Pak dan een sinterklaasliedje en verwerk daar Heater van Samim in (dus andersomquote:Op donderdag 15 november 2007 20:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat doe ik alMaar heb nu dus nog 90% van de tijd niks te doen
DIE LUCHT!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
Heerlijk! Cupasoup over mn toetsenbord
In samim zit geen tekst... Of je moet Sinterklaasje - GERARDGERARDGERARDGERARDGERARDGERARDGERARDGERARDGERARDGERARDGERARDquote:Op donderdag 15 november 2007 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pak dan een sinterklaasliedje en verwerk daar Heater van Samim in (dus andersom).
Nu heb je tenminste wat te doenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
Heerlijk! Cupasoup over mn toetsenbord
Ja, volgens sommigen is het een complot. Ze zeiden laatst al tegen me: Die opmerking, daar zit een luchtje aanquote:Op donderdag 15 november 2007 21:05 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Is in middels ook een beetje mijn gewoonte geworden omdat te roepen![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nu heb je tenminste wat te doen
Dat was toch al bekend?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:11 schreef ChatGirl het volgende:
Heb je tijd te veel WH?
Vanilla Sky (= cover)quote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Van wie is deze geweldige Umbrella cover? (of origineel?)
ben je blij? (Stomme vraag...;))quote:
Haha, bedankt Maricha en Michielquote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
ben je blij? (Stomme vraag...;))
't is inderdaad erg stil hier. Sowieso de laatste twee weken wel vaker.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:38 schreef Sirolf het volgende:
't Is hier opvallend stil atm, staat iedereen soms bij de Kaiser Chiefs?
Druk druk druk (met niks)quote:Op donderdag 15 november 2007 21:38 schreef Sirolf het volgende:
't Is hier opvallend stil atm, staat iedereen soms bij de Kaiser Chiefs?
Trustequote:Op donderdag 15 november 2007 21:39 schreef ChatGirl het volgende:
Toepasselijke plaat voor mij. Ik ga pitten. Morgen weer vroeg dag.
Tnx!quote:
Hallo Pantalonnetjequote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:54 schreef Broekie het volgende:Maricha, prettig weekend!
Michiel, tot morgen!
In Scheveningen komt 'ie a.s. zaterdag trouwens al om 11 uur binnen... Rrrrrrraarrrrrrr...!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:58 schreef Broekie het volgende:
Oh, dus dáárom kan Michiel niet zelf naar de intocht van Sinterklaas in Kampen, hij zit dan bij de intocht bij Christine le Duc...
en in Haarlem en Amsterdam komt hij ook aan, hoe kan dat nou ?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In Scheveningen komt 'ie a.s. zaterdag trouwens al om 11 uur binnen... Rrrrrrraarrrrrrr...!
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:30 schreef borisz het volgende:
[..]
en in Haarlem en Amsterdam komt hij ook aan, hoe kan dat nou ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |