idd... Wee je gebeente...quote:En geen ongeinspireerde TVP's!
en nu niet meer...quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
in de OP staat calymore ipv claymore.
Idd. Ik wou een topic openen, aangezien ik de laatste was in het vorige, maar heel die wiki pagina was verkloot. Goed van je, dat je hem weer gefixt hebt.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:26 schreef mschol het volgende:
ik wordt niet goed van die wiki pagina, idee is leuk maar hij is sinds ik hem heb terug gezet rond de 100x veranderd door onbekende...
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:28 schreef F04 het volgende:
TVP
al gedaan, spam botjes zijn gebanned...quote:Op woensdag 12 december 2007 01:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Idd. Ik wou een topic openen, aangezien ik de laatste was in het vorige, maar heel die wiki pagina was verkloot. Goed van je, dat je hem weer gefixt hebt.![]()
Misschien kunnen we een mod erover waarschuwen?
Ik zal er tzt wel even naar kijken...quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:26 schreef mschol het volgende:
ik wordt niet goed van die wiki pagina, idee is leuk maar hij is sinds ik hem heb terug gezet rond de 100x veranderd door onbekende...
als je maar niet mijn teksten weg haalt!quote:Op woensdag 12 december 2007 10:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik zal er tzt wel even naar kijken...
watch me...quote:Op woensdag 12 december 2007 11:35 schreef blessed19 het volgende:
[..]
als je maar niet mijn teksten weg haalt!
Ja. 10 was idd erg mooi.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:32 schreef wdn het volgende:
Is er hier iemand die Myself; Yourself volgt? Het is een serie die het beste met Kanon is te vergelijken.
De eerste 9 eps lijkt alles mooi en aardig maar episode 10 knalt erin![]()
Ik kan het aanraden
stoppen? waar heb je het over? de serie is toch allang afgerond?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:
HunterXHunter gaat er verdorrie weer mee stoppen, erg benieuwd wanneer ze weer beginnen.
Zoudenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een relatie hebben? Zou een hoop verklaren
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
De anime wel maar de manga niet, vorige week is er tenminste een nieuwe verschenen en de komende chapter zal voorlopig de laatste zijn ze zijn nu bij 270.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
stoppen? waar heb je het over? de serie is toch allang afgerond?
Wat is je nieuwe hobby?quote:Op donderdag 13 december 2007 00:18 schreef Orealo het volgende:
Yo.
Mijn verzamling gaat de deur uit.
[TK] Otaku kameropruiming; veel manga, GC-games & Films!
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:49 schreef wdn het volgende:
[..]
ZoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enEn aflevering 11 is uit met het antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een relatie hebben? Zou een hoop verklaren
Zo deze zag ik even niet komen.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Vision of Escaflowne (Fantasy/avontuur), Neon Genesis Evangelion (Drama/actie/mecha... vind ik persoonlijk niet zo tof, maar is wel een must-see), eerste seizoen Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan (Comedy/beetje ecchi), Mahoromatic (Comedy/actie/beetje ecchi/beetje drama), Love Hina (Love romance/comedy), Vandread (Comedy/actie/SF), Ghost in the Shell - Standalone Complex (actie/SF), Wolf's Rain (avontuur/actie), Gungrave (actie/horror/SF - goed verhaal met behoorlijke karakterontwikkeling), Hellsing (Horror), Elfen Lied (horror), Chobits (Love Romance/humor/SF), Samurai Champloo (actie/humor), Bartender (beetje drama, gaat over cocktails)...quote:Op donderdag 13 december 2007 09:22 schreef ObviousClone het volgende:
Ok, beetje een spamtopic, maar Kerst komt er aan, dus vakantie, dus veel vrije tijd. Is er een Anime een te raden?
1) niet te lang
2) al helemaal af
3) geen kut einde
Ik heb nu trigun, cbebop en trigun gekeken.
Oeh... niet vloeken in de kerk...quote:Op donderdag 13 december 2007 11:06 schreef zquing het volgende:
wat ik je aanraad:
@ Jordy-B, een beetje NGS aanraden als hij vraag om een serie zonder kut einde
om in de kerst sfeer te komen:quote:Op donderdag 13 december 2007 09:22 schreef ObviousClone het volgende:
Ok, beetje een spamtopic, maar Kerst komt er aan, dus vakantie, dus veel vrije tijd. Is er een Anime een te raden?
1) niet te lang
2) al helemaal af
3) geen kut einde
Ik heb nu trigun, cbebop en trigun gekeken.
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:21 schreef koffiegast het volgende:
volgensmij is 13 dat met dat klein beertje/muis, staf, maar namen ik zou er van geeneen kunnen opnoemen.
Alleen heeft die van 13 roze, ipv rood?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
like i said... Cardcaptor sakura
wat voorn naam is Lumière dan ookquote:Op donderdag 13 december 2007 22:35 schreef MaxiTitan het volgende:
Nummer 6, ik weet alleen dat die uit Kiddy Grade komt maar zou niet meer weten hoe zij heet.
euhmm,,,quote:Op donderdag 13 december 2007 21:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Alleen heeft die van 13 roze, ipv rood?
Kleren e.d. zijn (voorzover te zien) wel hetzelfde
Die ga ik vanavond kijken. Had ik gisteren geen tijd meer voor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Net voor het slapen gaan de nieuwste Genshiken gezien. En die was echt heel leuk en goed.
Ik vond de serie wel aardig, maar het is al weer een jaar of 2 geleden dat ik die gezien heb.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:17 schreef Demon-X het volgende:
[..]
wat voorn naam is Lumière dan ook
is die serie wat?
Ik heb die serie gedownload, maar ik heb alleen de eerste paar eps nog maar gezien... Daar moet maar eens verandering in komen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Net voor het slapen gaan de nieuwste Genshiken gezien. En die was echt heel leuk en goed.
Weet wel een paar, maar ben de namen vergeten..quote:Op donderdag 13 december 2007 18:19 schreef mschol het volgende:
13 - Sakura Kinomoto
10,6 en 14 lijken me bekend voor te komen maar geen idee wat de namen en /of series zijn waar ze uit zouden kunnen komen...
weet jij ze allemaal crashcat?
Meer zijn er ook niet dacht ik, dat er maar drie epi's zijn, is juist de grap erachter.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:42 schreef wdn het volgende:
Genshiken: 1ste eps gezien maar wat moeten die Kujibiki eps in mijn download!? Deel 1, 21 en 25!? Meer ken ik niet vinden.
Merciquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:48 schreef Larsch het volgende:
[..]
Meer zijn er ook niet dacht ik, dat er maar drie epi's zijn, is juist de grap erachter.
Maar Genshiken is tof. Jammer dat de anime nu verder is dan waar ik ben met de manga (volume 1 t/m 6 heb ik), maarja, niets aan te doen.Voor de rest kijk ik echt niets meer (behalve Naruto).
Mahoromatic?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:53 schreef blessed19 het volgende:
jordy!
hoe heette die drama anime met dat grietje dat stiekem een robot is?
Mahoromatic gaat over een gevechtsrobot die als huishoudster aan de slag gaat... voornamelijk comedy, maar ik denk wel dat 'ie die bedoelt, ja...quote:
saikano! je bent een held!quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Mahoromatic gaat over een gevechtsrobot die als huishoudster aan de slag gaat... voornamelijk comedy, maar ik denk wel dat 'ie die bedoelt, ja...
Of Saikano... Gaat over een meisje dat verkozen is om als het ultieme wapen van het leger te dienen en daarvoor zo volgestouwd word met technologie dat ze meer op een robot dan op een schoolmeisje lijkt. Da's wel een echte dramaserie.
say what??quote:Op zondag 16 december 2007 22:19 schreef koffiegast het volgende:
[..]
blaat zag de = bij te niet, kihou wo hannin desu? moet wo niet ga/wa zijn ? Oo
Darker than BLACK - Kuro no Keiyakushaquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:51 schreef Hartox het volgende:
#3 Komt uit Darker than Black en heet Amber.. [ afbeelding ]
Is hij echt zogoed? Hoorde van iedereen dat de manga echt veel beter was en dat die serie gewoon een beetje popi is en niet super oidquote:Op dinsdag 18 december 2007 03:17 schreef Agiath het volgende:
In een week tijd heel Death Note gekeken.
Geweldige serieAl had ik een iets schokkender einde verwacht
mmja ik lees geen manga...quote:Op dinsdag 18 december 2007 03:18 schreef zquing het volgende:
[..]
Is hij echt zogoed? Hoorde van iedereen dat de manga echt veel beter was en dat die serie gewoon een beetje popi is en niet super oid
Manga niet gelezen, dus geen idee of die beter is..quote:Op dinsdag 18 december 2007 03:18 schreef zquing het volgende:
[..]
Is hij echt zogoed? Hoorde van iedereen dat de manga echt veel beter was en dat die serie gewoon een beetje popi is en niet super oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja, get over it enzo.
[ Bericht 58% gewijzigd door -Strawberry- op 18-12-2007 15:57:47 ]
Thats the spiritquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Straks lekker kerstvakantie.Veel tijd om anime te kijken dus.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Straks lekker kerstvakantie.Veel tijd om anime te kijken dus.
En ja, Death Note is tof
Ook al moet ik 'm nog afkijken... aangezien ik niet verder heb gekeken nadatVond zelf dattie daarna wat inzakte, maar hij blijft wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja, get over it enzo.![]()
DearSquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:56 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Thats the spirit![]()
Welke Anime's hebben een leuk kerst thema? Dan kan ik die tijdens de kerstdagen kijken, lekker in de sfeer komen.
Love Hina... Heeft iig een toffe kerstspecial...quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:56 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Thats the spirit![]()
Welke Anime's hebben een leuk kerst thema? Dan kan ik die tijdens de kerstdagen kijken, lekker in de sfeer komen.
kerst special is idd erg leuk, en soms wat overdreven dramatisch maar wel leukquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Love Hina... Heeft iig een toffe kerstspecial...
al eerder vermeld maar:quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:56 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Thats the spirit![]()
2 afleveringen waarbij ik het idee kreeg op het einde dat het een voorzet is voor een of andere hentai.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
al eerder vermeld maar:
Itsudatte My Santa, vond ik persoonlijk erg leuk..
voor de rest ken ik eigenlijk ook niet echt veel kerst anime...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:22 schreef koffiegast het volgende:
[..]
2 afleveringen waarbij ik het idee kreeg op het einde dat het een voorzet is voor een of andere hentai.
dat kan niet goed gaan... ;dquote:Op woensdag 19 december 2007 02:29 schreef Crashcat het volgende:
BTW.. Misschien lijkt het een beetje duf na dat Lost in Tokyo gedoe, maar hier gaan 8 Amerikaanse studenten naar Japan.
The Culture Shock - Japan Discovery Channel
Sorry dude, maar ik moest dat plaatje posten >3
quote:Op woensdag 19 december 2007 08:20 schreef blessed19 het volgende:
love hina had toch een kerst special?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Love Hina... Heeft iig een toffe kerstspecial...
Ai Yori Aoshi had geen kerstspecial, maar wellicht wel een kerstaflevering... Het is er wel een beetje zo'n soort serie voor, hè...quote:Op woensdag 19 december 2007 12:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
jaaaa, fuck!
Ai Yori Aoshi heeft ook een kerst special! Iig wel in de manga's.
Toch is met ch, godverdomme! ARGH!quote:Op woensdag 19 december 2007 12:35 schreef koffiegast het volgende:
owja fuck die van love hina was best goed, tog al enigszins hartverwarmend
kan niet herinneren of ai yori aoshi ook had uberhaupt.
HOU JE BEK!quote:Op woensdag 19 december 2007 12:46 schreef RipCore het volgende:
[..]
Toch is met ch, godverdomme! ARGH!
Ha je berserk wel eens gezien? of fist of the north star?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:51 schreef wdn het volgende:
Elfenlied is ook een kerst anime. Al dat rood maakt het lekker feestelijk
Het was een aflevering met de kerstman!quote:Op woensdag 19 december 2007 12:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ai Yori Aoshi had geen kerstspecial, maar wellicht wel een kerstaflevering... Het is er wel een beetje zo'n soort serie voor, hè...
Wel stom dat er aan love-romance-series gedacht wordt als iemand vraagt om series die geschikt zijn voor de kerst... Waar zou dat toch door komen...
zou tog wel grappig zijn als er een of ander gozer gewoon wat kerstbomen en sneeuwvlokjes erin monteerde en dan zon jingle bells nummer op de achtergrondquote:Op woensdag 19 december 2007 12:51 schreef wdn het volgende:
Elfenlied is ook een kerst anime. Al dat rood maakt het lekker feestelijk
Leuk en lekker warm.quote:
en je kan nog fatsoenlijk updaten?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:17 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik heb teminste een omgebouwde wii!
Ze waarschuwen nog wel dat je niet veel moet verwachten van de serie omdat het over hun leventje gaat.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:28 schreef wdn het volgende:
Minami-ke eps1 ben ik niet doorheengekomen. Iemand die dit volgt?
updaten? als de wii blauw wordt, bedoel je? ja, tuurlijk! waarom niet?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:58 schreef mschol het volgende:
[..]
en je kan nog fatsoenlijk updaten?
waarom niet? omdat de meeste omgebouwde consoles dat soort functionaliteit verliezen... (lees: je kan je firmware niet meer updaten en andere online functies , console gebonden, werken niet meer..)quote:Op woensdag 19 december 2007 23:40 schreef blessed19 het volgende:
[..]
updaten? als de wii blauw wordt, bedoel je? ja, tuurlijk! waarom niet?
zelda, metroid, mario, rs4. hahaaa!!!!!
gimme the goodies!!!!
ow... hmm... nee, ik heb er niet echt problemen mee. volgens mij heeft iemand iets in het dvd-printplaatje gestopt. de wii had er volgens mij niks mee te maken.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom niet? omdat de meeste omgebouwde consoles dat soort functionaliteit verliezen... (lees: je kan je firmware niet meer updaten en andere online functies , console gebonden, werken niet meer..)
Die eerste aflevering is wel owkey. heeft een soort azumanga feel over zich heen!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:56 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ze waarschuwen nog wel dat je niet veel moet verwachten van de serie omdat het over hun leventje gaat.![]()
Ik verwachtte er niets van en vind het (waarschijnlijk daarom) een leuke serie.
Om minami-ke met azumanga daioh te vergelijken gaat me te verquote:Op donderdag 20 december 2007 11:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Die eerste aflevering is wel owkey. heeft een soort azumanga feel over zich heen!
Sign please. *jodelmuziekje*quote:Op donderdag 20 december 2007 20:26 schreef wdn het volgende:
Genshiken 10 en 11 zijn te erg voor woorden. Dat engels is verschrikkelijk
quote:After the even, they all get together and head to an onsen, when Suzy comes up to Ogiue in the bath and recites a line in the best tradition of Konata and Mayumi, afterwards following her around the bath and flashing her.
leugenaar!quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:54 schreef wdn het volgende:
Blessed19: Niemand volgens mijSerie heeft 13 episodes volgens mij.
Koffiegast: ja klopt.Een zin van Konata Izumi meen ik. De zin staat trouwens bij mij in de vertaling bovenin vertaaldEnige blog die ik vind van deze eps zegt dit:
[..]
Oh en Ogiue is de Hinata van 2008
[ afbeelding ]
na de kerst komt er nog een afleveringquote:Op donderdag 13 december 2007 10:16 schreef wdn het volgende:
1: Lang is subjectief. Is 13 Episodes lang genoeg? Of 26?
2: Nu af of met de kerst af?
3: Subjectief begrip.
Hoe wil je ze gaan downloaden? Indien torrents dan zijn de oude series vaak lastiger compleet te krijgen. Kan wel eens langer duren dan je verwacht om alles te downloaden omdat ze bij minder mensen beschikbaar zijn. Die series die wel snel binnenkomen zijn vaak nog niet af.
Myself; Yourself: is met de kerst af (komen nog 2 episodes). Begint aardig ingewikkeld te worden
Is op dit moment mijn favoriete anime van dit seizoen.
Andere met 13 eps: Elfenlied.
Is 26 episodes te lang? Claymore, Death Note.
En waarom heb je Trigun 2x gezien? Niets beters te doen met je tijd?
We praten hier niet over RAW versies, yo!quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:37 schreef wdn het volgende:
Zeg Blessed: die zin er onder staat toch echt: "ANDERE met DERTIEN eps".
Ten tijde van mijn post was 11 al uit maar nog niet gesubbed denk ik
ENNE: waarom heb je trigun 2x gezien...
of ik gebruik een release groep die sneller is met uitbrengen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
We praten hier niet over RAW versies, yo!huigelaar!
Of iets over jouquote:trigun heb ik zelfs 3 of misschien wel 4 keer gezien! het is een zeer vermakende serie. vreemd is dat ik de huidige series maar 1x wil zien. zegt misschien wel wat over de kwaliteit van de laatste tijden.
Vast niet, anders had je het allang verteld.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:42 schreef wdn het volgende:
[..]
of ik gebruik een release groep die sneller is met uitbrengen?![]()
![]()
![]()
myself;yourself en claymore hebben de kracht om telkens een cliffhanger te maken. Echter heb je na de eerste keer kijken niet meer zoveel plezier als dat je hem voor de eerste keer zag. Death note ken ik niet, vond ik niet boeiend.quote:Of iets over jou
Ik zie mezelf de komende maanden best Myself;yourself, death note en/of claymore kijkenBleach ook trouwens.
12. When in China, listen to your tour guide.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:36 schreef Bakakame het volgende:
-
En dit is ook wel leuk:
All I Ever Learned, I Learned from Anime
iew... NL subs.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:30 schreef mschol het volgende:
kijk nou wat ik tegen kwam....
klik
met NL subs, jap audio..
ik wil, wanneer ik anime kijk, om de een of andere reden altijd de engels -> nederlands vertaalslag maken, die moet niet voor mij gemaakt worden ...quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
iew... NL subs.
Ik heb de Cowboy Bebop boxset met NL subs en erger me er iedere keer weer kapot aan hoe lomp die serie ondertiteld is. Geeft een hele nieuwe dimensie aan het begrip "vrij vertaald". En alsof dat nog niet erg genoeg is, is het natuurlijk vrij vertaald vanuit het Engels.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:05 schreef mschol het volgende:
Kimi ga Nozomu Eien: Next Season OVA 1 is uit...
wist niet dat daar een 2de seizoen van gepland was?
Ja hequote:
ik ken 't. Had 't een tijdje geleden ook nu nogsteeds wel een beetjequote:Op zondag 23 december 2007 22:03 schreef mschol het volgende:
ben helemaal uit m'n anime kijken doen...
en er zijn nog zo veel series die ik wil kijken, maar telkens geen zin ofzo
Komt omdat ik niet meer zoveel post de laatste paar dagen.quote:Op maandag 24 december 2007 00:16 schreef zquing het volgende:
't topic is ook wel een beetje dood de laatste tijd vinden jullie niet?
Ik heb te veel post, de laatste paar dagen.quote:Op maandag 24 december 2007 01:07 schreef rakotto het volgende:
[..]
Komt omdat ik niet meer zoveel post de laatste paar dagen.
Ik ken het.quote:Op zondag 23 december 2007 22:03 schreef mschol het volgende:
ben helemaal uit m'n anime kijken doen...
en er zijn nog zo veel series die ik wil kijken, maar telkens geen zin ofzo
en een heleboel freeza style saga's...quote:Op maandag 24 december 2007 19:19 schreef Bakakame het volgende:
Vandaag een aflevering van Dragonball gekeken..
Krijg eigenlijk best zin om heel Dragonball, Dragonball Z en Dragonball GT te kijken
Maarja, 't zijn meteen weer zoveel afleveringen
quote:Op maandag 24 december 2007 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
en een heleboel freeza style saga's...
(5 mins in over +10 eps proppen uitrekken)
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:13 schreef Crashcat het volgende:
It's gonna be a white white christmas~
[ afbeelding ]
Staat in het bleach topicquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:27 schreef Demon-X het volgende:
Heeft iemand al wat gehoord over Bleach movie 2: The Diamond dust Rebellion?
Hij zou de 22e uitkomen maar heb geen idee of ie dan daar op tv,dvd of in de cinema is uigekomen.
Iemand anders hier wat over gevonde?
Zoekfunctiequote:Op dinsdag 25 december 2007 14:16 schreef zuiderbuur het volgende:
Voor het kerstverlof heb ik dus een aantal filmpjes gehuurd in de plaatselijke videotheek.
Ik was op zoek naar Russische, Bosnische, Macedonische, ... films maar in zo'n plaatselijk winkeltje vind je natuurlijk bijna uitsluitend angelsaksische crap.![]()
Nu goed, "Paprika" en "Ghost in the Shell 2" hadden ze wel. De tweede moet ik nog doen, maar eh... hebben we hier eigenlijk al een topic over Paprika?
Want ik begreep niet echt alles helemaal.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Zoekfunctie
Paprika - Satoshi Kon
quote:Er zijn momenteel problemen met de server die de zoekfunctie bedient. Hierdoor is het zelden tot niet mogelijk resultaten van zoekopdrachten op te halen en te tonen. We proberen het probleem te achterhalen en op te lossen, maar dit kan even duren. Tot het is opgelost echter onze excuses voor het ongemak.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:24 schreef Bakakame het volgende:
Vond net dit linkje, erg mooie anime achtergronden!
KLIK
Heb nu zelf deze
Volgens mij is dat een van de originele wallpapers die zijn uitgegeven. Komen alleen met bergen tekst, omdat ze natuurlijk bedoeld zijn voor reclame-doeleinden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]nice site
deze vind ik wel nice: klik
beetje jammer van de bergen tekst onderaan...
uhu, maar blijf et jammer vindenquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een van de originele wallpapers die zijn uitgegeven. Komen alleen met bergen tekst, omdat ze natuurlijk bedoeld zijn voor reclame-doeleinden.
Ze doen niet aan hotlinken...quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:56 schreef koffiegast het volgende:
http://wp.madcowdisease.o(...)ken/Genshiken_03.jpg
genshiken chick <3
lol
No hotlinking?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:15 schreef Crashcat het volgende:
En voor de tweede kerstdag!!!!!
[ afbeelding ]
en hoe vond je me promotie materiaal ?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:21 schreef koffiegast het volgende:
aha vandaar dat het werkte die links bij anderen, ben er ook niet bij vandaagnaja boeie
genshiken checken gaatquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:56 schreef koffiegast het volgende:
http://wp.madcowdisease.o(...)ken/Genshiken_03.jpg
genshiken chick <3
lol
welkom, is een leuk lijstje en zover ik kan zien prima te kijken voor een beginner.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:51 schreef SadKingBilly het volgende:
Hey,
Ik ben redelijk nieuw binnen de Anime (kende Ranma½ al een paar jaar en natuurlijk dingen als final fantasy - als je dat anime mag noemen), ik heb net een lijstje gedownload om eens te kijken of het wat is..
Bleach
Figure 17
Fruits Basket
Gakuen Alice
Happy Lesson ( + Advance)
Hellsing ultimate
His and Her circumstances
Legend of the dragon kings
Maburaho
Paranoia Agent
Ranma½
Seto No hanayome
Glass Fleet
Angels Feather
Blade of the phantom master
Death Note
Flag
Hell Girl
Gun X Sword
Girl Meets Girl
King of bandit Jing
Magikano
Mobile suit gundam
Phoenix
School Rumble
Simoun
Step up love story
Super robot wars
Tokyo Majin
Venus versus virus
Witchblade
Zagapain
Xeno
Lucky Star
Zijn er volgens jullie dingen tussen die moeilijk te verteren zijn voor een beginner / die het vervolg zijn op iets dat er niet bij staat? Ik lees al een poos manga (lolicon/doujin/ecchi/yuri) en vrijwel allemaal komen die tegenwoordig van HIER..
Ik heb al wel gemerkt, ondanks dat het weinig bekend is bij het publiek zijn er tientallen (zo niet honderden!) titels met vaak 13 of 26 afleveringen (en een massa films natuurlijk).. Mooie nieuwe wereld
Dank je.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:10 schreef mschol het volgende:
[..]
welkom, is een leuk lijstje en zover ik kan zien prima te kijken voor een beginner.
maarre... lolicon manga....
bukkake figuresquote:Op woensdag 26 december 2007 03:58 schreef Crashcat het volgende:
Vraag me niet waar ik deze link vandaan heb, maar het is best wel grappig om de figures zo te zien..
Klik
Je plaatje doet 't niet?quote:Op woensdag 26 december 2007 10:20 schreef zquing het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand waar die figure achterin van is?
Die komt uit Fate Stay Night, haar naam is Saber, maar later kom je er in de anime achter wie ze werkelijk is.quote:Op woensdag 26 december 2007 10:20 schreef zquing het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand waar die figure achterin van is?
http://en.wikipedia.org/wiki/Loliconquote:Op woensdag 26 december 2007 14:15 schreef zuiderbuur het volgende:
Lolicon, is dat niet "barely legal" in sommige landen?
good point... hentai-anime is veel leukerquote:Op woensdag 26 december 2007 14:29 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom zou je alleen hentai-manga lezen...
Hijs wel leuk jaquote:Op woensdag 26 december 2007 20:47 schreef Jordy-B het volgende:
Nog snel even, een van de leukste kerstnummers ooit:
http://www.youtube.com/watch?v=sCXjZTiavjY
wat een ransaapquote:Op woensdag 26 december 2007 03:58 schreef Crashcat het volgende:
Vraag me niet waar ik deze link vandaan heb, maar het is best wel grappig om de figures zo te zien..
Klik
Sowieso zijn de meeste figurines nogal dubieus...quote:
What the Fuck???quote:Op woensdag 26 december 2007 03:58 schreef Crashcat het volgende:
Klik
Vraag hem waar 'ie die link vandaan heeft...quote:
Liever nietquote:Op donderdag 27 december 2007 21:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vraag hem waar 'ie die link vandaan heeft...
GiTS is zowiezo volgens mij behoorlijk ingewikkeld...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:08 schreef zuiderbuur het volgende:
Iets ernstiger dan, gisteren heb ik naar Ghost in the Shell 2 gekeken....
ik vond het verhaal erg ingewikkeld en raar. Ik vond het ook opmerkelijk dat er zoveel in gefilosofeerd werd(veel meer dan in de eerste film)
De animatie was erg geslaagd.
In de serie wordt het allemaal wat beter uitgelegd... Wel veel geklets, maar als je het volgt is de serie beter te volgen...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:47 schreef mschol het volgende:
[..]
GiTS is zowiezo volgens mij behoorlijk ingewikkeld...
Ook raar was dat we drie keer hetzelfde zagen op een bepaald moment.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
In de serie wordt het allemaal wat beter uitgelegd... Wel veel geklets, maar als je het volgt is de serie beter te volgen...
GITS2 vond ik eigenlijk een rare film... Prachtig, maar nogal maffe verhaallijn. Ik haat het dat de regisseur er van die hele lange loze scènes in gepropt heeft. Zit geen tempo in.
*zucht* ik kan beter gewoon niet op hun site komenquote:Op vrijdag 28 december 2007 04:01 schreef wdn het volgende:
er is geen naruto deze week dus het is de gebruikelijke yhbt
Ja, dat is inderdaad een leuke site.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:59 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, best leuke site, Chocobo
(vééél plaatjes)
Oh wacht, had ik em daar van?quote:Op zaterdag 29 december 2007 04:18 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een leuke site.Chrashcat had het al gepost volgens mij.
De live-action van Saikano opscharrelen, natuurlijk...quote:Op zondag 30 december 2007 12:51 schreef blessed19 het volgende:
suzuki alto? dat is idd een toffe serie!
ook ik heb net een serie afgerond; myself: yourself. wel een aardige serie, maar niet echt geweldig... saikano heb ik geprobeerd te kijken, maar de tekenstijl spreekt mij totaal niet aan! bah!
wat te doen!
hmmmm....quote:Op maandag 31 december 2007 15:40 schreef RipCore het volgende:
[TK] Anime DVD's, Manga, Xbox 360 Games
Niet van mij, maar mss iemand interesse?
an sich grappig, ware het dat ik em al heb en dat het R2 + NL subs (:r ) is..quote:Gunslinger Girl Volume 1 en 2 met box, Kaze release inclusief NL subs. Bevat stickervellen, boekje, kaartjes en een kartonnen opzetje van een van de girls.
Verkeerde link onder de Ctrl+V?quote:
Fixedquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:57 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Verkeerde link onder de Ctrl+V?
Eve-Online heeft volgens mij niet veel met cosplay te maken.
Metropolis (film)quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:31 schreef zquing het volgende:
ik zoek anime's met een grauwe industrieele feeling. Ik denk aan dingen zoals texnolyze(of hoe je dat ook schrijven kan)
en flm van Lquote:Op woensdag 2 januari 2008 02:42 schreef rakotto het volgende:
Nog een maandje
en dan..............
Death Note Volume 13!
dan zal gunslinger girl miss ook wat zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:35 schreef Demon-X het volgende:
[..]
Metropolis (film)
Ergo Proxy
weet niet of dat nou precies is wat je zoekt maar je zal iig geen spijt hebbe van ze gezien te hebbe ^^
hebreeuwsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:53 schreef Demon-X het volgende:
hehe, Iemand die zogenaamde Naruto 42 NY special gezien? Niet echt de moeite maar vraag me wel af welke taal dat nou was
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/search/name?q=Lquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:27 schreef zquing het volgende:
L is toch een naam, of zit ik nu verkeerd?
Ik vond de live action films anders wel grappig.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:03 schreef rakotto het volgende:
Lawliet. o;
En ik verwacht niet veel van de film van L, tenzij het een anime versie is natuurlijk. Maar dat denk ik niet.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:03 schreef rakotto het volgende:
Lawliet. o;
En ik verwacht niet veel van de film van L, tenzij het een anime versie is natuurlijk. Maar dat denk ik niet.
Search query is too vaguequote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:29 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/search/name?q=L
Klopt is de prive detective die op Kira jaagt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
die komt in google tevoorschijn als character uit death note?
Err?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
die komt in google tevoorschijn als character uit death note?
ik niet, blame me..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Iedereen weet toch waar L voor staat.
Oh jij hebt Death Note niet gekeken dus? L is de letter waaronder hij bekend staat in het begin van Death Note. Hij probeert achter de identiteit van Kira te komen. Later noemt iedereen hem Ryuzaki als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik niet, blame me..
[noob-mode]
waar staat ie voor dan? character van deathnote?
[/noob-mode]
ahh dankquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh jij hebt Death Note niet gekeken dus? L is de letter waaronder hij bekend staat in het begin van Death Note. Hij probeert achter de identiteit van Kira te komen. Later noemt iedereen hem Ryuzaki als ik me niet vergis.
[ afbeelding ]
Of zit je me nu in de maling te nemen?
Niet L en Hinataquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:35 schreef Gabry het volgende:
L and Hinata, sitting in a tree, K I S S I N G.
Tot episode 20 ofzo (ik kom er maar niet aan toe). Geweldig verhaal tot nu toe en heel heel goed getekendquote:Op zondag 6 januari 2008 15:30 schreef zquing het volgende:
heeft iemand denno coil gezien hier?
leek mij ook wel intressant....quote:Op zondag 6 januari 2008 17:35 schreef wdn het volgende:
Ja hoor. Met een goed scherm is 720p erg aangenaam![]()
- De Ah My Godess OVA 2 lijkt een torrent van OVA 1 te zijn, Dus laat die maar liggen![]()
- In de nieuwe serie Rosario to Vampire (Shōnen || Action, Comedy, Fantasy, Harem, Supernatural) doet Nana Mizuki (HinataRiful (Claymore)
) de voice van 1 van de lead karakters (Moka Akashiya).
Plus Kikuko Inoue (BelldandyMiria (Claymore)) en Rie Kugimiya (Hayate the Combat Butler - Nagi Sanzenin),
Lijkt me de moeite waard![]()
HD heeft zeker meerwaarde. Heb je paradise kiss gezien in 720P?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:35 schreef wdn het volgende:
Ja hoor. Met een goed scherm is 720p erg aangenaam![]()
Films gaan bij mij in 2m53 bij 1m32quote:Op zondag 6 januari 2008 21:24 schreef zquing het volgende:
[..]
HD heeft zeker meerwaarde. Heb je paradise kiss gezien in 720P?
Wat hou ik toch van mn fullHD 24" crt bakbeest
daar gaan we binnenkort wii'en!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:10 schreef RipCore het volgende:
Oh ik zie dat het weer 'myscreenisbiggerthanyourscreen' tijd is.
Ik heb een thuisbioscoop van 16 x 9 meter. bitches!
het wachten op die tweede ova duurt mij te langquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:18 schreef wdn het volgende:
Hebben jullie Kimi Ga Nozomu Eien http://en.wikipedia.org/wiki/Kimi_Ga_Nozomu_Eien gezien want ik zag er een OVA van staan die ik niet kende![]()
Volgens wikipedia:
OVA: Kimi ga Nozomu Eien ~Next Season~
Studio Brains Base
Episodes 3
Released December 21, 2007
February 26, 2008
April 26, 2008
Hmmm
ach... HD geeft in ieder geval een handige standaard voor beeldresoluties...quote:Op zondag 6 januari 2008 23:37 schreef mschol het volgende:
HD is marketing verhaaltje, blu-ray op fullHD tv van ongv 80cm gezien, not impressed. (alleen al de prijs-kwaliteit verhouding is ver te zoeken)
dvd
Moet je er wel rekening meehouden dat je het lampje om het half jaar moet veranderen bij intensief gebruik.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:22 schreef zquing het volgende:
PFFFFF toch is mijn fullHD crtbakbeest van 50kilo veel toffer xD
Maar ik hoop volgend jaar een 720P beamer te hebben
Definieer intensief? 3000 theoretische branduren heeft mijn lamp en zowel films kijk ik als ook game ik erop. Sinds juni 2006 zit ik op 1400 uur. Dat is ongeveer 2.5 uur per dag (is dat intensief te noemen???).quote:Op maandag 7 januari 2008 15:52 schreef rakotto het volgende:
[..]
Moet je er wel rekening meehouden dat je het lampje om het half jaar moet veranderen bij intensief gebruik.
Intensief is like err? 7 tot 10 uur per dag? Zoiets ongeveer? Of meer?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Definieer intensief? 3000 theoretische branduren heeft mijn lamp en zowel films kijk ik als ook game ik erop. Sinds juni 2006 zit ik op 1400 uur. Dat is ongeveer 2.5 uur per dag (is dat intensief te noemen???).
Mijn lamp gaat dus theoretisch nog een 1.5 jaar mee. En 3 jaar vind ik een goede deal![]()
Lampen die een 1/2 jaar meegaan hebben ook een dito beamer: r o t z o o i.
Dat red je alleen als je niets anders te doen hebt en dan kun je normalerwijze een beamer niet betalen.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:14 schreef rakotto het volgende:
[..]
Intensief is like err? 7 tot 10 uur per dag? Zoiets ongeveer? Of meer?
Mua, van 17:00 tot 23:00 is wel gauw 6 uurtjes hoor. Maar dat is natuurlijk als je tv kijkt en games en alle huppelepup erop gaat doen.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat red je alleen als je niets anders te doen hebt en dan kun je normalerwijze een beamer niet betalen.
Uitzondering: papa/mama met teveel geld.
Werk je of ga je naar school ben je van ma t/m vr zeker niet in staat een jaar lang 7 tot 10 uur te gamen.
7 tot 10 uur is intensief maar onrealistisch denk ik
Die 2.5 uur van mij worden voornamelijk in het weekend gehaald want door de week ben ik te moe.
In het weekend heb ik momenten dat ik 10/15 uur achter elkaar bezig ben met games of films.
Paar goeie korte series dan, lang niet zo bloederig als Elfen Lied maar wel goed ^^quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:33 schreef wc-eend het volgende:
Nou heb eindelijk elfen lied geziengoede serie.. Zijn er meer van dit soort korte/goede serie's?
Cowboy Bebop gezien, Trigun heb ik de manga van, anime nog niet gezien *zwingelt utorrent aan*quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:18 schreef Demon-X het volgende:
[..]
Paar goeie korte series dan, lang niet zo bloederig als Elfen Lied maar wel goed ^^
Cowboy Bebop
Trigun
Neon Genesis Evangelion
The Slayers
Hellsing
Wolf's Rain
DearS
Gantz
op volgorde van super tot best goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |