leek mij ook wel intressant....quote:Op zondag 6 januari 2008 17:35 schreef wdn het volgende:
Ja hoor. Met een goed scherm is 720p erg aangenaam![]()
- De Ah My Godess OVA 2 lijkt een torrent van OVA 1 te zijn, Dus laat die maar liggen![]()
- In de nieuwe serie Rosario to Vampire (Shōnen || Action, Comedy, Fantasy, Harem, Supernatural) doet Nana Mizuki (HinataRiful (Claymore)
) de voice van 1 van de lead karakters (Moka Akashiya).
Plus Kikuko Inoue (BelldandyMiria (Claymore)) en Rie Kugimiya (Hayate the Combat Butler - Nagi Sanzenin),
Lijkt me de moeite waard![]()
HD heeft zeker meerwaarde. Heb je paradise kiss gezien in 720P?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:35 schreef wdn het volgende:
Ja hoor. Met een goed scherm is 720p erg aangenaam![]()
Films gaan bij mij in 2m53 bij 1m32quote:Op zondag 6 januari 2008 21:24 schreef zquing het volgende:
[..]
HD heeft zeker meerwaarde. Heb je paradise kiss gezien in 720P?
Wat hou ik toch van mn fullHD 24" crt bakbeest
daar gaan we binnenkort wii'en!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:10 schreef RipCore het volgende:
Oh ik zie dat het weer 'myscreenisbiggerthanyourscreen' tijd is.
Ik heb een thuisbioscoop van 16 x 9 meter. bitches!
het wachten op die tweede ova duurt mij te langquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:18 schreef wdn het volgende:
Hebben jullie Kimi Ga Nozomu Eien http://en.wikipedia.org/wiki/Kimi_Ga_Nozomu_Eien gezien want ik zag er een OVA van staan die ik niet kende![]()
Volgens wikipedia:
OVA: Kimi ga Nozomu Eien ~Next Season~
Studio Brains Base
Episodes 3
Released December 21, 2007
February 26, 2008
April 26, 2008
Hmmm
ach... HD geeft in ieder geval een handige standaard voor beeldresoluties...quote:Op zondag 6 januari 2008 23:37 schreef mschol het volgende:
HD is marketing verhaaltje, blu-ray op fullHD tv van ongv 80cm gezien, not impressed. (alleen al de prijs-kwaliteit verhouding is ver te zoeken)
dvd
Moet je er wel rekening meehouden dat je het lampje om het half jaar moet veranderen bij intensief gebruik.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:22 schreef zquing het volgende:
PFFFFF toch is mijn fullHD crtbakbeest van 50kilo veel toffer xD
Maar ik hoop volgend jaar een 720P beamer te hebben
Definieer intensief? 3000 theoretische branduren heeft mijn lamp en zowel films kijk ik als ook game ik erop. Sinds juni 2006 zit ik op 1400 uur. Dat is ongeveer 2.5 uur per dag (is dat intensief te noemen???).quote:Op maandag 7 januari 2008 15:52 schreef rakotto het volgende:
[..]
Moet je er wel rekening meehouden dat je het lampje om het half jaar moet veranderen bij intensief gebruik.
Intensief is like err? 7 tot 10 uur per dag? Zoiets ongeveer? Of meer?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Definieer intensief? 3000 theoretische branduren heeft mijn lamp en zowel films kijk ik als ook game ik erop. Sinds juni 2006 zit ik op 1400 uur. Dat is ongeveer 2.5 uur per dag (is dat intensief te noemen???).
Mijn lamp gaat dus theoretisch nog een 1.5 jaar mee. En 3 jaar vind ik een goede deal![]()
Lampen die een 1/2 jaar meegaan hebben ook een dito beamer: r o t z o o i.
Dat red je alleen als je niets anders te doen hebt en dan kun je normalerwijze een beamer niet betalen.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:14 schreef rakotto het volgende:
[..]
Intensief is like err? 7 tot 10 uur per dag? Zoiets ongeveer? Of meer?
Mua, van 17:00 tot 23:00 is wel gauw 6 uurtjes hoor. Maar dat is natuurlijk als je tv kijkt en games en alle huppelepup erop gaat doen.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat red je alleen als je niets anders te doen hebt en dan kun je normalerwijze een beamer niet betalen.
Uitzondering: papa/mama met teveel geld.
Werk je of ga je naar school ben je van ma t/m vr zeker niet in staat een jaar lang 7 tot 10 uur te gamen.
7 tot 10 uur is intensief maar onrealistisch denk ik
Die 2.5 uur van mij worden voornamelijk in het weekend gehaald want door de week ben ik te moe.
In het weekend heb ik momenten dat ik 10/15 uur achter elkaar bezig ben met games of films.
Paar goeie korte series dan, lang niet zo bloederig als Elfen Lied maar wel goed ^^quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:33 schreef wc-eend het volgende:
Nou heb eindelijk elfen lied geziengoede serie.. Zijn er meer van dit soort korte/goede serie's?
Cowboy Bebop gezien, Trigun heb ik de manga van, anime nog niet gezien *zwingelt utorrent aan*quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:18 schreef Demon-X het volgende:
[..]
Paar goeie korte series dan, lang niet zo bloederig als Elfen Lied maar wel goed ^^
Cowboy Bebop
Trigun
Neon Genesis Evangelion
The Slayers
Hellsing
Wolf's Rain
DearS
Gantz
op volgorde van super tot best goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |