Bij mij kwam er vandaag ook een envelop uit Hilversum binnenvallen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hmnz... Hallo envelop van de Nederlandse Programma Stichting...
Het zal helemaal aan de vragen liggen. Nu maar hopen op veel vragen over Weezer en Crowded House.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:29 schreef -Hans- het volgende:
Michiel Veenstra vs Rob Stenders![]()
Ben benieuwd.
Dan heeft hij absoluut kans, maar denk dat Rob het toch gaat winnen!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zal helemaal aan de vragen liggen. Nu maar hopen op veel vragen over Weezer en Crowded House.
Bij mij een fax! Is het popduel al geweest?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij kwam er vandaag ook een envelop uit Hilversum binnenvallen.
Niet eens een pallet postduiven...?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Bij mij een fax! Is het popduel al geweest?
Daar is 'ie dus niet bijquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:42 schreef -Hans- het volgende:
wtf Michiel in Brussel?! Hoe zit dat dan met het Ek-stra weekend??
Jammer!!! Vorige week vond ik het niet veel aan en hopelijk wordt het deze week wat leuker voor de thuisblijvers. Invaller zal wel Bart zijn..quote:
EkRens (Bart dus) Weekend.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:42 schreef -Hans- het volgende:
wtf Michiel in Brussel?! Hoe zit dat dan met het Ek-stra weekend??
Er wordt aan gewerkt en de oplossing is in zichtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:45 schreef -Hans- het volgende:
Michiel doet het goed !![]()
Irritante problemen met Fok! nog steeds niet opgelost?! schiet weer niet op..
Oeps, bedankt!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom maak je dat ding besloten...?
gelukkig, wat een kutmegahit was hetquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat o wat wordt de nieuwe Megahit!
Ik vond em ook kut.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig, wat een kutmegahit was het
vooral dat uitrekken van al die woorden aan het einde van een zinquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik vond em ook kut.
Er zat niet echt een swingend refrein in.
En aub. ook geen Alles is Liefde als megahit
Aaaah, dat verklaard een hoop.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:49 schreef Sirolf het volgende:
EkRens (Bart dus) Weekend.
Vanavond staat Crowded House in Brussel, vandaar.
Okay danquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:51 schreef rubbereend het volgende:
Er wordt aan gewerkt en de oplossing is in zicht
Ik vind dat Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh baby irritant!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooral dat uitrekken van al die woorden aan het einde van een zinverschrikkelijk
Behoorlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik vind dat Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh baby irritant!
Danny riep zeker. We zullen kijken wat er er aan kunnen doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:51 schreef rubbereend het volgende:
makkelijke linkvragen weer:')
[..]
Er wordt aan gewerkt en de oplossing is in zicht
nee er is dit keer een concrete oplossing in de maakquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Danny riep zeker. We zullen kijken wat er er aan kunnen doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |