wat een ransaapquote:Op woensdag 26 december 2007 03:58 schreef Crashcat het volgende:
Vraag me niet waar ik deze link vandaan heb, maar het is best wel grappig om de figures zo te zien..
Klik
Sowieso zijn de meeste figurines nogal dubieus...quote:
What the Fuck???quote:Op woensdag 26 december 2007 03:58 schreef Crashcat het volgende:
Vraag me niet waar ik deze link vandaan heb, maar het is best wel grappig om de figures zo te zien..
Klik
Vraag hem waar 'ie die link vandaan heeft...quote:
Liever nietquote:Op donderdag 27 december 2007 21:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vraag hem waar 'ie die link vandaan heeft...
GiTS is zowiezo volgens mij behoorlijk ingewikkeld...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:08 schreef zuiderbuur het volgende:
Iets ernstiger dan, gisteren heb ik naar Ghost in the Shell 2 gekeken....
ik vond het verhaal erg ingewikkeld en raar. Ik vond het ook opmerkelijk dat er zoveel in gefilosofeerd werd(veel meer dan in de eerste film)
De animatie was erg geslaagd.
In de serie wordt het allemaal wat beter uitgelegd... Wel veel geklets, maar als je het volgt is de serie beter te volgen...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:47 schreef mschol het volgende:
[..]
GiTS is zowiezo volgens mij behoorlijk ingewikkeld...
Ook raar was dat we drie keer hetzelfde zagen op een bepaald moment.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
In de serie wordt het allemaal wat beter uitgelegd... Wel veel geklets, maar als je het volgt is de serie beter te volgen...
GITS2 vond ik eigenlijk een rare film... Prachtig, maar nogal maffe verhaallijn. Ik haat het dat de regisseur er van die hele lange loze scènes in gepropt heeft. Zit geen tempo in.
*zucht* ik kan beter gewoon niet op hun site komenquote:Op vrijdag 28 december 2007 04:01 schreef wdn het volgende:
er is geen naruto deze week dus het is de gebruikelijke yhbt
Ja, dat is inderdaad een leuke site.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:59 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, best leuke site, Chocobo
(vééél plaatjes)
Oh wacht, had ik em daar van?quote:Op zaterdag 29 december 2007 04:18 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een leuke site.Chrashcat had het al gepost volgens mij.
De live-action van Saikano opscharrelen, natuurlijk...quote:Op zondag 30 december 2007 12:51 schreef blessed19 het volgende:
suzuki alto? dat is idd een toffe serie!
ook ik heb net een serie afgerond; myself: yourself. wel een aardige serie, maar niet echt geweldig... saikano heb ik geprobeerd te kijken, maar de tekenstijl spreekt mij totaal niet aan! bah!
wat te doen!
hmmmm....quote:Op maandag 31 december 2007 15:40 schreef RipCore het volgende:
[TK] Anime DVD's, Manga, Xbox 360 Games
Niet van mij, maar mss iemand interesse?
an sich grappig, ware het dat ik em al heb en dat het R2 + NL subs (:r ) is..quote:Gunslinger Girl Volume 1 en 2 met box, Kaze release inclusief NL subs. Bevat stickervellen, boekje, kaartjes en een kartonnen opzetje van een van de girls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |