nee er is dit keer een concrete oplossing in de maakquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Danny riep zeker. We zullen kijken wat er er aan kunnen doen![]()
ik vind het ook wel Wir Sinds Helden achtig klinkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:48 schreef sjarreltje het volgende:
Anouk
Het is Amy Winehouse, maar dan zónder drank- en drugsprobleem
Ik niet..maar ik ken verder dan ook nix van Wir Sind Heldenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het ook wel Wir Sinds Helden achtig klinken
Hoi Tinuzzz_Talpaquote:
Nohh..tot half 9 ekstra weekend en dan over naar bnn. Kibbelde drinkende mannen onder leiding van Paul de Leeuw..hoe fout het ook is...geweldig om te zienquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik denk dat ik tot half 9 EkRens Weekend ga luisteren, en dan Road Trip kijken.
En dan vannacht de FREAKNACHT!
Volgens mij gewoon Giel en Gerard.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:18 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Nohh..tot half 9 ekstra weekend en dan over naar bnn. Kibbelde drinkende mannen onder leiding van Paul de Leeuw..hoe fout het ook is...geweldig om te zien
Is er al bekend wie en/of wat er in de freaknacht te zien en/of te horen zijn?
Náást die twee...iets van een Ancilla ofzoquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon Giel en Gerard.
Of Domien! als invallerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:23 schreef sjarreltje het volgende:
Ekdom en Bart Arends .. wij willen veenstra![]()
Wel lekker blijven plakken he.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:00 schreef Glacier het volgende:
* Glacier heeft trouwens de pepernoten stickers binnen
Viel spass!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
goeeeeeeeeeedenavond, zit in de trein naar een bruilogt. komend uur dus ngo ff ekrensweekend luistrebn. ben benieuwd naar de nieuwe tt. mocht ik per ongelukbsluiten, iemand anders openen aub. ies lastieg vanaf puh duh aa!
Ik ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:04 schreef Sirolf het volgende:
Ik open zo de nieuwe wel, heb 'm al klaarstaan!
Niet zoveel drinken he?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
goeeeeeeeeeedenavond, zit in de trein naar een bruilogt. komend uur dus ngo ff ekrensweekend luistrebn. ben benieuwd naar de nieuwe tt. mocht ik per ongelukbsluiten, iemand anders openen aub. ies lastieg vanaf puh duh aa!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |