Niet gehoord, klinkt interessantquote:Op woensdag 14 november 2007 20:33 schreef Marc63 het volgende:
Vanmiddag bij Rob de Jelmer Gussinklo-remix gehoord van Dom, Lomp en Famous. Dies best lachen. Vooral omdat ik gewoon kan verstaan wat ie zingt
Paul is volgens mij ook al zo'n fanatieke roker. Rudy rookt volgens mij niet dus dan kom ik toch weer uit bij mijn favo top 3 bestaande uit: Gerard, Michiel en Rudy.quote:En tot slot is het rookverbod dat dit jaar van kracht zal zijn in het Glazen Huis belangrijk. "Dat is een van de minpunten. Je mag niet meer roken in het huis. Dat had ik echt niet volgehouden."
http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1195055004
Ik ook.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:33 schreef Broekie het volgende:
Nounou, dat valt wel mee hoor. 'k ga vanavond gewoon weer naar huis
www.piles.nl/hosting/media/kleinstoerenboer.mp3quote:Op woensdag 14 november 2007 20:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet gehoord, klinkt interessant
Hoop dat ie nog eens langs komt
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:37 schreef Piles het volgende:
[..]
www.piles.nl/hosting/media/kleinstoerenboer.mp3![]()
En ik in het weekend...quote:Op woensdag 14 november 2007 20:48 schreef Marc63 het volgende:
[afbeelding] Ida Corr [afbeelding]
Ik krijg weer zin om op vakantie te gaan [afbeelding]
Jup... Paul had er ook wel bij gemogen. Gerard en Michiel MOETEN van mij erinquote:Op woensdag 14 november 2007 20:34 schreef -Hans- het volgende:
Rookverbod Glazen huis
[..]
Paul is volgens mij ook al zo'n fanatieke roker. Rudy rookt volgens mij niet dus dan kom ik toch weer uit bij mijn favo top 3 bestaande uit: Gerard, Michiel en Rudy.
Absoluut ! Gaat Fok! nog een actie opzetten om Veenstra Veenstra het glazen huis in te krijgen?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:50 schreef Qunix het volgende:
Jup... Paul had er ook wel bij gemogen. Gerard en Michiel MOETEN van mij erin
Stel maar wat voor... Meldt het ook gelijk op de Fok!frontpagequote:Op woensdag 14 november 2007 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut ! Gaat Fok! nog een actie opzetten om Veenstra Veenstra het glazen huis in te krijgen?
Eiffeltowers deden het wel goed.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En ik in de wedstrijd van morgen tegen Amsterdam.hopelijk gaat het beter dan gisteren..
originele naam van het nummer isquote:Op woensdag 14 november 2007 20:48 schreef Qunix het volgende:
De mix "Samimterklaas - Heater (Rudy Mackay remix)". (Download vanaf Michiel Veenstra website)
rechter muisknop > opslaan als
nog ff wachten tot 30 november, hequote:Op woensdag 14 november 2007 20:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Stel maar wat voor... Meldt het ook gelijk op de Fok!frontpage
Is Hugo de badeend of the Samimterklaas?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
originele naam van het nummer is
Samimterklaas ft Badeend & Rudy MacKay - Heater (Met Michiel remix)
Goed bezigquote:Op woensdag 14 november 2007 20:48 schreef Qunix het volgende:
De mix "Samimterklaas - Heater (Rudy Mackay remix)". (Download vanaf Michiel Veenstra website)
rechter muisknop > opslaan als
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup... Paul had er ook wel bij gemogen. Gerard en Michiel MOETEN van mij erin
*Post weggehaald, valt vast niet in goede aarde*quote:Op woensdag 14 november 2007 20:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
nog ff wachten tot 30 november, he
Meende dat Breuls wel mee wil werken nou dan komt het wel goed, denk ik..quote:Op woensdag 14 november 2007 20:52 schreef Qunix het volgende:
Stel maar wat voor... Meldt het ook gelijk op de Fok!frontpage
En eerst wat goeds verzinnen.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
nog ff wachten tot 30 november, he
Breuls..... Naaaaaisquote:Op woensdag 14 november 2007 20:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meende dat Breuls wel mee wil werken nou dan komt het wel goed, denk ik..
Flauwquote:Op woensdag 14 november 2007 20:56 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
*Post weggehaald, valt vast niet in goede aarde*
Ja, mensen houden niet zo van een objectieve mening, ben ik bang.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Flauw
Ik vroeg me net af of er ook een reden voor was
Nee, ik bedoelde of er een reden was voor het verschijnsel wat je noemdequote:Op woensdag 14 november 2007 21:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, mensen houden niet zo van een objectieve mening, ben ik bang.
Een objectieve mening... volgens mij kun je die alleen geven als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, mensen houden niet zo van een objectieve mening, ben ik bang.
Nou gefeliciteerd dan maar hèquote:Op woensdag 14 november 2007 21:04 schreef Marc63 het volgende:Mn request komt er zo weer aan
Trouwens... weer de 2e plaat! I'm back!
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:10 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 gaat
En jongens, wat ik weghaalde is dat ik vond dat het aantal posts in ons topic wel dramatisch laag zijn de laatste tijd.
Vragen kan altijd, maar ik heb zo het idee dat het antwoord al vast staat, en jij dat wel kan radenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:13 schreef Marc63 het volgende:
Man wat ben ik afgepeigerd... Heeft het zin om Mr. Brightside nog een keer aan te vragen dit uur?
Nu ben ik nieuwsgierig...quote:Op woensdag 14 november 2007 21:15 schreef borisz het volgende:
Als michiel mijn plaat draait is het ook goed voor je marc![]()
Wat heb je aangevraagd dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:15 schreef borisz het volgende:
Als michiel mijn plaat draait is het ook goed voor je marc![]()
Juiste conclusie maar 't zal wel aantrekken in de glazen huis periode.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:10 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 gaat
En jongens, wat ik weghaalde is dat ik vond dat het aantal posts in ons topic wel dramatisch laag zijn de laatste tijd.
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:16 schreef -Hans- het volgende:
What else is there... geweldige plaat is dat. [afbeelding]
Trentemollerquote:Op woensdag 14 november 2007 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb net even een aanvraag gedaan.
Royksopp - What Else is There (Trentemoller remix) of het origineel van the Knive.
De laatste is lekker vaag, de eerste is echt een lekker nummer.![]()
Held !quote:Op woensdag 14 november 2007 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb net even een aanvraag gedaan.
Royksopp - What Else is There (Trentemoller remix) of het origineel van the Knive.
De laatste is lekker vaag, de eerste is echt een lekker nummer.![]()
Die kan dan wel weer leuk zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 21:18 schreef Timo20 het volgende:
Hier is ook zo`n ontzettend foute house versie van
Lijkt me wat voor Paul Rabbering![]()
Hmm, inderdaad, die heb ik nog niet gezien vanavond!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:24 schreef Broekie het volgende:
Hier Sirolf, waar blijven de screencaps?
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Held ! [afbeelding]
Toffe plaat dit van LP [afbeelding]
Daar komt een film van uit....quote:Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef Timo20 het volgende:
Zijn The Wombats al langs gekomen in het eerste uur? dat heb ik niet geluisterd [afbeelding]
[afbeelding] Let`s Dance To Joy Division [afbeelding]
Veenstra Veenstra leest u mee?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:26 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Nu moet Michiel ook nog een Held zijn....![]()
![]()
Ahh, was jij dus die Boris?quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veenstra Veenstra leest u mee? [afbeelding]
Floris misschien wel!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Anders.... Broekie Broekie, u misschien![]()
![]()
Weet ikquote:Op woensdag 14 november 2007 21:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar komt een film van uit....
http://www.joydiv.org/these.htm
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Floris misschien wel! [afbeelding]
Anouk - Good godquote:Op woensdag 14 november 2007 21:24 schreef CarOnline het volgende:
Euh wat draaide hij nou voor diegene die van de fiets was gereden?
![]()
![]()
![]()
![]()
(sorry nog)
Ik kwam hem tegen op: http://mftm.blogspot.com/ Dus vandaar dat ik erop kwam. Wanneer is hij dan uitgekomen. Als filmhuis film natuurlijk...quote:Op woensdag 14 november 2007 21:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Weet ik [afbeelding]
Is al uit [afbeelding]
Dan hoop ik dat Ekdom weer Bon "Stupid F***" Jovi mag interviewen als ze in Nederland zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Maricha.... Kan ook....
![]()
Bon Jovi, Die komen toch weer met concerten ofzo. Of zenden ze hele oude reclames uit op tv?![]()
Ik lees wel mee, maar ja, ik ben niet de producer hèquote:Op woensdag 14 november 2007 21:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Anders.... Broekie Broekie, u misschien![]()
![]()
sorry........quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik lees wel mee, maar ja, ik ben niet de producer hè [afbeelding]
Nee.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niet![]()
Dan heb ik de fax verkeerd gelezen dan.....![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee.
Hoewel er wel al vaker, zelfs meerdere keren hier in de 3FM studio, geroepen is dat ik producer zou moeten worden, ben ik dat niet [afbeelding].
Maar, we willen wel kijken wat we voor je kunnen doen hoor. Ik beloof alleen niets [afbeelding]
ja jij welquote:Op woensdag 14 november 2007 21:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hehe... ik heb echt mazzel gehad. Ik hoefde mijn deelname niet van de pen af te laten hangen
gelukkig maar dan!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:41 schreef borisz het volgende:
de popquiz ging me vandaag niet goed af. Alleen de prince vragan zou ik goed hebben![]()
Zeiden ze dat allemaal met een volle mond met vlaai?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee.
Hoewel er wel al vaker, zelfs meerdere keren hier in de 3FM studio (vandaag zelfs nog), geroepen is dat ik producer zou moeten worden, ben ik dat niet
.
Zoietsquote:Op woensdag 14 november 2007 21:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zeiden ze dat allemaal met een volle mond met vlaai?
'k ben bang dat het niet meer gaat passen, Michiel is nu al enorm aan het puzzelen.. Volgende keer beterquote:
http://3voor12.vpro.nlquote:Op woensdag 14 november 2007 21:52 schreef Marc63 het volgende:
Ik stond vandaag in de tram en ik besefte nog iets heel moois aan de herfst. Het lijkt wel hét jaargetijde bij uitstek om vrouwen met laarzen tegen te komen.
En ik baal dat ik geen digitale tv heb
Hadden jullie de PLN niet stiekem ff naar het begin kunnen verplaatsen?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:54 schreef Broekie het volgende:
En jawel, de tijd is weer gekomen om te gaan. Mede namens Floris en ongetwijfeld ook Maricha en Michiel, nog een prettige avond verder en tot morgen!
Maar tot die tijd, nee, geen spannend muziekje, maar nog even de rest van MetMichiel met natuurlijk straks nog de Pre Late Night!
Tot morgen
Tot maandagquote:Op woensdag 14 november 2007 21:55 schreef Maricha het volgende:
tot morgen!
zeg....zij nemen ons werk niet over hierquote:Op woensdag 14 november 2007 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hadden jullie de PLN niet stiekem ff naar het begin kunnen verplaatsen?
Ik zei ook stiekemquote:Op woensdag 14 november 2007 21:57 schreef Maricha het volgende:
[..]
zeg....zij nemen ons werk niet over hier![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:43 schreef -Hans- het volgende:
Fragment: Domien Verschuuren, dit is niet DJ Sandstorm die nu hangt!
Heh, ik ben alweer een kwartier thuisquote:Op woensdag 14 november 2007 23:14 schreef Sirolf het volgende:
Station Schiphol, bijna thuis!
Was me wel opgevallen hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 23:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heh, ik ben alweer een kwartier thuis![]()
.
Oh trouwens, doe ik expres géén rood shirt aan vandaag, valt het niemand op.
Net na 22 uur de studio uit, 22.10 op het station, waar om 22.31 de trein binnen- en bijna meteen weer weg reed (althans, nadat ik was ingestapt natuurlijkquote:Op donderdag 15 november 2007 00:52 schreef Marc63 het volgende:
Hoe laat was je dit keer vanuit Hilversum vertrokken?
* Sirolf trekt Marc63 snel terug naar 3FMquote:Op donderdag 15 november 2007 01:03 schreef Marc63 het volgende:
Eigenlijk moet ik nu ook 538 aanzetten.
Och, dat krijgen we snel genoeg te horen denk ik.quote:Op donderdag 15 november 2007 01:07 schreef Marc63 het volgende:
Ik zei OOK. Voor het geval ze weer van plan zijn om Domien lastig te vallen.
* Sirolf ziet Domien al 'Ananas! Ananas! Ananas! Ananas!' roepen.quote:Op donderdag 15 november 2007 01:16 schreef Marc63 het volgende:
Als je niet naar Parijs gaat, kun je nog altijd keiharde sex hebben met Rianne
Is er nog iets over gezegd? Hope not...quote:Op donderdag 15 november 2007 01:16 schreef Marc63 het volgende:
Als je niet naar Parijs gaat, kun je nog altijd keiharde sex hebben met Rianne
Jouw ballen in een frituurpan kwam nog wel aan de orde...quote:Op donderdag 15 november 2007 02:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Is er nog iets over gezegd? Hope not...
Wehehe. Zometeen eerst naar de garage en dan naar de zaak (net als gisteren)quote:Op donderdag 15 november 2007 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh Cos...je weekje vrij is alweer bijna voorbij
Leedvermaak blijft leuk, sorry
Ik ga 'm zo uitvoerig inspecterenquote:Op donderdag 15 november 2007 10:02 schreef SilentChaos het volgende:
Is je BMW weer mooi trouwens? Gewoon nieuwe bumper waarschijnlijk?
Gerard rookt volgens mij ook nog steeds? Dan is dat gelijk een mooie start voor een (zoveelste) stopactiequote:Op woensdag 14 november 2007 20:34 schreef -Hans- het volgende:
Rookverbod Glazen huis
[..]
Paul is volgens mij ook al zo'n fanatieke roker. Rudy rookt volgens mij niet dus dan kom ik toch weer uit bij mijn favo top 3 bestaande uit: Gerard, Michiel en Rudy.
Absoluut ! *dit* was na afloop van de wedstrijd wel een absoluut minpunt. Jammer!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:51 schreef Marc63 het volgende:
Was je gisteren bij de wedstrijd van de Capitals en Galatasaray, Hans?
Aha, dat had ik even gemist, goed zoquote:
Ha, weer gezellig met excel bezig?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
Mij doet't eerlijkgezegd ook weinig...
Sorry, was ff weer druk met samples makenNu is't weer tijd om in 1 browser fok! open te hebben en in een ander venster Excel (jaja daar gaan we weer
)
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
* SilentChaos is een echte nerd![]()
Echte nerds programmeren in Assembly (directe CPU-taal) hoor (nee, ik doe dat nietquote:Op donderdag 15 november 2007 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
Altijd lekker, allrisk verzekerd zijn
Ik krijg 60 euro van de pauper die achterop mij reedBeter dan niks, zeker aangezien ik eigenlijk niet echt zichbare schade had...
Had geen zin in verzekeringsgezeik, vindt't al mooi genoeg dat'ie uberhaupt opbelde en erg behulpzaam was...Totdat je over geld gaat praten natuurlijk
Wel kut zoiets, maar opzich te verwachten, want je schade was ook niet gering
M'n excel werkt nu wel goed en doet wat ik wilDat betekent dat ik kan gaan programmeren
* SilentChaos is een echte nerd![]()
Jemig. En dat allemaal voor een kaartquote:Op donderdag 15 november 2007 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
Ik programmeer de microcontrollers in die kaarten die die geluiden afspelen in assambly
En dan nog in een taal met veel minder instructies dan de gemiddelde microcontroller
Dus ik ben een echte nerd![]()
Alhoewel ik buiten m'n werk niet echt aan die eisen voldoe (ik heb zowaar een sociaal leven)
Excel gebruiken we om lichtpatronen weer te geven en die vervolgens om te zetten naar programmacode, gaat allemaal automatisch (excel sheet maakt code aan aan de hand van het patroon die ik in mijn programma kan implementeren...). Leuk systeem, gemaakt door mijn collega toen ik hier nog niet was
Vergeet die nare The Fray nietquote:Op donderdag 15 november 2007 17:43 schreef -Hans- het volgende:
Die shut your eyes hoor ik de laatste tijd ook steeds vaker. Overigens vind ik die plaat minder erg dan de nieuwe schoenen van Paulo nog wat. Volgens mij is dat de meest gedraaide plaat op 3FM van dit jaar.
Paolo Nutini?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:43 schreef -Hans- het volgende:
Die shut your eyes hoor ik de laatste tijd ook steeds vaker. Overigens vind ik die plaat minder erg dan de nieuwe schoenen van Paulo nog wat. Volgens mij is dat de meest gedraaide plaat op 3FM van dit jaar.
Hij leek er wel opquote:Op donderdag 15 november 2007 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm.... nee!
En ook ik zit gewoon thuis, het moet geen gewoonte worden!
Nee hoor!quote:Op donderdag 15 november 2007 19:25 schreef Timo20 het volgende:
Ben ik nou echt de enige die vrolijk wordt van deze plaat?![]()
Donna's Smaakmaker zegt vaak niks over de kwaliteit van de plaat.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:30 schreef Sirolf het volgende:
Best grappig trouwens, deze week zijn zowel de 538 Alarmschijf, 3FM Megahit als Donna Smaakmaker dat nieuwe nummer van Timbaland.
Ohja, en de MTV Must C is Colbie Caillat - Bubbly
Ik kijk alleen weinig MTV...![]()
538 alarmschijf ook niet!quote:Op donderdag 15 november 2007 19:32 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Donna's Smaakmaker zegt vaak niks over de kwaliteit van de plaat.
mwah. Maar ik heb geen zin om die opmerking te makenquote:Op donderdag 15 november 2007 19:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
538 alarmschijf ook niet!
Maaar ik vond het wel toevallig dat het deze week allemaal dezelfde plaat is, puur toeval.
Michiel heeft maar één jingle die achteruit beter is dan vooruit.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik moet zeggen: ze gaan er niet op achteruit!
neeeeeee, niet weer vlaai.......quote:Op donderdag 15 november 2007 19:49 schreef Sirolf het volgende:
Broekie, ze zitten in de studio te wachten op de vlaai van vandaag!
[ link | afbeelding ]
Dan maar een kerstkransje?quote:Op donderdag 15 november 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
neeeeeee, niet weer vlaai.......
liever niets......quote:Op donderdag 15 november 2007 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan maar een kerstkransje?
Of toch maar een paasei?
Kwam de zak pepernoten van rechts?quote:Op donderdag 15 november 2007 19:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tis maar goed dat ik zaterdag niet mee ga. Ik heb vandaag een ongeluk gehad. Met een zak pepernoten
Waar hij vandaan komt weet ik niet, Maar waar hij nu is wel...quote:Op donderdag 15 november 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwam de zak pepernoten van rechts?
* Sirolf ziet WebHawkjuh die Holle Bolle Gijs nadoet: 'Pepernoot hier! Pepernoot hier! Dank u wel!'quote:Op donderdag 15 november 2007 19:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waar hij vandaan komt weet ik niet, Maar waar hij nu is wel...
En tegen ons maar zeggen dat ze niets hoeft te etenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:13 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
zit duidelijk even niet te FOKken
Ze zat anderen te vergassen met die verschrikkelijke rooklucht. te paffen.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En tegen ons maar zeggen dat ze niets hoeft te eten
Ohquote:Op donderdag 15 november 2007 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ze zat anderen te vergassen met die luuuuuuuucht. te paffen.
En waar is d e rest trouwens?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:13 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
zit duidelijk even niet te FOKken
Staat Marc niet vooraan met z'n vlaggetje bij de Kaiser Chiefs?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En waar is d e rest trouwens?
Michiel? Maricha? Marc? Borisz? Broekie? Pilate? Litton_Lane?
Ik ben er, heb alleen niets te vertellenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En waar is d e rest trouwens?
Michiel? Maricha? Marc? Borisz? Broekie? Pilate? Litton_Lane?
I like it.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:20 schreef Sirolf het volgende:
En daar zijn Plork en de Aannemers weer op de achtergrond.
Michieltjeeeeee! Slecht nieuws, mn moeder vindt Gerard knapper dan jouwquote:Op donderdag 15 november 2007 20:26 schreef MichielV het volgende:
Ben ik hoor! Hallo!
Ja, waar is PR eigenlijk heen?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf/Da Floris wacht tot purplerose weer een reactie á la "Hugo!" plaatst.
waar blijft ze! Hugo is helaas alweer weg.....quote:Op donderdag 15 november 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf wacht tot purplerose weer een reactie á la "Hugo!" plaatst.
Gemistquote:Op donderdag 15 november 2007 19:22 schreef Sirolf het volgende:
What's that coming over the zee, is it a stoomboot? Is it a stoomboot?
Misschien is ze wel weer aan de fitness..quote:Op donderdag 15 november 2007 20:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
waar blijft ze! Hugo is helaas alweer weg.....
Opletten Feivel! Die zit sinds het begin van deze week om 21.55 uur.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:46 schreef Feivel1 het volgende:
Michiel/Maricha: Is er geen pre-late night show meer?
Vriend, dan heb ik mn PC allang uit.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Opletten Feivel! Die zit sinds het begin van deze week om 21.55 uur.
'k weet niet wie het wel was, maar ik in ieder geval niet. En zeg nou zelf, ik ben er de afgelopen weken toch ook alweer vaak genoeg geweest toch?quote:
Alweer? 'k heb hem in ieder geval vanmorgen ook al én bij Giel én bij Gerard voorbij horen komen. De rest van de dag heb ik weinig radio gehoord...quote:Op donderdag 15 november 2007 19:23 schreef Sirolf het volgende:
Jaaaaaa....! Daar is 'ie weer! Samimterklaas!
Vanaf heden alleen nog maar vlaaien bij speciale gelegenheden. Zoveel jarig bestaan van programma, zoveel jarig betrokkenheid van de producer, verjaardagen, verzin het maarquote:Op donderdag 15 november 2007 19:49 schreef Sirolf het volgende:
Broekie, ze zitten in de studio te wachten op de vlaai van vandaag!
[ link | afbeelding ]
Hmm?quote:
Ja, FOK!ken en radio luisteren.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
Crap. Ik verveel me!
Iemand iets leuks te doen?
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:54 schreef Feivel1 het volgende:
Mail! SMS! Telefoon!
Maricha heeft gelukkig nog geen "HAAIFS!" ingesproken.
Naar MetMichiel luisteren? Duh!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
Crap. Ik verveel me!
Iemand iets leuks te doen?
Dat doe ik alquote:
Pak dan een sinterklaasliedje en verwerk daar Heater van Samim in (dus andersomquote:Op donderdag 15 november 2007 20:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat doe ik alMaar heb nu dus nog 90% van de tijd niks te doen
DIE LUCHT!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
Heerlijk! Cupasoup over mn toetsenbord
In samim zit geen tekst... Of je moet Sinterklaasje - GERARDGERARDGERARDGERARDGERARDGERARDGERARDGERARDGERARDGERARDGERARDquote:Op donderdag 15 november 2007 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pak dan een sinterklaasliedje en verwerk daar Heater van Samim in (dus andersom).
Nu heb je tenminste wat te doenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
Heerlijk! Cupasoup over mn toetsenbord
Ja, volgens sommigen is het een complot. Ze zeiden laatst al tegen me: Die opmerking, daar zit een luchtje aanquote:Op donderdag 15 november 2007 21:05 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Is in middels ook een beetje mijn gewoonte geworden omdat te roepen![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nu heb je tenminste wat te doen
Dat was toch al bekend?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:11 schreef ChatGirl het volgende:
Heb je tijd te veel WH?
Vanilla Sky (= cover)quote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Van wie is deze geweldige Umbrella cover? (of origineel?)
ben je blij? (Stomme vraag...;))quote:
Haha, bedankt Maricha en Michielquote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
ben je blij? (Stomme vraag...;))
't is inderdaad erg stil hier. Sowieso de laatste twee weken wel vaker.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:38 schreef Sirolf het volgende:
't Is hier opvallend stil atm, staat iedereen soms bij de Kaiser Chiefs?
Druk druk druk (met niks)quote:Op donderdag 15 november 2007 21:38 schreef Sirolf het volgende:
't Is hier opvallend stil atm, staat iedereen soms bij de Kaiser Chiefs?
Trustequote:Op donderdag 15 november 2007 21:39 schreef ChatGirl het volgende:
Toepasselijke plaat voor mij. Ik ga pitten. Morgen weer vroeg dag.
Tnx!quote:
Hallo Pantalonnetjequote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:54 schreef Broekie het volgende:Maricha, prettig weekend!
Michiel, tot morgen!
In Scheveningen komt 'ie a.s. zaterdag trouwens al om 11 uur binnen... Rrrrrrraarrrrrrr...!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:58 schreef Broekie het volgende:
Oh, dus dáárom kan Michiel niet zelf naar de intocht van Sinterklaas in Kampen, hij zit dan bij de intocht bij Christine le Duc...
en in Haarlem en Amsterdam komt hij ook aan, hoe kan dat nou ?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In Scheveningen komt 'ie a.s. zaterdag trouwens al om 11 uur binnen... Rrrrrrraarrrrrrr...!
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:30 schreef borisz het volgende:
[..]
en in Haarlem en Amsterdam komt hij ook aan, hoe kan dat nou ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |