Ja hequote:
ik ken 't. Had 't een tijdje geleden ook nu nogsteeds wel een beetjequote:Op zondag 23 december 2007 22:03 schreef mschol het volgende:
ben helemaal uit m'n anime kijken doen...
en er zijn nog zo veel series die ik wil kijken, maar telkens geen zin ofzo
Komt omdat ik niet meer zoveel post de laatste paar dagen.quote:Op maandag 24 december 2007 00:16 schreef zquing het volgende:
't topic is ook wel een beetje dood de laatste tijd vinden jullie niet?
Ik heb te veel post, de laatste paar dagen.quote:Op maandag 24 december 2007 01:07 schreef rakotto het volgende:
[..]
Komt omdat ik niet meer zoveel post de laatste paar dagen.
Ik ken het.quote:Op zondag 23 december 2007 22:03 schreef mschol het volgende:
ben helemaal uit m'n anime kijken doen...
en er zijn nog zo veel series die ik wil kijken, maar telkens geen zin ofzo
en een heleboel freeza style saga's...quote:Op maandag 24 december 2007 19:19 schreef Bakakame het volgende:
Vandaag een aflevering van Dragonball gekeken..
Krijg eigenlijk best zin om heel Dragonball, Dragonball Z en Dragonball GT te kijken
Maarja, 't zijn meteen weer zoveel afleveringen
quote:Op maandag 24 december 2007 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
en een heleboel freeza style saga's...
(5 mins in over +10 eps proppen uitrekken)
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:13 schreef Crashcat het volgende:
It's gonna be a white white christmas~
[ afbeelding ]
Staat in het bleach topicquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:27 schreef Demon-X het volgende:
Heeft iemand al wat gehoord over Bleach movie 2: The Diamond dust Rebellion?
Hij zou de 22e uitkomen maar heb geen idee of ie dan daar op tv,dvd of in de cinema is uigekomen.
Iemand anders hier wat over gevonde?
Zoekfunctiequote:Op dinsdag 25 december 2007 14:16 schreef zuiderbuur het volgende:
Voor het kerstverlof heb ik dus een aantal filmpjes gehuurd in de plaatselijke videotheek.
Ik was op zoek naar Russische, Bosnische, Macedonische, ... films maar in zo'n plaatselijk winkeltje vind je natuurlijk bijna uitsluitend angelsaksische crap.![]()
Nu goed, "Paprika" en "Ghost in the Shell 2" hadden ze wel. De tweede moet ik nog doen, maar eh... hebben we hier eigenlijk al een topic over Paprika?
Want ik begreep niet echt alles helemaal.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Zoekfunctie
Paprika - Satoshi Kon
quote:Er zijn momenteel problemen met de server die de zoekfunctie bedient. Hierdoor is het zelden tot niet mogelijk resultaten van zoekopdrachten op te halen en te tonen. We proberen het probleem te achterhalen en op te lossen, maar dit kan even duren. Tot het is opgelost echter onze excuses voor het ongemak.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:24 schreef Bakakame het volgende:
Vond net dit linkje, erg mooie anime achtergronden!
KLIK
Heb nu zelf deze
Volgens mij is dat een van de originele wallpapers die zijn uitgegeven. Komen alleen met bergen tekst, omdat ze natuurlijk bedoeld zijn voor reclame-doeleinden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]nice site
deze vind ik wel nice: klik
beetje jammer van de bergen tekst onderaan...
uhu, maar blijf et jammer vindenquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een van de originele wallpapers die zijn uitgegeven. Komen alleen met bergen tekst, omdat ze natuurlijk bedoeld zijn voor reclame-doeleinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |