Wat is je nieuwe hobby?quote:Op donderdag 13 december 2007 00:18 schreef Orealo het volgende:
Yo.
Mijn verzamling gaat de deur uit.
[TK] Otaku kameropruiming; veel manga, GC-games & Films!
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:49 schreef wdn het volgende:
[..]
ZoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enEn aflevering 11 is uit met het antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een relatie hebben? Zou een hoop verklaren
Zo deze zag ik even niet komen.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Vision of Escaflowne (Fantasy/avontuur), Neon Genesis Evangelion (Drama/actie/mecha... vind ik persoonlijk niet zo tof, maar is wel een must-see), eerste seizoen Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan (Comedy/beetje ecchi), Mahoromatic (Comedy/actie/beetje ecchi/beetje drama), Love Hina (Love romance/comedy), Vandread (Comedy/actie/SF), Ghost in the Shell - Standalone Complex (actie/SF), Wolf's Rain (avontuur/actie), Gungrave (actie/horror/SF - goed verhaal met behoorlijke karakterontwikkeling), Hellsing (Horror), Elfen Lied (horror), Chobits (Love Romance/humor/SF), Samurai Champloo (actie/humor), Bartender (beetje drama, gaat over cocktails)...quote:Op donderdag 13 december 2007 09:22 schreef ObviousClone het volgende:
Ok, beetje een spamtopic, maar Kerst komt er aan, dus vakantie, dus veel vrije tijd. Is er een Anime een te raden?
1) niet te lang
2) al helemaal af
3) geen kut einde
Ik heb nu trigun, cbebop en trigun gekeken.
Oeh... niet vloeken in de kerk...quote:Op donderdag 13 december 2007 11:06 schreef zquing het volgende:
wat ik je aanraad:
@ Jordy-B, een beetje NGS aanraden als hij vraag om een serie zonder kut einde
om in de kerst sfeer te komen:quote:Op donderdag 13 december 2007 09:22 schreef ObviousClone het volgende:
Ok, beetje een spamtopic, maar Kerst komt er aan, dus vakantie, dus veel vrije tijd. Is er een Anime een te raden?
1) niet te lang
2) al helemaal af
3) geen kut einde
Ik heb nu trigun, cbebop en trigun gekeken.
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:21 schreef koffiegast het volgende:
volgensmij is 13 dat met dat klein beertje/muis, staf, maar namen ik zou er van geeneen kunnen opnoemen.
Alleen heeft die van 13 roze, ipv rood?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
like i said... Cardcaptor sakura
wat voorn naam is Lumière dan ookquote:Op donderdag 13 december 2007 22:35 schreef MaxiTitan het volgende:
Nummer 6, ik weet alleen dat die uit Kiddy Grade komt maar zou niet meer weten hoe zij heet.
euhmm,,,quote:Op donderdag 13 december 2007 21:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Alleen heeft die van 13 roze, ipv rood?
Kleren e.d. zijn (voorzover te zien) wel hetzelfde
Die ga ik vanavond kijken. Had ik gisteren geen tijd meer voor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Net voor het slapen gaan de nieuwste Genshiken gezien. En die was echt heel leuk en goed.
Ik vond de serie wel aardig, maar het is al weer een jaar of 2 geleden dat ik die gezien heb.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:17 schreef Demon-X het volgende:
[..]
wat voorn naam is Lumière dan ook
is die serie wat?
Ik heb die serie gedownload, maar ik heb alleen de eerste paar eps nog maar gezien... Daar moet maar eens verandering in komen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Net voor het slapen gaan de nieuwste Genshiken gezien. En die was echt heel leuk en goed.
Weet wel een paar, maar ben de namen vergeten..quote:Op donderdag 13 december 2007 18:19 schreef mschol het volgende:
13 - Sakura Kinomoto
10,6 en 14 lijken me bekend voor te komen maar geen idee wat de namen en /of series zijn waar ze uit zouden kunnen komen...
weet jij ze allemaal crashcat?
Meer zijn er ook niet dacht ik, dat er maar drie epi's zijn, is juist de grap erachter.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:42 schreef wdn het volgende:
Genshiken: 1ste eps gezien maar wat moeten die Kujibiki eps in mijn download!? Deel 1, 21 en 25!? Meer ken ik niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |