Die was zeker vermakelijkquote:Op maandag 10 december 2007 18:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat filmpje van die gladheid is veel grappiger
Ben inmiddels al een tijd thuis hoor, had anders geen filmpjes van de dupert.nl kunnen postenquote:Op maandag 10 december 2007 18:56 schreef B.. het volgende:
Ben je nog aan het werk Dr.Droxz? of heb ik nou wat gemist?
als je nou kijkt waar die gast de sleutels laat, kan je savonds gaan graven !!quote:Op maandag 10 december 2007 17:07 schreef B.. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tadaaawel jammer van die wolk!
En dat is trouwens ook dat vervelende piep ding....
quote:Op maandag 10 december 2007 18:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben inmiddels al een tijd thuis hoor, had anders geen filmpjes van de dupert.nl kunnen posten
ach je kan nog s gaan stappen, met deze dienstquote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik mag pas over 3.5 uur week naar huis
Ej Tinus, check deze japanner even gaan daan!quote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's wel zo!quote:Op maandag 10 december 2007 19:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach je kan nog s gaan stappen, met deze dienst
Hoezo, alles moet open ?! WTF!!!!!quote:TCP:
Allow traffic to all destinations on ports: 28910, 29900, 29901, 29920, 80, and 443
UDP:
Allow all traffic to all destinations. (Necessary for peer-to-peer connections and game play). Our Network Test tool can be used from a computer behind your firewall to test if outbound UDP is allowed.
quote:Op maandag 10 december 2007 19:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej Tinus, check deze japanner even gaan daan!
Dus?... het is een vage ADHD japanner die achterloopt in zijn tijd?quote:Op maandag 10 december 2007 19:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]!
Jumpstyle is eindelijk 'uit' dus?
3,5 uur week schat?quote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ehm, misschien zie ik het verkeerd hoor, maar UITGAAND verkeer wordt nooit echt geblockt bij een huis tuin en keuken router... Inkomend is trouwens een ander verhaal.quote:Op maandag 10 december 2007 19:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo, alles moet open ?! WTF!!!!!
Of ie achterloopt weet ik niet, maar het is geen jumpstyle!quote:Op maandag 10 december 2007 19:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dus?... het is een vage ADHD japanner die achterloopt in zijn tijd?
Weer dusquote:Op maandag 10 december 2007 19:24 schreef lynda het volgende:
[..]
3,5 uur week schat?![]()
Langs fysio geweest.. denk je doettie zomaar ff KRAK!!!!!!!!!!!!!
* WhiteLightning mompelt iets over massagequote:Op maandag 10 december 2007 19:24 schreef lynda het volgende:
[..]
3,5 uur week schat?![]()
Langs fysio geweest.. denk je doettie zomaar ff KRAK!!!!!!!!!!!!!
ik wacht al 2 dagen op spannende berichten van droxz...quote:Op maandag 10 december 2007 19:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ehm, misschien zie ik het verkeerd hoor, maar UITGAAND verkeer wordt nooit echt geblockt bij een huis tuin en keuken router... Inkomend is trouwens een ander verhaal.
80 en 443 zal voor internetten zijn, (http en https), die andere poorten rond de 29000 zullen wel door Nintendo zijn 'bedacht' voor games.
Trouwens, ik ken ook een paar figuren met een Wii, maar die staat gewoon aangesloten op de router. No offence, maar die mensen die een Wii hadden staan acht ik niet echt in staat om zelfstandig dat hele poortverhaal uit te gaan zoeken, dus het gaat wel werken zo
En voor de rest werkt wel alles? Kan me toch slecht voorstellen hoe dat dan gaat... Als de Wii z'n data over TCP én UDP verstuurt lijkt mij dat er toch voor TCP wordt gekozen bij versturen van berichten. (TCP packets worden achteraf nog geverifieerd, UDP wordt alleen verstuurd zonder controle achteraf).quote:Op maandag 10 december 2007 19:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wacht al 2 dagen op spannende berichten van droxz...
tot nu toe ........................ NIETS
Sorry, mijn spannende verhaal ben ik nu aan het SCHRIJVEN op een kerstkaartquote:Op maandag 10 december 2007 19:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wacht al 2 dagen op spannende berichten van droxz...
tot nu toe ........................ NIETS
ja internet werkt wel prima. misschien een router vs router probleem.quote:Op maandag 10 december 2007 19:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En voor de rest werkt wel alles? Kan me toch slecht voorstellen hoe dat dan gaat... Als de Wii z'n data over TCP én UDP verstuurt lijkt mij dat er toch voor TCP wordt gekozen bij versturen van berichten. (TCP packets worden achteraf nog geverifieerd, UDP wordt alleen verstuurd zonder controle achteraf).
Probeer anders die Wii eens gewoon op internet te zetten zonder tussenkomst van een router oid?
Mja zomaar ineens van mevrouw gaat u maar eens liggen dan grijp ik je even bij je nek en toen wast draai draai KRAKquote:Op maandag 10 december 2007 19:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weer dus
Doet ie zomaar krak? Watdan?
Weet niet waar jij internet hebt, maar bij mij komt er geen WIFI uit mijn modem hoorquote:Op maandag 10 december 2007 19:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En voor de rest werkt wel alles? Kan me toch slecht voorstellen hoe dat dan gaat... Als de Wii z'n data over TCP én UDP verstuurt lijkt mij dat er toch voor TCP wordt gekozen bij versturen van berichten. (TCP packets worden achteraf nog geverifieerd, UDP wordt alleen verstuurd zonder controle achteraf).
Probeer anders die Wii eens gewoon op internet te zetten zonder tussenkomst van een router oid?
quote:Op maandag 10 december 2007 19:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, mijn spannende verhaal ben ik nu aan het SCHRIJVEN op een kerstkaart
whaha, oh schrijven doe je nog wel zelf. dat valt me van je tegen hahaquote:Op maandag 10 december 2007 19:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, mijn spannende verhaal ben ik nu aan het SCHRIJVEN op een kerstkaart
* Dr.Droxz geeft knuffel!quote:Op maandag 10 december 2007 19:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Mja zomaar ineens van mevrouw gaat u maar eens liggen dan grijp ik je even bij je nek en toen wast draai draai KRAK![]()
Lucht wel op![]()
Nu de rest nog..![]()
Gewrichtsbanden zijn bij mij te lang en heb vannacht waarschijnlijk hele nacht op me eigen arm gelegen en zat dus beetje op slot vanaf me schouder tot nekNnu de boel dus geïrriteerd
Er zijn zat modems met Wifi hoorquote:Op maandag 10 december 2007 19:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weet niet waar jij internet hebt, maar bij mij komt er geen WIFI uit mijn modem hoor
best gierig anders, een kerstkaart naar jequote:Op maandag 10 december 2007 19:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha, oh schrijven doe je nog wel zelf. dat valt me van je tegen haha
bij jou kan dat ook, alleen blokkeert chello je gelijk hahaquote:Op maandag 10 december 2007 19:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weet niet waar jij internet hebt, maar bij mij komt er geen WIFI uit mijn modem hoor
Ai, klinkt feestelijkquote:Op maandag 10 december 2007 19:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Mja zomaar ineens van mevrouw gaat u maar eens liggen dan grijp ik je even bij je nek en toen wast draai draai KRAK![]()
Lucht wel op![]()
Nu de rest nog..![]()
Gewrichtsbanden zijn bij mij te lang en heb vannacht waarschijnlijk hele nacht op me eigen arm gelegen en zat dus beetje op slot vanaf me schouder tot nekNu de boel dus geïrriteerd
je vergeet een lippestift zoen eropquote:Op maandag 10 december 2007 19:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
best gierig anders, een kerstkaart naar jesturen met een vrouwenhandschrift
ja tuurlijk, en daarna ga ik mijn modem defragmenteren, en even scrollen door mijn mainframequote:Op maandag 10 december 2007 19:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Er zijn zat modems met Wifi hoor
Maar goed, wist niet dat het om wireless ging. Dan dus even proberen je Wii een vast IP te geven (als ie dat nog niet heeft), en daarna DMZ naar dat IP laten verwijzen (DeMilitarized Zone).
En een vrouwengeur, is hij helemaal compleetquote:Op maandag 10 december 2007 19:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je vergeet een lippestift zoen erop
Dude, zo moeilijk is dat nou ook weer niet...quote:Op maandag 10 december 2007 19:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ja tuurlijk, en daarna ga ik mijn modem defragmenteren, en even scrollen door mijn mainframe
Eau de Bukkake!quote:Op maandag 10 december 2007 19:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En een vrouwengeur, is hij helemaal compleet
Heb je honger?quote:Op maandag 10 december 2007 19:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dude, zo moeilijk is dat nou ook weer niet...
Je hebt in je router waarschijnlijk wel een tabje DMZ zitten..?
quote:
nee das idd niet moeilijk. het makkelijjkste eigelijk. hoef je al die poorten ook niet open te gooienquote:Op maandag 10 december 2007 19:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dude, zo moeilijk is dat nou ook weer niet...
Je hebt in je router waarschijnlijk wel een tabje DMZ zitten..?
* Sm0keZ heeft altijd hongerquote:
Heb je dorst?quote:Op maandag 10 december 2007 19:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz ligt echt helemaal dubbel van het lachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
De rest van het netwerk blijft dan wel veilig ja, da's waarquote:Op maandag 10 december 2007 19:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee das idd niet moeilijk. het makkelijjkste eigelijk. hoef je al die poorten ook niet open te gooien
quote:Op maandag 10 december 2007 19:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor Tinus!
Tuurlijk! had er net een plaatje van gevonden en als pm naar je gestuurdquote:Op maandag 10 december 2007 19:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ken je deze nog? http://users.skynet.be/punkfreak/swf/bukkake.swf
WTF is dit nou weer ??!~?!??!?! enlighten me plz !?!?quote:Op maandag 10 december 2007 19:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor Tinus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |