abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55666235
Het jaar is weer voorbij en ik kom ruimte tekort, daarom wil ik wat spullen wegdoen die ik al heb gezien, gelezen of gespeeld. Alle spullen zijn in uitstekende staat .

--------------------------------------------------------------------------

DVD:
Gundam Seed volume 1 t/m 6 van NTE, Regio 2 met NL subs.
Prijs per stuk is 7,50.

Witch Hunter Robin Volume 1 t/m 3 van NTE, Regio 2 met NL subs, (deel 3
nog in seal).
Prijs is 7,50 per stuk.

Spirited Away; Ninja Scroll; Blood the Last Vampire; Akira, The Animatrix; Vampire Hunter D Bloodlust ; Ghost in the Shell (allen regio 2 met NL subs).
Prijs is 5 euro per stuk.

Cowboy Bebop The Movie Regio 2 met NL Subs inclusief artbook.
Prijs is 12,50 euro

Get Backers Kaze Release DVD 01 (Dubbeldvd met 10 afleveringen), met Artbox (inclusief 2 stickervellen).
Prijs is 15 euro.

Wolf’s Rain Volume 1 t/m 5 inclusief artbox (inclusief 6 stickers en 2 aanzichtkaarten), NTE uitgave Regio 2 met NL subs.
Prijs is 30 euro.

Gunslinger Girl Volume 1 en 2 met box, Kaze release inclusief NL subs. Bevat stickervellen, boekje, kaartjes en een kartonnen opzetje van een van de girls.
Prijs is 20 euro

Manga
Naruto volume 1 t/m 5, Viz Comics uitgave, Engelstalig, 4 euro per stuk.

Yu-Gi-Oh Volume 1 t/m 3 Nederlandstalig van Kana. 10 euro voor alle drie
Great Teacher Onizuka volume 1 is van Tokyopop. 4 euro
Onegai Teacher volume 1 en 2 (volledige serie). 8 euro.

Love Hina Volume 1 t/m 4, 13, 14. Uitgave van Tokyopop Engelstalig.
25 euro voor alle 6.
Negima Volume 1. Engelstalige uitgave. 4 euro

Card Captor Sakura Volume 1 t/m 3 van Tokyopop, Engelstalig. In een mooie verzamelbox.
15 euro.

Akira 1 en 2 (Nederlandstalig), Manga tekenen: Personages, Basistechnieken. 4 euro per stuk.

AniWay volume 1 nr. 3, 6 t/m 20; volume 2 nr. 1
Ongeveer 40 euro voor allemaal.

Xbox 360 games:
Dead or Alive 4 15 euro
Project Gotham Racing 3 15 euro
Fifa World Cup 2006 10 euro
Perfect Dark Zero 10 euro
(King Kong niet meer beschikbaar)

De eerste bestellingen krijgen (mits interesse) een gratis boekje naar keuze erbij:

De verzendkosten zijn echter niet gratis, denk hieraan!
- Het liefst verkoop ik per serie, anders blijf ik met onverkoopbare losse nummers of DVD's achter.
- De prijzen zijn richtprijzen, dit bekenent dat er valt te onderhandelen, zeker als je meerdere dingen wilt hebben. Doe echter geen onrealistische biedingen, hier schiet niemand iets mee op.
- De prijzen zijn exclusief verzendkosten.
- De spullen zijn ook af te halen in Rotterdam.
  maandag 31 december 2007 @ 00:09:57 #2
38917 manga
bah weep granah weep nini bong
pi_55668905
Blood the Last Vampire sowieso voor mij graag voor je vraagprijs!
Zal nog even nadenken over de andere, Akira heb ik volgens mij niet op DVD, moet ik even op/uitzoeken

Update (nu al): Die Cowboy Bebop film wil ik ook wel maak eens een mooi prijsje voor me voor deze twee als je wilt ?
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...
  maandag 31 december 2007 @ 00:59:03 #3
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_55670438
deel 2 van onegai eacher voor een zacht prijsje ??
deel 1 heb ik al
pi_55675510
quote:
Op maandag 31 december 2007 00:09 schreef manga het volgende:
Blood the Last Vampire sowieso voor mij graag voor je vraagprijs!
Zal nog even nadenken over de andere, Akira heb ik volgens mij niet op DVD, moet ik even op/uitzoeken

Update (nu al): Die Cowboy Bebop film wil ik ook wel maak eens een mooi prijsje voor me voor deze twee als je wilt ?
Blood the Last Vampire prima, kijk nog even naar Akira, die is ook nog beschikbaar. Een mooi prijsje? Tjah onderaan mijn post verwees ik eigenlijk als je een box aanschaft, ik denk dat 17,50 een vrij redelijke prijs is. We kunnen over de verzendkosten nog even praten .
quote:
Op maandag 31 december 2007 00:59 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
deel 2 van onegai eacher voor een zacht prijsje ??
deel 1 heb ik al
Ik heb al kopers die ze alle twee willen hebben, dit heb ik liever dan dat ik aan jou slechts 1 deel verkoop. Ik hou het in mijn achterhoofd, maar dit kan alleen doorgaan als de rest afketst.

Update 11:07:
Love Hina, Vampire Hunter D, Card Captor Sakura, Negima, Akira en Onegai Teacher zijn bij deze gereserveerd. Daarnaast Cowboy Bebop, Blood the Last Vampire en Cowboy Bebop voor manga natuurlijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door WolfsNL op 31-12-2007 11:09:14 ]
  maandag 31 december 2007 @ 15:12:57 #5
38917 manga
pi_55683377
Heb even gekeken en ik heb Akira en GitS al dus het blijft bij Blood en Cowboy Bebop. 17,50 is uiteraard prima, verzendkosten delen we dan? Trouwens, hebben zowel Blood als Cowboy Bebop Japans gesproken tekst? Ik heb de Blood+ serie namelijk in Japans gezien met Engelse subs, dan is Engels gesproken met NL subs ineens rampzalig
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...
pi_55684068
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:12 schreef manga het volgende:
Heb even gekeken en ik heb Akira en GitS al dus het blijft bij Blood en Cowboy Bebop. 17,50 is uiteraard prima, verzendkosten delen we dan? Trouwens, hebben zowel Blood als Cowboy Bebop Japans gesproken tekst? Ik heb de Blood+ serie namelijk in Japans gezien met Engelse subs, dan is Engels gesproken met NL subs ineens rampzalig
Ja beide dvd's hebben Japanse audio en NL subs.
  maandag 31 december 2007 @ 15:45:59 #7
38917 manga
pi_55684386
Heel fijn ^^ Heb je een PM gestuurd
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:22:38 #8
13972 Hazzz-E
Original PSEiKO
pi_55702529
Heb wel interesse in DOA4 ... 15 incl verzend?
pi_56006271
Blijkbaar kan je je post niet mee editen na 48 uur , dit is wat er nog beschikbaar is (voor foto's, zie TS). Tevens een subtiel kickje.

Het jaar is weer voorbij en ik kom ruimte tekort, daarom wil ik wat spullen wegdoen die ik al heb gezien, gelezen of gespeeld. Alle spullen zijn in uitstekende staat .

DVD:
Gundam Seed volume 1 t/m 6 van NTE, Regio 2 met NL subs.
Prijs per stuk is 7,50.

Witch Hunter Robin Volume 1 t/m 3 van NTE, Regio 2 met NL subs, (deel 3
nog in seal).
Prijs is 7,50 per stuk.

Ninja Scroll / Animatrix
Prijs is 5 euro per stuk.

Get Backers Kaze Release DVD 01 (Dubbeldvd met 10 afleveringen), met Artbox (inclusief 2 stickervellen).
Prijs is 15 euro.

Wolf’s Rain Volume 1 t/m 5 inclusief artbox (inclusief 6 stickers en 2 aanzichtkaarten), NTE uitgave Regio 2 met NL subs.
Prijs is 30 euro.

Gunslinger Girl Volume 1 en 2 met box, Kaze release inclusief NL subs. Bevat stickervellen, boekje, kaartjes en een kartonnen opzetje van een van de girls.
Prijs is 20 euro

Manga
Naruto volume 1 t/m 5, Viz Comics uitgave, Engelstalig, 4 euro per stuk.

Yu-Gi-Oh Volume 1 t/m 3 Nederlandstalig van Kana. 10 euro voor alle drie
Great Teacher Onizuka volume 1 is van Tokyopop. 4 euro

Manga tekenen: Personages, Basistechnieken. 4 euro per stuk.

AniWay volume 1 nr. 3, 6 t/m 20; volume 2 nr. 1
Ongeveer 40 euro voor allemaal.

Xbox 360 games:

Project Gotham Racing 3 15 euro
Fifa World Cup 2006 10 euro
Perfect Dark Zero 10 euro

De eerste bestellingen krijgen (mits interesse) een gratis boekje naar keuze erbij:

De verzendkosten zijn echter niet gratis, denk hieraan!
- Het liefst verkoop ik per serie, anders blijf ik met onverkoopbare losse nummers of DVD's achter.
- De prijzen zijn richtprijzen, dit bekenent dat er valt te onderhandelen, zeker als je meerdere dingen wilt hebben. Doe echter geen onrealistische biedingen, hier schiet niemand iets mee op.
- De prijzen zijn exclusief verzendkosten.
- De spullen zijn ook af te halen in Rotterdam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')