Michiel heeft maar één jingle die achteruit beter is dan vooruit.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik moet zeggen: ze gaan er niet op achteruit!
neeeeeee, niet weer vlaai.......quote:Op donderdag 15 november 2007 19:49 schreef Sirolf het volgende:
Broekie, ze zitten in de studio te wachten op de vlaai van vandaag!
[ link | afbeelding ]
Dan maar een kerstkransje?quote:Op donderdag 15 november 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
neeeeeee, niet weer vlaai.......
liever niets......quote:Op donderdag 15 november 2007 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan maar een kerstkransje?
Of toch maar een paasei?
Kwam de zak pepernoten van rechts?quote:Op donderdag 15 november 2007 19:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tis maar goed dat ik zaterdag niet mee ga. Ik heb vandaag een ongeluk gehad. Met een zak pepernoten
Waar hij vandaan komt weet ik niet, Maar waar hij nu is wel...quote:Op donderdag 15 november 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwam de zak pepernoten van rechts?
* Sirolf ziet WebHawkjuh die Holle Bolle Gijs nadoet: 'Pepernoot hier! Pepernoot hier! Dank u wel!'quote:Op donderdag 15 november 2007 19:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waar hij vandaan komt weet ik niet, Maar waar hij nu is wel...
En tegen ons maar zeggen dat ze niets hoeft te etenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:13 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
zit duidelijk even niet te FOKken
Ze zat anderen te vergassen met die verschrikkelijke rooklucht. te paffen.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En tegen ons maar zeggen dat ze niets hoeft te eten
Ohquote:Op donderdag 15 november 2007 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ze zat anderen te vergassen met die luuuuuuuucht. te paffen.
En waar is d e rest trouwens?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:13 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
zit duidelijk even niet te FOKken
Staat Marc niet vooraan met z'n vlaggetje bij de Kaiser Chiefs?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En waar is d e rest trouwens?
Michiel? Maricha? Marc? Borisz? Broekie? Pilate? Litton_Lane?
Ik ben er, heb alleen niets te vertellenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En waar is d e rest trouwens?
Michiel? Maricha? Marc? Borisz? Broekie? Pilate? Litton_Lane?
I like it.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:20 schreef Sirolf het volgende:
En daar zijn Plork en de Aannemers weer op de achtergrond.
Michieltjeeeeee! Slecht nieuws, mn moeder vindt Gerard knapper dan jouwquote:Op donderdag 15 november 2007 20:26 schreef MichielV het volgende:
Ben ik hoor! Hallo!
Ja, waar is PR eigenlijk heen?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf/Da Floris wacht tot purplerose weer een reactie á la "Hugo!" plaatst.
waar blijft ze! Hugo is helaas alweer weg.....quote:Op donderdag 15 november 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf wacht tot purplerose weer een reactie á la "Hugo!" plaatst.
Gemistquote:Op donderdag 15 november 2007 19:22 schreef Sirolf het volgende:
What's that coming over the zee, is it a stoomboot? Is it a stoomboot?
Misschien is ze wel weer aan de fitness..quote:Op donderdag 15 november 2007 20:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
waar blijft ze! Hugo is helaas alweer weg.....
Opletten Feivel! Die zit sinds het begin van deze week om 21.55 uur.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:46 schreef Feivel1 het volgende:
Michiel/Maricha: Is er geen pre-late night show meer?
Vriend, dan heb ik mn PC allang uit.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Opletten Feivel! Die zit sinds het begin van deze week om 21.55 uur.
'k weet niet wie het wel was, maar ik in ieder geval niet. En zeg nou zelf, ik ben er de afgelopen weken toch ook alweer vaak genoeg geweest toch?quote:
Alweer? 'k heb hem in ieder geval vanmorgen ook al én bij Giel én bij Gerard voorbij horen komen. De rest van de dag heb ik weinig radio gehoord...quote:Op donderdag 15 november 2007 19:23 schreef Sirolf het volgende:
Jaaaaaa....! Daar is 'ie weer! Samimterklaas!
Vanaf heden alleen nog maar vlaaien bij speciale gelegenheden. Zoveel jarig bestaan van programma, zoveel jarig betrokkenheid van de producer, verjaardagen, verzin het maarquote:Op donderdag 15 november 2007 19:49 schreef Sirolf het volgende:
Broekie, ze zitten in de studio te wachten op de vlaai van vandaag!
[ link | afbeelding ]
Hmm?quote:
Ja, FOK!ken en radio luisteren.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
Crap. Ik verveel me!
Iemand iets leuks te doen?
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:54 schreef Feivel1 het volgende:
Mail! SMS! Telefoon!
Maricha heeft gelukkig nog geen "HAAIFS!" ingesproken.
Naar MetMichiel luisteren? Duh!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
Crap. Ik verveel me!
Iemand iets leuks te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |