quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Pas 5 minuten na het niet verschijnen van een nieuw topic bedacht ik (nou oke Tinuzzz_talpa) dat ik 'm zelf moest maken
Mag je blij zijn dat ik het niet gedaan heb omdat ik dacht dat je ruzie had met het Forum en er daarom wat langer over deedquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Pas 5 minuten na het niet verschijnen van een nieuw topic bedacht ik (nou oke Tinuzzz_talpa) dat ik 'm zelf moest maken
Wat had je voor TT dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:09 schreef Piles het volgende:
Je bent net op tijd, ik dacht: dan maak ik er maar 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wat had je voor TT dan.[3FM #301] Topic vol met stickersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wat had je voor TT dan.Ik dacht aan iets als "Zeg NEE tegen Pepernoten."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
Yep, na 300 reacties gaat het topic automagisch op slot.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik had in mn hoofd dat de persoon die het topic sloot (lees: het slotje plaatst) moest openen. Maar dat slotje komt automagisch na de 300e post?
Jaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik had in mn hoofd dat de persoon die het topic sloot (lees: het slotje plaatst) moest openen. Maar dat slotje komt automagisch na de 300e post?
Ik dacht altijd al, wat zijn die modjes snel!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Yep, na 300 reacties gaat het topic automagisch op slot.
Je hebt het zelf al ondervonden...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Das mooi. Heb ik 2 eenden en 2 sleutelhangers. Moet ik alleen de sleutelhanger een keer uit een studioraamgooien. Ik houd van symmetrie!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Webhawkjuh wint een sleutelhanger!
Welkom terugquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:15 schreef Feivel1 het volgende:
HOERA! Mn toetsenbord heeft ingezien dat ik wat te willen heb, en hij niet..
Als je 'm niet wilt, ik hou dme aanbevolen!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Das mooi. Heb ik 2 eenden en 2 sleutelhangers. Moet ik alleen de sleutelhanger een keer uit een studioraamgooien. Ik houd van symmetrie!
IkkewilIkkewilIkkewil! Weet je hoe vet die sleutelhangers zijn! (Daarnaast kan ik er dan 1 inlijsten, en 1 ook echt aan mn sleutelbos hangen)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Als je 'm niet wilt, ik hou dme aanbevolen!![]()
Vandaar dat Michiel morgenavond vrij heeft genomen zekerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:19 schreef Maricha het volgende:
Nog even over de stickers: iedereen die voor gisteren 16.00 gemaild heeft, moet ze morgen krijgen. Die zijn gisteren in een enveloppe gegaan en vandaag door de postkamer opgehaald! Nog even geduld..... (de andere >1500 mensen moet nog even iets langer wachten.....daar zijn we sinds gisterenavond druk mee bezig)
VIJFTIENHONDERD?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:19 schreef Maricha het volgende:
Nog even over de stickers: iedereen die voor gisteren 16.00 gemaild heeft, moet ze morgen krijgen. Die zijn gisteren in een enveloppe gegaan en vandaag door de postkamer opgehaald! Nog even geduld..... (de andere >1500 mensen moet nog even iets langer wachten.....daar zijn we sinds gisterenavond druk mee bezig)
Hoeveel zijn er intotaal eigenlijk al verstuurd?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:19 schreef Maricha het volgende:
Hmm, valt me nog mee, 'k had wel wat meer aanvragen verwacht sinds dat tijdstip door alle media aandacht gisteravond op TV en vanmorgen in de Metro.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:19 schreef Maricha het volgende:
Ik ga bij de brievenbus liggen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:19 schreef Maricha het volgende:
geen idee meer, ben de tel kwijt!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er intotaal eigenlijk al verstuurd?
Pas maar op... Straks komt de telefoongids!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik ga bij de brievenbus liggen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Pas maar op... Straks komt de telefoongids!
Die past niet door de brievenbus, daar bellen ze voor aan. Hier in Utrecht althans.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Pas maar op... Straks komt de telefoongids!
Jammer voor het huisdier dat onder de brievenbus ligtquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Die past niet door de brievenbus, daar bellen ze voor aan. Hier in Utrecht althans.
De Neckermann catalogus echter....
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:39 schreef Broekie het volgende:
Hmm. Nou riep er net op de chat iemand iets over vlaai.
Het gevolg? Dat ik nu zin heb in vlaai
En hoewel vlaai het hele jaar door mag, mag ik van mezelf geen vlaai tenzij er iets te vieren valt of ik bij iemand op bezoek ga en dus vlaai meeneem of daar krijg
Anders eet ik elke dag vlaai...
iets met een Crowded House concert....:)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:25 schreef Dennisweb het volgende:
Hoezo is michiel er morgen niet bij ekstraweekend?
Ach, het scheelt dat ik nu ook geen vlaai in huis heb, dus er is gewoon geen verleidingquote:
Alweer?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
iets met een Crowded House concert....:)
Alweer?!?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
iets met een Crowded House concert....:)
Iddquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Alweer?!?
En wij dan? Moeten wij het Weekend alweer in zonder Michiel.
Gelukkig zit de dichtstbijzijnde vestiging van die winkel hier ruim een half uur vandaan, dus daar ga ik niet zomaar even langs.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:47 schreef Broekie het volgende:
Over vlaai gesproken, weet je wat nou nog het ergste is?
De special van deze week... 'k zag vanmorgen vanuit de bus de poster hangen. "Weekspecial: Rijst Cerise, ¤9,95. Heerlijke rijstevlaai met gebonden kersen en slagroom".
Het klinkt niet alleen lekker, maar ziet er ook lekker uit:
[ afbeelding ]
Waarom moet je dat plaatje nou posten?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:47 schreef Broekie het volgende:
De special van deze week... 'k zag vanmorgen vanuit de bus de poster hangen.
"Weekspecial: Rijst Cerise, ¤9,95. Heerlijke rijstevlaai met gebonden kersen en slagroom".
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:47 schreef Broekie het volgende:
De special van deze week... 'k zag vanmorgen vanuit de bus de poster hangen.
"Weekspecial: Rijst Cerise, ¤9,95. Heerlijke rijstevlaai met gebonden kersen en slagroom".
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:47 schreef Glacier het volgende:
The Opposites
Kan hem steeds meer waarderen..
Tijd voor een andere vlaai dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Waarom moet je dat plaatje nou posten?
Nou heb ik ook trek
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd voor een andere vlaai dan?
[ afbeelding ]
Ik heb nog steeds trek in die vlaai van Broekie...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:49 schreef Sirolf het volgende:
Tijd voor een andere vlaai dan?
[ afbeelding ]
Lekker! Hapje? Hoe de heck kan dat dan weer... Vlaai is toch deeg met vulling naar gelang type vlaai?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:51 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Misschien krijg je er minder trek in als je leest dat in zoiets onshuldigs als een vlaai ook varkenskadavers zijn verwerkt. Smakelijk!
Oh, lekker, varkenskadaver!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:51 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Misschien krijg je er minder trek in als je leest dat in zoiets onshuldigs als een vlaai ook varkenskadavers zijn verwerkt. Smakelijk!
Ach, d'r zit zoveel ranzigs in ons voedsel..ik kijk bijna nergens meer van op..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:51 schreef afzuigkapfilter het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ah. Ben jij trouwens die gekrulde meneer achter het raam nu in de studio?
Twee weken geleden was er ook iemand die ook gekruld was tijdens EW, die keek heel chagarijnig :$quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ah. Ben jij trouwens die gekrulde meneer achter het raam nu in de studio?
OMG IK KAN JE ZIEN JIJ BENT BEROEMD MAG IK JE AANRAKEN???!?!?!?!?!?!?!111quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Twee weken geleden was er ook iemand die ook gekruld was tijdens EW, die keek heel chagarijnig :$
Dawassiknie iig.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Twee weken geleden was er ook iemand die ook gekruld was tijdens EW, die keek heel chagarijnig :$
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nou, bij een kadaver krijg ik meteen ranzige beelden van rottend vlees, en dat is dan ook weer niet het gevalquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:51 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Yup, al het vette met de webcam heb je gemistquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Je gaat me toch niet zeggen dat ik nu net 2 minuten weg was van alles gemist heb hea?
Okee, okee, ik zal nog wat genante close-upjes maken....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Je gaat me toch niet zeggen dat ik nu net 2 minuten weg was van alles gemist heb hea?
Zet ik de stream capture even aanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:13 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Okee, okee, ik zal nog wat genante close-upjes maken....
'k kan het net niet goed lezen, wat staat er nou allemaal op dat paneeltje?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:17 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ahh, die miste ik idd alquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:21 schreef Feivel1 het volgende:
Boven GOED staat iniedergeval: MAIL!
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k kan het net niet goed lezen, wat staat er nou allemaal op dat paneeltje?
Ik kom tot:? ? Goed Fout ? SMS! Scratch Poing Telefoon! ?
LOL, klopt!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
Eerste op het jinglepad is trouwens koekkoeks-klok o.i.d.
Jup. Tevens. Is dat starbucks echt zo heilig?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:23 schreef MichielV het volgende:
Even een klassiekertje ingesteld hier![]()
Je had er alleen wel een vergrootglas bij nodigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
De antwoorden zijn op de wepkem te zien
Nou, hier waren ze niet eens te lezen!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik kon de vraag lezen iig :-)
Het deel van de vraag dat in beeld was eggwel? Althans, heb niet uitgebreid zitten lezen, maar die vraag over linkin park was in beeld heur...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:44 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Nou, hier waren ze niet eens te lezen!
<- ik heb er mijn eigen versie van gemaakt. Incl. eigen foto!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:23 schreef MichielV het volgende:
Even een klassiekertje ingesteld hier![]()
Starbucks is idd heiligquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jup. Tevens. Is dat starbucks echt zo heilig?
(Subway wel!)
Nieuwe wallpaper is ingesteld
Het kan natuurlijk ook nog dat de vrouw van Gerard gaat bevallen deze dag, dan wordt het helemaal een rare bezettingquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:19 schreef borisz het volgende:
Dus dan Ekrens weekend ? of Ekkering weekend ?![]()
RabRens?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook nog dat de vrouw van Gerard gaat bevallen deze dag, dan wordt het helemaal een rare bezetting
Er luistert op dit tijdstip toch niemand meer, dus wat maakt het uit?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dit is echt al de 20 keer dat ik naar 3v12FM luister, en de afsluiting aan het einde misgaat qua jingles... CORTON, LEER HET EENS!
I don't care, maar ik ben wel benieuwd wie er voor terug komt.quote:
Trouwens, die grote station die er hier ergens op een parkeerplaatst staan is zo'n Oldsmobile.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
Tja ik vind Giel wel het prettigst in de auto
Maar ja, ieder z'n mening![]()
Vroeger had ik altijd Stenders in de ochtend, dat was ook geweldig
Daar stonden ze 2 maanden geleden ook opquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:23 schreef wolfrolf het volgende:
Geef me een ZEVEN!!!
Geef me een HALF!!!!
Geef me een 7 en een half procent!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3FM
Ik dacht toen Stenders wegging in de ochtend dat ik eindelijk verlost zou zijn van al dat Idols gezeikquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
I don't care, maar ik ben wel benieuwd wie er voor terug komt.
Zijn we hopelijk wel vand ie eeuwige schijt-Krezip en Lange Frans af..
Zon??? alleen maar wolken hierquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Potverdulleme! Wat word ik hier vrolijk van.
Het zonnetje schijnt, Dandy Warhols en nu The Verve.
Ik deel de zelfde mening. Ik ben ook benieuwd. (Geen Stenders of de Heer gaarne...)quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:15 schreef Againzender het volgende:
Ik zou er niet rouwig om zijn als Giel weg gaat, maar vraag mij toch ernstig af wie het zou moeten overnemen.
Ja, lijkt er wel op! Staan nog meer van die bakken hier (sowieso een Eldorado).. zal eens wat pics makenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
Cos: Oldsmobile Vista Cruiser volgens mij
Die bakken zijn asociaal groot3 banken voor 9 personen
ZALIG
Wat een dom irritant kutnummer vind ik dat toch zegquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
Push the feeling on!
Ik vind hem heerlijk. Lekker vrolijck.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat een dom irritant kutnummer vind ik dat toch zeg.
Roep je even, als je ze gevonden hebt..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:22 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat de collegebanken maar eens opzoeken
Nu drink je helemaal geen bier meer dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
Doet me denken aan de tijd dat ik zoveel bier dronk en me net zo zweverig voelde als dit nummer, heerlijkGoeie tijd
Den Haagquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:37 schreef SilentChaos het volgende:
Leuk dat't glazen huis op het plein staat in Den Haag, ga ik zeker een keer langs....Wanneer staat'ie er eigenlijk?
Inderdaad! Net als die andere van ze.quote:
Ja, die is duidelijk op tournee. Gisteren zat ze ook al bij DWDD.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ze gaan zo bellen met Wendy van Dijk. Vanochtend in de auto Evers al bellen met haar, schakel ik over naar Giel; 'we gaan zo bellen met Wendy van Dijk'. En strax Ekdom dus. Al dat geleuter over die tv-programma's op de radio
Ik hoop diezelfde verrassing in mijn bus te hebben vanavond. Net als de cd`s die ik heb besteld...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:54 schreef borisz het volgende:
mijn MM anti pepernoten stikkers zijn binnen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:20 schreef cosmick het volgende:
Wendy vond ik altijd best sweet, maar U2 aanvragen ????.
Muziekkeus is in ieder geval behoorlijk goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, da's toch wel het enige leuke van deze show!
Zo ook nu; Luka Bloom!
Klopt. Maar als ie morgen onder de tram loopt, zal ik hem niet missen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:51 schreef borisz het volgende:
Dolf Jansen heeft vaak wel goede muziek
Bij mij kwam er vandaag ook een envelop uit Hilversum binnenvallen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hmnz... Hallo envelop van de Nederlandse Programma Stichting...
Het zal helemaal aan de vragen liggen. Nu maar hopen op veel vragen over Weezer en Crowded House.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:29 schreef -Hans- het volgende:
Michiel Veenstra vs Rob Stenders![]()
Ben benieuwd.
Dan heeft hij absoluut kans, maar denk dat Rob het toch gaat winnen!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zal helemaal aan de vragen liggen. Nu maar hopen op veel vragen over Weezer en Crowded House.
Bij mij een fax! Is het popduel al geweest?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij kwam er vandaag ook een envelop uit Hilversum binnenvallen.
Niet eens een pallet postduiven...?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Bij mij een fax! Is het popduel al geweest?
Daar is 'ie dus niet bijquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:42 schreef -Hans- het volgende:
wtf Michiel in Brussel?! Hoe zit dat dan met het Ek-stra weekend??
Jammer!!! Vorige week vond ik het niet veel aan en hopelijk wordt het deze week wat leuker voor de thuisblijvers. Invaller zal wel Bart zijn..quote:
EkRens (Bart dus) Weekend.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:42 schreef -Hans- het volgende:
wtf Michiel in Brussel?! Hoe zit dat dan met het Ek-stra weekend??
Er wordt aan gewerkt en de oplossing is in zichtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:45 schreef -Hans- het volgende:
Michiel doet het goed !![]()
Irritante problemen met Fok! nog steeds niet opgelost?! schiet weer niet op..
Oeps, bedankt!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom maak je dat ding besloten...?
gelukkig, wat een kutmegahit was hetquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat o wat wordt de nieuwe Megahit!
Ik vond em ook kut.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig, wat een kutmegahit was het
vooral dat uitrekken van al die woorden aan het einde van een zinquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik vond em ook kut.
Er zat niet echt een swingend refrein in.
En aub. ook geen Alles is Liefde als megahit
Aaaah, dat verklaard een hoop.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:49 schreef Sirolf het volgende:
EkRens (Bart dus) Weekend.
Vanavond staat Crowded House in Brussel, vandaar.
Okay danquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:51 schreef rubbereend het volgende:
Er wordt aan gewerkt en de oplossing is in zicht
Ik vind dat Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh baby irritant!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooral dat uitrekken van al die woorden aan het einde van een zinverschrikkelijk
Behoorlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik vind dat Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh baby irritant!
Danny riep zeker. We zullen kijken wat er er aan kunnen doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:51 schreef rubbereend het volgende:
makkelijke linkvragen weer:')
[..]
Er wordt aan gewerkt en de oplossing is in zicht
nee er is dit keer een concrete oplossing in de maakquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Danny riep zeker. We zullen kijken wat er er aan kunnen doen![]()
ik vind het ook wel Wir Sinds Helden achtig klinkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:48 schreef sjarreltje het volgende:
Anouk
Het is Amy Winehouse, maar dan zónder drank- en drugsprobleem
Ik niet..maar ik ken verder dan ook nix van Wir Sind Heldenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het ook wel Wir Sinds Helden achtig klinken
Hoi Tinuzzz_Talpaquote:
Nohh..tot half 9 ekstra weekend en dan over naar bnn. Kibbelde drinkende mannen onder leiding van Paul de Leeuw..hoe fout het ook is...geweldig om te zienquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik denk dat ik tot half 9 EkRens Weekend ga luisteren, en dan Road Trip kijken.
En dan vannacht de FREAKNACHT!
Volgens mij gewoon Giel en Gerard.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:18 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Nohh..tot half 9 ekstra weekend en dan over naar bnn. Kibbelde drinkende mannen onder leiding van Paul de Leeuw..hoe fout het ook is...geweldig om te zien
Is er al bekend wie en/of wat er in de freaknacht te zien en/of te horen zijn?
Náást die twee...iets van een Ancilla ofzoquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon Giel en Gerard.
Of Domien! als invallerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:23 schreef sjarreltje het volgende:
Ekdom en Bart Arends .. wij willen veenstra![]()
Wel lekker blijven plakken he.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:00 schreef Glacier het volgende:
* Glacier heeft trouwens de pepernoten stickers binnen
Viel spass!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
goeeeeeeeeeedenavond, zit in de trein naar een bruilogt. komend uur dus ngo ff ekrensweekend luistrebn. ben benieuwd naar de nieuwe tt. mocht ik per ongelukbsluiten, iemand anders openen aub. ies lastieg vanaf puh duh aa!
Ik ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:04 schreef Sirolf het volgende:
Ik open zo de nieuwe wel, heb 'm al klaarstaan!
Niet zoveel drinken he?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
goeeeeeeeeeedenavond, zit in de trein naar een bruilogt. komend uur dus ngo ff ekrensweekend luistrebn. ben benieuwd naar de nieuwe tt. mocht ik per ongelukbsluiten, iemand anders openen aub. ies lastieg vanaf puh duh aa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |