quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb Paul de Leeuw aangevraagd
Dan ga ik nog eens een gooi doen, maar niet vandaag, want ik ben al aan de beurt geweestquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Michiel is nou net een van de weinige DJ's op 3FM die ik wel eens iets heb horen draaien van Weird Al
Is het al 4 tot 6 weken geleden?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:44 schreef pekel het volgende:
Nog steeds niet m'n rabradio-prijzenpakket ontvangen
En dan klagen over de BSBquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb Paul de Leeuw aangevraagd
Ik heb ooit iemand bij 3FM horen zeggen dat dat zo ongeveer het gemiddelde isquote:
zoietsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben niet zo'n vaste 3fmluisteraar![]()
Maar Maricha werkt bij 3fm ?![]()
Haha, ben in de jaren '90 ooit eens bij opnamen van De schreeuw van De Leeuw geweest. Hilarisch! En het onderwerp was toevallig ook nog eens voetbalvandalismequote:
dat is het bij mij ja.....weet niet hoe dat bij andere producers/programma's is.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand bij 3FM horen zeggen dat dat zo ongeveer het gemiddelde is
KEESJEquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Haha, ben in de jaren '90 ooit eens bij opnamen van De schreeuw van De Leeuw geweest. Hilarisch! En het onderwerp was toevallig ook nog eens voetbalvandalisme
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben niet zo'n vaste 3fmluisteraar![]()
Maar Maricha werkt bij 3fm ?![]()
...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |