even voor 5en op station xquote:Op maandag 10 december 2007 12:08 schreef lynda het volgende:
Zo ik vind het tijd voor broodje roomkaas
Schat hoe laat vanmiddag?
goed gedaan meidquote:Op maandag 10 december 2007 12:30 schreef lynda het volgende:
Op is af. rook + beltijd!
quote:Op maandag 10 december 2007 12:30 schreef lynda het volgende:
Op is af. rook + beltijd!
Moet dat niet bijbenen zijn?quote:- Seventees het nog maar net bij kan benen
Whehequote:Droxz het bed met Lynda deelt
Middagquote:
Wat is even? Langer dan een uur of ehr?quote:Op maandag 10 december 2007 12:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik was alweer even wakker had nog niet eens gezien dat het al na 12 was
Dat zijn quotes?!?quote:Op maandag 10 december 2007 12:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Is niet door mij geplaatst hoor en ook niet door Droxz
Moet je seventees de schuld gevenquote:
ALS ik het tot 4 uur vol houd hier ik ookquote:
Geen reet te doen op je werk, Deel 82quote:Op maandag 10 december 2007 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zijn quotes?!?
Ik dacht dat je ze verzonnen had
jah langerquote:Op maandag 10 december 2007 12:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is even? Langer dan een uur of ehr?
Daarom geef ik je toch ook de linkquote:Op maandag 10 december 2007 12:53 schreef Bellerophon het volgende:
@Lynda, Tjah topics in het weekend die volg ik in het algemeen niet he
Dat is weer sociaal van jequote:Op maandag 10 december 2007 13:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Daarom geef ik je toch ook de link![]()
Zo van het is niet van mijEn tja er moet toch WAT in de op
Best eng jah,quote:
als je niet met de zweep gaat slaan is het goedquote:
quote:Op maandag 10 december 2007 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
nog 1 ding en dan ben ik alweer klaar voor vandaag
maar moet ik nog wel tot 17:00 blijvenquote:
De Boomtown Ratsquote:Op maandag 10 december 2007 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
The telex machine is kept so clean,
And it types to a waiting world.
And Mother feels so shocked,
Father's world is rocked,
And their thoughts turn to
Their own little girl.
Sweet 16 ain't that peachy keen,
No, it ain't so neat to admit defeat.
They can see no reasons,
'Cause there are no reasons.
What reasons do you need? Oh, Oh Oh, Woah!
Tell me why?
I don't like Mondays.
Tell me why?
I don't like Mondays.
Tell me why?
I don't like Mondays.
I want to shoot
The whole day down,
Down, down...shoot it on down!
elke week hehquote:Op maandag 10 december 2007 13:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De Boomtown Rats![]()
Met hun nieuwe hitsingle; "I Still Dont' Like Mondays".
Dat bedoel ikquote:
hehe succes ermeequote:Op maandag 10 december 2007 13:39 schreef B.. het volgende:
ARHGG, ze zijn beneden bezig met een graafmachine. elke keer als dat ding rijd hoor je zo'n piepje..
Laat dat ding nou eens de hele dag heen en weer rijden... ik wordt gek!!
Wij hebben 2 weken lang een heipaal voor de deur gehad.. ZEUR NIET!quote:Op maandag 10 december 2007 13:39 schreef B.. het volgende:
ARHGG, ze zijn beneden bezig met een graafmachine. elke keer als dat ding rijd hoor je zo'n piepje..
Laat dat ding nou eens de hele dag heen en weer rijden... ik wordt gek!!
Een heipaal? zozo, hadden ze ook een heimachine?quote:Op maandag 10 december 2007 13:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Wij hebben 2 weken lang een heipaal voor de deur gehad.. ZEUR NIET!
zo praat je toch neit over droxz ?? beetje respect graagquote:Op maandag 10 december 2007 13:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Wij hebben 2 weken lang een heipaal voor de deur gehad.. ZEUR NIET!
rofl, ik moest lachenquote:Op maandag 10 december 2007 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo praat je toch neit over droxz ?? beetje respect graag
Ehr?quote:Op maandag 10 december 2007 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik dacht al... huh een kloon?quote:Op maandag 10 december 2007 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
grapje hoor!
zo van
[ afbeelding ]
* lynda schopt WL voor zn flikkerquote:Op maandag 10 december 2007 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Wil de echt NU opstaan ?quote:Op maandag 10 december 2007 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik dacht al... huh een kloon?
[ afbeelding ]
ze staan alquote:
Wat staat?quote:
ehm dat staatquote:
Ehr juist ja...quote:
jij hebt een goeie massage nodig!!quote:Op maandag 10 december 2007 14:00 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda schopt WL voor zn flikker![]()
Heb vanacht denk hele nacht op me arm geslapen.. doet gewoon vanaf schouder tot en met nek zeer
duidelijk toch ;pquote:
wie wat hoe ?quote:Op maandag 10 december 2007 14:11 schreef B.. het volgende:
En dan net zoals z'n avatar zeker?
quote:Op maandag 10 december 2007 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij hebt een goeie massage nodig!!
* WhiteLightning sleept lynda mee naar de massage tafel
quote:Op maandag 10 december 2007 14:11 schreef B.. het volgende:
En dan net zoals z'n avatar zeker?
Als je het maar niet te hard doet dan douw je nog me schouder uit de komquote:Op maandag 10 december 2007 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij hebt een goeie massage nodig!!
* WhiteLightning sleept lynda mee naar de massage tafel
mogguh?quote:
zeg het wordt er ook niet vroeger op zeg!quote:
nee hoor, je zal zien dat je helemaal ontspannen wordt!quote:Op maandag 10 december 2007 14:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Als je het maar niet te hard doet dan douw je nog me schouder uit de kom![]()
Vanavond denk maar ff langs me eigen fysio.. dit doet gewoon auw
mogguh tinus!quote:
tot 2300 uur ?quote:Op maandag 10 december 2007 14:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Klopt, heb ook avonddienst, dan beginnen de dagen iets later
Had het al op nu.nl gelezen... best zuurquote:Op maandag 10 december 2007 14:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, 22:00 - 22:30 :p
Trouwens;
[ afbeelding ]
ik hou het wel gewoon bij Droxzquote:Op maandag 10 december 2007 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor, je zal zien dat je helemaal ontspannen wordt!
ik doe ze ook in meerdere talen trouwens , had ik dat al verteld ?
gelukkig kijk ik weinig TV, dus ken de reclame niet.quote:Op maandag 10 december 2007 14:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, 22:00 - 22:30
Trouwens;
[ afbeelding ]
das kutquote:Op maandag 10 december 2007 14:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, 22:00 - 22:30
Trouwens;
[ afbeelding ]
nou zal het nog eens aanbiedenquote:
wii zequote:Op maandag 10 december 2007 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou zal het nog eens aanbieden![]()
nou dan ga ik maar wii en
Hoe dan ook, dit is toch om te gillenquote:Op maandag 10 december 2007 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelukkig kijk ik weinig TV, dus ken de reclame niet.
kan het me wel voorstellen trouwens, drukke kroeg, keihard muziek aan. plots opent de deur en komen er 2 gasten binnen "Goeie moggel".
ze gunnen natuurlijk ook gewoon mongool gezegt hebben, en later beweren het was moggel.
nee, moet tot 17.30. dus nog ffquote:
tja denk dat die gast aardig wat op had of onder de sos zat, anders doe je dat niet hahaquote:Op maandag 10 december 2007 14:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe dan ook, dit is toch om te gillen
teveel bierquote:Op maandag 10 december 2007 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja denk dat die gast aardig wat op had of onder de sos zat, anders doe je dat niet haha
fijne avondquote:Op maandag 10 december 2007 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, nog een fijne avond... ik ga naar huis
sorry, mn telefoon stond uitquote:Op maandag 10 december 2007 14:53 schreef lynda het volgende:
Handig die mensen die vragen of je ze wil terug bellen om vervolgens de hele dag niet op te nemen
haha handig jahquote:Op maandag 10 december 2007 14:53 schreef lynda het volgende:
Handig die mensen die vragen of je ze wil terug bellen om vervolgens de hele dag niet op te nemen
* Dr.Droxz staat al klaarquote:
en dan zeker weer vragen of je ze kunt terugbellenquote:Op maandag 10 december 2007 15:03 schreef lynda het volgende:
WL: Ik ga jou een beetje bellen :|
Crazy: Kan ze morgen weer zeuren dat ze niet terug gebeld is
Droxz:
Ja als ik over 20 minuten weg ga zullen ze wel weer bellenquote:Op maandag 10 december 2007 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan zeker weer vragen of je ze kunt terugbellen
nou zeg............................................quote:Op maandag 10 december 2007 15:03 schreef lynda het volgende:
WL: Ik ga jou een beetje bellen :|
Crazy: Kan ze morgen weer zeuren dat ze niet terug gebeld is
Droxz:
quote:Op maandag 10 december 2007 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou zeg............................................
nou droxz geef me lynda haar 06 ff ?quote:Op maandag 10 december 2007 15:24 schreef lynda het volgende:
Fuck it lekker, pijnstillers werken voor geen fuck dus ik ga lekker naar huis en met warme kruik op me nek op de bank hangen!
Droxz ik zie je morgenochtend!!!
WL: Vraag me 06 maar aan Droxz kan je mij bellen
Dat gaat helemaal goed komen!quote:Op maandag 10 december 2007 15:24 schreef lynda het volgende:
Fuck it lekker, pijnstillers werken voor geen fuck dus ik ga lekker naar huis en met warme kruik op me nek op de bank hangen!
Droxz ik zie je morgenochtend!!!
WL: Vraag me 06 maar aan Droxz kan je mij bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |