Metropolis (film)quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:31 schreef zquing het volgende:
ik zoek anime's met een grauwe industrieele feeling. Ik denk aan dingen zoals texnolyze(of hoe je dat ook schrijven kan)
en flm van Lquote:Op woensdag 2 januari 2008 02:42 schreef rakotto het volgende:
Nog een maandje
en dan..............
Death Note Volume 13!
dan zal gunslinger girl miss ook wat zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:35 schreef Demon-X het volgende:
[..]
Metropolis (film)
Ergo Proxy
weet niet of dat nou precies is wat je zoekt maar je zal iig geen spijt hebbe van ze gezien te hebbe ^^
hebreeuwsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:53 schreef Demon-X het volgende:
hehe, Iemand die zogenaamde Naruto 42 NY special gezien? Niet echt de moeite maar vraag me wel af welke taal dat nou was
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/search/name?q=Lquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:27 schreef zquing het volgende:
L is toch een naam, of zit ik nu verkeerd?
Ik vond de live action films anders wel grappig.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:03 schreef rakotto het volgende:
Lawliet. o;
En ik verwacht niet veel van de film van L, tenzij het een anime versie is natuurlijk. Maar dat denk ik niet.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:03 schreef rakotto het volgende:
Lawliet. o;
En ik verwacht niet veel van de film van L, tenzij het een anime versie is natuurlijk. Maar dat denk ik niet.
Search query is too vaguequote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:29 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/search/name?q=L
Klopt is de prive detective die op Kira jaagt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
die komt in google tevoorschijn als character uit death note?
Err?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
die komt in google tevoorschijn als character uit death note?
ik niet, blame me..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Iedereen weet toch waar L voor staat.
Oh jij hebt Death Note niet gekeken dus? L is de letter waaronder hij bekend staat in het begin van Death Note. Hij probeert achter de identiteit van Kira te komen. Later noemt iedereen hem Ryuzaki als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik niet, blame me..
[noob-mode]
waar staat ie voor dan? character van deathnote?
[/noob-mode]
ahh dankquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh jij hebt Death Note niet gekeken dus? L is de letter waaronder hij bekend staat in het begin van Death Note. Hij probeert achter de identiteit van Kira te komen. Later noemt iedereen hem Ryuzaki als ik me niet vergis.
[ afbeelding ]
Of zit je me nu in de maling te nemen?
Niet L en Hinataquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:35 schreef Gabry het volgende:
L and Hinata, sitting in a tree, K I S S I N G.
Tot episode 20 ofzo (ik kom er maar niet aan toe). Geweldig verhaal tot nu toe en heel heel goed getekendquote:Op zondag 6 januari 2008 15:30 schreef zquing het volgende:
heeft iemand denno coil gezien hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |