quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tijd om naar de bank te gaan en te genieten van m'n vrije avond
da's nieuwquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:56 schreef Nembrionic het volgende:
wtf? Zit ik hier met een zak M&M's. Pak ik er een paar: zitten er oranje tussen.
Kijk ik op de verpakking: staan ze daar ook op
Oh, die had ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's nieuw
ken je die reclame van 'I don't wanne show my peanut in public'? volgens mij hebben ze dat een klein beetje uitgebouwd, dan zie je yellow en dan zegt red 'put it off' en dan doettie zogenaamd een rits los en issie oranje van binnen
Ik heb geen stemming gezien hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:28 schreef Etcetera het volgende:
ik ook nog maar 1x, schijnt dat Nederland unaniem heeft gekozen voor oranje. wat mij logisch lijkt, da's onze kleur nu eenmaal schijnbaar
Via Wiebel z'n werk.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:23 schreef Mikkie het volgende:
Oeh, Soemp in bikini
Hoe kom je aan een gratis fitnessabo eigenlijk?
m'n voornemen om naar de bank te verhuizen ga ik zo uitvoeren
Ik hoef ook geen indruk te maken op de badmeester.quote:
Waarom niet? Je weet nooit wat er kan gebeuren in een zwembad. Dan heb je toch liever alle aandacht van de badmeester(es)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen indruk te maken op de badmeester.
Nee, die zijn allemaal eng. Ze maken hoge golven en hebben zwembrilletjes op.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dat geval...
[..]
Maar toch wel op de andere zwemmers?
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom niet? Je weet nooit wat er kan gebeuren in een zwembad. Dan heb je toch liever alle aandacht van de badmeester(es)
Ik begrijp onmiddelijk hoe je bij je zwemplan komt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dat geval...
[..]
Maar toch wel op de andere zwemmers?
het brengt mij ook wel op ideeen iddquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik begrijp onmiddelijk hoe je bij je zwemplan komt.
Hij is gewoon een vieze zwembadgluurderquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik begrijp onmiddelijk hoe je bij je zwemplan komt.
Als je er dan toch bent.. moet je natuurlijk wel je ogen open houden. Voor je het weet zwemmen er een paar soempies voorbijquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij is gewoon een vieze zwembadgluurder
4 posts op een rij. Ja, dat lijkt me wel een gek gezicht in het zwembadquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je er dan toch bent.. moet je natuurlijk wel je ogen open houden. Voor je het weet zwemmen er een paar soempies voorbij
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
4 posts op een rij. Ja, dat lijkt me wel een gek gezicht in het zwembad
/hawaii_tim
Wat is het? Als ik het open loopt alles vast.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond deze maar eens kijken. Potentieel aardig: http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6774551
Film op Ned 3:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat is het? Als ik het open loopt alles vast.
Present!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Achtung!
Dank en idem.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:39 schreef laffer het volgende:
hallo allemaal, ik wil jullie bij deze een heel gelukkig en gezond 2008 toewensen, en weer heel veel plezier op FOK natuurlijk
Ik snap wat je bedoelt, maar vond het wel grappig omdat er in Cats ook veel gedanst wordtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gevonden!!!![]()
En Cats een dans-musical? Ik bedoel dan meer Fame en A Chorus Line, musicals die thans als thema hebben...
we zijn er wel maar je ziet ons doorgaans nietquote:
geheime spionage?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:24 schreef laffer het volgende:
[..]
we zijn er wel maar je ziet ons doorgaans niet
wat is je probleem?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, dan ook nog een beetje tof gaan lopen doen met moeilijke woorden..
Dan ban je de lul, Mikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kijk maar uit staks heb je een ban
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:05 schreef laffer het volgende:
ik ga in iedergeval lekker pitten nu, welterustuh allemaal![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
Vechten! Vechten!
Ik? Laffer en Mikkiequote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:28 schreef Etcetera het volgende:
ik ook nog maar 1x, schijnt dat Nederland unaniem heeft gekozen voor oranje. wat mij logisch lijkt, da's onze kleur nu eenmaal schijnbaar
Ik wel, je had de keus uit de optie "JA! Ik wil oranje M&M's in de zakken"quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb geen stemming gezien hoor
Nou ja zeg, word ik er weer bij gehaaldquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
4 posts op een rij. Ja, dat lijkt me wel een gek gezicht in het zwembad
/hawaii_tim
Waar is Sheep eigenlijk?
Daar was ik eerder op de dag al mee bezig, dus besloot ik naar de kroeg te gaan. Om 21:15 was ik de eerste klant van de dag, en een half uur lang (of zoiets) de enige.... gelukkig kwamen er rond middernacht meer mensen, want ik vind e rweinig aan om in m'n eentje aan de bar bier te zitten drinkenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ik verveel me te pletter...
Ik heb dat pas ook een keer gedaan omdat het zo uitkwam. Maar dat was echt geen succes. Ben na een half uurtje weggegaan natuurlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar was ik eerder op de dag al mee bezig, dus besloot ik naar de kroeg te gaan. Om 21:15 was ik de eerste klant van de dag, en een half uur lang (of zoiets) de enige.... gelukkig kwamen er rond middernacht meer mensen, want ik vind e rweinig aan om in m'n eentje aan de bar bier te zitten drinken
Ik heb er wel over zitten denken, maar er was nog een redelijke kans dat er wel iemand zou komen die ik kende en ik had eigenlijk niets beters te doen (en ik was lopend, toch ruim 20 minuten). Toen toch maar besloten te blijven zittenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb dat pas ook een keer gedaan omdat het zo uitkwam. Maar dat was echt geen succes. Ben na een half uurtje weggegaan natuurlijk
Dat was eigenlijk een beetje mijn gedachtengang ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb er wel over zitten denken, maar er was nog een redelijke kans dat er wel iemand zou komen die ik kende en ik had eigenlijk niets beters te doen (en ik was lopend, toch ruim 20 minuten). Toen toch maar besloten te blijven zitten
Ik ga eigenlijk ook alleen maar alleen naar een kroeg toe als er een redelijke kans is dat ik bekenden tegenkom. Anders is mijn redenatie dat ik net zo goed thuis kan zittenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk een beetje mijn gedachtengang ook.
Ik kon een half uur op de bus wachten of ik kon in de kroeg gaan zitten waar regelmatig bekenden kwamen en dan daarna de volgende bus pakken.
Nou..dat werd het laatste dus..maar er kwam niemand dus heb ik de bus maar gelijk gepakt
Of nou ja, die na dat half uur dus.
Ik zou anders nooit in m'n eentje in de kroeg gaan zitten dus.
Ik heb juist redelijk kort geslapen, ik werd zonder duidelijke reden vroeg wakker. Dat heeft me niet tegengehouden om nog geruime tijd te proberen te slapenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
Veeeeeel te lang geslapen
Gisteren een feestje gehad, bij iemand die zn vuurwerk van oud&nieuw maar had bewaard omdat je er met de mist toch niks van zag, dus gisteravond nog even een mooie showMidden in een woonwijk
He, bedankt!! Ik vier het eigenlijk niet echt, nu vergeet ik steeds dat ik jarig benquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh!En.....
SaskiaR: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Dat is lang geledenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:38 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
He, bedankt!! Ik vier het eigenlijk niet echt, nu vergeet ik steeds dat ik jarig ben![]()
Maar ik heb net wel een gruwelijk mooie (en dure) jurk gekocht voor een gala voor volgende week![]()
![]()
Iedere maandquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:54 schreef LadyBlack het volgende:
De politie houdt ook regelmatig uitverkoop he!
Ohja, ik wist eigenlijk niet dat het zo vaak was, maar da's een heel goeie optie om weer aan een fatsoenlijke en vooral goedkope fiets te komenquote:
Klopt maar ze blijven 13 weken staan. Mijn fiets is weggehaald op 25 oktober (I knowquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
Die fietsen blijven daar sowieso niet eeuwig staan. Dus de kans is aanwezig dat ze hem hebben meegenomen en ondertussen hebben vernietigds of verkocht via de openbare veilingen.
Dank jullie allemaalquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
Gefeliciteerd ja!
Wat voor een jurk??
En met een beetje geluk staat je eigen gestolen fiets ertussen. Die kun je dan meekrijgen als je je aangifte laat zien.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, ik wist eigenlijk niet dat het zo vaak was, maar da's een heel goeie optie om weer aan een fatsoenlijke en vooral goedkope fiets te komen
Lopen is een hele gezonde sportquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt maar ze blijven 13 weken staan. Mijn fiets is weggehaald op 25 oktober (I know) en de fietsen vanaf 2 oktober stonden er nog. We hebben alle fietsen van oktober bekeken maar hij zat er niet bij
Wat een kut dag. Heb ook al toegezegd om te gaan sporten (ik sporten
![]()
![]()
) en ik moet ook een tentamen leren. En ik wil roken. Dus
Whoa, klinkt als een jurk waar je wel the queen of the ball mee gaat zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:05 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dank jullie allemaal![]()
Het is een turquoise jurk met halternek en blote rug, en hij heeft van die schuine gevouwen banen... hoe omschrijf je dat nou... zo'n Cleopatra-jurk, vrij strak zegmaar.
Full view van mijn maatje 36 en D-cup voor de heren
En wat nou als je niet wist dat ie gestolen was en daar nu pas achter komt en dus geen aangifte hebt gedaanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En met een beetje geluk staat je eigen gestolen fiets ertussen. Die kun je dan meekrijgen als je je aangifte laat zien.
Weet ik, ik doe het al 2,5 maandquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lopen is een hele gezonde sport
Dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |