mogguh?quote:
zeg het wordt er ook niet vroeger op zeg!quote:
nee hoor, je zal zien dat je helemaal ontspannen wordt!quote:Op maandag 10 december 2007 14:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Als je het maar niet te hard doet dan douw je nog me schouder uit de kom![]()
Vanavond denk maar ff langs me eigen fysio.. dit doet gewoon auw
mogguh tinus!quote:
tot 2300 uur ?quote:Op maandag 10 december 2007 14:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Klopt, heb ook avonddienst, dan beginnen de dagen iets later
Had het al op nu.nl gelezen... best zuurquote:Op maandag 10 december 2007 14:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, 22:00 - 22:30 :p
Trouwens;
[ afbeelding ]
ik hou het wel gewoon bij Droxzquote:Op maandag 10 december 2007 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor, je zal zien dat je helemaal ontspannen wordt!
ik doe ze ook in meerdere talen trouwens , had ik dat al verteld ?
gelukkig kijk ik weinig TV, dus ken de reclame niet.quote:Op maandag 10 december 2007 14:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, 22:00 - 22:30
Trouwens;
[ afbeelding ]
das kutquote:Op maandag 10 december 2007 14:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, 22:00 - 22:30
Trouwens;
[ afbeelding ]
nou zal het nog eens aanbiedenquote:
wii zequote:Op maandag 10 december 2007 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou zal het nog eens aanbieden![]()
nou dan ga ik maar wii en
Hoe dan ook, dit is toch om te gillenquote:Op maandag 10 december 2007 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelukkig kijk ik weinig TV, dus ken de reclame niet.
kan het me wel voorstellen trouwens, drukke kroeg, keihard muziek aan. plots opent de deur en komen er 2 gasten binnen "Goeie moggel".
ze gunnen natuurlijk ook gewoon mongool gezegt hebben, en later beweren het was moggel.
nee, moet tot 17.30. dus nog ffquote:
tja denk dat die gast aardig wat op had of onder de sos zat, anders doe je dat niet hahaquote:Op maandag 10 december 2007 14:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe dan ook, dit is toch om te gillen
teveel bierquote:Op maandag 10 december 2007 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja denk dat die gast aardig wat op had of onder de sos zat, anders doe je dat niet haha
fijne avondquote:Op maandag 10 december 2007 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, nog een fijne avond... ik ga naar huis
sorry, mn telefoon stond uitquote:Op maandag 10 december 2007 14:53 schreef lynda het volgende:
Handig die mensen die vragen of je ze wil terug bellen om vervolgens de hele dag niet op te nemen
haha handig jahquote:Op maandag 10 december 2007 14:53 schreef lynda het volgende:
Handig die mensen die vragen of je ze wil terug bellen om vervolgens de hele dag niet op te nemen
* Dr.Droxz staat al klaarquote:
en dan zeker weer vragen of je ze kunt terugbellenquote:Op maandag 10 december 2007 15:03 schreef lynda het volgende:
WL: Ik ga jou een beetje bellen :|
Crazy: Kan ze morgen weer zeuren dat ze niet terug gebeld is
Droxz:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |