quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:16 schreef RacerDKB het volgende:
Draai zelf goede muziek, maar dan 2 keer zo hard.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:20 schreef RickoKun het volgende:
Ook zo met die huisgenoten, gaan ze ineens overal zich aftrekken omdat ze de vuistregels van het eenzame aftrekken niet weten!
Emo.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:35 schreef falloutboy het volgende:
Dead aan dat nummer.. sssserieus..
dudequote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:42 schreef RickoKun het volgende:
De huisgenoot had zeker niet alleen verdriet omdat zijn liefje weg is!
Dat blijkt wel uit deze zeer gedetailleerde film die ik gemaakt heb! Het lag in de archieven van TS zijn huisgenoot!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:42 schreef RickoKun het volgende:
Dat blijkt wel uit deze zeer gedetailleerde film die ik gemaakt heb! Het lag in de archieven van TS zijn huisgenoot!
[ afbeelding ]
Zet dan Alfred Kwak op met "ik ben vandaag zo vrolijk"quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:55 schreef LasTeR het volgende:
Kom ik terug, is het goddomme nog steeds die muziek!!!!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:57 schreef FlyingFox het volgende:
Je krijgt waarschijnlijk nog 'the streets - dry your eyes mate'.
[ afbeelding ]
Spannendquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:19 schreef LasTeR het volgende:
Jullie krijgen straks een Live!-update rechtstreeks vanuit mijn kamer.
[ afbeelding ]
Hij is al weg dus bonzen heeft weinig nut. En het is geen echte vriend, maar een huisgenoot.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Kun je niet gewoon even op zijn deur bonzen en roepen dat het zachter moet?
Maar anders moet je even als een echte vriend een schouder komen aanbieden, kan 'ie zijn verdriet even op kwijt.
dudequote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:42 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Gozer.....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:42 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n zaadnummer vanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:37 schreef Aoristus het volgende:
welk nummer is dat?
In 2007 heeft Timbaland een heuze contributie geleverd aan de muziekwereld.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo'n zaadnummer vanTimbaland
. Of hij luistert het origineel van One Republic. Wat overigens ook kut is.
Ondertussen verdiende hij meer geld dat menig artiest en hoeft ie de rest van z'n leven geen kut meer te doen en moet ik morgenochtend werken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In 2007 heeft Timbaland een heuze contributie geleverd aan de muziekwereld.
Ik zal even al z'n tekst quoten uit de honderden nummers die deze superieure man heeft gemaakt: "Eh!"
Tot dusver mijn lezing over Timbaland.
Doe ik toch wat verkeerd.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ondertussen verdiende hij meer geld dat menig artiest en hoeft ie de rest van z'n leven geen kut meer te doen en moet ik morgenochtend werken.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:10 schreef RickoKun het volgende:
BOHHHH, moet je http://www.youtube.com/watch?v=NHOf3s70w-c (dry your eyes mate - the streets) KEIHARD afspelen!
En dan zo DRY YOUR EYES MATE, I KNOW YOUR GIRLFRIENDS GOT A PINKEYE FROM SOMEONE ELSE'S CUM! BUT YOUVE GOT TO BREAK FREE! HAHAhaHAHAHAHAH NEE DAT VERWACHT IE ECHT NIET HOOR HAHAHAHAHAHHAH SUKKELL PWNT LOZL!!!!
Homoseksueel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
die van timbaland is mooooooooooi!
alleen die van the streets is om te janken ffsW
Wat hij kan kan jij ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ondertussen verdiende hij meer geld dat menig artiest en hoeft ie de rest van z'n leven geen kut meer te doen en moet ik morgenochtend werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |