Wat heb je aangevraagd dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:15 schreef borisz het volgende:
Als michiel mijn plaat draait is het ook goed voor je marc![]()
Juiste conclusie maar 't zal wel aantrekken in de glazen huis periode.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:10 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 gaat
En jongens, wat ik weghaalde is dat ik vond dat het aantal posts in ons topic wel dramatisch laag zijn de laatste tijd.
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:16 schreef -Hans- het volgende:
What else is there... geweldige plaat is dat. [afbeelding]
Trentemollerquote:Op woensdag 14 november 2007 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb net even een aanvraag gedaan.
Royksopp - What Else is There (Trentemoller remix) of het origineel van the Knive.
De laatste is lekker vaag, de eerste is echt een lekker nummer.![]()
Held !quote:Op woensdag 14 november 2007 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb net even een aanvraag gedaan.
Royksopp - What Else is There (Trentemoller remix) of het origineel van the Knive.
De laatste is lekker vaag, de eerste is echt een lekker nummer.![]()
Die kan dan wel weer leuk zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 21:18 schreef Timo20 het volgende:
Hier is ook zo`n ontzettend foute house versie van
Lijkt me wat voor Paul Rabbering![]()
Hmm, inderdaad, die heb ik nog niet gezien vanavond!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:24 schreef Broekie het volgende:
Hier Sirolf, waar blijven de screencaps?
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Held ! [afbeelding]
Toffe plaat dit van LP [afbeelding]
Daar komt een film van uit....quote:Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef Timo20 het volgende:
Zijn The Wombats al langs gekomen in het eerste uur? dat heb ik niet geluisterd [afbeelding]
[afbeelding] Let`s Dance To Joy Division [afbeelding]
Veenstra Veenstra leest u mee?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:26 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Nu moet Michiel ook nog een Held zijn....![]()
![]()
Ahh, was jij dus die Boris?quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veenstra Veenstra leest u mee? [afbeelding]
Floris misschien wel!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Anders.... Broekie Broekie, u misschien![]()
![]()
Weet ikquote:Op woensdag 14 november 2007 21:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar komt een film van uit....
http://www.joydiv.org/these.htm
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Floris misschien wel! [afbeelding]
Anouk - Good godquote:Op woensdag 14 november 2007 21:24 schreef CarOnline het volgende:
Euh wat draaide hij nou voor diegene die van de fiets was gereden?
![]()
![]()
![]()
![]()
(sorry nog)
Ik kwam hem tegen op: http://mftm.blogspot.com/ Dus vandaar dat ik erop kwam. Wanneer is hij dan uitgekomen. Als filmhuis film natuurlijk...quote:Op woensdag 14 november 2007 21:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Weet ik [afbeelding]
Is al uit [afbeelding]
Dan hoop ik dat Ekdom weer Bon "Stupid F***" Jovi mag interviewen als ze in Nederland zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Maricha.... Kan ook....
![]()
Bon Jovi, Die komen toch weer met concerten ofzo. Of zenden ze hele oude reclames uit op tv?![]()
Ik lees wel mee, maar ja, ik ben niet de producer hèquote:Op woensdag 14 november 2007 21:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Anders.... Broekie Broekie, u misschien![]()
![]()
sorry........quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik lees wel mee, maar ja, ik ben niet de producer hè [afbeelding]
Nee.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niet![]()
Dan heb ik de fax verkeerd gelezen dan.....![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee.
Hoewel er wel al vaker, zelfs meerdere keren hier in de 3FM studio, geroepen is dat ik producer zou moeten worden, ben ik dat niet [afbeelding].
Maar, we willen wel kijken wat we voor je kunnen doen hoor. Ik beloof alleen niets [afbeelding]
ja jij welquote:Op woensdag 14 november 2007 21:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hehe... ik heb echt mazzel gehad. Ik hoefde mijn deelname niet van de pen af te laten hangen
gelukkig maar dan!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:41 schreef borisz het volgende:
de popquiz ging me vandaag niet goed af. Alleen de prince vragan zou ik goed hebben![]()
Zeiden ze dat allemaal met een volle mond met vlaai?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee.
Hoewel er wel al vaker, zelfs meerdere keren hier in de 3FM studio (vandaag zelfs nog), geroepen is dat ik producer zou moeten worden, ben ik dat niet
.
Zoietsquote:Op woensdag 14 november 2007 21:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zeiden ze dat allemaal met een volle mond met vlaai?
'k ben bang dat het niet meer gaat passen, Michiel is nu al enorm aan het puzzelen.. Volgende keer beterquote:
http://3voor12.vpro.nlquote:Op woensdag 14 november 2007 21:52 schreef Marc63 het volgende:
Ik stond vandaag in de tram en ik besefte nog iets heel moois aan de herfst. Het lijkt wel hét jaargetijde bij uitstek om vrouwen met laarzen tegen te komen.
En ik baal dat ik geen digitale tv heb
Hadden jullie de PLN niet stiekem ff naar het begin kunnen verplaatsen?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:54 schreef Broekie het volgende:
En jawel, de tijd is weer gekomen om te gaan. Mede namens Floris en ongetwijfeld ook Maricha en Michiel, nog een prettige avond verder en tot morgen!
Maar tot die tijd, nee, geen spannend muziekje, maar nog even de rest van MetMichiel met natuurlijk straks nog de Pre Late Night!
Tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |