Alweer?!?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
iets met een Crowded House concert....:)
Iddquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Alweer?!?
En wij dan? Moeten wij het Weekend alweer in zonder Michiel.
Gelukkig zit de dichtstbijzijnde vestiging van die winkel hier ruim een half uur vandaan, dus daar ga ik niet zomaar even langs.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:47 schreef Broekie het volgende:
Over vlaai gesproken, weet je wat nou nog het ergste is?
De special van deze week... 'k zag vanmorgen vanuit de bus de poster hangen. "Weekspecial: Rijst Cerise, ¤9,95. Heerlijke rijstevlaai met gebonden kersen en slagroom".
Het klinkt niet alleen lekker, maar ziet er ook lekker uit:
[ afbeelding ]
Waarom moet je dat plaatje nou posten?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:47 schreef Broekie het volgende:
De special van deze week... 'k zag vanmorgen vanuit de bus de poster hangen.
"Weekspecial: Rijst Cerise, ¤9,95. Heerlijke rijstevlaai met gebonden kersen en slagroom".
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:47 schreef Broekie het volgende:
De special van deze week... 'k zag vanmorgen vanuit de bus de poster hangen.
"Weekspecial: Rijst Cerise, ¤9,95. Heerlijke rijstevlaai met gebonden kersen en slagroom".
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:47 schreef Glacier het volgende:
The Opposites
Kan hem steeds meer waarderen..
Tijd voor een andere vlaai dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Waarom moet je dat plaatje nou posten?
Nou heb ik ook trek
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd voor een andere vlaai dan?
[ afbeelding ]
Ik heb nog steeds trek in die vlaai van Broekie...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:49 schreef Sirolf het volgende:
Tijd voor een andere vlaai dan?
[ afbeelding ]
Lekker! Hapje? Hoe de heck kan dat dan weer... Vlaai is toch deeg met vulling naar gelang type vlaai?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:51 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Misschien krijg je er minder trek in als je leest dat in zoiets onshuldigs als een vlaai ook varkenskadavers zijn verwerkt. Smakelijk!
Oh, lekker, varkenskadaver!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:51 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Misschien krijg je er minder trek in als je leest dat in zoiets onshuldigs als een vlaai ook varkenskadavers zijn verwerkt. Smakelijk!
Ach, d'r zit zoveel ranzigs in ons voedsel..ik kijk bijna nergens meer van op..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:51 schreef afzuigkapfilter het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ah. Ben jij trouwens die gekrulde meneer achter het raam nu in de studio?
Twee weken geleden was er ook iemand die ook gekruld was tijdens EW, die keek heel chagarijnig :$quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ah. Ben jij trouwens die gekrulde meneer achter het raam nu in de studio?
OMG IK KAN JE ZIEN JIJ BENT BEROEMD MAG IK JE AANRAKEN???!?!?!?!?!?!?!111quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Twee weken geleden was er ook iemand die ook gekruld was tijdens EW, die keek heel chagarijnig :$
Dawassiknie iig.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Twee weken geleden was er ook iemand die ook gekruld was tijdens EW, die keek heel chagarijnig :$
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nou, bij een kadaver krijg ik meteen ranzige beelden van rottend vlees, en dat is dan ook weer niet het gevalquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:51 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Yup, al het vette met de webcam heb je gemistquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Je gaat me toch niet zeggen dat ik nu net 2 minuten weg was van alles gemist heb hea?
Okee, okee, ik zal nog wat genante close-upjes maken....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Je gaat me toch niet zeggen dat ik nu net 2 minuten weg was van alles gemist heb hea?
Zet ik de stream capture even aanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:13 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Okee, okee, ik zal nog wat genante close-upjes maken....
'k kan het net niet goed lezen, wat staat er nou allemaal op dat paneeltje?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:17 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ahh, die miste ik idd alquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:21 schreef Feivel1 het volgende:
Boven GOED staat iniedergeval: MAIL!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |