Ja als ik over 20 minuten weg ga zullen ze wel weer bellenquote:Op maandag 10 december 2007 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan zeker weer vragen of je ze kunt terugbellen
nou zeg............................................quote:Op maandag 10 december 2007 15:03 schreef lynda het volgende:
WL: Ik ga jou een beetje bellen :|
Crazy: Kan ze morgen weer zeuren dat ze niet terug gebeld is
Droxz:
quote:Op maandag 10 december 2007 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou zeg............................................
nou droxz geef me lynda haar 06 ff ?quote:Op maandag 10 december 2007 15:24 schreef lynda het volgende:
Fuck it lekker, pijnstillers werken voor geen fuck dus ik ga lekker naar huis en met warme kruik op me nek op de bank hangen!
Droxz ik zie je morgenochtend!!!
WL: Vraag me 06 maar aan Droxz kan je mij bellen
Dat gaat helemaal goed komen!quote:Op maandag 10 december 2007 15:24 schreef lynda het volgende:
Fuck it lekker, pijnstillers werken voor geen fuck dus ik ga lekker naar huis en met warme kruik op me nek op de bank hangen!
Droxz ik zie je morgenochtend!!!
WL: Vraag me 06 maar aan Droxz kan je mij bellen
ooooooooooquote:Op maandag 10 december 2007 15:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal goed komen!![]()
Dan ga ik wel even wat meer slapen, want zo als vanochtend had je me niet willen zien ben ik bang hahahaha
was dat maar waarquote:Op maandag 10 december 2007 15:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
is iedereen nou gelijk pleite ofzo?
Zoiets ja .. ben je lekker aan het "gamen" kijk je op klok ... en dan zoiets van "kut!!!! is het al zo laat!!!!"quote:Op maandag 10 december 2007 15:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oooooooooowiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Nah, niet helemaalquote:Op maandag 10 december 2007 15:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
is iedereen nou gelijk pleite ofzo?
Beetje F5en he .. posten kreng!quote:
hahaha ja iddquote:Op maandag 10 december 2007 15:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoiets ja .. ben je lekker aan het "gamen" kijk je op klok ... en dan zoiets van "kut!!!! is het al zo laat!!!!"
quote:Op maandag 10 december 2007 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha ja iddmario zaterdag tot 4 uur zitten spelen. de laatste 2 eigelijk doelloos
maja drank..........
Met drank op is zo een Wii wel erg lachen moet ik zeggenquote:Op maandag 10 december 2007 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha ja iddmario zaterdag tot 4 uur zitten spelen. de laatste 2 eigelijk doelloos
maja drank..........
Ik zit 1 verdieping lager, maar hier is geen zon meer te zienquote:Op maandag 10 december 2007 15:51 schreef B.. het volgende:
ik zit op 3 hoog naar de zon die onder gaat te kijken. mooi!!![]()
Wel jamer dat die piepende graafmachine nog altijd heen en weer rijd.
Ik ook hoor, maar tussen tijd zat om even te posten tochquote:Op maandag 10 december 2007 15:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, maar ik heb zowaar wat te doen vandaag
Op z'n tijd ..quote:Op maandag 10 december 2007 15:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar tussen tijd zat om even te posten toch
Doe maar rustig aan, ik ben hier voorlopig nog wel ffquote:Op maandag 10 december 2007 15:54 schreef B.. het volgende:
ik heb een mooie foto gemaakt. zal hem ff posten als ik thuis kom.
Zeker weten, vrijdag echt mijn naam waargemaakt (BeSchlamer),quote:Op maandag 10 december 2007 15:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Op z'n tijd ..
Maar eh, nog een beetje bezopen geweest van het weekend?
Daar hou ik je aanquote:Op maandag 10 december 2007 15:54 schreef B.. het volgende:
ik heb een mooie foto gemaakt. zal hem ff posten als ik thuis kom.
Ik was zaterdag t/m zondag weer goed bezigquote:Op maandag 10 december 2007 15:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten, vrijdag echt mijn naam waargemaakt (BeSchlamer),
en zaterdag wel wat minder hoor
Helemaal toen je die condoom naast je bed vond?quote:Op maandag 10 december 2007 15:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik was zaterdag t/m zondag weer goed bezig
Bleef bij een vriendin slapen, maar was dat weer vergeten toen ik lag te slapen... Best raar wakkerworden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |