Mwah, ik kon het wel, 'k had het alleen niet aan staan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:29 schreef Maricha het volgende:
ben ik ff blij dat je niet kon opnemen! hahahahaha
Ik zou niet te vroeg juichen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:29 schreef Maricha het volgende:
foto vind ik niet zo erg....filmpje welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:31 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik zou niet te vroeg juichen.
[ link | afbeelding ]
Had ik wel kunnen doen, maar vond het een beetje lullig voor jullie.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:29 schreef Maricha het volgende:
Wat een geslijm!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had ik wel kunnen doen, maar vond het een beetje lullig voor jullie.
Heb ik weer geen streamrecorderquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
foto vind ik niet zo erg....filmpje wel![]()
En ik had het niet gedaan omdat ik dacht dat jij het wel zou doenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had ik wel kunnen doen, maar vond het een beetje lullig voor jullie.
He, iemand heeft Weird Al aangevraagd?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
I Want A New Duck
Woh oh
I want a new duck
One that won't try to bite
One that won't chew a hole in my socks
One that won't quack all night
I want a new duck
One with big webbed feet
One that knows how to wash my car
And keep his room real neat
One that won't raid the ice box
One that'll stay in shape
One that's never gonna try to migrate or escape
Or I'll tie him up with duct tape
I want a new duck
A mallard I think
One that won't make a mess of my house
Or build a nest in the bathroom sink
I want a new duck
One that won't steal a beer
One that won't stick his bill in my mail
One that knows the duck stops here
One that won't drive me crazy waddling all around
One who'll teach me how to swim and help me not to drown
And show me how to get down
How to get down baby
Get it?
Quack quack quack quack
quack quack quack quack
I want a new duck
Not a swan or a goose
Just a drake I can dress real cute
Think I'm gonna name him Bruce
I want a new duck
Not a quail or an owl
One that won't molt to much
One that won't smell too foul
One that won't beg for breadcrumbs
Hangin' around all day
He'd better mind his manners
Better do just what I say
Or he's gonna be duck pate, duck pate, yah, yah
Quack quack quack quack
Quack quack quack quack
(lots of quacking sounds)
Heb het ooit wel eens geprobeerd, maar nooit geluktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
He, iemand heeft Weird Al aangevraagd?
Nee, ik vroeg om 90s nummers over Eenden, voor een "BadEend Request". Maar nog niet echt iets langs zien komen hier wat ook gedraait zal gaan wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
He, iemand heeft Weird Al aangevraagd?
Michiel is nou net een van de weinige DJ's op 3FM die ik wel eens iets heb horen draaien van Weird Alquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb het ooit wel eens geprobeerd, maar nooit gelukt
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb Paul de Leeuw aangevraagd
Dan ga ik nog eens een gooi doen, maar niet vandaag, want ik ben al aan de beurt geweestquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Michiel is nou net een van de weinige DJ's op 3FM die ik wel eens iets heb horen draaien van Weird Al
Is het al 4 tot 6 weken geleden?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:44 schreef pekel het volgende:
Nog steeds niet m'n rabradio-prijzenpakket ontvangen
En dan klagen over de BSBquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb Paul de Leeuw aangevraagd
Ik heb ooit iemand bij 3FM horen zeggen dat dat zo ongeveer het gemiddelde isquote:
zoietsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben niet zo'n vaste 3fmluisteraar![]()
Maar Maricha werkt bij 3fm ?![]()
Haha, ben in de jaren '90 ooit eens bij opnamen van De schreeuw van De Leeuw geweest. Hilarisch! En het onderwerp was toevallig ook nog eens voetbalvandalismequote:
dat is het bij mij ja.....weet niet hoe dat bij andere producers/programma's is.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand bij 3FM horen zeggen dat dat zo ongeveer het gemiddelde is
KEESJEquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Haha, ben in de jaren '90 ooit eens bij opnamen van De schreeuw van De Leeuw geweest. Hilarisch! En het onderwerp was toevallig ook nog eens voetbalvandalisme
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:45 schreef paultjuhhh het volgende:
...quote:
Mijn Ekstra weekend prijzen van 18 mei zijn er nog steeds niet, dus jullie hebben het zo slecht nog nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:45 schreef pekel het volgende:
Nee, maar duurt het zo lang?Verzenden ze het vanaf Senegal ofzo?
[3FM #3] Springen op de megahit! (directe link naar de eerste reactie van Maricha hier @ Fok!)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[/slijm]quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
[..]
...
Maricha is de producer van het programma MetMichiel. En dat is maar goed ook, want zonder Maricha zou Michiel waarschijnlijk een ongeleid projectiel zijn wat z'n radioprogramma betreft
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:49 schreef paultjuhhh het volgende:
VLIEG MET ME MEEEEEEEEEEE NAAR REGENBOOOOOGG
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Weheheh ik zie eeeh dat meisje fokken op de webcam![]()
Of is dat normaal tegenwoordig bij 3fm
Een beetje misschien ja, maar geloof me, ook echt wel de waarheidquote:
in de 90s stopte de 16 gewoon bij het Stadionplein, en was de beste verbinding met de VU de 51 of de 5. Die overigens ook zeer frequent niet reden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:49 schreef borisz het volgende:
AZ ik heb een klacht
er reden een hele tijd geen trams tussen de VU en de amstelveense weg en toen kwamen er op eens 4 tegelijk aan. 2x 16 en 2x 24. Ik heb toen moeten lopen naar de metro
Dat is nou dus Marichaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Weheheh ik zie eeeh dat meisje fokken op de webcam![]()
Of is dat normaal tegenwoordig bij 3fm
Jij hebt tijd teveelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[3FM #3] Springen op de megahit! (directe link naar de eerste reactie van Maricha hier @ Fok!)
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
in de 90s stopte de 16 gewoon bij het Stadionplein, en was de beste verbinding met de VU de 51 of de 5. Die overigens ook zeer frequent niet reden.
En lijn 50 is ook pas laat in de 90s gereed gekomen.
Dus ff niet zeuren jochie![]()
Rammstein
diertjuh waarin poste jij en ik ookalweer altijd ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:57 schreef diertjuh het volgende:
Wou hier toch nog even vermelden dat ik vanmiddag erg genoten heb van de uitzending van Paul Rabbering. Was niet echt mijn muziek smaak. Maar toch soms de kriebels gehad om even wat harder te zetten.
Nu ben ik ook uiteraard blij met Rammstein.![]()
nogal jaquote:
aangenaam!quote:
Ik ben het vergeten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
diertjuh waarin poste jij en ik ookalweer altijd ?
sorry, als je daar niet tegen kan dan kan je beter de auto pakkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:57 schreef borisz het volgende:
[..]de grootste klacht is dan nog het allochtonen gehalte
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
Michiel werkt aan zijn conditie tijdens MetMichiel.(blik Maricha is leuk
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stemming zit er weer goed in.![]()
[ afbeelding ]
Maricha vliegt mee op de klanken van de plaat.
[ afbeelding ]
Ik heb er geen last van behalve als ze heel erg hard onverstaanbaars gaan praten. Op sloterdijk gewoon een zitplaats regelen krantje erbij en ik kom dat kwartiertje wel door.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
sorry, als je daar niet tegen kan dan kan je beter de auto pakken
* hoort kwartje vallen *quote:
Tegenwoordig moet ik steeds zijn bij Rai... Ik mag niet klagen en ook toen ik naar Sloterdijk en/of/ naar Isolatorweg moest mocht ik ook niet klagenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van behalve als ze heel erg hard onverstaanbaars gaan praten. Op sloterdijk gewoon een zitplaats regelen krantje erbij en ik kom dat kwartiertje wel door.
verder is het een prima metro verbinding.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
* hoort kwartje vallen *
Je hebt net je eigen plaat aangevraagd!![]()
Tof he?! veel bekende namen kom je tegen en het roept bij mij ook wel leuke herinneringen op.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Leuk topic Hans haal je daar tevoorschijn!
Ik klaag alleen als hij te laat komt, maar daar ben ik al aan gewendquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet ik steeds zijn bij Rai... Ik mag niet klagen en ook toen ik naar Sloterdijk en/of/ naar Isolatorweg moest mocht ik ook niet klagen
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- heeft zijn aussie en Nike sportschoenen al aan.![]()
Dat is altijd zo jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik klaag alleen als hij te laat komt, maar daar ben ik al aan gewend
dus daar klaag ik ook niet meer over![]()
Ik bleef Maricha destijds stug Mascha noemen, ook al werd ik regelmatig door julllie verbeterd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tof he?! veel bekende namen kom je tegen en het roept bij mij ook wel leuke herinneringen op.
Strak strak in m'n trainingpak pak, kijk es hoe ik hak hakquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- heeft zijn aussie en Nike sportschoenen al aan.![]()
Nou, gefeliciteerd hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ben vet trots... Normaal win ik nooit wat
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:11 schreef Qunix het volgende:
HAKKÛHHHH!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:12 schreef paultjuhhh het volgende:
HAKKKUHHHH ZAGGUUUUUH
Dit was eigenlijk wel mn lievelingsplaatje toen ging ik zo hakken altijd in m'n kamertje
Prachtigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:10 schreef Toad het volgende:
Ik bleef Maricha destijds stug Mascha noemen, ook al werd ik regelmatig door julllie verbeterd.
Vindt je het gek met deze muziek?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:13 schreef Sirolf het volgende:
Michiel en Maricha vermaken zich wel vandaag...
Zeg, je hoeft niet te gaan schelden hier hequote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maricha was vroeger stiekem een gabbermeisje.
Excuses... Volgens mij dan niet gezienquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd hoor
Ik vroeg je laatst wat je moest doen om het boek te winnen, maar kreeg toen geen antwoord
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, je hoeft niet te gaan schelden hier he
Ja, de vraag was niet zo moeilijk, had 'm alleen niet gehoordquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Excuses... Volgens mij dan niet gezien
Dank
Je moest op een prijsvraag reageren op de website.
Vraag was: "Met wie ging Charly Lownoise veel om in de jaren 90?". Mental Theo dus.
zeker niet..... kan ook echt niet hakkuh...Paul (Rabbering) heeft het me zelfs ooit proberen te leren....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maricha was vroeger stiekem een gabbermeisje.
Thnxquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
zeker niet..... kan ook echt niet hakkuh...Paul (Rabbering) heeft het me zelfs ooit proberen te leren....
Absoluut !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Dit is echt een schijtplaat
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:20 schreef Piles het volgende:
Ik heb 3FM inmiddels ook eindelijk ontdekt
En het bevalt me tot nu toe prima
welkom!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:20 schreef Piles het volgende:
Ik heb 3FM inmiddels ook eindelijk ontdekt
En het bevalt me tot nu toe prima
De modem geluidjesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, FOK! is nog trager dan internet in 1995.
Ik ga het proberen vol te houden, maar anders schakel ik snel weer over naar mijn privéstationquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:24 schreef Qunix het volgende:
Zodra de 90's week afgelopen is kap ik met radio luisteren...
Ben je niet de enige die gestopt isquote:Ik luisterde eerst MIDNR maar dat is ook al gestopt op de oude manier...
Een of andere volslagen idioot die net uit een inrichting is gewandeld staat tegenover haar en Mariesj neemt doodleuk de requestjes opquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:28 schreef -Hans- het volgende:
Maricha gaat gewoon met haar werk alsof er niets aan de hand is.
Dat t-shirt ookquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat t-shirt ook![]()
is dat ergens te koop??
Dan koop ik, speciaal voor Roel, gelijk een t-shirt met de tekst "domp,lomp en famous"![]()
Michiel, mag het?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:29 schreef -Hans- het volgende:
Wie neemt dit op?! deze moet echt op Youtube komen
hij is kapotquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Haha zie hem eens buiten adem zijn, prachtig man
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
Michiel, mag het?
Zal ik hem straks na 22h even uitknippen en uploaden. Niet nu al, wie weet wat er nog komen gaat in dat laatste half uur
True, truequote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hij gaat toch zelf op die manier voor de webcam staan?
Will do.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je het even op youtube zet
Helemaal los gaan (letterlijk) op Bloodhound Gang!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat deed Michiel ? waar hebben jullie het over
http://nl.youtube.com/watch?v=tt8bJdmUlSoquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:34 schreef Toad het volgende:
Hebben we al gelachen om het t-shirt van Michiel? Geweldig!![]()
klein detail....popkwis-kandidaatquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een of andere volslagen idioot die net uit een inrichting is gewandeld staat tegenover haar en Mariesj neemt doodleuk de requestjes op.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
klein detail....popkwis-kandidaat
ROFLquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een of andere volslagen idioot die net uit een inrichting is gewandeld staat tegenover haar en Mariesj neemt doodleuk de requestjes op.
HELD !!! hoop dat Michiel het goed vind.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
Michiel, mag het?
Zal ik hem straks na 22h even uitknippen en uploaden. Niet nu al, wie weet wat er nog komen gaat in dat laatste half uur
doe mn oor dicht......hahahahaha ziet er wel raar uit hequote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Maricha ziet het even niet meer zitten.![]()
[ afbeelding ]
die heb ik nu dus de rest van de avond waarschijnlijk in m`n kop zittenquote:
Ja !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
doe mn oor dicht......hahahahaha ziet er wel raar uit he
Zal toch wel? 'k bedoel, hij heeft over die andere filmpjes van Ekstra Weekend afgelopen vrijdag ook niet geklaagd, in tegendeel, hij heeft ze zelfs op z'n blog gepostquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
HELD !!! hoop dat Michiel het goed vind.
Denk zelfs dat hij het wel leuk zal vinden of niet Michiel?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:44 schreef Broekie het volgende:
Zal toch wel? 'k bedoel, hij heeft over die andere filmpjes van Ekstra Weekend afgelopen vrijdag ook niet geklaagd, in tegendeel, hij heeft ze zelfs op z'n blog gepost
Michiel zegt net dat het ok is!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ROFL![]()
![]()
[..]
HELD !!! hoop dat Michiel het goed vind.
Ga je gangquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zal toch wel? 'k bedoel, hij heeft over die andere filmpjes van Ekstra Weekend afgelopen vrijdag ook niet geklaagd, in tegendeel, hij heeft ze zelfs op z'n blog gepost
Eh! Eh! Ehhhhhh!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:48 schreef Toad het volgende:
Michiel, als je straks snel naar huis rijdt kan je misschien nog een stukje Little Briain mee pikken!
Winnende lot was verkocht in Alkmaar volgens mij.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Ben ik eigenlijk miljonair... Had twee loten voor de trekking van vanavond....
Gaat nog wel even duren hoor voor die online staan...quote:
Ik heb nog wel geduld hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Gaat nog wel even duren hoor voor die online staan...
Maar, de eerste is al aan het renderen.
Hilarische capsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:05 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Veeg me op![]()
![]()
Nou kom maar op met de filmpjes!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:30 schreef Broekie het volgende:
3FM 90s Request MetMichiel Raggende Mannen.
De andere is nog aan het renderen..
Veenstra Veenstraquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:30 schreef Broekie het volgende:
hahah Goed manquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:30 schreef Broekie het volgende:
Briljant dit !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:30 schreef Broekie het volgende:
Added: October 10, 2007, 01:46 PMquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Ben ook benieuwd naar het andere fragment
VETquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:30 schreef Broekie het volgende:
Toch jammer dat je de Macarena niet hebt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
Added: October 10, 2007, 01:46 PM
Broadcast: Public | Uploaded (processing, please wait)
Raw File: 3FM 90s Request MetMichiel Bloodhound Gang.wmv
Las het net op Radio.nl, hun bron is DWDDquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:03 schreef Sirolf het volgende:
Nu op shownieuws: 538 en Beelen bevestigen in gesprek te zijn!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:30 schreef Broekie het volgende:
Dan nog zou ik hem niet op youtube geslingerd hebben. Tenzij ik daar toestemming voor zou hebben gekregen van Maricha, maar het lijkt me heel erg sterk dat ik die gekregen zou hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch jammer dat je de Macarena niet hebt.
hahahaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:30 schreef Broekie het volgende:
En 3x raden wie er bij DWDD zat vandaag...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Las het net op Radio.nl, hun bron is DWDD
Moi WebHawkjuh![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:22 schreef Broekie het volgende:
3FM 90s Request MetMichiel - Bloodhound Gang
Jup, het blijft inderdaad wel Giel maar ik denk dat hij wel zal vertrekken. Op 3FM heeft hij al bijna op elk tijdstip gezeten bij verschillende omroepen, daarnaast valt die andere radiozender onder SBS (ofzo iets?) en Giel is ook niet vies om op tv te komen dus dat zou de overstap extra interessant kunnen maken. Daarnaast heb ik het idee een nieuwe richting wel goed zou zijn voor Giel want ik vind hem persoonlijk niet zo heel spannend meer om naar te luisteren (hij blijft natuurlijk wel goed).quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:13 schreef Sirolf het volgende:
En 3x raden wie er bij DWDD zat vandaag...
Juist, Giel! Hij bevestigde het alleen niet, maar ontkende het ook niet. Ik ben er dus nog niet helemaal zeker van, want Giel houdt er wel van om de pers op het verkeerde been te zetten...
538 is sinds kort van RTL, was eerst van Talpa.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, het blijft inderdaad wel Giel maar ik denk dat hij wel zal vertrekken. Op 3FM heeft hij al bijna op elk tijdstip gezeten bij verschillende omroepen, daarnaast valt die andere radiozender onder SBS (ofzo iets?) en Giel is ook niet vies om op tv te komen dus dat zou de overstap extra interessant kunnen maken. Daarnaast heb ik het idee een nieuwe richting wel goed zou zijn voor Giel want ik vind hem persoonlijk niet zo heel spannend meer om naar te luisteren (hij blijft natuurlijk wel goed).
Maar ja, Giel is wel een beetje erg 3FM dus een vertrek zal 3FM absoluut pijn gaan doen.
Overigens staat Giel nog tot augustus ' 08 dus ik vind het wel opvallend dat deze geruchten nu al spelen.. Aan de andere kant wat is een contract tegenwoordig nog waard met al die ingebouwde clausules en andere gekkigheid?
Bijna goed. Nouja, eigenlijk gewoon foutquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:30 schreef -Hans- het volgende:
daarnaast valt die andere radiozender onder SBS (ofzo iets?)
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:22 schreef Broekie het volgende:
Lig wederom echt dubbel van het lachen. de gebaren zijn echt lachenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:22 schreef Broekie het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:33 schreef Sirolf het volgende:
538 is sinds kort van RTL, was eerst van Talpa.
Och, zo lang er niks officieels bekend wordt blijft het bij speculeren. We zullen het wel zien wat er gebeurt...
Thanks! dan weet ik dat ook weer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:33 schreef Broekie het volgende:
Bijna goed. Nouja, eigenlijk gewoon fout
538 was onderdeel van Talpa Media, is net als Tien overgenomen door RTL Group Nederland.
Die heeft 'ie al eens gewonnen, een paar jaar terug.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:47 schreef purplerose het volgende:
Geweldig hoe michiel losgaat![]()
Hij had die macaroni award moeten winnen!
Doen ze express zodat niet iedereen overstapt naar 3fmquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Ben ff geswitched naar veronica 90's week
handig dat dat tegelijk is
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 @ 23:31 schreef Ferdo het volgende:
Van 3FM naar 538...net zoiets als een voetballer die Juventus verlaat om bij Omniworld te voetballen.
achhhhhh ik luister meestal veronica maar nu weer wat meer 3fm deze week als het niet leuk is weer ff naar veronicaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doen ze express zodat niet iedereen overstapt naar 3fm.
Volgens mij zijn er wel wat internetzenders die non-stop 90s draaien, dus dat zou een alternatief kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:58 schreef DJKoster het volgende:
Zow, vanaf half 7 vanmorgen bijna non-stop geluisterd..
Wat zal ik al die plaatjes gaan missen volgende week![]()
Ik had in jou meer een 538 luisteraar verwachtquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
achhhhhh ik luister meestal veronica maar nu weer wat meer 3fm deze week als het niet leuk is weer ff naar veronica
Veronica? Jij?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
achhhhhh ik luister meestal veronica maar nu weer wat meer 3fm deze week als het niet leuk is weer ff naar veronica
Ey ik luister altijd 80'squote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Veronica? Jij?
ik had jou serieus geschat in de categorie jantjesmit-fransiebauer-etcetera categorie. Maargoed. Het houdt dus van muziek. Hoe bestaat het![]()
Oh mijn god! mijn hart!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Dit is mijn favo tent je weets![]()
http://www.ausderreihederrick.nl
Een typetje?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Jullie weten helegaar niet ben in reallife ja
Dit is mijn 2e personage op fok!
Neequote:
Ik heb eigenlijk alleen foto´s van je gezien waar je in *uch* beschonken status was...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Neemaar ik ben wel anders in het echt hoor
niet zo druk enzo vraag maar aan fokkers als nolius en andere die me in reallife kennen
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen foto´s van je gezien waar je in *uch* beschonken status was...
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Neemaar ik ben wel anders in het echt hoor
niet zo druk enzo vraag maar aan fokkers als nolius en andere die me in reallife kennen
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Veronica? Jij?
ik had jou serieus geschat in de categorie jantjesmit-fransiebauer-etcetera categorie. Maargoed. Het heeft smaak en houdt dus van goede (?) muziek. Hoe bestaat het![]()
Mot je naar een meet in Utrecht komen een keer daar kom ik altijd wel heenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een van de fokkers die ik nog weleens in het echt wil ontmoeten. Samen met Danny, Yvonne, Brechtje Kasta, Swets en nog een paar
.
Ik heb liever eens een meet in Eindhovenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mot je naar een meet in Utrecht komen een keer daar kom ik altijd wel heen![]()
Hij reageerde wel op msnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Domien is een beetje contactschuw vanavond heb ik het idee... hij reageert niet op msn (al doet hij dat nooit voor ik uitgetornado't ben over alle dingen die hem niet boeien), maar hij zit ook niet op fok... Alles wel goed met domien?
Jou zien we tot morgen niet meer terug op het forum?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 02:01 schreef Toad het volgende:
Wat zie ik nu op TV: Boystonight.nl?!?!
Morgen ben ik waarschijnlijk nieto p het forum. Maar dat ligt niet aan boytonight.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 02:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jou zien we tot morgen niet meer terug op het forum?
Ik las trouwens boystoysnight. zal wel aan mij liggen
Rob stenders probeerde die laatst te bellen geloof ik... wat heeft die hun abrupt opgehangenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 02:20 schreef Toad het volgende:
[..]
Morgen ben ik waarschijnlijk nieto p het forum. Maar dat ligt niet aan boytonight.
Maar het programma, je zit je af te vragen of daar mensen op zitten te wachten. Opzich niet verkeerd om een programma te maken voor homoseksuelen. Maar waarom dan a la 2 babes.
Best grappig om terug te luisteren inderdaadquote:Op donderdag 11 oktober 2007 02:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Whahahahahaha die beller verdient een lintje!
Domien: Dit was weer een kansloos item! Ik verbied je om ooit nog naar 3fm te bellen. Beller: Wat, jij krijgt er voor betaald, aap! Domien: Puntje!
Die man verdient een lintje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |