Ik moet zeggen dat ik bijna al mijn posts te danken heb aan dit topic hoorquote:Op maandag 10 december 2007 20:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik kom net op gang heh ?!?
Je bent er genoeg hoorquote:Op maandag 10 december 2007 20:17 schreef lynda het volgende:
Aantal posts: 786 (gemiddeld 1 per dag)
Vind ik weer vies tegen vallen
quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 20:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij hebben zo een klein schoonmaakjappanertje![]()
"meneel, maggg i dwijwen?"
Ja hoor, dat is toch je werk
De meeste wel ja, maar deze valt tegenquote:
een echte IT'er typt het toch ?!??!quote:Op maandag 10 december 2007 20:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent er genoeg hoor![]()
![]()
p.s
Kerstkaart is klaar, let niet op mijn handschrift, ik blijf IT'er he
Laat dit een positieve uitzondering zijnquote:Op maandag 10 december 2007 20:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een echte IT'er typt het toch ?!??!![]()
quote:Op maandag 10 december 2007 20:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een echte IT'er typt het toch ?!??!![]()
Zeg eens per ongeluk 'bukkake' als hij in de buurt is, wedden dat ie zich kapot lacht?quote:Op maandag 10 december 2007 20:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De meeste wel ja, maar deze valt tegen
quote:Op maandag 10 december 2007 20:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat dit een positieve uitzondering zijn
voor het zelfde geldt, gaat ze geknield voor je zittenquote:Op maandag 10 december 2007 20:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg eens per ongeluk 'bukkake' als hij in de buurt is, wedden dat ie zich kapot lacht?
Begin dit jaar gingen we nog eens met collega's eten in het Okura-hotel in A'dam Zuid. Zo'n vet chique restaurant enzo, je kent het wel. Maar goed, dat was dus een Japans restaurant. Zo'n collega naast me vroeg zich af wat hij zou moeten bestellen, want meneer kende al die namen natuurlijk niet.
Terwijl zo'n Japans meissie al bezig was om onze bestelling op te nemen, zei ik even op de sorry-martin-manier; Bukkake!
Die blik van dat meissie sprak boekdelen op dat moment
Sorry martin staat zelfs nog in mijn fotoboek als text ...quote:Op maandag 10 december 2007 20:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg eens per ongeluk 'bukkake' als hij in de buurt is, wedden dat ie zich kapot lacht?
Begin dit jaar gingen we nog eens met collega's eten in het Okura-hotel in A'dam Zuid. Zo'n vet chique restaurant enzo, je kent het wel. Maar goed, dat was dus een Japans restaurant. Zo'n collega naast me vroeg zich af wat hij zou moeten bestellen, want meneer kende al die namen natuurlijk niet.
Terwijl zo'n Japans meissie al bezig was om onze bestelling op te nemen, zei ik even op de sorry-martin-manier; Bukkake!
Die blik van dat meissie sprak boekdelen op dat moment
quote:
Tja, als het niet anders kanquote:Op maandag 10 december 2007 20:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor het zelfde geldt, gaat ze geknield voor je zitten
Gaaaaastquote:Op maandag 10 december 2007 20:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
!
* Dr.Droxz zet een kleverig kopje bukkake voor Lynda neer!
Hij zal wel blij zijn geweest, nietwaar?quote:Op maandag 10 december 2007 20:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry martin staat zelfs nog in mijn fotoboek als text ...
Onder elk mailtje "sorry martin!"![]()
Wat was hij blij toen we bij die kut bank weggingen ..
rara wie werd zijn collega bij die andere kut bank, ik!
sorry martin! moest hij het nog langer aanhoren
quote:Op maandag 10 december 2007 20:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, als het niet anders kan
Maarja, solo-bukkake vinden ze natuurlijk niet vernederend genoeg.
Aan de andere kant voel ik me harder vernederd als ik met nóg 10 andere haar gezicht mocht witten in een restaurant, waar je collega's dan ook nog eens bij zijn
Ziet er wel vet uit zeg! Wanneer komt ie uit?quote:Op maandag 10 december 2007 20:29 schreef WhiteLightning het volgende:
gta iv screens \0/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
G-SUS, beginnen we hier nou ook al te editen ahahahahaquote:
We hebben het over sex, kom jij met gta plaatjes?quote:Op maandag 10 december 2007 20:29 schreef WhiteLightning het volgende:
gta iv screens \0/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg, jij begonquote:Op maandag 10 december 2007 20:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
G-SUS, beginnen we hier nou ook al te editen ahahahaha
Met een heeele ruime fantasie kon dat een na laatste plaatje daar ook wel eens op uitdraaien hoorquote:Op maandag 10 december 2007 20:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We hebben het over sex, kom jij met gta plaatjes?
ok, we stoppen met editwinnenquote:
sorry hoor! anaal of niet ?quote:Op maandag 10 december 2007 20:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We hebben het over sex, kom jij met gta plaatjes?
Hahahahaquote:
bukkake met kogels?quote:Op maandag 10 december 2007 20:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Met een heeele ruime fantasie kon dat een na laatste plaatje daar ook wel eens op uitdraaien hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |