Nou, gefeliciteerd hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ben vet trots... Normaal win ik nooit wat
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:11 schreef Qunix het volgende:
HAKKÛHHHH!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:12 schreef paultjuhhh het volgende:
HAKKKUHHHH ZAGGUUUUUH
Dit was eigenlijk wel mn lievelingsplaatje toen ging ik zo hakken altijd in m'n kamertje
Prachtigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:10 schreef Toad het volgende:
Ik bleef Maricha destijds stug Mascha noemen, ook al werd ik regelmatig door julllie verbeterd.
Vindt je het gek met deze muziek?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:13 schreef Sirolf het volgende:
Michiel en Maricha vermaken zich wel vandaag...
Zeg, je hoeft niet te gaan schelden hier hequote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maricha was vroeger stiekem een gabbermeisje.
Excuses... Volgens mij dan niet gezienquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd hoor
Ik vroeg je laatst wat je moest doen om het boek te winnen, maar kreeg toen geen antwoord
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, je hoeft niet te gaan schelden hier he
Ja, de vraag was niet zo moeilijk, had 'm alleen niet gehoordquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Excuses... Volgens mij dan niet gezien
Dank
Je moest op een prijsvraag reageren op de website.
Vraag was: "Met wie ging Charly Lownoise veel om in de jaren 90?". Mental Theo dus.
zeker niet..... kan ook echt niet hakkuh...Paul (Rabbering) heeft het me zelfs ooit proberen te leren....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maricha was vroeger stiekem een gabbermeisje.
Thnxquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
zeker niet..... kan ook echt niet hakkuh...Paul (Rabbering) heeft het me zelfs ooit proberen te leren....
Absoluut !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Dit is echt een schijtplaat
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:20 schreef Piles het volgende:
Ik heb 3FM inmiddels ook eindelijk ontdekt
En het bevalt me tot nu toe prima
welkom!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:20 schreef Piles het volgende:
Ik heb 3FM inmiddels ook eindelijk ontdekt
En het bevalt me tot nu toe prima
De modem geluidjesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, FOK! is nog trager dan internet in 1995.
Ik ga het proberen vol te houden, maar anders schakel ik snel weer over naar mijn privéstationquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:24 schreef Qunix het volgende:
Zodra de 90's week afgelopen is kap ik met radio luisteren...
Ben je niet de enige die gestopt isquote:Ik luisterde eerst MIDNR maar dat is ook al gestopt op de oude manier...
Een of andere volslagen idioot die net uit een inrichting is gewandeld staat tegenover haar en Mariesj neemt doodleuk de requestjes opquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:28 schreef -Hans- het volgende:
Maricha gaat gewoon met haar werk alsof er niets aan de hand is.
Dat t-shirt ookquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat t-shirt ook![]()
is dat ergens te koop??
Dan koop ik, speciaal voor Roel, gelijk een t-shirt met de tekst "domp,lomp en famous"![]()
Michiel, mag het?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:29 schreef -Hans- het volgende:
Wie neemt dit op?! deze moet echt op Youtube komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |