even voor 5en op station xquote:Op maandag 10 december 2007 12:08 schreef lynda het volgende:
Zo ik vind het tijd voor broodje roomkaas
Schat hoe laat vanmiddag?
goed gedaan meidquote:Op maandag 10 december 2007 12:30 schreef lynda het volgende:
Op is af. rook + beltijd!
quote:Op maandag 10 december 2007 12:30 schreef lynda het volgende:
Op is af. rook + beltijd!
Moet dat niet bijbenen zijn?quote:- Seventees het nog maar net bij kan benen
Whehequote:Droxz het bed met Lynda deelt
Middagquote:
Wat is even? Langer dan een uur of ehr?quote:Op maandag 10 december 2007 12:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik was alweer even wakker had nog niet eens gezien dat het al na 12 was
Dat zijn quotes?!?quote:Op maandag 10 december 2007 12:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Is niet door mij geplaatst hoor en ook niet door Droxz
Moet je seventees de schuld gevenquote:
ALS ik het tot 4 uur vol houd hier ik ookquote:
Geen reet te doen op je werk, Deel 82quote:Op maandag 10 december 2007 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zijn quotes?!?
Ik dacht dat je ze verzonnen had
jah langerquote:Op maandag 10 december 2007 12:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is even? Langer dan een uur of ehr?
Daarom geef ik je toch ook de linkquote:Op maandag 10 december 2007 12:53 schreef Bellerophon het volgende:
@Lynda, Tjah topics in het weekend die volg ik in het algemeen niet he
Dat is weer sociaal van jequote:Op maandag 10 december 2007 13:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Daarom geef ik je toch ook de link![]()
Zo van het is niet van mijEn tja er moet toch WAT in de op
Best eng jah,quote:
als je niet met de zweep gaat slaan is het goedquote:
quote:Op maandag 10 december 2007 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
nog 1 ding en dan ben ik alweer klaar voor vandaag
maar moet ik nog wel tot 17:00 blijvenquote:
De Boomtown Ratsquote:Op maandag 10 december 2007 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
The telex machine is kept so clean,
And it types to a waiting world.
And Mother feels so shocked,
Father's world is rocked,
And their thoughts turn to
Their own little girl.
Sweet 16 ain't that peachy keen,
No, it ain't so neat to admit defeat.
They can see no reasons,
'Cause there are no reasons.
What reasons do you need? Oh, Oh Oh, Woah!
Tell me why?
I don't like Mondays.
Tell me why?
I don't like Mondays.
Tell me why?
I don't like Mondays.
I want to shoot
The whole day down,
Down, down...shoot it on down!
elke week hehquote:Op maandag 10 december 2007 13:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De Boomtown Rats![]()
Met hun nieuwe hitsingle; "I Still Dont' Like Mondays".
Dat bedoel ikquote:
hehe succes ermeequote:Op maandag 10 december 2007 13:39 schreef B.. het volgende:
ARHGG, ze zijn beneden bezig met een graafmachine. elke keer als dat ding rijd hoor je zo'n piepje..
Laat dat ding nou eens de hele dag heen en weer rijden... ik wordt gek!!
Wij hebben 2 weken lang een heipaal voor de deur gehad.. ZEUR NIET!quote:Op maandag 10 december 2007 13:39 schreef B.. het volgende:
ARHGG, ze zijn beneden bezig met een graafmachine. elke keer als dat ding rijd hoor je zo'n piepje..
Laat dat ding nou eens de hele dag heen en weer rijden... ik wordt gek!!
Een heipaal? zozo, hadden ze ook een heimachine?quote:Op maandag 10 december 2007 13:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Wij hebben 2 weken lang een heipaal voor de deur gehad.. ZEUR NIET!
zo praat je toch neit over droxz ?? beetje respect graagquote:Op maandag 10 december 2007 13:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Wij hebben 2 weken lang een heipaal voor de deur gehad.. ZEUR NIET!
rofl, ik moest lachenquote:Op maandag 10 december 2007 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo praat je toch neit over droxz ?? beetje respect graag
Ehr?quote:Op maandag 10 december 2007 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik dacht al... huh een kloon?quote:Op maandag 10 december 2007 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
grapje hoor!
zo van
[ afbeelding ]
* lynda schopt WL voor zn flikkerquote:Op maandag 10 december 2007 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Wil de echt NU opstaan ?quote:Op maandag 10 december 2007 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik dacht al... huh een kloon?
[ afbeelding ]
ze staan alquote:
Wat staat?quote:
ehm dat staatquote:
Ehr juist ja...quote:
jij hebt een goeie massage nodig!!quote:Op maandag 10 december 2007 14:00 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda schopt WL voor zn flikker![]()
Heb vanacht denk hele nacht op me arm geslapen.. doet gewoon vanaf schouder tot en met nek zeer
duidelijk toch ;pquote:
wie wat hoe ?quote:Op maandag 10 december 2007 14:11 schreef B.. het volgende:
En dan net zoals z'n avatar zeker?
quote:Op maandag 10 december 2007 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij hebt een goeie massage nodig!!
* WhiteLightning sleept lynda mee naar de massage tafel
quote:Op maandag 10 december 2007 14:11 schreef B.. het volgende:
En dan net zoals z'n avatar zeker?
Als je het maar niet te hard doet dan douw je nog me schouder uit de komquote:Op maandag 10 december 2007 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij hebt een goeie massage nodig!!
* WhiteLightning sleept lynda mee naar de massage tafel
mogguh?quote:
zeg het wordt er ook niet vroeger op zeg!quote:
nee hoor, je zal zien dat je helemaal ontspannen wordt!quote:Op maandag 10 december 2007 14:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Als je het maar niet te hard doet dan douw je nog me schouder uit de kom![]()
Vanavond denk maar ff langs me eigen fysio.. dit doet gewoon auw
mogguh tinus!quote:
tot 2300 uur ?quote:Op maandag 10 december 2007 14:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Klopt, heb ook avonddienst, dan beginnen de dagen iets later
Had het al op nu.nl gelezen... best zuurquote:Op maandag 10 december 2007 14:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, 22:00 - 22:30 :p
Trouwens;
[ afbeelding ]
ik hou het wel gewoon bij Droxzquote:Op maandag 10 december 2007 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor, je zal zien dat je helemaal ontspannen wordt!
ik doe ze ook in meerdere talen trouwens , had ik dat al verteld ?
gelukkig kijk ik weinig TV, dus ken de reclame niet.quote:Op maandag 10 december 2007 14:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, 22:00 - 22:30
Trouwens;
[ afbeelding ]
das kutquote:Op maandag 10 december 2007 14:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, 22:00 - 22:30
Trouwens;
[ afbeelding ]
nou zal het nog eens aanbiedenquote:
wii zequote:Op maandag 10 december 2007 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou zal het nog eens aanbieden![]()
nou dan ga ik maar wii en
Hoe dan ook, dit is toch om te gillenquote:Op maandag 10 december 2007 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelukkig kijk ik weinig TV, dus ken de reclame niet.
kan het me wel voorstellen trouwens, drukke kroeg, keihard muziek aan. plots opent de deur en komen er 2 gasten binnen "Goeie moggel".
ze gunnen natuurlijk ook gewoon mongool gezegt hebben, en later beweren het was moggel.
nee, moet tot 17.30. dus nog ffquote:
tja denk dat die gast aardig wat op had of onder de sos zat, anders doe je dat niet hahaquote:Op maandag 10 december 2007 14:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe dan ook, dit is toch om te gillen
teveel bierquote:Op maandag 10 december 2007 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja denk dat die gast aardig wat op had of onder de sos zat, anders doe je dat niet haha
fijne avondquote:Op maandag 10 december 2007 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, nog een fijne avond... ik ga naar huis
sorry, mn telefoon stond uitquote:Op maandag 10 december 2007 14:53 schreef lynda het volgende:
Handig die mensen die vragen of je ze wil terug bellen om vervolgens de hele dag niet op te nemen
haha handig jahquote:Op maandag 10 december 2007 14:53 schreef lynda het volgende:
Handig die mensen die vragen of je ze wil terug bellen om vervolgens de hele dag niet op te nemen
* Dr.Droxz staat al klaarquote:
en dan zeker weer vragen of je ze kunt terugbellenquote:Op maandag 10 december 2007 15:03 schreef lynda het volgende:
WL: Ik ga jou een beetje bellen :|
Crazy: Kan ze morgen weer zeuren dat ze niet terug gebeld is
Droxz:
Ja als ik over 20 minuten weg ga zullen ze wel weer bellenquote:Op maandag 10 december 2007 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan zeker weer vragen of je ze kunt terugbellen
nou zeg............................................quote:Op maandag 10 december 2007 15:03 schreef lynda het volgende:
WL: Ik ga jou een beetje bellen :|
Crazy: Kan ze morgen weer zeuren dat ze niet terug gebeld is
Droxz:
quote:Op maandag 10 december 2007 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou zeg............................................
nou droxz geef me lynda haar 06 ff ?quote:Op maandag 10 december 2007 15:24 schreef lynda het volgende:
Fuck it lekker, pijnstillers werken voor geen fuck dus ik ga lekker naar huis en met warme kruik op me nek op de bank hangen!
Droxz ik zie je morgenochtend!!!
WL: Vraag me 06 maar aan Droxz kan je mij bellen
Dat gaat helemaal goed komen!quote:Op maandag 10 december 2007 15:24 schreef lynda het volgende:
Fuck it lekker, pijnstillers werken voor geen fuck dus ik ga lekker naar huis en met warme kruik op me nek op de bank hangen!
Droxz ik zie je morgenochtend!!!
WL: Vraag me 06 maar aan Droxz kan je mij bellen
ooooooooooquote:Op maandag 10 december 2007 15:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal goed komen!![]()
Dan ga ik wel even wat meer slapen, want zo als vanochtend had je me niet willen zien ben ik bang hahahaha
was dat maar waarquote:Op maandag 10 december 2007 15:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
is iedereen nou gelijk pleite ofzo?
Zoiets ja .. ben je lekker aan het "gamen" kijk je op klok ... en dan zoiets van "kut!!!! is het al zo laat!!!!"quote:Op maandag 10 december 2007 15:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oooooooooowiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Nah, niet helemaalquote:Op maandag 10 december 2007 15:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
is iedereen nou gelijk pleite ofzo?
Beetje F5en he .. posten kreng!quote:
hahaha ja iddquote:Op maandag 10 december 2007 15:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoiets ja .. ben je lekker aan het "gamen" kijk je op klok ... en dan zoiets van "kut!!!! is het al zo laat!!!!"
quote:Op maandag 10 december 2007 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha ja iddmario zaterdag tot 4 uur zitten spelen. de laatste 2 eigelijk doelloos
maja drank..........
Met drank op is zo een Wii wel erg lachen moet ik zeggenquote:Op maandag 10 december 2007 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha ja iddmario zaterdag tot 4 uur zitten spelen. de laatste 2 eigelijk doelloos
maja drank..........
Ik zit 1 verdieping lager, maar hier is geen zon meer te zienquote:Op maandag 10 december 2007 15:51 schreef B.. het volgende:
ik zit op 3 hoog naar de zon die onder gaat te kijken. mooi!!![]()
Wel jamer dat die piepende graafmachine nog altijd heen en weer rijd.
Ik ook hoor, maar tussen tijd zat om even te posten tochquote:Op maandag 10 december 2007 15:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, maar ik heb zowaar wat te doen vandaag
Op z'n tijd ..quote:Op maandag 10 december 2007 15:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar tussen tijd zat om even te posten toch
Doe maar rustig aan, ik ben hier voorlopig nog wel ffquote:Op maandag 10 december 2007 15:54 schreef B.. het volgende:
ik heb een mooie foto gemaakt. zal hem ff posten als ik thuis kom.
Zeker weten, vrijdag echt mijn naam waargemaakt (BeSchlamer),quote:Op maandag 10 december 2007 15:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Op z'n tijd ..
Maar eh, nog een beetje bezopen geweest van het weekend?
Daar hou ik je aanquote:Op maandag 10 december 2007 15:54 schreef B.. het volgende:
ik heb een mooie foto gemaakt. zal hem ff posten als ik thuis kom.
Ik was zaterdag t/m zondag weer goed bezigquote:Op maandag 10 december 2007 15:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten, vrijdag echt mijn naam waargemaakt (BeSchlamer),
en zaterdag wel wat minder hoor
Helemaal toen je die condoom naast je bed vond?quote:Op maandag 10 december 2007 15:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik was zaterdag t/m zondag weer goed bezig
Bleef bij een vriendin slapen, maar was dat weer vergeten toen ik lag te slapen... Best raar wakkerworden hoor
We kunnen er wel een topic over openen... hehequote:Op maandag 10 december 2007 15:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan![]()
Ik zit er al een tijd aan te denken om vanuit hier ook wat fototjes weg te knallen eigenlijk
Nee dat nietquote:Op maandag 10 december 2007 15:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helemaal toen je die condoom naast je bed vond?
Zal binnenkort wel ff een fotootje neerzetten van m'n werkplek. Ik moet zeggen, ziet er best netjes uit hier hoor!quote:Op maandag 10 december 2007 15:58 schreef B.. het volgende:
[..]
We kunnen er wel een topic over openen... hehe
''post hier je werkplek''
Zullen we dat maar niet doen, mijn buro staat nu echt vol !!!!!!quote:Op maandag 10 december 2007 15:58 schreef B.. het volgende:
[..]
We kunnen er wel een topic over openen... hehe
''post hier je werkplek''
wel , ochtendgymnastiek voor je vriendin ??? hahahaquote:Op maandag 10 december 2007 15:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik was zaterdag t/m zondag weer goed bezig
Bleef bij een vriendin slapen, maar was dat weer vergeten toen ik lag te slapen... Best raar wakkerworden hoor
bleek het een gozer te zijnquote:Op maandag 10 december 2007 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel , ochtendgymnastiek voor je vriendin ??? hahaha
tering, dan wordt je wel ff gek ja hahaquote:
GAST!quote:Op maandag 10 december 2007 16:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mijn moeder, dát is een gozer
Maar voor de duidelijkheid, het was mijn vriend hoor
ik trek mn vraag van ochtengymnastiek terug!quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 16:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Damn, kent iemand www.2girls1finger.com al?
Dat laat ik altijd doenquote:Op maandag 10 december 2007 16:23 schreef Crazy-M het volgende:
waarom moet ik altijd die kerstkaarten maken
quote:Op maandag 10 december 2007 16:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Damn, kent iemand www.2girls1finger.com al?
Zelfs dat kan je laten doen hoorquote:
whahaha jij bent echt lui zeg!! maar wel een top idee zegquote:Op maandag 10 december 2007 16:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelfs dat kan je laten doen hoor
ik was vorig jaar zo aardig om er 1 te maken voor de scouting.quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 15:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan![]()
Ik zit er al een tijd aan te denken om vanuit hier ook wat fototjes weg te knallen eigenlijk
die wolk ik juist mooi zo met die zon manquote:Op maandag 10 december 2007 17:07 schreef B.. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tadaaawel jammer van die wolk!
En dat is trouwens ook dat vervelende piep ding....
Dat filmpje van die gladheid is veel grappigerquote:Op maandag 10 december 2007 18:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen, dit is pas dansen op een trouwfeest!
Het bruidspaar mag de dans openen
Die was zeker vermakelijkquote:Op maandag 10 december 2007 18:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat filmpje van die gladheid is veel grappiger
Ben inmiddels al een tijd thuis hoor, had anders geen filmpjes van de dupert.nl kunnen postenquote:Op maandag 10 december 2007 18:56 schreef B.. het volgende:
Ben je nog aan het werk Dr.Droxz? of heb ik nou wat gemist?
als je nou kijkt waar die gast de sleutels laat, kan je savonds gaan graven !!quote:Op maandag 10 december 2007 17:07 schreef B.. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tadaaawel jammer van die wolk!
En dat is trouwens ook dat vervelende piep ding....
quote:Op maandag 10 december 2007 18:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben inmiddels al een tijd thuis hoor, had anders geen filmpjes van de dupert.nl kunnen posten
ach je kan nog s gaan stappen, met deze dienstquote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik mag pas over 3.5 uur week naar huis
Ej Tinus, check deze japanner even gaan daan!quote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's wel zo!quote:Op maandag 10 december 2007 19:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach je kan nog s gaan stappen, met deze dienst
Hoezo, alles moet open ?! WTF!!!!!quote:TCP:
Allow traffic to all destinations on ports: 28910, 29900, 29901, 29920, 80, and 443
UDP:
Allow all traffic to all destinations. (Necessary for peer-to-peer connections and game play). Our Network Test tool can be used from a computer behind your firewall to test if outbound UDP is allowed.
quote:Op maandag 10 december 2007 19:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej Tinus, check deze japanner even gaan daan!
Dus?... het is een vage ADHD japanner die achterloopt in zijn tijd?quote:Op maandag 10 december 2007 19:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]!
Jumpstyle is eindelijk 'uit' dus?
3,5 uur week schat?quote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ehm, misschien zie ik het verkeerd hoor, maar UITGAAND verkeer wordt nooit echt geblockt bij een huis tuin en keuken router... Inkomend is trouwens een ander verhaal.quote:Op maandag 10 december 2007 19:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo, alles moet open ?! WTF!!!!!
Of ie achterloopt weet ik niet, maar het is geen jumpstyle!quote:Op maandag 10 december 2007 19:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dus?... het is een vage ADHD japanner die achterloopt in zijn tijd?
Weer dusquote:Op maandag 10 december 2007 19:24 schreef lynda het volgende:
[..]
3,5 uur week schat?![]()
Langs fysio geweest.. denk je doettie zomaar ff KRAK!!!!!!!!!!!!!
* WhiteLightning mompelt iets over massagequote:Op maandag 10 december 2007 19:24 schreef lynda het volgende:
[..]
3,5 uur week schat?![]()
Langs fysio geweest.. denk je doettie zomaar ff KRAK!!!!!!!!!!!!!
ik wacht al 2 dagen op spannende berichten van droxz...quote:Op maandag 10 december 2007 19:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ehm, misschien zie ik het verkeerd hoor, maar UITGAAND verkeer wordt nooit echt geblockt bij een huis tuin en keuken router... Inkomend is trouwens een ander verhaal.
80 en 443 zal voor internetten zijn, (http en https), die andere poorten rond de 29000 zullen wel door Nintendo zijn 'bedacht' voor games.
Trouwens, ik ken ook een paar figuren met een Wii, maar die staat gewoon aangesloten op de router. No offence, maar die mensen die een Wii hadden staan acht ik niet echt in staat om zelfstandig dat hele poortverhaal uit te gaan zoeken, dus het gaat wel werken zo
En voor de rest werkt wel alles? Kan me toch slecht voorstellen hoe dat dan gaat... Als de Wii z'n data over TCP én UDP verstuurt lijkt mij dat er toch voor TCP wordt gekozen bij versturen van berichten. (TCP packets worden achteraf nog geverifieerd, UDP wordt alleen verstuurd zonder controle achteraf).quote:Op maandag 10 december 2007 19:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wacht al 2 dagen op spannende berichten van droxz...
tot nu toe ........................ NIETS
Sorry, mijn spannende verhaal ben ik nu aan het SCHRIJVEN op een kerstkaartquote:Op maandag 10 december 2007 19:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wacht al 2 dagen op spannende berichten van droxz...
tot nu toe ........................ NIETS
ja internet werkt wel prima. misschien een router vs router probleem.quote:Op maandag 10 december 2007 19:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En voor de rest werkt wel alles? Kan me toch slecht voorstellen hoe dat dan gaat... Als de Wii z'n data over TCP én UDP verstuurt lijkt mij dat er toch voor TCP wordt gekozen bij versturen van berichten. (TCP packets worden achteraf nog geverifieerd, UDP wordt alleen verstuurd zonder controle achteraf).
Probeer anders die Wii eens gewoon op internet te zetten zonder tussenkomst van een router oid?
Mja zomaar ineens van mevrouw gaat u maar eens liggen dan grijp ik je even bij je nek en toen wast draai draai KRAKquote:Op maandag 10 december 2007 19:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weer dus
Doet ie zomaar krak? Watdan?
Weet niet waar jij internet hebt, maar bij mij komt er geen WIFI uit mijn modem hoorquote:Op maandag 10 december 2007 19:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En voor de rest werkt wel alles? Kan me toch slecht voorstellen hoe dat dan gaat... Als de Wii z'n data over TCP én UDP verstuurt lijkt mij dat er toch voor TCP wordt gekozen bij versturen van berichten. (TCP packets worden achteraf nog geverifieerd, UDP wordt alleen verstuurd zonder controle achteraf).
Probeer anders die Wii eens gewoon op internet te zetten zonder tussenkomst van een router oid?
quote:Op maandag 10 december 2007 19:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, mijn spannende verhaal ben ik nu aan het SCHRIJVEN op een kerstkaart
whaha, oh schrijven doe je nog wel zelf. dat valt me van je tegen hahaquote:Op maandag 10 december 2007 19:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, mijn spannende verhaal ben ik nu aan het SCHRIJVEN op een kerstkaart
* Dr.Droxz geeft knuffel!quote:Op maandag 10 december 2007 19:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Mja zomaar ineens van mevrouw gaat u maar eens liggen dan grijp ik je even bij je nek en toen wast draai draai KRAK![]()
Lucht wel op![]()
Nu de rest nog..![]()
Gewrichtsbanden zijn bij mij te lang en heb vannacht waarschijnlijk hele nacht op me eigen arm gelegen en zat dus beetje op slot vanaf me schouder tot nekNnu de boel dus geïrriteerd
Er zijn zat modems met Wifi hoorquote:Op maandag 10 december 2007 19:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weet niet waar jij internet hebt, maar bij mij komt er geen WIFI uit mijn modem hoor
best gierig anders, een kerstkaart naar jequote:Op maandag 10 december 2007 19:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha, oh schrijven doe je nog wel zelf. dat valt me van je tegen haha
bij jou kan dat ook, alleen blokkeert chello je gelijk hahaquote:Op maandag 10 december 2007 19:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weet niet waar jij internet hebt, maar bij mij komt er geen WIFI uit mijn modem hoor
Ai, klinkt feestelijkquote:Op maandag 10 december 2007 19:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Mja zomaar ineens van mevrouw gaat u maar eens liggen dan grijp ik je even bij je nek en toen wast draai draai KRAK![]()
Lucht wel op![]()
Nu de rest nog..![]()
Gewrichtsbanden zijn bij mij te lang en heb vannacht waarschijnlijk hele nacht op me eigen arm gelegen en zat dus beetje op slot vanaf me schouder tot nekNu de boel dus geïrriteerd
je vergeet een lippestift zoen eropquote:Op maandag 10 december 2007 19:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
best gierig anders, een kerstkaart naar jesturen met een vrouwenhandschrift
ja tuurlijk, en daarna ga ik mijn modem defragmenteren, en even scrollen door mijn mainframequote:Op maandag 10 december 2007 19:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Er zijn zat modems met Wifi hoor
Maar goed, wist niet dat het om wireless ging. Dan dus even proberen je Wii een vast IP te geven (als ie dat nog niet heeft), en daarna DMZ naar dat IP laten verwijzen (DeMilitarized Zone).
En een vrouwengeur, is hij helemaal compleetquote:Op maandag 10 december 2007 19:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je vergeet een lippestift zoen erop
Dude, zo moeilijk is dat nou ook weer niet...quote:Op maandag 10 december 2007 19:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ja tuurlijk, en daarna ga ik mijn modem defragmenteren, en even scrollen door mijn mainframe
Eau de Bukkake!quote:Op maandag 10 december 2007 19:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En een vrouwengeur, is hij helemaal compleet
Heb je honger?quote:Op maandag 10 december 2007 19:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dude, zo moeilijk is dat nou ook weer niet...
Je hebt in je router waarschijnlijk wel een tabje DMZ zitten..?
quote:
nee das idd niet moeilijk. het makkelijjkste eigelijk. hoef je al die poorten ook niet open te gooienquote:Op maandag 10 december 2007 19:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dude, zo moeilijk is dat nou ook weer niet...
Je hebt in je router waarschijnlijk wel een tabje DMZ zitten..?
* Sm0keZ heeft altijd hongerquote:
Heb je dorst?quote:Op maandag 10 december 2007 19:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz ligt echt helemaal dubbel van het lachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
De rest van het netwerk blijft dan wel veilig ja, da's waarquote:Op maandag 10 december 2007 19:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee das idd niet moeilijk. het makkelijjkste eigelijk. hoef je al die poorten ook niet open te gooien
quote:Op maandag 10 december 2007 19:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor Tinus!
Tuurlijk! had er net een plaatje van gevonden en als pm naar je gestuurdquote:Op maandag 10 december 2007 19:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ken je deze nog? http://users.skynet.be/punkfreak/swf/bukkake.swf
WTF is dit nou weer ??!~?!??!?! enlighten me plz !?!?quote:Op maandag 10 december 2007 19:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor Tinus!
nou bedankt zegquote:Op maandag 10 december 2007 19:42 schreef lynda het volgende:
hey fu all lekkerniet mijn kerstkaartje verpesten die Droxz speciaal voor MIJ schrijft ja!
@smokez: raakt gewendKou is alleen beetje kut
Ik weet van niets....quote:Op maandag 10 december 2007 19:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
WTF is dit nou weer ??!~?!??!?! enlighten me plz !?!?
nee kringrukken over zo een vrouw, daar word je vrolijk vanquote:Op maandag 10 december 2007 19:56 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF ?!!?!? het kan ook over een man !!!!!! aargh
LOL, timing hoorquote:Op maandag 10 december 2007 19:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tuurlijk! had er net een plaatje van gevonden en als pm naar je gestuurd
Nee, dat niet, maar minder chagarijnig dan kringrukken over een kerelquote:Op maandag 10 december 2007 19:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee kringrukken over zo een vrouw, daar word je vrolijk van
Zo, WL weet ook weer wat bukkake isquote:
quote:Op maandag 10 december 2007 20:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar minder chagarijnig dan kringrukken over een kerel
Ik weet nog wel, één van de eerste dagen bij het bedrijf waar ik nu werk. Krijg ik zo'n eindgebruiker aan de telefoon van een kantoor in Emmen, die straat heette dus "Bukakkers". Ik blauw van het lachen op de grond, en werd mij gevraagd wat er zo grappig aan was.quote:Op maandag 10 december 2007 20:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo, WL weet ook weer wat bukkake is
Misschien is dat de vrouwelijke variant van Bukkake?quote:Op maandag 10 december 2007 20:01 schreef WhiteLightning het volgende:
en hoe zit dat met squirten ??
quote:Op maandag 10 december 2007 20:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik weet nog wel, één van de eerste dagen bij het bedrijf waar ik nu werk. Krijg ik zo'n eindgebruiker aan de telefoon van een kantoor in Emmen, die straat heette dus "Bukakkers". Ik blauw van het lachen op de grond, en werd mij gevraagd wat er zo grappig aan was.
Je had die verbaasde gezichten moeten zien toen ik het hele verhaal incl. geschiedenis in kleur en geur aan het vertellen was![]()
Heb je nou al te veel gezopen WL?quote:Op maandag 10 december 2007 20:04 schreef WhiteLightning het volgende:
quote: Elke letter, elk woord dat geschreven, uitgesproken en gedacht is, heeft een emotionele aard en betekenis, die buiten de directe betekenis van het woord ligt. De filosofische vraag rijst dan: Wat is de eigenlijke betekenis van een teken, woord, begrip, enzovoort?
Vraag het me nog eens als ik veel teveel heb gerookt, dan heb ik er waarschijnlijk wel een antwoord opquote:Op maandag 10 december 2007 20:04 schreef WhiteLightning het volgende:
quote: Elke letter, elk woord dat geschreven, uitgesproken en gedacht is, heeft een emotionele aard en betekenis, die buiten de directe betekenis van het woord ligt. De filosofische vraag rijst dan: Wat is de eigenlijke betekenis van een teken, woord, begrip, enzovoort?
whwahhaha , en wanneer is dat dan ?quote:Op maandag 10 december 2007 20:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vraag het me nog eens als ik veel teveel heb gerookt, dan heb ik er waarschijnlijk wel een antwoord op
Maar goed, de geschiedenis dus;quote:
zeg jij kwam met die link heh! en uiteindelijk kwam ik hier op uit, kan je nagaanquote:Op maandag 10 december 2007 20:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je nou al te veel gezopen WL?
Dan hebben die mensen wel een aparte manier van bereidenquote:Op maandag 10 december 2007 20:06 schreef WhiteLightning het volgende:
Wanneer de term bukkake in Japan wordt gebruikt, verwijst het gewoonlijk naar een methode om noedels te bereiden
hmmm
Sowieso iedere zondagavondquote:Op maandag 10 december 2007 20:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whwahhaha , en wanneer is dat dan ?
ik zou over mn nek gaan niet normaal. en dan hoef ik nog niet eens gebukkakt te worden hahahahaquote:Op maandag 10 december 2007 20:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar goed, de geschiedenis dus;
Het schijnt dat bukkake vroeger in Japan werd toegepast als straf, wanneer een vrouw overspel had gepleegd. De dame in kwestie werd dan op een openbare plaats vastgebonden, waarna iedere mannelijke inwoner van het dorp/stad langs mocht komen om zijn witte lading op het gezicht van de overspelige vrouw te spuiten
Een collega stond toen écht heel bedenkelijk te kijken, van "Godsamme, wat hebben we nou weer aangenomen..."
Zoiets kwam ik ook wel eens tegen op internet ja... Wist ff niet hoe de Japanse keuken er nou precies uitzagquote:Op maandag 10 december 2007 20:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan hebben die mensen wel een aparte manier van bereiden
quote:Op maandag 10 december 2007 20:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou over mn nek gaan niet normaal. en dan hoef ik nog niet eens gebukkakt te worden hahahaha
1 van de eerste weken:quote:Op maandag 10 december 2007 20:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar goed, de geschiedenis dus;
Het schijnt dat bukkake vroeger in Japan werd toegepast als straf, wanneer een vrouw overspel had gepleegd. De dame in kwestie werd dan op een openbare plaats vastgebonden, waarna iedere mannelijke inwoner van het dorp/stad langs mocht komen om zijn witte lading op het gezicht van de overspelige vrouw te spuiten
Een collega stond toen écht heel bedenkelijk te kijken, van "Godsamme, wat hebben we nou weer aangenomen..."
whaha gast , moest even noodgedwongen alt+f4 drukken , kokhalsend en al.quote:
Tja, het duurt meestal even voor het bedrijf zich aan je heeft aangepast. Vooral als je net binnen bentquote:Op maandag 10 december 2007 20:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
1 van de eerste weken:
droxz kijgt mail, met een powerpoint presentatie ... het moest een soort van porno zijn denk ik ofzo ..
droxz "wtf, dit is toch geen porno, geen bukkake, geen geswaffel en geen kapstok!"
collega's keken raar
quote:Op maandag 10 december 2007 20:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha gast , moest even noodgedwongen alt+f4 drukken , kokhalsend en al.
hier!quote:
wij gingen voetballen, met zon goedkope plastic bal. totdat ik heb tegen zon plafond paneel schopte , en die in 3en brak. je ziet de scheur nu nog zittenquote:Op maandag 10 december 2007 20:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, het duurt meestal even voor het bedrijf zich aan je heeft aangepast. Vooral als je net binnen bent
Hier hebben we tegenwoordig ook een nieuwe hobby. We lopen elkaar de hele dag met postelastieken te beschieten...
Vooral het plafond vindt dat niet leuk. We hebben hier zo'n geluidsdempend plafond (soort van papier-maché opgespoten). Als je dan met zo'n elastiek boven iemand op het plafond schiet, zit die persoon opeens in een héél plaatselijke sneeuwbui!
En dan moet je de schoonmaker zien kijken als ie aan het eind van de dag binnenkomt...
ja ik kom net op gang heh ?!?quote:Op maandag 10 december 2007 20:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Misschien dat ik voor het eind van het jaar de 10.000 nog haal?
Wij hebben zo een klein schoonmaakjappanertjequote:Op maandag 10 december 2007 20:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, het duurt meestal even voor het bedrijf zich aan je heeft aangepast. Vooral als je net binnen bent
Hier hebben we tegenwoordig ook een nieuwe hobby. We lopen elkaar de hele dag met postelastieken te beschieten...
Vooral het plafond vindt dat niet leuk. We hebben hier zo'n geluidsdempend plafond (soort van papier-maché opgespoten). Als je dan met zo'n elastiek boven iemand op het plafond schiet, zit die persoon opeens in een héél plaatselijke sneeuwbui!
En dan moet je de schoonmaker zien kijken als ie aan het eind van de dag binnenkomt...
sucky sucky G.I. ??quote:Op maandag 10 december 2007 20:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij hebben zo een klein schoonmaakjappanertje![]()
"meneel, maggg i dwijwen?"
Ja hoor, dat is toch je werk
Ik moet zeggen dat ik bijna al mijn posts te danken heb aan dit topic hoorquote:Op maandag 10 december 2007 20:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik kom net op gang heh ?!?
Je bent er genoeg hoorquote:Op maandag 10 december 2007 20:17 schreef lynda het volgende:
Aantal posts: 786 (gemiddeld 1 per dag)
Vind ik weer vies tegen vallen
quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 20:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij hebben zo een klein schoonmaakjappanertje![]()
"meneel, maggg i dwijwen?"
Ja hoor, dat is toch je werk
De meeste wel ja, maar deze valt tegenquote:
een echte IT'er typt het toch ?!??!quote:Op maandag 10 december 2007 20:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent er genoeg hoor![]()
![]()
p.s
Kerstkaart is klaar, let niet op mijn handschrift, ik blijf IT'er he
Laat dit een positieve uitzondering zijnquote:Op maandag 10 december 2007 20:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een echte IT'er typt het toch ?!??!![]()
quote:Op maandag 10 december 2007 20:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een echte IT'er typt het toch ?!??!![]()
Zeg eens per ongeluk 'bukkake' als hij in de buurt is, wedden dat ie zich kapot lacht?quote:Op maandag 10 december 2007 20:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De meeste wel ja, maar deze valt tegen
quote:Op maandag 10 december 2007 20:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat dit een positieve uitzondering zijn
voor het zelfde geldt, gaat ze geknield voor je zittenquote:Op maandag 10 december 2007 20:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg eens per ongeluk 'bukkake' als hij in de buurt is, wedden dat ie zich kapot lacht?
Begin dit jaar gingen we nog eens met collega's eten in het Okura-hotel in A'dam Zuid. Zo'n vet chique restaurant enzo, je kent het wel. Maar goed, dat was dus een Japans restaurant. Zo'n collega naast me vroeg zich af wat hij zou moeten bestellen, want meneer kende al die namen natuurlijk niet.
Terwijl zo'n Japans meissie al bezig was om onze bestelling op te nemen, zei ik even op de sorry-martin-manier; Bukkake!
Die blik van dat meissie sprak boekdelen op dat moment
Sorry martin staat zelfs nog in mijn fotoboek als text ...quote:Op maandag 10 december 2007 20:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg eens per ongeluk 'bukkake' als hij in de buurt is, wedden dat ie zich kapot lacht?
Begin dit jaar gingen we nog eens met collega's eten in het Okura-hotel in A'dam Zuid. Zo'n vet chique restaurant enzo, je kent het wel. Maar goed, dat was dus een Japans restaurant. Zo'n collega naast me vroeg zich af wat hij zou moeten bestellen, want meneer kende al die namen natuurlijk niet.
Terwijl zo'n Japans meissie al bezig was om onze bestelling op te nemen, zei ik even op de sorry-martin-manier; Bukkake!
Die blik van dat meissie sprak boekdelen op dat moment
quote:
Tja, als het niet anders kanquote:Op maandag 10 december 2007 20:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor het zelfde geldt, gaat ze geknield voor je zitten
Gaaaaastquote:Op maandag 10 december 2007 20:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
!
* Dr.Droxz zet een kleverig kopje bukkake voor Lynda neer!
Hij zal wel blij zijn geweest, nietwaar?quote:Op maandag 10 december 2007 20:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry martin staat zelfs nog in mijn fotoboek als text ...
Onder elk mailtje "sorry martin!"![]()
Wat was hij blij toen we bij die kut bank weggingen ..
rara wie werd zijn collega bij die andere kut bank, ik!
sorry martin! moest hij het nog langer aanhoren
quote:Op maandag 10 december 2007 20:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, als het niet anders kan
Maarja, solo-bukkake vinden ze natuurlijk niet vernederend genoeg.
Aan de andere kant voel ik me harder vernederd als ik met nóg 10 andere haar gezicht mocht witten in een restaurant, waar je collega's dan ook nog eens bij zijn
Ziet er wel vet uit zeg! Wanneer komt ie uit?quote:Op maandag 10 december 2007 20:29 schreef WhiteLightning het volgende:
gta iv screens \0/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
G-SUS, beginnen we hier nou ook al te editen ahahahahaquote:
We hebben het over sex, kom jij met gta plaatjes?quote:Op maandag 10 december 2007 20:29 schreef WhiteLightning het volgende:
gta iv screens \0/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg, jij begonquote:Op maandag 10 december 2007 20:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
G-SUS, beginnen we hier nou ook al te editen ahahahaha
Met een heeele ruime fantasie kon dat een na laatste plaatje daar ook wel eens op uitdraaien hoorquote:Op maandag 10 december 2007 20:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We hebben het over sex, kom jij met gta plaatjes?
ok, we stoppen met editwinnenquote:
sorry hoor! anaal of niet ?quote:Op maandag 10 december 2007 20:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We hebben het over sex, kom jij met gta plaatjes?
Hahahahaquote:
bukkake met kogels?quote:Op maandag 10 december 2007 20:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Met een heeele ruime fantasie kon dat een na laatste plaatje daar ook wel eens op uitdraaien hoor
Ehm, bied je jezelf nou aan Droxz aanquote:Op maandag 10 december 2007 20:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry hoor! anaal of niet ?
nee, ik hoef GTA niet anaal te hebbenquote:Op maandag 10 december 2007 20:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry hoor! anaal of niet ?
Grand Theft Analquote:Op maandag 10 december 2007 20:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee, ik hoef GTA niet anaal te hebben
hij had het toch over hem en lynda ?quote:Op maandag 10 december 2007 20:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ehm, bied je jezelf nou aan Droxz aan![]()
wat bedoel je ?quote:Op maandag 10 december 2007 20:34 schreef lynda het volgende:
Dude verklein je plaatjes eens!
Fok gaat al zo lekker
[ afbeelding ]
Maakt mij serieus echt niets uit..quote:Op maandag 10 december 2007 20:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Volgens mij is het beter dat jij niet te zien krijgt wat er allemaal werd rondgemaild toen Droxz en ik nog collega's waren
Dat doet me weer denken aan Eddy,quote:
Ze heeft nogal last van oversized plaatjes.quote:
Dat zou best eens kunnen...quote:Op maandag 10 december 2007 20:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat doet me weer denken aan Eddy,
hadden hem geen goedkope kut porno film gegeven bij zijn afscheid bij die kut bank?
OMFG!quote:Op maandag 10 december 2007 20:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen...
Een maat van mij was laatst ook jarig, die had een DVD gekregen; Fat Slave.
Daarin speelde enkel 50 plussers die meer dan 150 kilo wogen, echt om te kotsen
Als in;quote:Op maandag 10 december 2007 20:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
OMFG!
*veegt tranen weg*
we hadden eddy zo een kut porno film gegeven, echt zo een naam van een bekende film, maar dan "verneukt" zeg maar ..
Vooral de kop van de leiding, priceless
GATVERDAMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 10 december 2007 20:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen...
Een maat van mij was laatst ook jarig, die had een DVD gekregen; Fat Slave.
Daarin speelde enkel 50 plussers die meer dan 150 kilo wogen, echt om te kotsen
volgens mij wat het lord of the strings ofzoquote:Op maandag 10 december 2007 20:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als in;
Shaving Ryan's Privates
Privates of the Carribean
Fill Jill
Lord of the String
The man with the golden Schlong
etc. ?
Dat deden we bij alle gasten die we niet zo mochten zeg maar,quote:Op maandag 10 december 2007 20:44 schreef lynda het volgende:
[..]
GATVERDAMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
En nog smeriger, de week erop hebben we hem vol afschuw gekeken.quote:Op maandag 10 december 2007 20:44 schreef lynda het volgende:
[..]
GATVERDAMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Bij Sam hadden we die aap gekochtquote:Op maandag 10 december 2007 20:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
een collega van ons ging trouwen, hadden we een spaarvarken (of was het nou die aap???)
gekocht en er geld in gegooid ...
weten wij veel dat zijn vrouw "hindoe" is ofzo, en een varken(of aap) niet echt in de smaak viel zeg maar
Sammie pooh moest wel een aardig verhaal uitleggen aan zijn vrouwtje zeg maarquote:Op maandag 10 december 2007 20:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bij Sam hadden we die aap gekocht
Maar eh, dat het niet echt in de smaak viel wist ik niet?
"SAM!quote:Op maandag 10 december 2007 20:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sammie pooh moest wel een aardig verhaal uitleggen aan zijn vrouwtje zeg maar![]()
laatst heel gesprek met sammie gehad op msn,quote:Op maandag 10 december 2007 20:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"SAM!WAAROM?!"
- "ehm, lik m'n aap?"
Spammen doen we niet ja!quote:Op maandag 10 december 2007 20:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, ff doorspammen, deel 84 is al geopend
Geen reet te doen op je werk, deel 84!
Hahaha, wat zei die?quote:Op maandag 10 december 2007 20:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
laatst heel gesprek met sammie gehad op msn,
uiteindelijk "sam... wat is nou een "aap"?
jep, en alleen met [BS] in het onderwerp ja! noob!quote:Op maandag 10 december 2007 20:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Is dat een aangeledenheid die uitsluitend per mail mag plaatsvinden?
toen ging hij een [BS] mailtje sturen met uitlegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |