Niet gehoord, klinkt interessantquote:Op woensdag 14 november 2007 20:33 schreef Marc63 het volgende:
Vanmiddag bij Rob de Jelmer Gussinklo-remix gehoord van Dom, Lomp en Famous. Dies best lachen. Vooral omdat ik gewoon kan verstaan wat ie zingt
Paul is volgens mij ook al zo'n fanatieke roker. Rudy rookt volgens mij niet dus dan kom ik toch weer uit bij mijn favo top 3 bestaande uit: Gerard, Michiel en Rudy.quote:En tot slot is het rookverbod dat dit jaar van kracht zal zijn in het Glazen Huis belangrijk. "Dat is een van de minpunten. Je mag niet meer roken in het huis. Dat had ik echt niet volgehouden."
http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1195055004
Ik ook.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:33 schreef Broekie het volgende:
Nounou, dat valt wel mee hoor. 'k ga vanavond gewoon weer naar huis
www.piles.nl/hosting/media/kleinstoerenboer.mp3quote:Op woensdag 14 november 2007 20:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet gehoord, klinkt interessant
Hoop dat ie nog eens langs komt
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:37 schreef Piles het volgende:
[..]
www.piles.nl/hosting/media/kleinstoerenboer.mp3![]()
En ik in het weekend...quote:Op woensdag 14 november 2007 20:48 schreef Marc63 het volgende:
[afbeelding] Ida Corr [afbeelding]
Ik krijg weer zin om op vakantie te gaan [afbeelding]
Jup... Paul had er ook wel bij gemogen. Gerard en Michiel MOETEN van mij erinquote:Op woensdag 14 november 2007 20:34 schreef -Hans- het volgende:
Rookverbod Glazen huis
[..]
Paul is volgens mij ook al zo'n fanatieke roker. Rudy rookt volgens mij niet dus dan kom ik toch weer uit bij mijn favo top 3 bestaande uit: Gerard, Michiel en Rudy.
Absoluut ! Gaat Fok! nog een actie opzetten om Veenstra Veenstra het glazen huis in te krijgen?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:50 schreef Qunix het volgende:
Jup... Paul had er ook wel bij gemogen. Gerard en Michiel MOETEN van mij erin
Stel maar wat voor... Meldt het ook gelijk op de Fok!frontpagequote:Op woensdag 14 november 2007 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut ! Gaat Fok! nog een actie opzetten om Veenstra Veenstra het glazen huis in te krijgen?
Eiffeltowers deden het wel goed.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En ik in de wedstrijd van morgen tegen Amsterdam.hopelijk gaat het beter dan gisteren..
originele naam van het nummer isquote:Op woensdag 14 november 2007 20:48 schreef Qunix het volgende:
De mix "Samimterklaas - Heater (Rudy Mackay remix)". (Download vanaf Michiel Veenstra website)
rechter muisknop > opslaan als
nog ff wachten tot 30 november, hequote:Op woensdag 14 november 2007 20:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Stel maar wat voor... Meldt het ook gelijk op de Fok!frontpage
Is Hugo de badeend of the Samimterklaas?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
originele naam van het nummer is
Samimterklaas ft Badeend & Rudy MacKay - Heater (Met Michiel remix)
Goed bezigquote:Op woensdag 14 november 2007 20:48 schreef Qunix het volgende:
De mix "Samimterklaas - Heater (Rudy Mackay remix)". (Download vanaf Michiel Veenstra website)
rechter muisknop > opslaan als
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup... Paul had er ook wel bij gemogen. Gerard en Michiel MOETEN van mij erin
*Post weggehaald, valt vast niet in goede aarde*quote:Op woensdag 14 november 2007 20:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
nog ff wachten tot 30 november, he
Meende dat Breuls wel mee wil werken nou dan komt het wel goed, denk ik..quote:Op woensdag 14 november 2007 20:52 schreef Qunix het volgende:
Stel maar wat voor... Meldt het ook gelijk op de Fok!frontpage
En eerst wat goeds verzinnen.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
nog ff wachten tot 30 november, he
Breuls..... Naaaaaisquote:Op woensdag 14 november 2007 20:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meende dat Breuls wel mee wil werken nou dan komt het wel goed, denk ik..
Flauwquote:Op woensdag 14 november 2007 20:56 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
*Post weggehaald, valt vast niet in goede aarde*
Ja, mensen houden niet zo van een objectieve mening, ben ik bang.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Flauw
Ik vroeg me net af of er ook een reden voor was
Nee, ik bedoelde of er een reden was voor het verschijnsel wat je noemdequote:Op woensdag 14 november 2007 21:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, mensen houden niet zo van een objectieve mening, ben ik bang.
Een objectieve mening... volgens mij kun je die alleen geven als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, mensen houden niet zo van een objectieve mening, ben ik bang.
Nou gefeliciteerd dan maar hèquote:Op woensdag 14 november 2007 21:04 schreef Marc63 het volgende:Mn request komt er zo weer aan
Trouwens... weer de 2e plaat! I'm back!
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:10 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 gaat
En jongens, wat ik weghaalde is dat ik vond dat het aantal posts in ons topic wel dramatisch laag zijn de laatste tijd.
Vragen kan altijd, maar ik heb zo het idee dat het antwoord al vast staat, en jij dat wel kan radenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:13 schreef Marc63 het volgende:
Man wat ben ik afgepeigerd... Heeft het zin om Mr. Brightside nog een keer aan te vragen dit uur?
Nu ben ik nieuwsgierig...quote:Op woensdag 14 november 2007 21:15 schreef borisz het volgende:
Als michiel mijn plaat draait is het ook goed voor je marc![]()
Wat heb je aangevraagd dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:15 schreef borisz het volgende:
Als michiel mijn plaat draait is het ook goed voor je marc![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |