wat een ransaapquote:Op woensdag 26 december 2007 03:58 schreef Crashcat het volgende:
Vraag me niet waar ik deze link vandaan heb, maar het is best wel grappig om de figures zo te zien..
Klik
Sowieso zijn de meeste figurines nogal dubieus...quote:
What the Fuck???quote:Op woensdag 26 december 2007 03:58 schreef Crashcat het volgende:
Vraag me niet waar ik deze link vandaan heb, maar het is best wel grappig om de figures zo te zien..
Klik
Vraag hem waar 'ie die link vandaan heeft...quote:
Liever nietquote:Op donderdag 27 december 2007 21:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vraag hem waar 'ie die link vandaan heeft...
GiTS is zowiezo volgens mij behoorlijk ingewikkeld...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:08 schreef zuiderbuur het volgende:
Iets ernstiger dan, gisteren heb ik naar Ghost in the Shell 2 gekeken....
ik vond het verhaal erg ingewikkeld en raar. Ik vond het ook opmerkelijk dat er zoveel in gefilosofeerd werd(veel meer dan in de eerste film)
De animatie was erg geslaagd.
In de serie wordt het allemaal wat beter uitgelegd... Wel veel geklets, maar als je het volgt is de serie beter te volgen...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:47 schreef mschol het volgende:
[..]
GiTS is zowiezo volgens mij behoorlijk ingewikkeld...
Ook raar was dat we drie keer hetzelfde zagen op een bepaald moment.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
In de serie wordt het allemaal wat beter uitgelegd... Wel veel geklets, maar als je het volgt is de serie beter te volgen...
GITS2 vond ik eigenlijk een rare film... Prachtig, maar nogal maffe verhaallijn. Ik haat het dat de regisseur er van die hele lange loze scènes in gepropt heeft. Zit geen tempo in.
*zucht* ik kan beter gewoon niet op hun site komenquote:Op vrijdag 28 december 2007 04:01 schreef wdn het volgende:
er is geen naruto deze week dus het is de gebruikelijke yhbt
Ja, dat is inderdaad een leuke site.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:59 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, best leuke site, Chocobo
(vééél plaatjes)
Oh wacht, had ik em daar van?quote:Op zaterdag 29 december 2007 04:18 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een leuke site.Chrashcat had het al gepost volgens mij.
De live-action van Saikano opscharrelen, natuurlijk...quote:Op zondag 30 december 2007 12:51 schreef blessed19 het volgende:
suzuki alto? dat is idd een toffe serie!
ook ik heb net een serie afgerond; myself: yourself. wel een aardige serie, maar niet echt geweldig... saikano heb ik geprobeerd te kijken, maar de tekenstijl spreekt mij totaal niet aan! bah!
wat te doen!
hmmmm....quote:Op maandag 31 december 2007 15:40 schreef RipCore het volgende:
[TK] Anime DVD's, Manga, Xbox 360 Games
Niet van mij, maar mss iemand interesse?
an sich grappig, ware het dat ik em al heb en dat het R2 + NL subs (:r ) is..quote:Gunslinger Girl Volume 1 en 2 met box, Kaze release inclusief NL subs. Bevat stickervellen, boekje, kaartjes en een kartonnen opzetje van een van de girls.
Verkeerde link onder de Ctrl+V?quote:
Fixedquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:57 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Verkeerde link onder de Ctrl+V?
Eve-Online heeft volgens mij niet veel met cosplay te maken.
Metropolis (film)quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:31 schreef zquing het volgende:
ik zoek anime's met een grauwe industrieele feeling. Ik denk aan dingen zoals texnolyze(of hoe je dat ook schrijven kan)
en flm van Lquote:Op woensdag 2 januari 2008 02:42 schreef rakotto het volgende:
Nog een maandje
en dan..............
Death Note Volume 13!
dan zal gunslinger girl miss ook wat zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:35 schreef Demon-X het volgende:
[..]
Metropolis (film)
Ergo Proxy
weet niet of dat nou precies is wat je zoekt maar je zal iig geen spijt hebbe van ze gezien te hebbe ^^
hebreeuwsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:53 schreef Demon-X het volgende:
hehe, Iemand die zogenaamde Naruto 42 NY special gezien? Niet echt de moeite maar vraag me wel af welke taal dat nou was
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/search/name?q=Lquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:27 schreef zquing het volgende:
L is toch een naam, of zit ik nu verkeerd?
Ik vond de live action films anders wel grappig.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:03 schreef rakotto het volgende:
Lawliet. o;
En ik verwacht niet veel van de film van L, tenzij het een anime versie is natuurlijk. Maar dat denk ik niet.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:03 schreef rakotto het volgende:
Lawliet. o;
En ik verwacht niet veel van de film van L, tenzij het een anime versie is natuurlijk. Maar dat denk ik niet.
Search query is too vaguequote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:29 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/search/name?q=L
Klopt is de prive detective die op Kira jaagt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
die komt in google tevoorschijn als character uit death note?
Err?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
die komt in google tevoorschijn als character uit death note?
ik niet, blame me..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Iedereen weet toch waar L voor staat.
Oh jij hebt Death Note niet gekeken dus? L is de letter waaronder hij bekend staat in het begin van Death Note. Hij probeert achter de identiteit van Kira te komen. Later noemt iedereen hem Ryuzaki als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik niet, blame me..
[noob-mode]
waar staat ie voor dan? character van deathnote?
[/noob-mode]
ahh dankquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh jij hebt Death Note niet gekeken dus? L is de letter waaronder hij bekend staat in het begin van Death Note. Hij probeert achter de identiteit van Kira te komen. Later noemt iedereen hem Ryuzaki als ik me niet vergis.
[ afbeelding ]
Of zit je me nu in de maling te nemen?
Niet L en Hinataquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:35 schreef Gabry het volgende:
L and Hinata, sitting in a tree, K I S S I N G.
Tot episode 20 ofzo (ik kom er maar niet aan toe). Geweldig verhaal tot nu toe en heel heel goed getekendquote:Op zondag 6 januari 2008 15:30 schreef zquing het volgende:
heeft iemand denno coil gezien hier?
leek mij ook wel intressant....quote:Op zondag 6 januari 2008 17:35 schreef wdn het volgende:
Ja hoor. Met een goed scherm is 720p erg aangenaam![]()
- De Ah My Godess OVA 2 lijkt een torrent van OVA 1 te zijn, Dus laat die maar liggen![]()
- In de nieuwe serie Rosario to Vampire (Shōnen || Action, Comedy, Fantasy, Harem, Supernatural) doet Nana Mizuki (HinataRiful (Claymore)
) de voice van 1 van de lead karakters (Moka Akashiya).
Plus Kikuko Inoue (BelldandyMiria (Claymore)) en Rie Kugimiya (Hayate the Combat Butler - Nagi Sanzenin),
Lijkt me de moeite waard![]()
HD heeft zeker meerwaarde. Heb je paradise kiss gezien in 720P?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:35 schreef wdn het volgende:
Ja hoor. Met een goed scherm is 720p erg aangenaam![]()
Films gaan bij mij in 2m53 bij 1m32quote:Op zondag 6 januari 2008 21:24 schreef zquing het volgende:
[..]
HD heeft zeker meerwaarde. Heb je paradise kiss gezien in 720P?
Wat hou ik toch van mn fullHD 24" crt bakbeest
daar gaan we binnenkort wii'en!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:10 schreef RipCore het volgende:
Oh ik zie dat het weer 'myscreenisbiggerthanyourscreen' tijd is.
Ik heb een thuisbioscoop van 16 x 9 meter. bitches!
het wachten op die tweede ova duurt mij te langquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:18 schreef wdn het volgende:
Hebben jullie Kimi Ga Nozomu Eien http://en.wikipedia.org/wiki/Kimi_Ga_Nozomu_Eien gezien want ik zag er een OVA van staan die ik niet kende![]()
Volgens wikipedia:
OVA: Kimi ga Nozomu Eien ~Next Season~
Studio Brains Base
Episodes 3
Released December 21, 2007
February 26, 2008
April 26, 2008
Hmmm
ach... HD geeft in ieder geval een handige standaard voor beeldresoluties...quote:Op zondag 6 januari 2008 23:37 schreef mschol het volgende:
HD is marketing verhaaltje, blu-ray op fullHD tv van ongv 80cm gezien, not impressed. (alleen al de prijs-kwaliteit verhouding is ver te zoeken)
dvd
Moet je er wel rekening meehouden dat je het lampje om het half jaar moet veranderen bij intensief gebruik.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:22 schreef zquing het volgende:
PFFFFF toch is mijn fullHD crtbakbeest van 50kilo veel toffer xD
Maar ik hoop volgend jaar een 720P beamer te hebben
Definieer intensief? 3000 theoretische branduren heeft mijn lamp en zowel films kijk ik als ook game ik erop. Sinds juni 2006 zit ik op 1400 uur. Dat is ongeveer 2.5 uur per dag (is dat intensief te noemen???).quote:Op maandag 7 januari 2008 15:52 schreef rakotto het volgende:
[..]
Moet je er wel rekening meehouden dat je het lampje om het half jaar moet veranderen bij intensief gebruik.
Intensief is like err? 7 tot 10 uur per dag? Zoiets ongeveer? Of meer?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Definieer intensief? 3000 theoretische branduren heeft mijn lamp en zowel films kijk ik als ook game ik erop. Sinds juni 2006 zit ik op 1400 uur. Dat is ongeveer 2.5 uur per dag (is dat intensief te noemen???).
Mijn lamp gaat dus theoretisch nog een 1.5 jaar mee. En 3 jaar vind ik een goede deal![]()
Lampen die een 1/2 jaar meegaan hebben ook een dito beamer: r o t z o o i.
Dat red je alleen als je niets anders te doen hebt en dan kun je normalerwijze een beamer niet betalen.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:14 schreef rakotto het volgende:
[..]
Intensief is like err? 7 tot 10 uur per dag? Zoiets ongeveer? Of meer?
Mua, van 17:00 tot 23:00 is wel gauw 6 uurtjes hoor. Maar dat is natuurlijk als je tv kijkt en games en alle huppelepup erop gaat doen.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat red je alleen als je niets anders te doen hebt en dan kun je normalerwijze een beamer niet betalen.
Uitzondering: papa/mama met teveel geld.
Werk je of ga je naar school ben je van ma t/m vr zeker niet in staat een jaar lang 7 tot 10 uur te gamen.
7 tot 10 uur is intensief maar onrealistisch denk ik
Die 2.5 uur van mij worden voornamelijk in het weekend gehaald want door de week ben ik te moe.
In het weekend heb ik momenten dat ik 10/15 uur achter elkaar bezig ben met games of films.
Paar goeie korte series dan, lang niet zo bloederig als Elfen Lied maar wel goed ^^quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:33 schreef wc-eend het volgende:
Nou heb eindelijk elfen lied geziengoede serie.. Zijn er meer van dit soort korte/goede serie's?
Cowboy Bebop gezien, Trigun heb ik de manga van, anime nog niet gezien *zwingelt utorrent aan*quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:18 schreef Demon-X het volgende:
[..]
Paar goeie korte series dan, lang niet zo bloederig als Elfen Lied maar wel goed ^^
Cowboy Bebop
Trigun
Neon Genesis Evangelion
The Slayers
Hellsing
Wolf's Rain
DearS
Gantz
op volgorde van super tot best goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |