Winnende lot was verkocht in Alkmaar volgens mij.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Ben ik eigenlijk miljonair... Had twee loten voor de trekking van vanavond....
Gaat nog wel even duren hoor voor die online staan...quote:
Ik heb nog wel geduld hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Gaat nog wel even duren hoor voor die online staan...
Maar, de eerste is al aan het renderen.
Hilarische capsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:05 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Veeg me op![]()
![]()
Nou kom maar op met de filmpjes!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:30 schreef Broekie het volgende:
3FM 90s Request MetMichiel Raggende Mannen.
De andere is nog aan het renderen..
Veenstra Veenstraquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:30 schreef Broekie het volgende:
hahah Goed manquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:30 schreef Broekie het volgende:
Briljant dit !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:30 schreef Broekie het volgende:
Added: October 10, 2007, 01:46 PMquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Ben ook benieuwd naar het andere fragment
VETquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:30 schreef Broekie het volgende:
Toch jammer dat je de Macarena niet hebt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
Added: October 10, 2007, 01:46 PM
Broadcast: Public | Uploaded (processing, please wait)
Raw File: 3FM 90s Request MetMichiel Bloodhound Gang.wmv
Las het net op Radio.nl, hun bron is DWDDquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:03 schreef Sirolf het volgende:
Nu op shownieuws: 538 en Beelen bevestigen in gesprek te zijn!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:30 schreef Broekie het volgende:
Dan nog zou ik hem niet op youtube geslingerd hebben. Tenzij ik daar toestemming voor zou hebben gekregen van Maricha, maar het lijkt me heel erg sterk dat ik die gekregen zou hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch jammer dat je de Macarena niet hebt.
hahahaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:30 schreef Broekie het volgende:
En 3x raden wie er bij DWDD zat vandaag...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Las het net op Radio.nl, hun bron is DWDD
Moi WebHawkjuh![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:22 schreef Broekie het volgende:
3FM 90s Request MetMichiel - Bloodhound Gang
Jup, het blijft inderdaad wel Giel maar ik denk dat hij wel zal vertrekken. Op 3FM heeft hij al bijna op elk tijdstip gezeten bij verschillende omroepen, daarnaast valt die andere radiozender onder SBS (ofzo iets?) en Giel is ook niet vies om op tv te komen dus dat zou de overstap extra interessant kunnen maken. Daarnaast heb ik het idee een nieuwe richting wel goed zou zijn voor Giel want ik vind hem persoonlijk niet zo heel spannend meer om naar te luisteren (hij blijft natuurlijk wel goed).quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:13 schreef Sirolf het volgende:
En 3x raden wie er bij DWDD zat vandaag...
Juist, Giel! Hij bevestigde het alleen niet, maar ontkende het ook niet. Ik ben er dus nog niet helemaal zeker van, want Giel houdt er wel van om de pers op het verkeerde been te zetten...
538 is sinds kort van RTL, was eerst van Talpa.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, het blijft inderdaad wel Giel maar ik denk dat hij wel zal vertrekken. Op 3FM heeft hij al bijna op elk tijdstip gezeten bij verschillende omroepen, daarnaast valt die andere radiozender onder SBS (ofzo iets?) en Giel is ook niet vies om op tv te komen dus dat zou de overstap extra interessant kunnen maken. Daarnaast heb ik het idee een nieuwe richting wel goed zou zijn voor Giel want ik vind hem persoonlijk niet zo heel spannend meer om naar te luisteren (hij blijft natuurlijk wel goed).
Maar ja, Giel is wel een beetje erg 3FM dus een vertrek zal 3FM absoluut pijn gaan doen.
Overigens staat Giel nog tot augustus ' 08 dus ik vind het wel opvallend dat deze geruchten nu al spelen.. Aan de andere kant wat is een contract tegenwoordig nog waard met al die ingebouwde clausules en andere gekkigheid?
Bijna goed. Nouja, eigenlijk gewoon foutquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:30 schreef -Hans- het volgende:
daarnaast valt die andere radiozender onder SBS (ofzo iets?)
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:22 schreef Broekie het volgende:
Lig wederom echt dubbel van het lachen. de gebaren zijn echt lachenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:22 schreef Broekie het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:33 schreef Sirolf het volgende:
538 is sinds kort van RTL, was eerst van Talpa.
Och, zo lang er niks officieels bekend wordt blijft het bij speculeren. We zullen het wel zien wat er gebeurt...
Thanks! dan weet ik dat ook weer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:33 schreef Broekie het volgende:
Bijna goed. Nouja, eigenlijk gewoon fout
538 was onderdeel van Talpa Media, is net als Tien overgenomen door RTL Group Nederland.
Die heeft 'ie al eens gewonnen, een paar jaar terug.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:47 schreef purplerose het volgende:
Geweldig hoe michiel losgaat![]()
Hij had die macaroni award moeten winnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |