Rin ..nogwat ik onthoud die korte naampjes alleen.
 Rin ..nogwat ik onthoud die korte naampjes alleen.  

wat voorn naam is Lumière dan ookquote:Op donderdag 13 december 2007 22:35 schreef MaxiTitan het volgende:
Nummer 6, ik weet alleen dat die uit Kiddy Grade komt maar zou niet meer weten hoe zij heet.

euhmm,,,quote:Op donderdag 13 december 2007 21:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Alleen heeft die van 13 roze, ipv rood?
Kleren e.d. zijn (voorzover te zien) wel hetzelfde

Die ga ik vanavond kijken. Had ik gisteren geen tijd meer voor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Net voor het slapen gaan de nieuwste Genshiken gezien. En die was echt heel leuk en goed.

Ik vond de serie wel aardig, maar het is al weer een jaar of 2 geleden dat ik die gezien heb.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:17 schreef Demon-X het volgende:
[..]
wat voorn naam is Lumière dan ook
is die serie wat?
Ik heb die serie gedownload, maar ik heb alleen de eerste paar eps nog maar gezien... Daar moet maar eens verandering in komen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Net voor het slapen gaan de nieuwste Genshiken gezien. En die was echt heel leuk en goed.

Weet wel een paar, maar ben de namen vergeten..quote:Op donderdag 13 december 2007 18:19 schreef mschol het volgende:
13 - Sakura Kinomoto
10,6 en 14 lijken me bekend voor te komen maar geen idee wat de namen en /of series zijn waar ze uit zouden kunnen komen...
weet jij ze allemaal crashcat?

Meer zijn er ook niet dacht ik, dat er maar drie epi's zijn, is juist de grap erachter.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:42 schreef wdn het volgende:
Genshiken: 1ste eps gezien maar wat moeten die Kujibiki eps in mijn download!? Deel 1, 21 en 25!? Meer ken ik niet vinden.

Voor de rest kijk ik echt niets meer (behalve Naruto).
 Voor de rest kijk ik echt niets meer (behalve Naruto).  

Merciquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:48 schreef Larsch het volgende:
[..]
Meer zijn er ook niet dacht ik, dat er maar drie epi's zijn, is juist de grap erachter.
Maar Genshiken is tof. Jammer dat de anime nu verder is dan waar ik ben met de manga (volume 1 t/m 6 heb ik), maarja, niets aan te doen.Voor de rest kijk ik echt niets meer (behalve Naruto).

zal het maandag nog eens proberen
 zal het maandag nog eens proberen  

Mahoromatic?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:53 schreef blessed19 het volgende:
jordy!
hoe heette die drama anime met dat grietje dat stiekem een robot is?

Mahoromatic gaat over een gevechtsrobot die als huishoudster aan de slag gaat... voornamelijk comedy, maar ik denk wel dat 'ie die bedoelt, ja...quote:

saikano! je bent een held!quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Mahoromatic gaat over een gevechtsrobot die als huishoudster aan de slag gaat... voornamelijk comedy, maar ik denk wel dat 'ie die bedoelt, ja...
Of Saikano... Gaat over een meisje dat verkozen is om als het ultieme wapen van het leger te dienen en daarvoor zo volgestouwd word met technologie dat ze meer op een robot dan op een schoolmeisje lijkt. Da's wel een echte dramaserie.

say what??quote:Op zondag 16 december 2007 22:19 schreef koffiegast het volgende:
[..]
blaat zag de = bij te niet, kihou wo hannin desu? moet wo niet ga/wa zijn ? Oo

)
)

Darker than BLACK - Kuro no Keiyakushaquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:51 schreef Hartox het volgende:
#3 Komt uit Darker than Black en heet Amber.. [ afbeelding ]

Al had ik een iets schokkender einde verwacht
 Al had ik een iets schokkender einde verwacht

Is hij echt zogoed? Hoorde van iedereen dat de manga echt veel beter was en dat die serie gewoon een beetje popi is en niet super oidquote:Op dinsdag 18 december 2007 03:17 schreef Agiath het volgende:
In een week tijd heel Death Note gekeken.
Geweldige serieAl had ik een iets schokkender einde verwacht

mmja ik lees geen manga...quote:Op dinsdag 18 december 2007 03:18 schreef zquing het volgende:
[..]
Is hij echt zogoed? Hoorde van iedereen dat de manga echt veel beter was en dat die serie gewoon een beetje popi is en niet super oid

Manga niet gelezen, dus geen idee of die beter is..quote:Op dinsdag 18 december 2007 03:18 schreef zquing het volgende:
[..]
Is hij echt zogoed? Hoorde van iedereen dat de manga echt veel beter was en dat die serie gewoon een beetje popi is en niet super oid

Veel tijd om anime te kijken dus.
 Veel tijd om anime te kijken dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja, get over it enzo.
[ Bericht 58% gewijzigd door -Strawberry- op 18-12-2007 15:57:47 ]

Thats the spiritquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Straks lekker kerstvakantie.Veel tijd om anime te kijken dus.

quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Straks lekker kerstvakantie.Veel tijd om anime te kijken dus.
En ja, Death Note is tof
Ook al moet ik 'm nog afkijken... aangezien ik niet verder heb gekeken nadatVond zelf dattie daarna wat inzakte, maar hij blijft wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja, get over it enzo.

DearSquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:56 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Thats the spirit
Welke Anime's hebben een leuk kerst thema? Dan kan ik die tijdens de kerstdagen kijken, lekker in de sfeer komen.

Love Hina... Heeft iig een toffe kerstspecial...quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:56 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Thats the spirit
Welke Anime's hebben een leuk kerst thema? Dan kan ik die tijdens de kerstdagen kijken, lekker in de sfeer komen.

kerst special is idd erg leuk, en soms wat overdreven dramatisch maar wel leukquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Love Hina... Heeft iig een toffe kerstspecial...

al eerder vermeld maar:quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:56 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Thats the spirit

2 afleveringen waarbij ik het idee kreeg op het einde dat het een voorzet is voor een of andere hentai.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
al eerder vermeld maar:
Itsudatte My Santa, vond ik persoonlijk erg leuk..
voor de rest ken ik eigenlijk ook niet echt veel kerst anime...

quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:22 schreef koffiegast het volgende:
[..]
2 afleveringen waarbij ik het idee kreeg op het einde dat het een voorzet is voor een of andere hentai.

dat kan niet goed gaan... ;dquote:Op woensdag 19 december 2007 02:29 schreef Crashcat het volgende:
BTW.. Misschien lijkt het een beetje duf na dat Lost in Tokyo gedoe, maar hier gaan 8 Amerikaanse studenten naar Japan.
The Culture Shock - Japan Discovery Channel
Sorry dude, maar ik moest dat plaatje posten >3

quote:Op woensdag 19 december 2007 08:20 schreef blessed19 het volgende:
love hina had toch een kerst special?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Love Hina... Heeft iig een toffe kerstspecial...

Ai Yori Aoshi had geen kerstspecial, maar wellicht wel een kerstaflevering... Het is er wel een beetje zo'n soort serie voor, hè...quote:Op woensdag 19 december 2007 12:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
jaaaa, fuck!
Ai Yori Aoshi heeft ook een kerst special! Iig wel in de manga's.

Toch is met ch, godverdomme! ARGH!quote:Op woensdag 19 december 2007 12:35 schreef koffiegast het volgende:
owja fuck die van love hina was best goed, tog al enigszins hartverwarmend
kan niet herinneren of ai yori aoshi ook had uberhaupt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |