zaten aan Athene te denken, en met vriendje wil ik heel graag naar Londen of Berlijn ofzoIets waar je goedkoop kunt komen in elk geval
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn absurde voorspelling voor dit jaar: Amy Whinehouse en Britney Spears gaan samen een kind adopteren.
Vet, waarmee kon ie dat winnen dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:15 schreef Soempie het volgende:
Wiebel heeft gewoon een iPod nano gewonnen op z'n werk en 125 euro aan gammabonnen en een of andere hippe afstandsbediening.![]()
![]()
En ik heb net voet bij stuk gehouden, dat we wél gaan sporten vanavond. Damn, dat was moeilijk.
'En gaan we dan lekker rehappie, happie doen?'quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn absurde voorspelling voor dit jaar: Amy Whinehouse en Britney Spears gaan samen een kind adopteren.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
Sociaal experiment: Mascara loopt uit bij huilen :(
Kijken hoe lang het duurt voordat iemand roept dat ik een emo ben
Ik verzoek jullie niet grappig te zijn en het snel te posten
Bij het laatste potje ging ik er echt helemaal voor, de hele tijd eerste gestaan (kon je zien op je gun) en ik hoor dat de muziek wat afzakt, dus ik al juichenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jammer dat je niet een keer gewonnen hebt, maar het is zeker geen slechte prestatie
Hahaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:39 schreef Etcetera het volgende:
Man met aanhanger rijdt 70km te hard het zal ook 's niet
[..]![]()
![]()
en dat slotje
Als je je werk goed doet dan krijg je spullen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vet, waarmee kon ie dat winnen dan?
omg, omg, omgquote:
Hoe gaat het met je zwemplan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Logisch, van sporten krijg je honger..
Wat ga je doen deze vrijdagavond?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, mijn vrijdagavond kan beginnen
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tijd om naar de bank te gaan en te genieten van m'n vrije avond
da's nieuwquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:56 schreef Nembrionic het volgende:
wtf? Zit ik hier met een zak M&M's. Pak ik er een paar: zitten er oranje tussen.
Kijk ik op de verpakking: staan ze daar ook op
Oh, die had ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's nieuw
ken je die reclame van 'I don't wanne show my peanut in public'? volgens mij hebben ze dat een klein beetje uitgebouwd, dan zie je yellow en dan zegt red 'put it off' en dan doettie zogenaamd een rits los en issie oranje van binnen
Ik heb geen stemming gezien hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:28 schreef Etcetera het volgende:
ik ook nog maar 1x, schijnt dat Nederland unaniem heeft gekozen voor oranje. wat mij logisch lijkt, da's onze kleur nu eenmaal schijnbaar
Via Wiebel z'n werk.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:23 schreef Mikkie het volgende:
Oeh, Soemp in bikini
Hoe kom je aan een gratis fitnessabo eigenlijk?
m'n voornemen om naar de bank te verhuizen ga ik zo uitvoeren
Ik hoef ook geen indruk te maken op de badmeester.quote:
Waarom niet? Je weet nooit wat er kan gebeuren in een zwembad. Dan heb je toch liever alle aandacht van de badmeester(es)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen indruk te maken op de badmeester.
Nee, die zijn allemaal eng. Ze maken hoge golven en hebben zwembrilletjes op.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dat geval...
[..]
Maar toch wel op de andere zwemmers?
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom niet? Je weet nooit wat er kan gebeuren in een zwembad. Dan heb je toch liever alle aandacht van de badmeester(es)
Ik begrijp onmiddelijk hoe je bij je zwemplan komt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dat geval...
[..]
Maar toch wel op de andere zwemmers?
het brengt mij ook wel op ideeen iddquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik begrijp onmiddelijk hoe je bij je zwemplan komt.
Hij is gewoon een vieze zwembadgluurderquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik begrijp onmiddelijk hoe je bij je zwemplan komt.
Als je er dan toch bent.. moet je natuurlijk wel je ogen open houden. Voor je het weet zwemmen er een paar soempies voorbijquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij is gewoon een vieze zwembadgluurder
4 posts op een rij. Ja, dat lijkt me wel een gek gezicht in het zwembadquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je er dan toch bent.. moet je natuurlijk wel je ogen open houden. Voor je het weet zwemmen er een paar soempies voorbij
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
4 posts op een rij. Ja, dat lijkt me wel een gek gezicht in het zwembad
/hawaii_tim
Wat is het? Als ik het open loopt alles vast.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond deze maar eens kijken. Potentieel aardig: http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6774551
Film op Ned 3:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat is het? Als ik het open loopt alles vast.
Present!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Achtung!
Dank en idem.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:39 schreef laffer het volgende:
hallo allemaal, ik wil jullie bij deze een heel gelukkig en gezond 2008 toewensen, en weer heel veel plezier op FOK natuurlijk
Ik snap wat je bedoelt, maar vond het wel grappig omdat er in Cats ook veel gedanst wordtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gevonden!!!![]()
En Cats een dans-musical? Ik bedoel dan meer Fame en A Chorus Line, musicals die thans als thema hebben...
we zijn er wel maar je ziet ons doorgaans nietquote:
geheime spionage?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:24 schreef laffer het volgende:
[..]
we zijn er wel maar je ziet ons doorgaans niet
wat is je probleem?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, dan ook nog een beetje tof gaan lopen doen met moeilijke woorden..
Dan ban je de lul, Mikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kijk maar uit staks heb je een ban
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:05 schreef laffer het volgende:
ik ga in iedergeval lekker pitten nu, welterustuh allemaal![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
Vechten! Vechten!
Ik? Laffer en Mikkiequote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:28 schreef Etcetera het volgende:
ik ook nog maar 1x, schijnt dat Nederland unaniem heeft gekozen voor oranje. wat mij logisch lijkt, da's onze kleur nu eenmaal schijnbaar
Ik wel, je had de keus uit de optie "JA! Ik wil oranje M&M's in de zakken"quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb geen stemming gezien hoor
Nou ja zeg, word ik er weer bij gehaaldquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
4 posts op een rij. Ja, dat lijkt me wel een gek gezicht in het zwembad
/hawaii_tim
Waar is Sheep eigenlijk?
Daar was ik eerder op de dag al mee bezig, dus besloot ik naar de kroeg te gaan. Om 21:15 was ik de eerste klant van de dag, en een half uur lang (of zoiets) de enige.... gelukkig kwamen er rond middernacht meer mensen, want ik vind e rweinig aan om in m'n eentje aan de bar bier te zitten drinkenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ik verveel me te pletter...
Ik heb dat pas ook een keer gedaan omdat het zo uitkwam. Maar dat was echt geen succes. Ben na een half uurtje weggegaan natuurlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar was ik eerder op de dag al mee bezig, dus besloot ik naar de kroeg te gaan. Om 21:15 was ik de eerste klant van de dag, en een half uur lang (of zoiets) de enige.... gelukkig kwamen er rond middernacht meer mensen, want ik vind e rweinig aan om in m'n eentje aan de bar bier te zitten drinken
Ik heb er wel over zitten denken, maar er was nog een redelijke kans dat er wel iemand zou komen die ik kende en ik had eigenlijk niets beters te doen (en ik was lopend, toch ruim 20 minuten). Toen toch maar besloten te blijven zittenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb dat pas ook een keer gedaan omdat het zo uitkwam. Maar dat was echt geen succes. Ben na een half uurtje weggegaan natuurlijk
Dat was eigenlijk een beetje mijn gedachtengang ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb er wel over zitten denken, maar er was nog een redelijke kans dat er wel iemand zou komen die ik kende en ik had eigenlijk niets beters te doen (en ik was lopend, toch ruim 20 minuten). Toen toch maar besloten te blijven zitten
Ik ga eigenlijk ook alleen maar alleen naar een kroeg toe als er een redelijke kans is dat ik bekenden tegenkom. Anders is mijn redenatie dat ik net zo goed thuis kan zittenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk een beetje mijn gedachtengang ook.
Ik kon een half uur op de bus wachten of ik kon in de kroeg gaan zitten waar regelmatig bekenden kwamen en dan daarna de volgende bus pakken.
Nou..dat werd het laatste dus..maar er kwam niemand dus heb ik de bus maar gelijk gepakt
Of nou ja, die na dat half uur dus.
Ik zou anders nooit in m'n eentje in de kroeg gaan zitten dus.
Ik heb juist redelijk kort geslapen, ik werd zonder duidelijke reden vroeg wakker. Dat heeft me niet tegengehouden om nog geruime tijd te proberen te slapenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
Veeeeeel te lang geslapen
Gisteren een feestje gehad, bij iemand die zn vuurwerk van oud&nieuw maar had bewaard omdat je er met de mist toch niks van zag, dus gisteravond nog even een mooie showMidden in een woonwijk
He, bedankt!! Ik vier het eigenlijk niet echt, nu vergeet ik steeds dat ik jarig benquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh!En.....
SaskiaR: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Dat is lang geledenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:38 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
He, bedankt!! Ik vier het eigenlijk niet echt, nu vergeet ik steeds dat ik jarig ben![]()
Maar ik heb net wel een gruwelijk mooie (en dure) jurk gekocht voor een gala voor volgende week![]()
![]()
Iedere maandquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:54 schreef LadyBlack het volgende:
De politie houdt ook regelmatig uitverkoop he!
Ohja, ik wist eigenlijk niet dat het zo vaak was, maar da's een heel goeie optie om weer aan een fatsoenlijke en vooral goedkope fiets te komenquote:
Klopt maar ze blijven 13 weken staan. Mijn fiets is weggehaald op 25 oktober (I knowquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
Die fietsen blijven daar sowieso niet eeuwig staan. Dus de kans is aanwezig dat ze hem hebben meegenomen en ondertussen hebben vernietigds of verkocht via de openbare veilingen.
Dank jullie allemaalquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
Gefeliciteerd ja!
Wat voor een jurk??
En met een beetje geluk staat je eigen gestolen fiets ertussen. Die kun je dan meekrijgen als je je aangifte laat zien.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, ik wist eigenlijk niet dat het zo vaak was, maar da's een heel goeie optie om weer aan een fatsoenlijke en vooral goedkope fiets te komen
Lopen is een hele gezonde sportquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt maar ze blijven 13 weken staan. Mijn fiets is weggehaald op 25 oktober (I know) en de fietsen vanaf 2 oktober stonden er nog. We hebben alle fietsen van oktober bekeken maar hij zat er niet bij
Wat een kut dag. Heb ook al toegezegd om te gaan sporten (ik sporten
![]()
![]()
) en ik moet ook een tentamen leren. En ik wil roken. Dus
Whoa, klinkt als een jurk waar je wel the queen of the ball mee gaat zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:05 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dank jullie allemaal![]()
Het is een turquoise jurk met halternek en blote rug, en hij heeft van die schuine gevouwen banen... hoe omschrijf je dat nou... zo'n Cleopatra-jurk, vrij strak zegmaar.
Full view van mijn maatje 36 en D-cup voor de heren
En wat nou als je niet wist dat ie gestolen was en daar nu pas achter komt en dus geen aangifte hebt gedaanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En met een beetje geluk staat je eigen gestolen fiets ertussen. Die kun je dan meekrijgen als je je aangifte laat zien.
Weet ik, ik doe het al 2,5 maandquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lopen is een hele gezonde sport
Dus...
Dan heb je pech. Of je moet nog even snel aangifte gaan doen maar ik weet niet of ze daar intrappenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
En wat nou als je niet wist dat ie gestolen was en daar nu pas achter komt en dus geen aangifte hebt gedaan
Nope, je moet dmv een sleuteltje bewijzen dat het jouw fiets is...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..kun je niet gewoon een andere fiets meenemen?
Vroeg beginnen. Muziek op, waterfles mee, handoek op je rug en sportschoenen aan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet ik, ik doe het al 2,5 maandNou is het ook niet zo erg want van mijn huis naar het centrum is 10 minuten lopen, maar vanavond heb ik een verjaardag aan de andere kant van de stad en dat is toch goed 40 minuten lopen schat ik
Wat, de jurk? Ik ga proberen er vanavond voor de spiegel een foto van te maken, alleen is mijn toestel een beetje vervelend aan het doen, dus ik hoop dat het lukt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Laat zien, laat zien. Ik kan haast niet wachten
Ik heb wel eens mijn eigen fiets teruggestolen toen ik hem ergens zag staanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn moeders fiets was ooit gestolen en daar hadden we geen aangifte van gedaan (ja, oud ding)
Zag ik 'm een jaar later staan. Belde ik de politie op: "Ja hallo, hier staat onze gestolen fiets. Kan ik die gewoon meenemen? Of kunnen jullie hem losknippen?"
Nou, dat was lastig. Want de huidige eigenaar kon wel eens een schappelijke prijs hebben betaald voor de fiets en dan heb ik er geen recht meer op
Dat had ik ook gewoon moeten doen maar het was op een drukke plek en om dan met een betonschaar en snijbrander te gaan staan is behoorlijk verdachtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:16 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik heb wel eens mijn eigen fiets teruggestolen toen ik hem ergens zag staanwat van mij is blijft van mij hoor
Dat is niet handig, moet je m ontluchten ofzo?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is verdomd koud hier binnen... en de verwarming op m'n kamer lijkt het niet te doen
Ja mogelijk, maar es op zoek gaan naar zo'n sleuteltje. Heb ze hier wel zien liggen... probleem is wel een beetje dat ik op internet naar uitleg daarover heb gezocht en dat het eigenlijk met alle verwarmingen tegelijk hoort, en de kamers van m'n huisgenoten zijn dichtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is niet handig, moet je m ontluchten ofzo?
Je kunt best die van jezelf doen. Maar pas op met het water dat eruit kan komen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja mogelijk, maar es op zoek gaan naar zo'n sleuteltje. Heb ze hier wel zien liggen... probleem is wel een beetje dat ik op internet naar uitleg daarover heb gezocht en dat het eigenlijk met alle verwarmingen tegelijk hoort, en de kamers van m'n huisgenoten zijn dicht
Die meter stond hoog genoeg (1,6 geloof ik) en een verwarming op dezelfde verdieping die hoger aan de muur hangt doet het welquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt best die van jezelf doen. Maar pas op met het water dat eruit kan komen.
En check gelijk even de ketel/boiler. Is de druk wel hoog genoeg? (rond de 1,5-2)
Dat laatste zegt niet zoveel. Het kan ook zijn dat de "klep" in je radiator dicht zit. Pak eens een hamer en een theedoek.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die meter stond hoog genoeg (1,6 geloof ik) en een verwarming op dezelfde verdieping die hoger aan de muur hangt doet het wel
Dat laatste weet ik niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sleuteltje heb ik niet kunnen vinden, 1,6 is met minstens 2 verwarmingen aan. Bij de ketel zit ook een draaiknop waar iets op staat met 3 bar, en als je die naar links of rechts draait lijkt er lucht uit te komen en is er een geluid van borrelend water uit de gootsteen te horen.
Op de leiding slaan bij je radiator, onder de knop. Maar je wilt je leiding/verf niet slopen dus neem een theedoekquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat moet ik dan doen met hamer en theedoek?
Nou ja zeg, wat een vetrouwenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:35 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster zegt: bijvullen die ketel én ontluchten, daarna teletekst in de gaten houden voor nieuws over een geknalde ketel/radiator...
Dat zou je vrijwel direct moeten merken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De leiding heeft een tik gehad, hopen dat het op de goede plek was
Op de verwarming zelf zit zo'n ding voor een sleuteltje met in het midden een vierkant ding waar je aan kan draaien, bedoel je dat?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou je vrijwel direct moeten merken.
En één tik hoeft niet altijd genoeg te zijn
Maar kun je niet ontluchten met een mes of vork ofzo?
Misschien dat het ergens anders vast zit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De twee buizen die naar de kamer naast mij lopen zijn enorm warm
Zou kunnen, maar ik heb nog niets gevonden dat pastquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien dat het ergens anders vast zit.
Maar het zou ook nog steeds lucht kunnen zijn.
Heb je aardige buren die zo'n vierkant sleuteltje zouden kunnen hebben?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik heb nog niets gevonden dat past
Ik ga er ook van uit dat hier ook wel een vaste plek is voor dat ding, maar ik weet niet waarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:03 schreef MadMaster het volgende:
Mooie gelegenheid om jezelf eens voor te stellen.
Beter een goede buur dan een verre vriend en zo...![]()
Als je zo'n sleuteltje niet op een vast plek opruimt, vind je het nooit op het moment dat je hem nodig hebt.
Ik heb hem daarom met een paperclip aan de CV-ketel bevestigd...
Kun je je huisgenoot niet bellen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga er ook van uit dat hier ook wel een vaste plek is voor dat ding, maar ik weet niet waar
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:42 schreef LadyBlack het volgende:
Kaal zo zonder kerstboomIk denk dat ik maar es op zoek ga naar foute paasspullen
ik ga straks naar de bios, telt dat ookquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:49 schreef LadyBlack het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog meer mensen die naar Eurosonic en / of Noorderslag gaan??
Uiteraard, het is al bijna pasen tochquote:
Ah, ben benieuwd hoe die was, ff posten straks dus?quote:ik ga straks naar de bios, telt dat ookThe Golden Compass, that is
Ik ga denk ook. Zeker nu ik net het boek uit hebquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]en die nu al neerzetten zeker
[..]
ik ga straks naar de bios, telt dat ookThe Golden Compass, that is
P.S. hardly Eurosonic hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:51 schreef Etcetera het volgende:
ik ga straks naar de bios, telt dat ookThe Golden Compass, that is
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga denk ook. Zeker nu ik net het boek uit heb
-edit-
laat maar
Draait alleen nog in de Kuip op kindertijden
-edit2-
laat maar
Draait wel gewoon. Dacht dat ik op OV had geklikt maar was per ongeluk NL
quote:
Vind je het niet eng om naar de film te gaan nu je net het boek hebt gelezen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Hij draait om 21:30 in de kleine bios en 22:30 in de grote.
Dat is dan wel weer jammer. Maar ik ga wel naar de kleine
Nee. Ik weet toevallig al dat er wat gemiste kansen zijn in de film.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vind je het niet eng om naar de film te gaan nu je net het boek hebt gelezen?
Nee ik snap niet wat je bedoelt met deze postquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
Hawaii_Tim: hier de "palingstropdassen"-variant op het internet --> Huisgenoot met liefdesverdriet
En grap om te stelen!
Dat het een waardige grap is om te "stelen"/"lenen"/"gebruiken".quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee ik snap niet wat je bedoelt met deze post
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:17 schreef LasTeR het volgende:
Op de schaal van fruit geef ik mijn topic een Mandarijn!
Mn camera is doodquote:
Van de Acts ken ik alleen Nine Volts. De rest zegt me echt nietsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mn camera is doodmaar mn concertvriendinnetje maakt wel foto's denk ik
Voor nu alvast: see and shiver
Kijk ff op zaterdag dan, daar ken je vast meer vanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van de Acts ken ik alleen Nine Volts. De rest zegt me echt niets
Op zaterdag en ik alleen The Madd (die MaJo ZEKER WETEN nóg niet geluisterd heeftquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kijk ff op zaterdag dan, daar ken je vast meer van
-edit- bij Time Schedule dus
Aardige line-up...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:39 schreef LadyBlack het volgende:
Zaterdag: Stevie Ann, Moke, Leaf, the Opposites, Pete Philly & Perquisite, Room Eleven, All Missing Pieces, Groove, C-Mon & Kypski, Mala Vita vs Balkan Beats....... Zeg niet dat je daar niks van kent
En donderdag of vrijdag komt Sarah Bettens ook nog voorbij
Dan is de site gaar als je op de dagen klikt. Ik krijg al die bands niet te zienquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:39 schreef LadyBlack het volgende:
Zaterdag: Stevie Ann, Moke, Leaf, the Opposites, Pete Philly & Perquisite, Room Eleven, All Missing Pieces, Groove, C-Mon & Kypski, Mala Vita vs Balkan Beats....... Zeg niet dat je daar niks van kent
En donderdag of vrijdag komt Sarah Bettens ook nog voorbij
Je wilt toch niet zeggen dat je voor de tekst gaat he?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aardige line-up...
Mala Vita is alleen bijna niet te verstaan met hun Kroatisch gebrabbel...
Klopt, traag en onduidelijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is de site gaar als je op de dagen klikt. Ik krijg al die bands niet te zien
quote:The Opposites ken ik niet - IK BEN DOM LOMP EN FAMOUS BITCHES ZITTEN AAN MN PENIS!rings a bell?
All Missing Pieces ken ik volgens mij oko niet - 10, 12 en 14 jaar
Groove ken ik ook niet - ik ook niet maar het moet goed zijn en ik heb ze al 2x gemist
quote:C-Mon & Kypski zijn vet
Mala Vita is ook vet
Ik moet hem nog steeds uitlezenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga denk ook. Zeker nu ik net het boek uit heb
-edit-
laat maar
Draait alleen nog in de Kuip op kindertijden
-edit2-
laat maar
Draait wel gewoon. Dacht dat ik op OV had geklikt maar was per ongeluk NL
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:53 schreef LadyBlack het volgende:
Oh pardon, bij Groove bedoelde ik Goose
Ik heb boek 2(The Subtle Knife) gisteren uitgelezen. Die is nog beterquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet hem nog steeds uitlezenBen al op 3/4e maar steeds geen tijd voor
En ik weiger de film te zien voor ik het boek uit heb
Squashen is lekkerquote:Net gesquashed, voelt echt goedVoor het eerst in 46 jaar dat ik íets aan sport doe
Maar dit ga ik nu elke week doen. Gestopt met roken en sporten
Straks herkennen jullie me niet meer
Dus je hebt Goose 2x gemist? Dat is wel zondequote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:53 schreef LadyBlack het volgende:
Oh pardon, bij Groove bedoelde ik Goose
Kloptquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op zaterdag en ik alleen The Madd (die MaJo ZEKER WETEN nóg niet geluisterd heeft)
Toevallig zijn Nine Volt en The Madd allebei Rotterdamse bandjes die ik allebei gezien heb bij redelijk toeval
The Madd is feest
Dat dacht ik alquote:
Wie immerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
Bij Mythbusters vleigt er net een hele bus de lucht in
Ik ga helemaal niet naar Noorderslag...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat je voor de tekst gaat he?
Ja, maar deze keer was het geen explosie. Het was een bus die achter een jumbojet langsreedquote:
Zoek een leuke kroeg op waar ze een nieuwjaarsborrel geven.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat zal ik vanavond es gaan doen?
duurde langquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Das klote.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
GVD. Ben je net op een feestje, valt het bier slecht, krijg je last van je maag, kan je weer naar huis. Meer reistijd gehad dan dat ik op het feestje geweest ben
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |